[ Almera] Nissan Almera GTI serie OBRtech
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
O Kurde już nie pamieam co ci wysyłałem ale przyznać muszę że przygotowany jesteś jak trzeba - zębatki regulowane som ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
podoba się mnie jaki to lakier?? przemysłówka? nr 6009??PumaRST pisze:Buda obspawana, wyspawana, pomalowana zabezpieczona przed rdzą itd. zaczynamy powoli wkładać zabawki.
[url=http://images68.fotosik.pl/315/a9b3409c2bf7d257m.jpg]Obrazek[/url]
XXX
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No wreszcie coś ruszyło do przodu
Myślałem że projekt stracony
Myślałem że projekt stracony
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
Kuba nie stracony tylko pojawiły się różne priorytety i czas przestał grać rolę. Jak nic specjalnego nie wyskoczy to mam nadzieję że późną wiosną lub wczesnym latem widzimy się na to umówione strojenie.Coobcio pisze:No wreszcie coś ruszyło do przodu
Myślałem że projekt stracony
Choć przyznam się że kilka razy rozpatrywałem sprzedaż wszystkiego na części
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
niestety w 2015 nie uda się wyjechać.
Prace są na etapie:
1) buda poskładana - po za kilkoma pierdołami,
2) zawias wsadzony
3) silnik, skrzynia wisi
4) układ hamulcowy wsadzony.
Tak na prawdę brakuje +/- 2 tygodni by ją odpalić i ruszyć ale jakoś opornie to idzie. Inna sprawa, że powoli zaczynam się zastanawiać nad sprzedażą jej. W związku z tym gdyby ktoś był chętny na rajdówkę w wersji (w części złóż ją sam ) z sporą ilością giftów i specyfikacją gdzieś pomiędzy grupą N a A, to zapraszam na PW. Jak nie to pewnie w końcu uda się ją skończyć.
Prace są na etapie:
1) buda poskładana - po za kilkoma pierdołami,
2) zawias wsadzony
3) silnik, skrzynia wisi
4) układ hamulcowy wsadzony.
Tak na prawdę brakuje +/- 2 tygodni by ją odpalić i ruszyć ale jakoś opornie to idzie. Inna sprawa, że powoli zaczynam się zastanawiać nad sprzedażą jej. W związku z tym gdyby ktoś był chętny na rajdówkę w wersji (w części złóż ją sam ) z sporą ilością giftów i specyfikacją gdzieś pomiędzy grupą N a A, to zapraszam na PW. Jak nie to pewnie w końcu uda się ją skończyć.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Tak żebym ci przypominał jak to fajnie poupalać:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5roSnOZMxaQ[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5roSnOZMxaQ[/youtube]
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
+1VE Killer pisze:nie pitol tylko sladaj
Dokładnie, kurde tyle pracy włożone w auto i miałbyś je teraz sprzedać? Składaj
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
DARO GTI, proszę opis
Nissan Almera GTI 1999r:
Silnik: SR20DEH,
• Tłoki z sr16ve – kompresja 11,7:1
• Wyważone I odchudzone korbowody,
• Regulowane koła rozrządu Vision
• Lekkie koło pasowe - 0,7kg
• Lekkie koło zamachowe 6,4KG,
• Wałki 270*
• Uszczelka termiczna pod kolektor ssący
• Sportowy filtr
• Kable zapłonowe Magnecor
• Obrobione kanały w głowicy,
• Przerobiony kolektor ssący – porting I powiększenie kanałów oraz przeróbka puszki,
• Przerobione gniazda zaworowe,
• Wycieniowane zawory – na wzór SR16VE N1
• Kolektor wydechowy rurowy z P10GT (4-2-1)
• Wydech 55mm (zamiast 48mm) na 3 tłumikach przelotowych
• Komplet poduszek Energy Suspension 4szt
• Wtryski 330cc z SR20VE
• Elektronika – seria + ECUmaster DET2
Skrzynia biegów – seria 4,37, short shifter + wszystkie gumy wymienione na poliuretany Energy Suspension
Zawieszenie :
• Zawieszenie gwintowane robione na zamówienie, oparte o wkłady Bilstein B8 – ustawione na rajdy asfaltowe,
• Dodatkowy stabilizator na tylnej osi
• Wszystkie możliwe elementy gumowe wymienione na poliuretany Energy Suspension/StronFlex (wahacze, stabilizator, maglownica, belka)
• Dystanse kół 20mm wraz z dłuższymi szpilkami
Układ hamulcowy:
• Przód zaciski z Lancer EVO 3 wraz z tarczą 280mm,
• Tył – seria
• Nowe tarcze Mikoda GT
• Nowe miękkie klocki
• Nowe przewody miedziane,
• Regulator manualny,
• Przewody elastyczne w stalowym oplocie – Hel
Nadwozie:
• Wywalone wszystko co zbędne,
• Pozbawione korozji – wymienione progi, nadkola oraz kilka innych drobnych napraw blacharskich,
• Zakonserwowane i pomalowane na biało,
• Wspawana klatka bezpieczeństwa zgodna z Zal. J
• Lekka karbonowa maska
• Koła seria z Uniroyal RainSport 205/50/15
Wnętrze:
• Fotele Mirco (WRC i S2000)
• Pasy Sparco 3 i 4 punktowe – dla kierowcy 3”
• Zegary pomocnicze VDO
Dodatkowo:
• Felgi WolfRacing 6,5/15” (waga 6,2kg )
• Jakieś japońskie 4 lekkie felgi 6,5/15”
• Komplet deszczowych Profili 185/55/15 – trochę już zjechanych
• 4szt Federali semi slick – nowe
• 2szt R888 – dość dojechane,
• Przepustnica z Alfy 70mm
• 2 kolektor ssący
I jakieś jeszcze inne pierdoły, cena okazyjna jak coś co do mocy to wróżenie z fusów i jak chcesz to proszę bardzo
Nissan Almera GTI 1999r:
Silnik: SR20DEH,
• Tłoki z sr16ve – kompresja 11,7:1
• Wyważone I odchudzone korbowody,
• Regulowane koła rozrządu Vision
• Lekkie koło pasowe - 0,7kg
• Lekkie koło zamachowe 6,4KG,
• Wałki 270*
• Uszczelka termiczna pod kolektor ssący
• Sportowy filtr
• Kable zapłonowe Magnecor
• Obrobione kanały w głowicy,
• Przerobiony kolektor ssący – porting I powiększenie kanałów oraz przeróbka puszki,
• Przerobione gniazda zaworowe,
• Wycieniowane zawory – na wzór SR16VE N1
• Kolektor wydechowy rurowy z P10GT (4-2-1)
• Wydech 55mm (zamiast 48mm) na 3 tłumikach przelotowych
• Komplet poduszek Energy Suspension 4szt
• Wtryski 330cc z SR20VE
• Elektronika – seria + ECUmaster DET2
Skrzynia biegów – seria 4,37, short shifter + wszystkie gumy wymienione na poliuretany Energy Suspension
Zawieszenie :
• Zawieszenie gwintowane robione na zamówienie, oparte o wkłady Bilstein B8 – ustawione na rajdy asfaltowe,
• Dodatkowy stabilizator na tylnej osi
• Wszystkie możliwe elementy gumowe wymienione na poliuretany Energy Suspension/StronFlex (wahacze, stabilizator, maglownica, belka)
• Dystanse kół 20mm wraz z dłuższymi szpilkami
Układ hamulcowy:
• Przód zaciski z Lancer EVO 3 wraz z tarczą 280mm,
• Tył – seria
• Nowe tarcze Mikoda GT
• Nowe miękkie klocki
• Nowe przewody miedziane,
• Regulator manualny,
• Przewody elastyczne w stalowym oplocie – Hel
Nadwozie:
• Wywalone wszystko co zbędne,
• Pozbawione korozji – wymienione progi, nadkola oraz kilka innych drobnych napraw blacharskich,
• Zakonserwowane i pomalowane na biało,
• Wspawana klatka bezpieczeństwa zgodna z Zal. J
• Lekka karbonowa maska
• Koła seria z Uniroyal RainSport 205/50/15
Wnętrze:
• Fotele Mirco (WRC i S2000)
• Pasy Sparco 3 i 4 punktowe – dla kierowcy 3”
• Zegary pomocnicze VDO
Dodatkowo:
• Felgi WolfRacing 6,5/15” (waga 6,2kg )
• Jakieś japońskie 4 lekkie felgi 6,5/15”
• Komplet deszczowych Profili 185/55/15 – trochę już zjechanych
• 4szt Federali semi slick – nowe
• 2szt R888 – dość dojechane,
• Przepustnica z Alfy 70mm
• 2 kolektor ssący
I jakieś jeszcze inne pierdoły, cena okazyjna jak coś co do mocy to wróżenie z fusów i jak chcesz to proszę bardzo
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm