Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Micra] NISSAN MICRA K10 1.2 SUPER S -> swap SR20DE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
vodzu18
wiem o czym pisze
Posty: 67
Rejestracja: 2011-02-24, 22:23
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: vodzu18 » 2014-08-01, 17:05

ja miałem z polo tylko jakiego to nie wiem, jest dostępny taki zestaw jak mój tylko cena wysoka

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2014-08-01, 20:42

vodzu18, a po kształcie coś widocznym na ost foto mojego poprzedniego postu Ci się nie skojarzy? jak miałbym te dane to byłbym już w domu. jak w ogóle CI się spisywały takie sprężyny? miałeś jakieś obniżające czy serie?

[ Dodano: 2014-08-04, 08:38 ]
pobawiłem się również w obszycie kierownicy. strasznie mozolne zadanie, do tego jak się nie ma wprawy to naprawde idzie się wkurzyć... nie jest jak z fabryki, ale jest dużo lepiej niż było. najważniejsze to dobrze wykroić materiał, bo samo zszywanie potem idzie już jako tako.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2014-08-25, 20:43 ]
poszukiwalem dalej kitu na tyl. kupiłem dwie pary różnych spręzyn tuningowych do polo, na których micra opadała tylem że aż się jechać nie dało. pojeździłem, poszukałem ( przymierzałem nawet tylne kolumny z mini) ale nic nie dawało się zaadoptować. dorwałem wreszcie praktycznie idealnie pasujące sprężyny na tył z pewnego reno. do ich prawidłowego założenia potrzebne są podkładki pod nią aby wycentrować spręzyne idealnie na środku kielicha znajdującego się w budzie auta.
w czwartek montaz.
dodatkowo oczekuje na nowe wkłady gazowe do przedniego gwintu. w nast tygodniu mam nadzieje że zawieszenie póki co będzie gotowe, ( w planei jest poliuretan oraz montaż stabilizatora przedniego z micry k11). dodatkowo musze wreszcie zając się pierdołami które czekają już długo na poprawki. będę musiał także skoczyć na zbierzność, bo troche ściąga w prawą stornę.
zatem wreszcie po roku czasu, mam nadzieje, że na najbliższy spot grupy wlkp wyrusze micrą ;-)

Awatar użytkownika
Andrzej.
fanatyk nissana
Posty: 738
Rejestracja: 2012-10-19, 08:51
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Andrzej. » 2014-09-02, 15:13

Hej :-)
jak tam idą pracę przy aucie ?? Wybierasz się na najbliższy spot grupy WLKP ??
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB :arrow: Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38 <okok>

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2014-09-02, 21:31

najprawdopodobniej będę jechał, aczkolwiek jeszcze nie wiem czym. dzisiaj teotetycznie od strony mechanicznej auto zostało ukończone. w przyszlości wpadną poliuretany w zawias i wtedy będzie komplet. być może jeszcze kiedyś pokusze się o gwint na tył ale to jeszcze bardziej odległe plany.
do wymiany/ poprawienia zostały:
- opaski osłon przegubów
- uszczelnienie skrzyni biegów bo którymś oringiem prawdopodobnie się leje
- ogarnięcie linki prędkościomierza
- zszycie bądź wymiana fotela kierowcy
- wymiana reflektora przedniego lewego
- wymiana grilla oraz zderzaka przedniego.
- przegląd tylnych bębnów, bo pomimo, że zaciski są bardzo grube ręczny trzyma dość mizernie.
dodatkowo w celu upiększenia chciałęm mu machąć w czerń szyby.

pare fot z ostatnich batali przy aucie.

wymieniłem wkłady w przednim gwincie. po małym modzie podchodzą te z golfa mk1
trzeba było przede wsztstkim dorobić troche dłuższe nakrętki, ponieważ wkład z golfa 1 jest troche dłuższy.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
dodatkowo znajomy wytoczył mi tuleje aby wkład wchodził idealnie w kolumne. fabrycznie jest luz lecz wolałem by mi dorobił coś takiego by tego luzu nie było.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
gotowa kolumna do założenia do auta
Obrazek
dotoczył mi również "grzybki" na dystanse, by żaden syf nie wlatywał do łożysk. niestety przy założeniu dystansu oryginalne przychodzące na piaste nie pasowały.
Obrazek
na tył natomiast wpadły inne sprężyny. z dużo grubszego drutu niż seria. jest sztywno czyli tak jak miało być. ich uzwojenie z jednej storny pasuje do amora z trugiej natomiast jest zwężone. zatem wytoczony został taki oto "stabilizator" coby sprężyna w kielichu auta trzymała się na środeczku.
Obrazek
tu już na aucie
Obrazek
i już poskłądane.
Obrazek
tył niech się ułoży, powinien zejść troche niżej. dodatkowo po regeneracji przodu troche podniosłem go na gwincie do góry zatem jest praktycznie równo. foty dodam jak umyje auto z rocznego kurzu. :-)

[ Dodano: 2014-09-02, 22:37 ]
pytanie do znawców,
auto powinno być przerejstrowane w ciągu miesiąca. mija rok a ja tego nie zrobiłem. co zrobić by było dobrze i nikt się nie czepiał? da się jakoś zrobić tak by unikąć ewentualnej kary za nieprzerejestrowanie auta w terminie? dodam, żę poprzedni właściciel nie zrobił tego w ogóle, tak więc umowe mam podpisaną że tak powiem z gościem, który auta nie ma już jakieś 3 lata...
oc oczywiście opłacane. daty jak coś na umowie nei wpisywałem ,bo nie wiedzialem kiedy będzie ta chwila, gdy zechce ją przerejestrować. jakieś sugestie jak to ogarnąć? :roll:

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-09-02, 21:46

A podatek placiles ?? jaka cena na umowie ??
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2014-09-02, 21:54

cena realna, 780zł

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-09-02, 22:42

To lajtowo. Nic nie powinni się przyczepić
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2014-09-03, 00:18

ja przerejstrowalem po ok 3 misiacach i nic nie mowili wiec bedzie ok.
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Awatar użytkownika
Andrzej.
fanatyk nissana
Posty: 738
Rejestracja: 2012-10-19, 08:51
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Andrzej. » 2014-09-03, 12:17

Ja na umowie mam wpisane 2.500 zł, auto zarejestrowałem bez problemu, a podatku od wzbogacenia nie płacilem... Za to mój ojciec płacił podatek za swoje auto po terminie i dostał karę, a na umowie miał coś koło 1.500 zł wpisane (auta na siebie nie rejestrował).

W Twoim przypadku i kwocie, która masz wpisana na umowie nie powinno być problemu... Do jakieś kwoty się podatku nie płaci jak dobrze pamiętam ;-)
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB :arrow: Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38 <okok>

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2014-09-03, 12:38

do tysiaca zlotych niby jest bez podarku. dzieki za odpowiedzi:)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-09-03, 20:22

14 dni jest na zapłatę w US. Tam kara może wynieść baaardzo dużo i tego należy przestrzegać. Jak kupujecie na fakturę, to nie trzeba płacic nic :)

Awatar użytkownika
delus8307
aktywny forumowicz
Posty: 174
Rejestracja: 2012-11-10, 22:32
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: delus8307 » 2014-09-04, 22:46

majchrzok pisze:do tysiaca zlotych niby jest bez podarku. dzieki za odpowiedzi:)
Tak bez podatku z drubiej strony ciekawe po ile wedlug eurotaxu stoi K10 ? :-D

A jesli chodzi o projekt to czekam za prawym fotelem :-D

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2014-09-05, 07:14

a nawet nie wiem. w umowie mam rowniez ze auto bylo uszkodzone w momencie kupna tak wiec ceny z umowy raczej nokt nie powinien mi podważyć.

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-09-05, 08:07

Jeżeli masz na umowie że auto uszkodzone to mogą wysłać na badanie techniczne przed zarejestrowaniem
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-09-05, 12:50

Na pewno wyślą :D
Ja miałem wpisane uszkodzony silnik i kazali przegląd robić :-P
Ale za godzinę przyszedłem z nową umową :mrgreen:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2014-09-05, 14:48

vixo, też jest rozwiązanie:)
a co do przeglądu i tak musze go zrobić bo w październiku będzie rok jak auto go nie ma :oops:
ale
umyłem dzisiaj troche dziada.
Obrazek

polatałem chwile i coś tam jedzie ale chmura dymu jaką za soba zostawiam jest niedoprzyjęcia. dodatkowo któryś z przegubów z prawej storny jest uszkodzony bo trykocze.
pytanie, cóż to takiego może być uwalone?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=p-ep_d8 ... e=youtu.be[/youtube]

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-09-05, 14:59

Chyba go przelewa. Bardzo paliwo czuć ??
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-09-05, 15:19

vixo, ma rację. Prawdopodobnie za duża dawka paliwa. Uszczelka by był biały, olej niebieski, a Ty masz czarny

