[Sunny] Pulsar SSS - real dream
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Dokładnie Ad@mus, eGT SPOKOjnego, tuż po zakupie kuna zeżarła przewód hamulcowy elastyczny, pękła szyba, urwała się sonda robiąc zwarcie i auto poprostu zdechło na drodze, a po każdym deszczu dobre 2 cm wody na podłodze...
Tak, że nie mając serca odmówić Karolowi postanowiliśmy z Tomusiem, że przygarniemy bidulkę i damy drugi żywot. Kilka fot z prac. Jeżeli właściciel zdecyduje się opisać auto, to byłoby nam bardzo miło, czy to zrobi - nie wiemy hehe.
Co do kolektora, to porting + zaspawanie tego gówna ze śrubą na EGR, tak, by było jak reszta rurek, a nie nisza z poduszką frontu wydechowego
Tak, że nie mając serca odmówić Karolowi postanowiliśmy z Tomusiem, że przygarniemy bidulkę i damy drugi żywot. Kilka fot z prac. Jeżeli właściciel zdecyduje się opisać auto, to byłoby nam bardzo miło, czy to zrobi - nie wiemy hehe.
Co do kolektora, to porting + zaspawanie tego gówna ze śrubą na EGR, tak, by było jak reszta rurek, a nie nisza z poduszką frontu wydechowego
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Czyli teoretycznie, mamy na garage kolejnego rodzyna w postaci eGT w jeszcze mniej spotykanej budzie HB
SSS od sierpnia obłożony jest zimówkami Nad kołem na lato myślę intensywnie, SPOKOjny fajne ma/miał te JP3, ale to jednak 17' pięknie wygląda, ale raz założysz lekkie koła i już nie chcesz nic innego co wagą przewyższałoby je.
SSS od sierpnia obłożony jest zimówkami Nad kołem na lato myślę intensywnie, SPOKOjny fajne ma/miał te JP3, ale to jednak 17' pięknie wygląda, ale raz założysz lekkie koła i już nie chcesz nic innego co wagą przewyższałoby je.
Na prośbę kolegi Foo, wrzucam rozkodowany VIN jego Pulsarka - "Shiro Ya"
Model: N14
prod. 01/92
kolor: 531 - WHITE SOLID
kolor wnętrza: G - GRAY
buda: 5-drzwiowy hatchback
silnik: SR20DE
Area: EUB.2WD - FROM OCT.1990 UP TO APR.1992 (FRA,BEL,ITA,SPA,POR,GRE), FROM APR.1992 (BULGARIA,RUMANIA,POLAND)
skrzynia: manual
wykończenie: GTI
Wyposażenie:
POWER WINDOW - elektryczne szyby
AIR CONDITIONER - klima
AUTO DOOR LOCK - blokada drzwi
4 SPEAKER - 4 głośniki
Model: N14
prod. 01/92
kolor: 531 - WHITE SOLID
kolor wnętrza: G - GRAY
buda: 5-drzwiowy hatchback
silnik: SR20DE
Area: EUB.2WD - FROM OCT.1990 UP TO APR.1992 (FRA,BEL,ITA,SPA,POR,GRE), FROM APR.1992 (BULGARIA,RUMANIA,POLAND)
skrzynia: manual
wykończenie: GTI
Wyposażenie:
POWER WINDOW - elektryczne szyby
AIR CONDITIONER - klima
AUTO DOOR LOCK - blokada drzwi
4 SPEAKER - 4 głośniki
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
To co slyszales to można podciągnąć pod Narnie, Harrego Pottera, nad Niemnem, Hobbita i porwanie w Tiutiurlistanie. zawsze wlyszysz więcej niż mozna, niż to jest możliwe albo w ogóle ponad miarę. STOP NARKOTYKOM!Quattro pisze:No popatrz a ja słyszałem, że to jest to samoMacGayver pisze:Ramzes_II, wszystkie filtry olejowe filtrona to jeden wielki shit. Jak już coś kupować to Maxx, Knecht, Vic.
Foo, na ba
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jako, że następny projekt aż ciśnie mi się poniekąd sam w łapki będzie można przytulić Olo w bardziej rozsądnych pieniążkach. Setup w pewnych ramach do ugadania: mam drugi komplet amorów o sprawności tłumienia ~65% ze springami, też glebiącymi (prawdopodobnie Voughtland patrząc na pozostałości koloru sprężyn), można sobie przywieźć inne koła, ogarnąć dolot w serii bez MAFoo #4 i kompa z eGT, zakupić bez części chromów, bez betonowych poliuretanów łap silnika, bo też by się coś z serii znalazło, bez radia, czy co tam komu pasuje.
Generalnie nie do ruszenia są napęd i heble, bo po prostu byłoby to głupotą uwsteczniać. Zresztą mało rozsądne jest cokolwiek zmieniać w dotychczasowym setupie, ale niestety cytując klasyka "Panie, to nie są tanie rzeczy!"
Jak coś, to zapraszam na PW
Generalnie nie do ruszenia są napęd i heble, bo po prostu byłoby to głupotą uwsteczniać. Zresztą mało rozsądne jest cokolwiek zmieniać w dotychczasowym setupie, ale niestety cytując klasyka "Panie, to nie są tanie rzeczy!"
Jak coś, to zapraszam na PW