Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Sunny GTI VVL

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Cubuś
fanatyk nissana
Posty: 987
Rejestracja: 2010-02-21, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cubuś » 2014-05-22, 09:13

Oryginalny zderzak z dokładką od GTI by optycznie obniżył samochód. A jak chcesz większą glebę to odezwij się do foo, on swojego Pulsara ładnie posadził.
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2014-05-22, 13:37

Nad body kotem myśle cały czas. Zderzak plus dokladka, moze maska od gtir i na pewno lotka od gtir! Gdybym miał 4łapa to bym o poszerzył:D generalnie szukam w necie jakiegoś fajnego timeattackowego projektu żeby inspiracje złapać!
Co do gleby to będzie pewnie gwint po sezonie, tu nie ma co kombinować.
Dzisiaj test drogowy yokoham. Podobno prędzej odda dyfer niż koła przyczepność :D. Ale oszczędzę je na tor, bo na 2-3 treningi hcialem je mieć, a potem dociac na deszcz

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2014-05-22, 14:55

No jajec nie urywa jest wysoko !!!
Czerwone auta sa szybsze ...

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2014-05-24, 20:42

Pierwsza pojeżdżawa zaliczona. Próba była bardzo krętka, wszędzie na 2, jeden fragment na 4cim biegu. 3 nawroty bardzo wolne. Ogólnie długość 1700m, średnie czasy wszyzstkich 1:20-1:30
Kilka wniosków:
-Jest za wysoko, i za miękko, i za bardzo się kładzie w zakręcie. Bez gwintu się nie obejdzie!!
-Bez poliuretanu się nie obejdzie
-Geometria też do poprawy, bo w jedynym szybkim zakręcie auto trochę płyneło
-Hamuje troche za mocno jak na semi-slicki. Więc chyba nie ma co bawić się w drogową oponę na tor, czas na slicka
-Brak szpery i przydługa skrzynia. To jest oczywiste i nie wymaga chyba tłumaczenia!
-Trzeba go wystroić na ciepło, bo czuć że to nie jest tyle mocy co było w zime. Ale i tak widze teraz, dlaczego na tor tylko N/A. Moc dla każdego, w każdym momencie
-Bez lewej nogi nie da się przejechać zakrętu. Próbowałem trail-brakingu tylko z prawą nogą, no i to nie ma sensu. Dohamowanie i lewa noga zostaje na hamulcu, bo inaczej auto nie skręca
-Im mniej skręcałem kierownicą, tym lepiej skręcał
Generalnie Sunny jest przekotem, tylko szkoda że mi zjadł tyle opon, i że tyle pali :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek

a dla ciekawych, tak wygląda seryjny gtir, kupiony niedługo po premierze, 20 lat po.
Obrazek

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2014-05-26, 08:13

Zdjęcia nie da się powiększyć - nie działają :(.

Szpera dużo pomoże :) z trakcja i oszczędnością opon.
Szybsze nawroty , zrywanie trakcji itd.
Co do zawieszenia to sam widzisz po sobie , musi być nisko i sztywno.
U mnie cała buda pracuje tylko na oponie :) a slick jest 195 /50/15 wzmocniony bok :)
A i Kuna Ci pewnie już też mówił negatyw , negatyw i jeszcze raz negatyw :)

pzdr
Czerwone auta sa szybsze ...

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2014-05-26, 08:54

Zdjęcia poprawie jak znajdę chwile czasu!
No szpera bezdyskusyjnie, przy węższych frgmentach robi najwięcej roboty!
Z zawieszeniem to stopniowo będzie ulepszane, teraz chce zainwestować w najtwardszy poliuretan.
Ale najpierw chcę odłożyć trochę kasy na komplet slicków i pojeździć, a jak będzie moment to porozkminiam zawieszenie, skrzynie i klatkę.
Co do negatywu, to mam około 2stopni z przodu i 1 z tyłu, więc może zwiększe z przodu do 2.5 a z tyłu do 1.5
Poza tym zgłosiłem się na SuperOES w sobote, do tego czasu chce owinąć kolektor bandażem, dociąć Yokokohamy i to na tyle. Klasa 4 jest chyba dosyć mocno obsadzona, naliczyłem chyba z 20 Clio, a one zawsze są szybkie. Jako że będzie to pierwszy raz to nie nastawiam się na nic, chce się jeszcze lepiej wjechać w Sunnyego

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2014-05-26, 10:16

d-rose, Gdzie śmigasz na ten superOES ? :P
Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2014-05-26, 10:19

przód 2,50* a tył 1,5* do 2* i pamiętaj o tym że przód rozbieżnie a tył lekko zbieżnie no i z tyłu obowiązkowo mało ciśnienia...

