![:P](./images/smilies/razz.png)
[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ad@mus, cierpliwosci. Zdjecia i opinie po wrzuceniu na poklad ![:P](./images/smilies/razz.png)
![:P](./images/smilies/razz.png)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Wczoraj odebrałem zimowy felunek ze spa, gdzie go wysłałem na kurację odmładzającą. Efekt nie wyszedł źle
. Niestety, ale wżery były dość głębokie..... Po piaskowaniu felgi zostały pokryte podkładem i potem malowanie proszkowe ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1186a.JPG)
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1187a.JPG)
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1188a.JPG)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:06 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
A po co je czernić? Dwa dni na aucie i znów będą takie jak są teraz ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Zawiozłem felgi razem z oponami, tak więc do ceny było doliczone zdjęcie i założenie opon. Za piaskowanie, malowanie podkładem i potem kolorem docelowym oraz zrzucenie i założenie opon - 380zł
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Zawiozłem felgi razem z oponami, tak więc do ceny było doliczone zdjęcie i założenie opon. Za piaskowanie, malowanie podkładem i potem kolorem docelowym oraz zrzucenie i założenie opon - 380zł
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Niedział zapłaciłbym mniej, gdybym wziął standardową regenerację - 240zł, wziąłem tą lepszą (320zł) i mam 2-letnią gwarancję.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Foo, też uważam że cen jak najbardziej akceptowalna, zwłaszcza, ze dostałem jeszcze gwarancję:D
No dobra, dziś czerwoną strzałę czeka trasa 700km, z czego prawdopodobnie jakieś 5/6 jak nie lepiej znów przejadę na tempomacie
. Ogólnie rzecz biorąc stwierdzam, że tempomat to jest genialny wynalazek ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
A od jutra albo od poniedziałku bierzemy się za modzenie przy aucie
Fotostory jakieś będzie na pewno ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
No dobra, dziś czerwoną strzałę czeka trasa 700km, z czego prawdopodobnie jakieś 5/6 jak nie lepiej znów przejadę na tempomacie
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
A od jutra albo od poniedziałku bierzemy się za modzenie przy aucie
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jakieś 30min temu dotarłem do Lbn. Primera przegoniła circa 710km. W tym czasie zapinkalała na lpg autostradą od Wro do Katowic, stała w niemiłosiernych korkach przed bramkami, w Krakowie spotkała się ze swoją poprzedniczką P10eGT Shadowsa, któremu serdecznie dziękuję za spotkanie. Później wylot z Krk i skończyła się jazda na lpg, a zaczęła się na Pb - tak więc but i darcie do Tarnowa, gdzie byłem umówiony z Foo i ekipą na spotkanie. Panowie serdecznie przepraszam za spóźnienie, ale niestety korki na bramkach i Krk mnie pokonały.... Dziękuję tym, którzy wytrwale czekali na mnie
Panie Foo i ekipo DZIĘKUJĘ i przepraszam za opóźnienie. Po wyjeździe z Tarnowa kierunek Gorlicie, gdzie odwiedziłem znajomych
Tak więc była mała przerwa na kawę i jakiś posiłek. Gdzieś o 23:30 wyjazd z Gorlic i kierunek Lbn.
