[Sunny] Skażone Słońce
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[Sunny] Skażone Słońce
MODEL: Sunny N14 Liftback, czerwony
SILNIK: 1.4 16V GA14DE
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria tarcze [ nowe wentylowane BOSCH + kolocki BOSCH) + bębny
ZAWIESZENIE: nowe twardsze "alco"
ELEKTRONIKA: seria
CAR-AUDIO: Pionner + (Hertz DCX165 BUBEL) Alphardy dwudrożne (jakieś tam)
ŚRODEK: seria +pokrowce
BODY-KIT: oryginał
MOC: oryginalnie ponoć 87KM (jednak nie jestem przekaonany że te wszystkie koniki jeszcze żyją)
OSIĄGI: brak testów, do 140km/h leci ... (na budziku raz pojawiło się 170km/h we dwie osoby)
EXTRAS: podłokietnik ( uniwersalny otwierany, zrobiony na uchylny), szybki w elektryce (sterowanie "własne), podgrzewanie lusterek, dodatkowy stop w ramce tablicy tylnej, zmiana kształtu osłony głośników na okrągłe, podświetlenie suwaków na konsoli, zmiana podświetlenia zegara i wskaźników, podświetlenie wskazówek (na biało), owiewki na szybki (przód)
PLANY:
- światła dzienne LED - JUŻ SĄ
- wymiana zegarów na wersję z obrotomierzem - JUŻ SĄ
- dodatkowy komplet kół (może Alu) lub nowe opony
- wywalenie ERG
- może rozpórka
- może wspomaganie
- jak wygram walkę z rudą to lotka od GTI ( a co ?)
Do tej pory (od 2007) zrobione:
- nareszcie wymieniony zderzak przedni ( już mam w kolorku nadwozia )
- DRL
- zegary od 1.4 '95r (z obrotkiem) + zmiana koloru wskazówek na biały i podświetlenie ich
- amortyzatory ( przód i tył)
- akumulator Bosch Silver 55Ah
- sprzęgło Luk (stare oryginalne działało jak ABS)
- pompa wody (nie trzymała i ciekła na postoju)
- przewody -> Janmor
- świece NGK
- połatanie podłogi
- wstawienie nowej ( mocno używanej) szyby do tylnej klapy -> jakaś łajza zrobiła sobie strzelnice z parkingu (foto w ava)
- wymiana manszet, tulei i przegubów przód
- wymiana teleskopów (siłowników) tylnej klapy na ford-mondeowe
- wjechały nowe tarcze BOSCH i przy okazji nowe klocki (również BOSCH a co )
- reflektory (czyt lampy przednie) ORYGINALNE
Do zrobienia:
- wymiana rury wlewowej ( ruda zajęła się rurką przelewową BARDZO skutecznie) - zrobione
- wydech ( ogólne ogarnięcie tematu aby był z tym spokój na dłuższy czas) - zrobione
- kielichy (już niestety są dziurki, co prawda na razie nie wielkie ale są) - na razie montuję nadkola jak ruda wyjdzie na zewnątrz ( bo jej tam jeszcze nie ma ) robione będzie wszystko-> zdjęcie koła zweryfikowało wielkość "dziurek"
- dokładne "skrobnięcie" podłogi i POŻĄDNE = profesjonalne zabezpieczenie
- uszczelnienie korka miski olejowej -> ZROBIONE
- hamulce tył (prawdopodobnie zapieczony cylinderek, ale kto to wie ?) -> oblukane, ocenione, oczyszczone, przesmarowane i DZAŁA
- stały nadzór nad stanem "ublaszenia" autka
Fotki:
Jeszcze na starych blachach
Tak wyglądało oryginalne sprzęgło przed wymianą
mod osłony głośników
troszke z innego kąta
Szukam dalej
SILNIK: 1.4 16V GA14DE
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria tarcze [ nowe wentylowane BOSCH + kolocki BOSCH) + bębny
ZAWIESZENIE: nowe twardsze "alco"
ELEKTRONIKA: seria
CAR-AUDIO: Pionner + (Hertz DCX165 BUBEL) Alphardy dwudrożne (jakieś tam)
ŚRODEK: seria +pokrowce
BODY-KIT: oryginał
MOC: oryginalnie ponoć 87KM (jednak nie jestem przekaonany że te wszystkie koniki jeszcze żyją)
OSIĄGI: brak testów, do 140km/h leci ... (na budziku raz pojawiło się 170km/h we dwie osoby)
EXTRAS: podłokietnik ( uniwersalny otwierany, zrobiony na uchylny), szybki w elektryce (sterowanie "własne), podgrzewanie lusterek, dodatkowy stop w ramce tablicy tylnej, zmiana kształtu osłony głośników na okrągłe, podświetlenie suwaków na konsoli, zmiana podświetlenia zegara i wskaźników, podświetlenie wskazówek (na biało), owiewki na szybki (przód)
PLANY:
- światła dzienne LED - JUŻ SĄ
- wymiana zegarów na wersję z obrotomierzem - JUŻ SĄ
- dodatkowy komplet kół (może Alu) lub nowe opony
- wywalenie ERG
- może rozpórka
- może wspomaganie
- jak wygram walkę z rudą to lotka od GTI ( a co ?)
