[ 350Z] Coobcia Nissan 350Z - Torowe Zabawy CEL w N/A 400KM
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Faktycznie Maxima nie miała szans na podjęcie walki z Coobcia Zetką. Na filmiku widać, że trochę finał przeżywałeś
Jednak patrząc na masę samochodu (minus 200kg) do tego większą moc gdzieś około 40-50KM i prawie 100NM to wynik tej potyczki był z góry przesądzony.
Ze swojej strony uważam, że nic się lepiej nie dało pojechać moją Maximą i najwyraźniej nowa konfiguracja wozu nie przyniosła oczekiwanych efektów na plus. Pozostaje się cieszyć z czasów jakie teraz robi na 1/4, a nawet na zlotowym Oesie nie było wstydu tym klockiem
Jednak patrząc na masę samochodu (minus 200kg) do tego większą moc gdzieś około 40-50KM i prawie 100NM to wynik tej potyczki był z góry przesądzony.
Ze swojej strony uważam, że nic się lepiej nie dało pojechać moją Maximą i najwyraźniej nowa konfiguracja wozu nie przyniosła oczekiwanych efektów na plus. Pozostaje się cieszyć z czasów jakie teraz robi na 1/4, a nawet na zlotowym Oesie nie było wstydu tym klockiem
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No i nowe wieści
Nowy rekordzik na ćwiartkę - zmiana kół na lżejsze 18" i już poprawa 0,4 sek
No i dzisaj na Poznaniu 1:54.704
Powoli wjeżdżam się w RWD jakieś 2 sekundy myślę że do poprawy spokojnie po stronie kierownika czyli mojej
No udało mi się wykręcić lepszy czas jak Ferrari F430
I HIT spalanie na autostradzie 12 Litrów przy takiej łagodnej jeździe ale ze stałą prędkością:
Nowy rekordzik na ćwiartkę - zmiana kół na lżejsze 18" i już poprawa 0,4 sek
No i dzisaj na Poznaniu 1:54.704
Powoli wjeżdżam się w RWD jakieś 2 sekundy myślę że do poprawy spokojnie po stronie kierownika czyli mojej
No udało mi się wykręcić lepszy czas jak Ferrari F430
I HIT spalanie na autostradzie 12 Litrów przy takiej łagodnej jeździe ale ze stałą prędkością:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kurcze piękna fotka, przyjacielu byłeś i nie podszedłeś się przywitać
Ps. Go PRO miałem całą zajebaną i nic nie nagrałem niestety...
Inne chłopaki maja coś ponagrywane coś poskłądają to wrzucę
Ps. Go PRO miałem całą zajebaną i nic nie nagrałem niestety...
Inne chłopaki maja coś ponagrywane coś poskłądają to wrzucę
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
kiedy kolejny atak na Poznań? chętnie bym przybył obadać takie zawody jako widz
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to kolegi potworek naprawdę szybki jest:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Fotka seksi dupki:
Podoba mnie się ten wóz
No i dzięki wprowadzeniu ostatnich zmian w postaci regulowanych przednich wahaczy:
I dołożeniu 2cm dystansy oraz twardszych sprężyn w tylnym zawieszeniu udało się na R888 255 zrobić taki sam czas na Ułęży jak na pełnym sliku
Filmik z przejazdu:
https://www.youtube.com/watch?v=5TuKZZU73yA#t=79
No a za 10 dni tor poznań, specjalnie na tą okazje zakupiłem na tył nieco szersze R888 - 265 myślę że pomogą w wolniejszych zakrętach będzie można z nich wychodzić na wklepanej trójce
Podoba mnie się ten wóz
No i dzięki wprowadzeniu ostatnich zmian w postaci regulowanych przednich wahaczy:
I dołożeniu 2cm dystansy oraz twardszych sprężyn w tylnym zawieszeniu udało się na R888 255 zrobić taki sam czas na Ułęży jak na pełnym sliku
Filmik z przejazdu:
https://www.youtube.com/watch?v=5TuKZZU73yA#t=79
No a za 10 dni tor poznań, specjalnie na tą okazje zakupiłem na tył nieco szersze R888 - 265 myślę że pomogą w wolniejszych zakrętach będzie można z nich wychodzić na wklepanej trójce
Ostatnio zmieniony 2014-09-11, 08:27 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dziekuje !
Mam je już u siebie na pulpicie i oczywiście z miłą chęcią bym je widział przy biurku w kalendarzu
Mam je już u siebie na pulpicie i oczywiście z miłą chęcią bym je widział przy biurku w kalendarzu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe miło że pytasz i tu i na fejsie no więc odpisuję
Udało się poprawić poprzedni czas Toru poznań i to po mimo chłodniejszych = mniej przyczepnych wrunków dokładnie o 1,9 sek, niby nie wiele ale jednak jest to sporo
Obecny mój rekordzik czasowy to 1,52,833 sek - zdaje się że pobiłem wynik Baniaka jadacego na slikach
A ja na R888
W zetce poza dystansami, i przednimi górnymi regulowanymi wachaczami, skręciłem mocniej spręrzyny by była sztywniejsza i zglebiłem ją o 1cm z prozdu i 1,5cm z tyłu, nadal nie wygląda jak torówka ale chyba jest dobry kompromis miedzy jazdą po mieście a wypadami na tory, sami oceńcie:
Względem serii:
No z tym że seria ma profil opon 45 a moja 35
Moja grupa na torze w poznaniu:
A no i mega wypas, który zamontowałem przed tym poznaniem - nakładka na pedał gazu, coby znacznie uprościć miedzy gazy, działa to obłędnie w połączeniu z obniżonym pedałem gazu !