Ogólnie Primera spisała się wyśmienicie. Stanie w korkach czy gonienie 200 to nie problem dla autka '97, które projektowali inżynierowie a nie księgowi
Bo po drodze widziałem kilka nowych aut, które się chyba przegrzały od stania w korku ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Ad@mus, dziś będa foty![:D](./images/smilies/biggrin.png)
A teraz browarek i spać![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Ogólnie Primera spisała się wyśmienicie. Stanie w korkach czy gonienie 200 to nie problem dla autka '97, które projektowali inżynierowie a nie księgowi
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Ad@mus, dziś będa foty
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
A teraz browarek i spać
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Janusz - dzięki również za odwiedziny, część ekipy czekała i czekała, ale musiała wrócić do zajęć, pozostali najbardziej cierpliwi na świecie, czyli dreamTeam Tomuś, Karol i ja - obsługujący magiczny aparat garażowy. Ważne, że zdrowo i cało dojechaliście. Proszę serdecznie pozdrowić Asię - swoje kobitka wyczekała się nie tylko na trasie, ale zapewne i na spocie z Shadow'sem, później u nas, a tematów od groma i można by tak bez końca! No nie ma lekko, my pozytywnie zakręceni w klimacie niestety tak mamy ![;)](./images/smilies/oczko.gif)
BTW. Shadows - dzięki za pozdrowienia, również pozdrawiamy i zapraszamy. Oki, zrobiło się tak sweetaśnie, że trzeba jakiegoś porterka strzelić![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![Obrazek](https://lh6.googleusercontent.com/--kEZDI5EImQ/U90leHogWiI/AAAAAAAAPiQ/UlWYLFD67DM/s800/DSCI1130.JPG)
![Obrazek](https://lh4.googleusercontent.com/-4SRd7mrRjTE/U90lhDA2xSI/AAAAAAAAPig/2yCfo_aCqTQ/s800/DSCI1131.JPG)
![Obrazek](https://lh6.googleusercontent.com/-m4bCvhid7Ig/U90ll4ollMI/AAAAAAAAPi4/TZhlp7im_vs/s800/DSCI1139.JPG)
Był nawet Nissan, model Pallikot GTI![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![Obrazek](https://lh6.googleusercontent.com/-WTpDAn0Xoh4/U90lnuWCwYI/AAAAAAAAPjA/ipMe3tBD-Tc/s800/DSCI1140.JPG)
Są, dojechali![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![Obrazek](https://lh6.googleusercontent.com/-TXukj2MyX6k/U90lo69ZW9I/AAAAAAAAPjI/UNYhzfSIe3E/s800/DSCI1147.JPG)
![Obrazek](https://lh5.googleusercontent.com/-ThZAZRyWXcg/U90lqfXy_zI/AAAAAAAAPjQ/G_aHk3yADHo/s800/DSCI1148.JPG)
Hello Ratti!
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/-bWKuI4EAs1o/U90lrxXOK0I/AAAAAAAAPjY/tFd9I-rf7mE/s800/DSCI1149.JPG)
Do następnego!
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
BTW. Shadows - dzięki za pozdrowienia, również pozdrawiamy i zapraszamy. Oki, zrobiło się tak sweetaśnie, że trzeba jakiegoś porterka strzelić
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Był nawet Nissan, model Pallikot GTI
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Są, dojechali
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Hello Ratti!
Do następnego!
Asiu vel. Ashin tylko i wyłącznie dla Ciebie, najserdeczniejsze pozdrowienia i przepraszam Cię bardzo, że nie dojechałem na godzinę, na którą się umówiliśmy przez co nie mogliśmy się spotkać.
Może jeszcze w sierpniu będę się wybierał do Gorlic to podjadę się spotkać ponownie i tym razem nie pokonają mnie bramki na A4 i Kraków.....
No i dziś zacząłem dłubanie przy aucie, niestety, ale dopiero pod wieczór, bo wcześniej garaż był zajęty jakimiś rupieciami...... Na dzień dobry do wymiany poszła tuleja od drążka zmiany biegów:
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1192a.JPG)
Moja miała już dość, a nową dostałem od Looka, za co wielkie dzięki.
Hop siup i nowa na miejscu
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1193a.JPG)
Następnie do naprawy poszedł krzyżak, bo już miał takie luzy, że szok. Spokojnie 1-2mm......
Na początek czyszczenie krzyżaka i coś z cyklu - "praca uszlachetnia, lenistwo uszczęśliwia"
Nie chciało mi się kręcić w łapach tulejki więc skręciłem szybko śrubą i bęc do wiertarki
To co zajęłoby mi jakieś 10min zrobiłem w 2 min
. Podobną metodologię zastosowałem w przypadku tulejek, które były w tym krzyżaku po stronie skrzyni.
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1195a.JPG)
Po wyczyszczeniu wszystkiego porządnie okazało się, że luzy są jeszcze większe niż były....... Coś trzeba było na cito wymyślić, tak więc pierwsza myśl - rurki termokurczliwe.
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1196a.JPG)
Raz ciach poskładane
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1197a.JPG)
Stwierdziłem jeszcze, że prawdopodobnie będzie luz na śrubie, tak więc zastosowałem niezawodną metodę na puszę po piwie![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Całość poskładałem do kupy i o dziwo nie mam praktycznie żadnych luzów na drążku.
Chciałem jeszcze dziś założyć z powrotem rozpórkę na tylne kielichy, jednak pokonał mnie brak śrub M10......... Jutro jadę kupić i zakładam
.
Kolejne mody w kolejce![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Może jeszcze w sierpniu będę się wybierał do Gorlic to podjadę się spotkać ponownie i tym razem nie pokonają mnie bramki na A4 i Kraków.....