Do tej pory (od 2007) zrobione:
- nareszcie wymieniony zderzak przedni ( już mam w kolorku nadwozia )
- DRL
- zegary od 1.4 '95r (z obrotkiem) + zmiana koloru wskazówek na biały i podświetlenie ich
- amortyzatory ( przód i tył)
- akumulator Bosch Silver 55Ah
- sprzęgło Luk (stare oryginalne działało jak ABS)
- pompa wody (nie trzymała i ciekła na postoju)
- przewody -> Janmor
- świece NGK
- połatanie podłogi
- wstawienie nowej ( mocno używanej) szyby do tylnej klapy -> jakaś łajza zrobiła sobie strzelnice z parkingu (foto w ava)
- wymiana manszet, tulei i przegubów przód
- wymiana teleskopów (siłowników) tylnej klapy na ford-mondeowe
- wjechały nowe tarcze BOSCH i przy okazji nowe klocki (również BOSCH a co )
- reflektory (czyt lampy przednie) ORYGINALNE
Do zrobienia:
- wymiana rury wlewowej ( ruda zajęła się rurką przelewową BARDZO skutecznie) - zrobione
- wydech ( ogólne ogarnięcie tematu aby był z tym spokój na dłuższy czas) - zrobione
- kielichy (już niestety są dziurki, co prawda na razie nie wielkie ale są) - na razie montuję nadkola jak ruda wyjdzie na zewnątrz ( bo jej tam jeszcze nie ma ) robione będzie wszystko-> zdjęcie koła zweryfikowało wielkość "dziurek"
- dokładne "skrobnięcie" podłogi i POŻĄDNE = profesjonalne zabezpieczenie
- uszczelnienie korka miski olejowej -> ZROBIONE
- hamulce tył (prawdopodobnie zapieczony cylinderek, ale kto to wie ?) -> oblukane, ocenione, oczyszczone, przesmarowane i DZAŁA
- stały nadzór nad stanem "ublaszenia" autka
Fotki:
Jeszcze na starych blachach
Tak wyglądało oryginalne sprzęgło przed wymianą
mod osłony głośników
troszke z innego kąta
Szukam dalej
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:22 przez Skazony, łącznie zmieniany 17 razy.
Znam autko znam nareszcie wrzuciłeś opisik
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Jacob_300zx
- wiem o czym pisze
- Posty: 83
- Rejestracja: 2010-11-17, 05:46
- Lokalizacja: Milwaukee /Chrzanow
- Kontakt:
a czy nie podejda zaslepki z 300zx sprawdz na http://www.z1motorsports.com moze podejdzie Ci ten zestaw zeby wywalic EGR
Wrzuciłbyś foty z "modów" podnośników i zegarów , może dłubniesz co nieco przy silniku ?
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
-
- nowy na forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2012-02-05, 16:43
- Lokalizacja: Świdnik
-
- nowy na forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2012-02-05, 16:43
- Lokalizacja: Świdnik
Na końcach suwaków (pod "grzybkami") są zamontowane lde-y SMD połączone w szereg z jednym opornikiem. Wszystko to podłączone jest w miejsce gdzie dostaje napięcie w momencie włączenia świateł ( jeśli dobrze pamiętam to podłączyłem w okolicy zapalniczki).
Przewodziki muszą być dość cienkie bo miejsca maleńko, niestety trzeba wyjąć konsolę nawiewu (uwaga na zaślepki i blokady linek) i porzeźbić troszkę w dzwigniach (suwakach)
Sprawdz ledy czy są dobrze spolaryzowane i czy hulają przed wrzuceniem tego do auta.
Roboty na jakieś 2h.
"grzybki" suwaków ja przeiwerciłem wiertłem 1mm i mam efekt jaki mam.
Dobrej zabawy
Przewodziki muszą być dość cienkie bo miejsca maleńko, niestety trzeba wyjąć konsolę nawiewu (uwaga na zaślepki i blokady linek) i porzeźbić troszkę w dzwigniach (suwakach)
Sprawdz ledy czy są dobrze spolaryzowane i czy hulają przed wrzuceniem tego do auta.
Roboty na jakieś 2h.
"grzybki" suwaków ja przeiwerciłem wiertłem 1mm i mam efekt jaki mam.
Dobrej zabawy
-
- nowy na forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2012-02-05, 16:43
- Lokalizacja: Świdnik
napisałem SMD to takie wielkości (1.3x2 mm)
przylutowane przewody wystarczająco usztywniają je i bezproblemowo trzymają się w zagłębieniach pod zaślepkami
umieszczamu je w rowkach suwaków:
pod tymi końcówkami "grzybkami"
no i na koniec poprowadzenie przewodów (podłączone do oświetlenia ) tu już bez żadnych zbędnych kombinacji
[to nie są moje fotki - pożyczyłem je w celu wyjaśnienia]
przylutowane przewody wystarczająco usztywniają je i bezproblemowo trzymają się w zagłębieniach pod zaślepkami
umieszczamu je w rowkach suwaków:
pod tymi końcówkami "grzybkami"
no i na koniec poprowadzenie przewodów (podłączone do oświetlenia ) tu już bez żadnych zbędnych kombinacji
[to nie są moje fotki - pożyczyłem je w celu wyjaśnienia]
-
- nowy na forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2012-02-05, 16:43
- Lokalizacja: Świdnik