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-09-05, 15:28

Przepływkę sprawdź ;-)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2014-09-05, 16:15

no troche czuć. strzały z wydechu również są tak więc być może faktycznie jest przelany.
zatem sprawdze przepływomierz co on tam pokazuje jak znajde jakie mają być napięcia, bo szukam szukam i nie moge znaleźć dla SRa, no chyba że w np 1.6 są takie same?

tu taki troche kaleczny bez licznika km, ale jest, żeby nie było że nie jeździ :mrgreen:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vppFMd6 ... e=youtu.be[/youtube]

Awatar użytkownika
Ulus
fanatyk nissana
Posty: 418
Rejestracja: 2013-04-12, 17:28
Lokalizacja: Poznań / Środa WLKP

Post autor: Ulus » 2014-09-05, 20:35

Maciej ty się zabijesz sr-em^^
Sprzedam graty do 100nx-a GTI i Primery P11.144

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2014-09-05, 22:00

Ulus, zabije to zabije, na.... drążyć temat? :-P a tak serio, wcale nie ma aż takiego wooooow jak bym się osobiście spodziewał. ;-)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-09-05, 23:28

majchrzok, u mnie takie dymy szly jak komp na przeplywce sie upalil-17pin jak dobrze pamieta, sciagnij dekiel kompa i poniuchaj czy nie upalilo jednej sciezki

przeplywka malo kiedy pada, wystarczy przedmuchac nitrem

kolejna kwestia, jesli komp bedzie caly to sprawdz czy wtyczka jest dobrze zapieta, czy piny sie nie powysowaly, jesli bedzie ktorys wysuniety to albo nie bedzie zasilana=przelanie albo nie bedzie masy=przelanie albo sygnalu=przelanie

wystarczy ze cos nie styka

jednak jazda jest mozliwa i kreci powyzej 3000rpm co dementuje servis mode maf off, wiec szukam dalej-tps, nastawy jakie co i gdzie, czujnik temperatury-ten dwupinowy, no i lewizna, czasem lapie lewe na montazu przeplywki do korpusu

i ogolnie juz glupio leciec dalej, dociagnij wtyke kompa i wtryski obadaj czy jakis nie leje

słyszę też pompe paliwa-jest jakas mocniejsza? bo jesli tak to teoretycznie regulator nie pusci wiekszego cisnienia, ale jesli regulator przepuszcza a nie ma silnika wystrojonego ecuM to tez bedzie czesc czapka
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2014-09-05, 23:45

Ad@mus, dzięki za konktne podpowiedzi.
pompe słychać, bo jest to jakaś zewnętrzna zdzira z mercedesa. ciśnienie robocze ma niby takie same jak te z SRa.
komp był wymieniany na inny, tak więc może coś z nim jest nie halo. jutro ze spokojem usiąde i będę szukał przyczyny. dzięki za naprowadzenie mnie co może być nie tak.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-09-05, 23:59

tylko po tej drodze bym badal, bo uwalona sonda nie robi takich jajec, chyba ze masz wsadzona cyrkonowa zamiast tytanowej - odepnij na wszelki wypadek

ale taki czad to ewidentnie przeplywka
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2014-09-06, 07:53

tu nie ma sondy i nie wyglada by kiedykolwiek byla.... przeplywka jest na 3 kabelki jesli to cos podpowie.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-09-06, 08:07

no to spoko, wszystko pieknie:)
3 sprawy do obadajnia:
komp
napiecia na pinach podczas pracy silnika
transfer sygnałów po kablach do przeplywki(moze po drodze cos sie poderwało:))

jak cos to dzwon na fon to podpowiem coś jak dalej bedzie lipton
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2014-09-06, 09:17

:-) oki, jak nie dam sobie rady to bede dzwonil do Ciebie. :-)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-09-06, 10:49

daj mail na pw to posle ci tabele napięć wszystkich czujek
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Chochlik
doświadczony forumowicz
Posty: 247
Rejestracja: 2010-11-03, 22:04
Lokalizacja: Sieraków / Berlin

Post autor: Chochlik » 2014-09-06, 12:35

Sygnał z przepływki:
900rpm 1,52v
2000rpm 1,8v
3000rpm 2,02v
4000rpm 2,24v
sprawdzane na benie, na rozgrzanym silniku
i zczytane przez consulta

Dobrym rozwiązaniem byłoby żebyś też sobie sprawił consulta, bo na spot WLKP nie jestem w stanie ci podrzucić. A tak od razu jak coś się dzieje zczytasz sobie wszystko i będziesz wiedział gdzie szukać ;)
Jeśli niebo zwali nam się na głowy, będziemy łapać skowronki!

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”