Do tego stabiliatory zmodować i będzie dobrze :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2014-05-26, 10:20

BeNeK,
Kielce :-> !!! Tylko musze ogarnąć transport, torchę szkody mi kasy na lawete, wolałbym sztywny hol. Albo przyjade na kołach w ostateczności
Coobcio, tak dokładnie chce ustawić! A w międzyczasie podjechałbym na owinięcie kolektora i strojonko!!!!
Ostatnio zmieniony 2014-05-26, 10:22 przez d-rose, łącznie zmieniany 1 raz.

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2014-05-26, 10:20

Ja mam na odwrót ma przód -1,5 a na tył 2,5
SLICK średnia na przód , tył miękka . Cała buda i silnik na poliuretanach + gwint z GTI-R.
Auto trzyma się zakrętów jak gokart , nisko i sztywno.
Nie mówię już o rozpórkach i klatce :)

Pzdr

Przyczepności i powodzenia

Ps. Clio nie są takie szybkie :)
Czerwone auta sa szybsze ...

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2014-05-26, 10:23

DARO SUNNY GTI,
Mam dokładnie taki sam plan. Slick średni + miękki, klatka + rozpórki, żółty poliuretna i Gwint DGR!!!! Jade w środę na docięcie Yokoham, bo trzymają naprawdę dobrze. Slick wjedzie chyba dopiero z klatką, chociaż to jeszcze do ustalenia :D

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2014-05-26, 10:54

d-rose, zajrzę tam w sobotę jak w 100% będziesz 8-)
Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2014-05-26, 11:13

Byłoby super!! Dam znać do środy/czwartku, ale nie widzę żadnych przeciwwskazań :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2014-05-27, 08:10

Pamietam moj sunny mial problemy ze bylzbyt nadstrtowny. Fajnie by bylo sErsze laczki z tylu dać :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-05-27, 08:30

Tez w sobotę zajrze
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2014-05-28, 10:15

Z pełnym bakiem tyłek trzyma się dobrze :D Te yoko A048 naprawdę dobrze kleją, i dają dużo informacji z przyczepności.
Oficjalnie potwierdzam, sobot jestem na SuperOES, postaram się poobjeżdżać Clio jakieś i Civici :-D Więc zapraszam serdecznie!!!
Jutro oponki idą na docięcie, jak tylko znajde jakieś zastępcze 15 które wejdą na zaciski. Poza tym rozpoczynam zabawę z zawieszeniem, na pierwszy ogień nowy zestaw wahaczy + poli i przerobienie staba + customowe rozpórki na dół. A w międzyczasie poszukam jakiegoś gwintu. Pewnie DGR, chociaż on nie ma regulacji pochyłu. A znalazłem coś takiego, cena ok jak na kurs dolara
http://mlracing.co.nz/magento/index.php ... issan.html

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2014-05-28, 10:21

d-rose, A może gwint GAB ? Mam dostępne w podobnej cenie .
Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2014-05-28, 10:22

Zamów i chłopaków filmik z zewnątrz będziemy podziwiać .
Kielce są śliskie w lesie i jak trochę pokropi - uważaj na obkretkę dupą .
Spuść ciśnienie na tyle nawet do 1,5 :)

Przyczepności :)
Czerwone auta sa szybsze ...

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2014-05-30, 23:33

Fura gotowa, jednak nie zdążyłem ustawić geometrii tak jak chciałem :/ Aauto troche płynie, no ale zobaczymy, moze opona wyciagnie z opresji.
Benek, vixo będziecie?

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2014-05-31, 17:50

Nismo cały superOES przejeździło bez awaryjnie , całe 5 startów ;)
Mały serwis i zamiana opon przód z tyłem , ponieważ przednie dosc mocno zostały przyhamowane :(
Obrazek
Obrazek
No i filmiki już się wgrywają na YT ;)
Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2014-05-31, 19:36

Jak wyniki jak wrażenia z tego totu ? Sliski jak ludzie mowia ?
d-rose dawaj wcześniej znac o takich wypadach na tor może i ja bym żonę przekabacil
czekam na relacje i filmy
Czerwone auta sa szybsze ...