Za każdym razem kiedy chce robię idealny miedzy gaz i mowy nie ma by przy hamowaniu i regukcji blokowało tylne koła nawet na mokrym !
No coś pięknego, takie gówienko a tak cieszy
Pedał pochodzi z bardzo żadnkiej odmiany Nissan 380RS i tak wygląda:
Udało się poprawić poprzedni czas Toru poznań i to po mimo chłodniejszych = mniej przyczepnych wrunków dokładnie o 1,9 sek, niby nie wiele ale jednak jest to sporo
Obecny mój rekordzik czasowy to 1,52,833 sek - zdaje się że pobiłem wynik Baniaka jadacego na slikach
A ja na R888
W zetce poza dystansami, i przednimi górnymi regulowanymi wachaczami, skręciłem mocniej spręrzyny by była sztywniejsza i zglebiłem ją o 1cm z prozdu i 1,5cm z tyłu, nadal nie wygląda jak torówka ale chyba jest dobry kompromis miedzy jazdą po mieście a wypadami na tory, sami oceńcie:
Względem serii:
No z tym że seria ma profil opon 45 a moja 35
Moja grupa na torze w poznaniu:
A no i mega wypas, który zamontowałem przed tym poznaniem - nakładka na pedał gazu, coby znacznie uprościć miedzy gazy, działa to obłędnie w połączeniu z obniżonym pedałem gazu !
Za każdym razem kiedy chce robię idealny miedzy gaz i mowy nie ma by przy hamowaniu i regukcji blokowało tylne koła nawet na mokrym !
No coś pięknego, takie gówienko a tak cieszy
Pedał pochodzi z bardzo żadnkiej odmiany Nissan 380RS i tak wygląda:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Boxter jakiś taki miły pan nim latał, na pół slikach 4 sekundy wolniejszy odemnie był
Ps. parę pamiętkowych foto:
W tym sezonie to już chyba koniec, 5.10.2014 to data kiedy jadę na Poznań, z modów to postaram się ten przedni stabilizator usztywnić i może uda się akume do bagaznika przenieść dla poprawy roskladu masy...
Tak więc w tym sezonie nie zdążę zejść poniżej 1:50 a bardzo bym chciał
Seryjny poliftowy GTR z dobrym kierwonikiem 1,51 robi - chcialbym go pokonać
A 650Konny GTR wali już 1,49... - Target na przyszły sezon
Ps. parę pamiętkowych foto:
W tym sezonie to już chyba koniec, 5.10.2014 to data kiedy jadę na Poznań, z modów to postaram się ten przedni stabilizator usztywnić i może uda się akume do bagaznika przenieść dla poprawy roskladu masy...
Tak więc w tym sezonie nie zdążę zejść poniżej 1:50 a bardzo bym chciał
Seryjny poliftowy GTR z dobrym kierwonikiem 1,51 robi - chcialbym go pokonać
A 650Konny GTR wali już 1,49... - Target na przyszły sezon
Ostatnio zmieniony 2014-09-29, 10:16 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja poprawiłem jego rekord o 14 tyśiecznych
Ale tego dnia 4 sek byłem szybszy - bo zimno jak cholera było asfalt nie był lepny
[ Dodano: 2014-10-16, 23:12 ]
wóz wolny jak cholera, to na hamowaniach musi nadrabiać:
Ale tego dnia 4 sek byłem szybszy - bo zimno jak cholera było asfalt nie był lepny
[ Dodano: 2014-10-16, 23:12 ]
wóz wolny jak cholera, to na hamowaniach musi nadrabiać:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Ja tam obstawiam że wcześniej czy później i tak będzie poniżej 1:50... nie byłoby zabawy...
Tylko trzeba jak już pokazałeś zainwestować w profesjonalne i bezpieczne rozwiązania hamulców... i będzie znowu ruda robiła piękne czasy...
Swoją drogą te rudzielce są takimi zapitalaczami...
Napisz co tam w temacie zetki... ja na razie w gipsie jestem po operacji więc trochę mało mobilny żeby podjechać i pogadać...
Tylko trzeba jak już pokazałeś zainwestować w profesjonalne i bezpieczne rozwiązania hamulców... i będzie znowu ruda robiła piękne czasy...
Swoją drogą te rudzielce są takimi zapitalaczami...
Napisz co tam w temacie zetki... ja na razie w gipsie jestem po operacji więc trochę mało mobilny żeby podjechać i pogadać...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Przymiareczki:
W tym sezonie już nie polatam, za dużo roboty jest z innymi zetkami...
Za to troszkę dopieszczę rudą
Po głowie chodzi mi powiększenie pojemności jak wolnossące to ma być
z 3,5 na 4,0L to pokaźny wzrost momentu obrotowego by był, takie 450-460Nm i można zapomnieć o wszelakim doładowaniu
W tym sezonie już nie polatam, za dużo roboty jest z innymi zetkami...
Za to troszkę dopieszczę rudą
Po głowie chodzi mi powiększenie pojemności jak wolnossące to ma być
z 3,5 na 4,0L to pokaźny wzrost momentu obrotowego by był, takie 450-460Nm i można zapomnieć o wszelakim doładowaniu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Z 300ZX do SR20 się wsadzało ale pojemność po roztoczeniu garów rosłą o 45ccm ja chce z pół litra dodać, głownie zwiększając skok...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
wał z VQ40 jedynie nadaje się do long bloków czyli do VQ35HR jak i VQ37VHR z 370Z.
Do starszych silników nie da rady zmodyfikować wału z VQ40 by do niech wlazł...
Do starszych silników nie da rady zmodyfikować wału z VQ40 by do niech wlazł...
Ostatnio zmieniony 2014-10-27, 23:26 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM