[Sunny] Sunny GTI VVL
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Nad body kotem myśle cały czas. Zderzak plus dokladka, moze maska od gtir i na pewno lotka od gtir! Gdybym miał 4łapa to bym o poszerzył:D generalnie szukam w necie jakiegoś fajnego timeattackowego projektu żeby inspiracje złapać!
Co do gleby to będzie pewnie gwint po sezonie, tu nie ma co kombinować.
Dzisiaj test drogowy yokoham. Podobno prędzej odda dyfer niż koła przyczepność . Ale oszczędzę je na tor, bo na 2-3 treningi hcialem je mieć, a potem dociac na deszcz
Co do gleby to będzie pewnie gwint po sezonie, tu nie ma co kombinować.
Dzisiaj test drogowy yokoham. Podobno prędzej odda dyfer niż koła przyczepność . Ale oszczędzę je na tor, bo na 2-3 treningi hcialem je mieć, a potem dociac na deszcz
Pierwsza pojeżdżawa zaliczona. Próba była bardzo krętka, wszędzie na 2, jeden fragment na 4cim biegu. 3 nawroty bardzo wolne. Ogólnie długość 1700m, średnie czasy wszyzstkich 1:20-1:30
Kilka wniosków:
-Jest za wysoko, i za miękko, i za bardzo się kładzie w zakręcie. Bez gwintu się nie obejdzie!!
-Bez poliuretanu się nie obejdzie
-Geometria też do poprawy, bo w jedynym szybkim zakręcie auto trochę płyneło
-Hamuje troche za mocno jak na semi-slicki. Więc chyba nie ma co bawić się w drogową oponę na tor, czas na slicka
-Brak szpery i przydługa skrzynia. To jest oczywiste i nie wymaga chyba tłumaczenia!
-Trzeba go wystroić na ciepło, bo czuć że to nie jest tyle mocy co było w zime. Ale i tak widze teraz, dlaczego na tor tylko N/A. Moc dla każdego, w każdym momencie
-Bez lewej nogi nie da się przejechać zakrętu. Próbowałem trail-brakingu tylko z prawą nogą, no i to nie ma sensu. Dohamowanie i lewa noga zostaje na hamulcu, bo inaczej auto nie skręca
-Im mniej skręcałem kierownicą, tym lepiej skręcał
Generalnie Sunny jest przekotem, tylko szkoda że mi zjadł tyle opon, i że tyle pali
a dla ciekawych, tak wygląda seryjny gtir, kupiony niedługo po premierze, 20 lat po.
Kilka wniosków:
-Jest za wysoko, i za miękko, i za bardzo się kładzie w zakręcie. Bez gwintu się nie obejdzie!!
-Bez poliuretanu się nie obejdzie
-Geometria też do poprawy, bo w jedynym szybkim zakręcie auto trochę płyneło
-Hamuje troche za mocno jak na semi-slicki. Więc chyba nie ma co bawić się w drogową oponę na tor, czas na slicka
-Brak szpery i przydługa skrzynia. To jest oczywiste i nie wymaga chyba tłumaczenia!
-Trzeba go wystroić na ciepło, bo czuć że to nie jest tyle mocy co było w zime. Ale i tak widze teraz, dlaczego na tor tylko N/A. Moc dla każdego, w każdym momencie
-Bez lewej nogi nie da się przejechać zakrętu. Próbowałem trail-brakingu tylko z prawą nogą, no i to nie ma sensu. Dohamowanie i lewa noga zostaje na hamulcu, bo inaczej auto nie skręca
-Im mniej skręcałem kierownicą, tym lepiej skręcał
Generalnie Sunny jest przekotem, tylko szkoda że mi zjadł tyle opon, i że tyle pali
a dla ciekawych, tak wygląda seryjny gtir, kupiony niedługo po premierze, 20 lat po.
Zdjęcia nie da się powiększyć - nie działają .
Szpera dużo pomoże z trakcja i oszczędnością opon.
Szybsze nawroty , zrywanie trakcji itd.
Co do zawieszenia to sam widzisz po sobie , musi być nisko i sztywno.
U mnie cała buda pracuje tylko na oponie a slick jest 195 /50/15 wzmocniony bok
A i Kuna Ci pewnie już też mówił negatyw , negatyw i jeszcze raz negatyw
pzdr
Szpera dużo pomoże z trakcja i oszczędnością opon.
Szybsze nawroty , zrywanie trakcji itd.
Co do zawieszenia to sam widzisz po sobie , musi być nisko i sztywno.
U mnie cała buda pracuje tylko na oponie a slick jest 195 /50/15 wzmocniony bok
A i Kuna Ci pewnie już też mówił negatyw , negatyw i jeszcze raz negatyw
pzdr
Czerwone auta sa szybsze ...
Zdjęcia poprawie jak znajdę chwile czasu!
No szpera bezdyskusyjnie, przy węższych frgmentach robi najwięcej roboty!
Z zawieszeniem to stopniowo będzie ulepszane, teraz chce zainwestować w najtwardszy poliuretan.
Ale najpierw chcę odłożyć trochę kasy na komplet slicków i pojeździć, a jak będzie moment to porozkminiam zawieszenie, skrzynie i klatkę.
Co do negatywu, to mam około 2stopni z przodu i 1 z tyłu, więc może zwiększe z przodu do 2.5 a z tyłu do 1.5
Poza tym zgłosiłem się na SuperOES w sobote, do tego czasu chce owinąć kolektor bandażem, dociąć Yokokohamy i to na tyle. Klasa 4 jest chyba dosyć mocno obsadzona, naliczyłem chyba z 20 Clio, a one zawsze są szybkie. Jako że będzie to pierwszy raz to nie nastawiam się na nic, chce się jeszcze lepiej wjechać w Sunnyego
No szpera bezdyskusyjnie, przy węższych frgmentach robi najwięcej roboty!
Z zawieszeniem to stopniowo będzie ulepszane, teraz chce zainwestować w najtwardszy poliuretan.
Ale najpierw chcę odłożyć trochę kasy na komplet slicków i pojeździć, a jak będzie moment to porozkminiam zawieszenie, skrzynie i klatkę.
Co do negatywu, to mam około 2stopni z przodu i 1 z tyłu, więc może zwiększe z przodu do 2.5 a z tyłu do 1.5
Poza tym zgłosiłem się na SuperOES w sobote, do tego czasu chce owinąć kolektor bandażem, dociąć Yokokohamy i to na tyle. Klasa 4 jest chyba dosyć mocno obsadzona, naliczyłem chyba z 20 Clio, a one zawsze są szybkie. Jako że będzie to pierwszy raz to nie nastawiam się na nic, chce się jeszcze lepiej wjechać w Sunnyego
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
przód 2,50* a tył 1,5* do 2* i pamiętaj o tym że przód rozbieżnie a tył lekko zbieżnie no i z tyłu obowiązkowo mało ciśnienia...
Do tego stabiliatory zmodować i będzie dobrze
Do tego stabiliatory zmodować i będzie dobrze
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
BeNeK,
Kielce ! Tylko musze ogarnąć transport, torchę szkody mi kasy na lawete, wolałbym sztywny hol. Albo przyjade na kołach w ostateczności
Coobcio, tak dokładnie chce ustawić! A w międzyczasie podjechałbym na owinięcie kolektora i strojonko!!!!
Kielce ! Tylko musze ogarnąć transport, torchę szkody mi kasy na lawete, wolałbym sztywny hol. Albo przyjade na kołach w ostateczności
Coobcio, tak dokładnie chce ustawić! A w międzyczasie podjechałbym na owinięcie kolektora i strojonko!!!!
Ostatnio zmieniony 2014-05-26, 10:22 przez d-rose, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja mam na odwrót ma przód -1,5 a na tył 2,5
SLICK średnia na przód , tył miękka . Cała buda i silnik na poliuretanach + gwint z GTI-R.
Auto trzyma się zakrętów jak gokart , nisko i sztywno.
Nie mówię już o rozpórkach i klatce
Pzdr
Przyczepności i powodzenia
Ps. Clio nie są takie szybkie
SLICK średnia na przód , tył miękka . Cała buda i silnik na poliuretanach + gwint z GTI-R.
Auto trzyma się zakrętów jak gokart , nisko i sztywno.
Nie mówię już o rozpórkach i klatce
Pzdr
Przyczepności i powodzenia
Ps. Clio nie są takie szybkie
Czerwone auta sa szybsze ...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Pamietam moj sunny mial problemy ze bylzbyt nadstrtowny. Fajnie by bylo sErsze laczki z tylu dać
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Z pełnym bakiem tyłek trzyma się dobrze Te yoko A048 naprawdę dobrze kleją, i dają dużo informacji z przyczepności.
Oficjalnie potwierdzam, sobot jestem na SuperOES, postaram się poobjeżdżać Clio jakieś i Civici Więc zapraszam serdecznie!!!
Jutro oponki idą na docięcie, jak tylko znajde jakieś zastępcze 15 które wejdą na zaciski. Poza tym rozpoczynam zabawę z zawieszeniem, na pierwszy ogień nowy zestaw wahaczy + poli i przerobienie staba + customowe rozpórki na dół. A w międzyczasie poszukam jakiegoś gwintu. Pewnie DGR, chociaż on nie ma regulacji pochyłu. A znalazłem coś takiego, cena ok jak na kurs dolara
http://mlracing.co.nz/magento/index.php ... issan.html
Oficjalnie potwierdzam, sobot jestem na SuperOES, postaram się poobjeżdżać Clio jakieś i Civici Więc zapraszam serdecznie!!!
Jutro oponki idą na docięcie, jak tylko znajde jakieś zastępcze 15 które wejdą na zaciski. Poza tym rozpoczynam zabawę z zawieszeniem, na pierwszy ogień nowy zestaw wahaczy + poli i przerobienie staba + customowe rozpórki na dół. A w międzyczasie poszukam jakiegoś gwintu. Pewnie DGR, chociaż on nie ma regulacji pochyłu. A znalazłem coś takiego, cena ok jak na kurs dolara
http://mlracing.co.nz/magento/index.php ... issan.html
DARO SUNNY GTI, za 2 tygodnie kolejny superOES . Ale oprócz tego treningi comiesięczne w poniedziałek . Po więcej info zapraszam na priv .
Filmik z drugiego przejazdu
https://www.youtube.com/watch?v=qwllSpZicVE
Filmik z drugiego przejazdu
https://www.youtube.com/watch?v=qwllSpZicVE
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
SuperOES jest ekstra. Kielce zajebiste, a generalnie kilka myśli na szybko:
-Pluje sobie w brode ze nie udało się geometrii ustawic, i ze nie mialem drugiego kompletu felg z oponami na tor, tak to musialem sie u wulkaniztora pieprzyc. Geometria sie rozjechała i przy szybszych lukach troche auto plynelo
-Nie ma co sie bawic w semi-slicka.
-Medium na tyl nie dalo sie dogrzac. Piewsza szykana niczym DriftOpen
-Gwint + poliiuretan+rozpórki dół, bez tego nie nawiaze walki z tymi civicami i cliowami.
-Generalnie 4 przejazdy wychodzily podobnie, za kazdym razem 1sek urywalem. I postanowilem ze jak będzie 5 to bede hamował później. I okazalo sie ze mialem sporo przyczepnosci i pewnosci w zakrecie w zapasie, i najlepszy czas, pobity o 2 sekundy.
