[ Primera] Primera P11.144 2.0TD by Toudi
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Toudi1995, 850 zł? i nie najgorzej? to moim zdaniem tragedia. Ja za wgnieciony zderzak dostałem 720 zł a na zderzaku widać wgniotkę pod delikatnym kątem więc za coś takiego wg mnie należało by się sporo więcej.
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Uuuuu, to cienko Ci wyliczyli. Za lekko draśnięte dwa elementy (do spolerowania) ok. 600 zł wyszło... Nieładnie
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Myślę, że fachowo zrobione na pewno będzie kosztować więcej. Nowy nienaprawiany element, stary trzeba wyciąć, nowy wspawać, malowanie i robocizna, niestety ale kosztuje. W przypadku klepania i tynkowania auta, wiadomo że wyjdzie mniej
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Sama półoś przeguby mam dobre, wiec nie ma sensu.
Półoś nówka sztuka z tej aukcji:
http://allegro.pl/walek-polosi-prawy-ni ... 85224.html
Półoś nówka sztuka z tej aukcji:
http://allegro.pl/walek-polosi-prawy-ni ... 85224.html
To może i ja sobie na zapas kupię i na zlot wezmę za takie pieniądze to można ukręcać
Ona wygląda tak jak na załączonym obrazku w aukcji? Zrób fotkę jak możesz.
Ona wygląda tak jak na załączonym obrazku w aukcji? Zrób fotkę jak możesz.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
ta półoś to oryginał czy to oni toczą takowe na wzór oryginału?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Toudi1995 nic nie będzie Ja mam pościągane te gumy co doważają półosie. W P10 też miałem pościągane.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
nie miałem na myśli że gorsze czy coś, tylko czy jakość wykonania jest równie wysoka co oryginał i czy ta firma z allegro wytwarza je sama czy jest tylko pośrednikiem w sprzedaży.
za tą cene warto jeśli miałaby wytrzymać chociaż kolejnych 50 tys km.
za tą cene warto jeśli miałaby wytrzymać chociaż kolejnych 50 tys km.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
majchrzok,
Firma tylko pośredniczy, a półoś wytrzyma tyle aż przegnije pod gumą, chyba że się ją usunie. Ja właśnie tak muszę zrobić tylko odbiorę auto od lakiernika.
Jutro zadzwonię do rzeczoznawcy bo na dachu znalazły się dwie wgniotki, więc muszę jeszcze coś z nich kasy wycisnąć.
[ Dodano: 2014-09-04, 18:39 ]
Ostatnimi czasami trochę się podziało:
- nowe opony Uniroyal Rain Expert
- nowe łożysko koła prawego przód
- nowe łożysko zwrotnicy lewej
- nowa prawa piasta przód
- poprawiony zderzak przód, bo trochę obwisał
- zamówione halogeny przód
- nowa tylna lampa w klapę wstecznego bo była popękana
Jak halogeny dojdą to będą fotki.
[ Dodano: 2014-10-01, 21:03 ]
Obiecałem fotki halogenów, ale nie zrobiłem jak wyglądają na aucie, mam tylko takie:
tu jak pasuje zderzak:
tu silnik po umyciu:
.
A tu ostatnia przygoda(uważajcie na kobiety w oplach ):
Firma tylko pośredniczy, a półoś wytrzyma tyle aż przegnije pod gumą, chyba że się ją usunie. Ja właśnie tak muszę zrobić tylko odbiorę auto od lakiernika.
Jutro zadzwonię do rzeczoznawcy bo na dachu znalazły się dwie wgniotki, więc muszę jeszcze coś z nich kasy wycisnąć.
[ Dodano: 2014-09-04, 18:39 ]
Ostatnimi czasami trochę się podziało:
- nowe opony Uniroyal Rain Expert
- nowe łożysko koła prawego przód
- nowe łożysko zwrotnicy lewej
- nowa prawa piasta przód
- poprawiony zderzak przód, bo trochę obwisał
- zamówione halogeny przód
- nowa tylna lampa w klapę wstecznego bo była popękana
Jak halogeny dojdą to będą fotki.
[ Dodano: 2014-10-01, 21:03 ]
Obiecałem fotki halogenów, ale nie zrobiłem jak wyglądają na aucie, mam tylko takie:
tu jak pasuje zderzak:
tu silnik po umyciu:
.