No i dziś zacząłem dłubanie przy aucie, niestety, ale dopiero pod wieczór, bo wcześniej garaż był zajęty jakimiś rupieciami...... Na dzień dobry do wymiany poszła tuleja od drążka zmiany biegów:
Moja miała już dość, a nową dostałem od Looka, za co wielkie dzięki.
Hop siup i nowa na miejscu
Następnie do naprawy poszedł krzyżak, bo już miał takie luzy, że szok. Spokojnie 1-2mm......
Na początek czyszczenie krzyżaka i coś z cyklu - "praca uszlachetnia, lenistwo uszczęśliwia"
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Po wyczyszczeniu wszystkiego porządnie okazało się, że luzy są jeszcze większe niż były....... Coś trzeba było na cito wymyślić, tak więc pierwsza myśl - rurki termokurczliwe.
Raz ciach poskładane
Stwierdziłem jeszcze, że prawdopodobnie będzie luz na śrubie, tak więc zastosowałem niezawodną metodę na puszę po piwie
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Całość poskładałem do kupy i o dziwo nie mam praktycznie żadnych luzów na drążku.
Chciałem jeszcze dziś założyć z powrotem rozpórkę na tylne kielichy, jednak pokonał mnie brak śrub M10......... Jutro jadę kupić i zakładam
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Kolejne mody w kolejce
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:07 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No dobra dzisiejszy dzień zacząłem od wali z tylną rozpórką. Niestety, ale znów wygrała rozpórka. Stwierdziłem, że muszę jednak kupić oryginalną poduchę amora. Inaczej nie ma sensu się bawić.....
Po chwili namysłu co dalej i utwierdzeniu się w przekonaniu, że nie będę siedział i nic nie robił wziąłem się za małe porządki pod maską![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Taki bajzel sobie był.....
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1199.JPG)
Więc szybko zacząłem demontować to co mi się nie podobało.
Przy okazji wyczyściłem przepustnicę bo już wyglądała tak:
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1186.JPG)
Zleciała pokrywa kolektora ssącego
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1187.JPG)
Jej stan przed pucowaniem
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1188.JPG)
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1189.JPG)
Po umyciu:
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1191.JPG)
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1192.JPG)
Następnie poszło delikatne czyszczenie papierem ściernym - po pierwszym czyszczeniu:
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1193.JPG)
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1194.JPG)
A tak wyszło na koniec![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1196.JPG)
Od razu wyczyściłem obudowę krokowca![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1197.JPG)
Na dniach chyba wpadnie coś, co czeka na mnie już jakiś czas
- tak Ad@mus, w końcu się doczekałeś:
Kurtyna w górę![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1201.JPG)
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1202.JPG)
Wpada kolektor wydechowy z Sunnego N14GTI, miał być z SR20VE, ale wyszło jak wyszło![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Tak więc na dziś dzień koniec
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/11/DSCN1203.JPG)
Po chwili namysłu co dalej i utwierdzeniu się w przekonaniu, że nie będę siedział i nic nie robił wziąłem się za małe porządki pod maską
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Taki bajzel sobie był.....
Więc szybko zacząłem demontować to co mi się nie podobało.
Przy okazji wyczyściłem przepustnicę bo już wyglądała tak:
Zleciała pokrywa kolektora ssącego
Jej stan przed pucowaniem
Po umyciu:
Następnie poszło delikatne czyszczenie papierem ściernym - po pierwszym czyszczeniu:
A tak wyszło na koniec
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Od razu wyczyściłem obudowę krokowca
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Na dniach chyba wpadnie coś, co czeka na mnie już jakiś czas
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Kurtyna w górę
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Wpada kolektor wydechowy z Sunnego N14GTI, miał być z SR20VE, ale wyszło jak wyszło
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Tak więc na dziś dzień koniec
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:07 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
na jedną sondę i już współczuję montażu bo jak dobrze widzę masz ze spawane na dwururce
drugim problemem będzie montaż gniazda pod sondę także zapraszam do mnie na oględziny co byś moich błędów nie zrobił ![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![:/](./images/smilies/kwasny.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Ad@mus P11GT ma jedną sondę
A gleby i tak nie będzie ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Marlos90, tak, wiem, ze jest spawana, jednak mam nadzieję, że chłopcy na Żurawiej coś mi wymyślą
W końcu zajmują się wydechami profesjonalnie.
Wpaść muszę do Ciebie i obadać też Twoje autko, co tam mu dolega.