-Do nawrotów przydałaby się szpera, nie powiem
Generalnie wiem ze wynik ostateczny obciach, ale jak na pierwszy raz to coraz pewniej i szybciej wchodze w zakret, wiec mysle ze jakis progress jest. Lewa noga przyzwyczajona juz do hamulca, wiec teraz trening trenign trening + zawieszenie
Ciekawie na kiedy sie onboardy zrobia i filmiki z zewnatrz
A i wielkie dzieki dla Benka za doping i krecenie i ogolną pomoc !!!
A na nastepny raz licze na więcej nissanów!!
-Pluje sobie w brode ze nie udało się geometrii ustawic, i ze nie mialem drugiego kompletu felg z oponami na tor, tak to musialem sie u wulkaniztora pieprzyc. Geometria sie rozjechała i przy szybszych lukach troche auto plynelo
-Nie ma co sie bawic w semi-slicka.
-Medium na tyl nie dalo sie dogrzac. Piewsza szykana niczym DriftOpen
-Gwint + poliiuretan+rozpórki dół, bez tego nie nawiaze walki z tymi civicami i cliowami.
-Generalnie 4 przejazdy wychodzily podobnie, za kazdym razem 1sek urywalem. I postanowilem ze jak będzie 5 to bede hamował później. I okazalo sie ze mialem sporo przyczepnosci i pewnosci w zakrecie w zapasie, i najlepszy czas, pobity o 2 sekundy.
-Do nawrotów przydałaby się szpera, nie powiem
Generalnie wiem ze wynik ostateczny obciach, ale jak na pierwszy raz to coraz pewniej i szybciej wchodze w zakret, wiec mysle ze jakis progress jest. Lewa noga przyzwyczajona juz do hamulca, wiec teraz trening trenign trening + zawieszenie
Ciekawie na kiedy sie onboardy zrobia i filmiki z zewnatrz
A i wielkie dzieki dla Benka za doping i krecenie i ogolną pomoc !!!
A na nastepny raz licze na więcej nissanów!!
Outboard z II przejazdu :
https://www.youtube.com/watch?v=tt2GioJd5bE
I przejazd III:
https://www.youtube.com/watch?v=2Ly_JwipoWI
https://www.youtube.com/watch?v=tt2GioJd5bE
I przejazd III:
https://www.youtube.com/watch?v=2Ly_JwipoWI
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
nareszcie jest, można popatrzeć ile błędów robie Ten 2 nawrót to koszmar dla mnie, zajechałem na nim opony I przy wjezdzie do lasu samochód płynął, a tam powinien być pełen ogień. No i słychać że czasem wypadam z fazy
https://www.youtube.com/watch?v=JIxAOGI1rXo
https://www.youtube.com/watch?v=JIxAOGI1rXo
wcale nie trzeba mocnego hebla zeby zblokować u mnie na miękkich maxsportach i r888 bez problemu przód blokuje na seryjnym heblu
PS. ale fakt buja strasznie autem wybierasz się na nastepny superoes? może i ja ze znajomymi pogonimy fury
PS. ale fakt buja strasznie autem wybierasz się na nastepny superoes? może i ja ze znajomymi pogonimy fury
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
Ni Hebel mega daje radę, a na tym dohamowaniu do nawrotu testowałem rożne taktyki i dlatego czasem paliło gumę, której owszem szkoda . No za zawias sie biorę porządnie. Gumy zmienione tydzień temu na nowki już popękały wiec na najbliższy okres poliuretan w planach. A gwinta szukam cały czas, najbliżej jestem pewnej australijskiej konstrukcji! Moonlight racing.
A 14 bardzo bym chciał ale mam wtedy ultra ważny egzamin. Jak przesune to sie widzimy. Ale raczej napalm sie na sobotę na Jastrząb!
A 14 bardzo bym chciał ale mam wtedy ultra ważny egzamin. Jak przesune to sie widzimy. Ale raczej napalm sie na sobotę na Jastrząb!