A tu ostatnia przygoda(uważajcie na kobiety w oplach ):
Ty to masz szczęście do kolizji i innych dziwnych i niewyjaśnionych zdarzeń
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Toudi1995, to nie u Ciebie była jakaś spadająca rura w warsztacie? ;P
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
+W związku z tym, że lewy błotnik został uszkodzony (przez opla) zdecydowałem że trzeba ogarnąć korozję. Dlatego przednie błotniki powędrowały do malowania a lewy do prostowania, rdzy nie jest dużo, dziur nie ma nigdzie. Temat zahamuje w zarodku i będzie spokój. Rdze miałem wokół przedniej szyby ale zamalowana Cortinefem i po problemie , reszta rdzy też zostanie pomalowana cortinefem oraz lakierem w sprayu. A tu jak fotki jak to wygląda, nie mam fotek ale na obu błotnikach na rancie wychodziły purchle.
Dodatkowo wpadły ostatnio dysze mgłowe od Citroena C4 i żarówki Osram night breaker ultimated +110% H7.
Dodatkowo wpadły ostatnio dysze mgłowe od Citroena C4 i żarówki Osram night breaker ultimated +110% H7.
i jak się sprawują dysze z C4? pompka ogarnia czy psikają ledwo po wycieraczkach jak jedziesz?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
nie no jak będziesz jechał samochodem i pompka będzie dawać słabe ciśnienie to nisko będą psiukać mimo że wyregulujesz sobie wyżej dysze, bo chyba z takimi spryskiwaczami jest pompka wysokociśnieniowa coś jak przy xenonach
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Ja jezdze z takimi dyszami i nie ma raczej z tym kłopotu , bynajmniej nie zauwazylem
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Moje dysze na oryginalnej pompce przy 120km/h pryskają tak samo jak na postoju może minimalnie niżej.
Co do rdzy w aucie to jest jeszcze trochę z tyłu na końcach progów pod nadkolami, w sumie to są tam dziury, ale temat jutro będzie ogarnięty. Rdza zamalowana cortinefem dwa razy, ładnie wyschnie przez noc i jutro na to bit gum i będzie spokój może na wierzch pomaluje spreyem na srebrno żeby nie rzucało się w oczy i po temacie.
Dodano:
Dzisiaj przerobiłem spryski na pompkę od spryskiwaczy reflektorów i teraz robi to robotę.
Dodano:
Po 3 miesiącach przerwy, muszę napisać że trochę auto się zmieniło. Dostało halogeny, oba przednie błotniki zostały pomalowane, jeden był pogięty z drugi miał korozję, i dzisiaj prawie skończyłem siłowniki maski jutro temat zamknę i wstawię fotki jak zamontowałem i fotki auta z halogenami.
Dodano:
Wstawiam obiecane fotki:
Dzisiaj zaślepiłem całkowicie EGR wyciąłem blaszkę i po kłopocie, oraz sprawdziłem ciśnienie turbiny to na postoju przy 3000obr/min mam 0,6 - 0,8 bar, a wcześniej jeszcze sprawdziłem czy działa kierownica od zaworu by pass i pracuje nie wiem czy w całym zakresie, ale działa.
Co do rdzy w aucie to jest jeszcze trochę z tyłu na końcach progów pod nadkolami, w sumie to są tam dziury, ale temat jutro będzie ogarnięty. Rdza zamalowana cortinefem dwa razy, ładnie wyschnie przez noc i jutro na to bit gum i będzie spokój może na wierzch pomaluje spreyem na srebrno żeby nie rzucało się w oczy i po temacie.
Dodano:
Dzisiaj przerobiłem spryski na pompkę od spryskiwaczy reflektorów i teraz robi to robotę.
Dodano:
Po 3 miesiącach przerwy, muszę napisać że trochę auto się zmieniło. Dostało halogeny, oba przednie błotniki zostały pomalowane, jeden był pogięty z drugi miał korozję, i dzisiaj prawie skończyłem siłowniki maski jutro temat zamknę i wstawię fotki jak zamontowałem i fotki auta z halogenami.
Dodano:
Wstawiam obiecane fotki:
Dzisiaj zaślepiłem całkowicie EGR wyciąłem blaszkę i po kłopocie, oraz sprawdziłem ciśnienie turbiny to na postoju przy 3000obr/min mam 0,6 - 0,8 bar, a wcześniej jeszcze sprawdziłem czy działa kierownica od zaworu by pass i pracuje nie wiem czy w całym zakresie, ale działa.