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Marlos90, tak, wiem, ze jest spawana, jednak mam nadzieję, że chłopcy na Żurawiej coś mi wymyślą
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Wpaść muszę do Ciebie i obadać też Twoje autko, co tam mu dolega.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, dobrze widzę, że kasując luz na wybieraku skasowałeś go między teflonem a wewnętrzną metalową tulejką?
Bo ja tak zrobiłem i skończyło się na ponownym rozbieraniu, finalnie mam skasowany luz między teflonem a zewnętrzną tuleją (krzyżakiem) i jest znacznie lepiej niż poprzednio, tzn teflon stoi w krzyżaku, a w nim obraca się tuleja metalowa. W ten sposób lewarek pracuje precyzyjniej i przenosi mniej drgań i hałasu - do tego są te gumy otaczające na wewnętrznej tulejce (u mnie aż dzwonił cały wybierak jak skasowałem luz między wewnętrzną tuleją a teflonem, tak wszystko było sztywne i drgało).
Bo ja tak zrobiłem i skończyło się na ponownym rozbieraniu, finalnie mam skasowany luz między teflonem a zewnętrzną tuleją (krzyżakiem) i jest znacznie lepiej niż poprzednio, tzn teflon stoi w krzyżaku, a w nim obraca się tuleja metalowa. W ten sposób lewarek pracuje precyzyjniej i przenosi mniej drgań i hałasu - do tego są te gumy otaczające na wewnętrznej tulejce (u mnie aż dzwonił cały wybierak jak skasowałem luz między wewnętrzną tuleją a teflonem, tak wszystko było sztywne i drgało).
pozdr. Kamil
niestety za dużo tam miejsca niema, ja mam pod maglownicą sondę i też jest ok ![;p ;p](./images/smilies/jezyk_oko.gif)
![;p ;p](./images/smilies/jezyk_oko.gif)
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Wod2u, dobrze widzisz. Wbrew pozorom największe luzy to ja właśnie miałem na zestawieniu teflon-krzyżak. Niestety, ale teflon już się powycierał.....
Ja prawdopodobnie sondę wrzucę w podobnym miejscu jak jest teraz![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Ja prawdopodobnie sondę wrzucę w podobnym miejscu jak jest teraz
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
to jak ty teraz masz sonde? bo kolektor z gt to chyba 4-1 jest i zaraz niedaleko chłodnicy ją wkręcasz?
jak w takim setupie dasz w kolektor 4-2-1 to nie będzie zbierala odczytu z 4 garów tylko z jednego-ale jakies info dla kompa da-(teoria)
najlepiej dac ją tak jak marlos mowi w okolice magla, przy portkach 2-1
jak w takim setupie dasz w kolektor 4-2-1 to nie będzie zbierala odczytu z 4 garów tylko z jednego-ale jakies info dla kompa da-(teoria)
najlepiej dac ją tak jak marlos mowi w okolice magla, przy portkach 2-1
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
P11GT ma 4-2-1, ale dziadowskie. Sygnał dla sondy jest zbierany tylko z 2 garnków ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No to jutro rano jedziemy na wymianę kolektora wydechowego
Mam nadzieję, że coś się poprawi ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Co do skrzyni i naprawy krzyżaka wybieraka - po naprawie chodzi dużo precyzyjniej. Również troszkę ciężej się wachluje lewarkiem, ale to raczej wina tego, że poskręcałem to tak z chlebkiem
Poprawa precyzyjności rekompensuje ciężej pracujący lewarek ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Co do skrzyni i naprawy krzyżaka wybieraka - po naprawie chodzi dużo precyzyjniej. Również troszkę ciężej się wachluje lewarkiem, ale to raczej wina tego, że poskręcałem to tak z chlebkiem
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, jak się już zabierasz za wydech to wywal kata-kup jakiś przelot w oslonie np. AWg i wyspawaj tak jak ma być bo po tylu latach i tylu litrach przepalonej oliwy masz korek a nie kat
nie wspomnę ze można go jeszcze ozenic za jakie 120-150zl
a po jego wywaleniu-zyskujesz śmocy (notabene wyczytałem ze np. sentry w USA notorycznie miały montowane decaty bo fabryczne powodowaly branie oleju)
nie wspomnę ze można go jeszcze ozenic za jakie 120-150zl
a po jego wywaleniu-zyskujesz śmocy (notabene wyczytałem ze np. sentry w USA notorycznie miały montowane decaty bo fabryczne powodowaly branie oleju)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ja jednego kata i tak już nie mam, został drugi, który jutro idzie out
. Zobaczę co mi chłopcy doradzą ![:d :d](./images/smilies/zeby.gif)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:d :d](./images/smilies/zeby.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_