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2014-05-31, 20:41

DARO SUNNY GTI, za 2 tygodnie kolejny superOES . Ale oprócz tego treningi comiesięczne w poniedziałek . Po więcej info zapraszam na priv .
Filmik z drugiego przejazdu
https://www.youtube.com/watch?v=qwllSpZicVE
Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2014-05-31, 22:34

SuperOES jest ekstra. Kielce zajebiste, a generalnie kilka myśli na szybko:
-Pluje sobie w brode ze nie udało się geometrii ustawic, i ze nie mialem drugiego kompletu felg z oponami na tor, tak to musialem sie u wulkaniztora pieprzyc. Geometria sie rozjechała i przy szybszych lukach troche auto plynelo
-Nie ma co sie bawic w semi-slicka.
-Medium na tyl nie dalo sie dogrzac. Piewsza szykana niczym DriftOpen
-Gwint + poliiuretan+rozpórki dół, bez tego nie nawiaze walki z tymi civicami i cliowami.
-Generalnie 4 przejazdy wychodzily podobnie, za kazdym razem 1sek urywalem. I postanowilem ze jak będzie 5 to bede hamował później. I okazalo sie ze mialem sporo przyczepnosci i pewnosci w zakrecie w zapasie, i najlepszy czas, pobity o 2 sekundy.
-Do nawrotów przydałaby się szpera, nie powiem :D
Generalnie wiem ze wynik ostateczny obciach, ale jak na pierwszy raz to coraz pewniej i szybciej wchodze w zakret, wiec mysle ze jakis progress jest. Lewa noga przyzwyczajona juz do hamulca, wiec teraz trening trenign trening + zawieszenie :D
Ciekawie na kiedy sie onboardy zrobia i filmiki z zewnatrz :D
A i wielkie dzieki dla Benka za doping i krecenie i ogolną pomoc !!!!!
A na nastepny raz licze na więcej nissanów!!

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2014-06-01, 12:16

Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2014-06-02, 12:17

nareszcie jest, można popatrzeć ile błędów robie :D Ten 2 nawrót to koszmar dla mnie, zajechałem na nim opony :/ I przy wjezdzie do lasu samochód płynął, a tam powinien być pełen ogień. No i słychać że czasem wypadam z fazy :(
https://www.youtube.com/watch?v=JIxAOGI1rXo

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2014-06-02, 14:38

Jeździć , jeździć i jeszcze raz jeździć.

Gleba , nisko i sztywno bo buja jak statkiem na morzu.

Poza tym OK.

A i szkoda opon tak mocno hamować .
Ale hebel zacny bo blokuje slicka :) .
Czerwone auta sa szybsze ...

Awatar użytkownika
lazik
fanatyk nissana
Posty: 831
Rejestracja: 2012-07-21, 11:54
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: lazik » 2014-06-02, 14:42

wcale nie trzeba mocnego hebla zeby zblokować :P u mnie na miękkich maxsportach i r888 bez problemu przód blokuje na seryjnym heblu :P

PS. ale fakt buja strasznie autem :P wybierasz się na nastepny superoes? może i ja ze znajomymi pogonimy fury :)
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2014-06-02, 16:35

Ni Hebel mega daje radę, a na tym dohamowaniu do nawrotu testowałem rożne taktyki i dlatego czasem paliło gumę, której owszem szkoda :(. No za zawias sie biorę porządnie. Gumy zmienione tydzień temu na nowki już popękały :/ wiec na najbliższy okres poliuretan w planach. A gwinta szukam cały czas, najbliżej jestem pewnej australijskiej konstrukcji! Moonlight racing.
A 14 bardzo bym chciał ale mam wtedy ultra ważny egzamin. Jak przesune to sie widzimy. Ale raczej napalm sie na sobotę na Jastrząb!

WuWa
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2013-02-15, 01:35
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: WuWa » 2014-06-02, 17:32

A słyszałeś o angielskiej firmie Gaz shocks. Jak bedziesz zainteresowany to zapraszam na PW .

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2014-06-02, 18:21

Zainteresuje się GAZ-em. Ww grę wchodzi jeszcze bc-racign, moonlight racing, albo jakiś custon np na b6 jak u PUMY. Ale do wakacji dojedze na tym, i w wakacje uzbieram na nowy setup

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”