Silnik:
- Bazowo SR16VE
- Wał SR20DEH lekki z 4 przeciwagami
- Korby SR20DEH wzmocnione śrubami ARP
- Tłoki płaskie SR20DEH podfrezowane
- Śruby głowicy ARP
- Wałki rozrządu SR16VE N1
- Porting kanałów oraz skrócone prowadnice zaworowe po stronie ssącej
- Tytanowe talerzyki i sprężynki zaworowe Brian Crower
- Zmienne fazy od 5000, limiter 8000
Plany:
-hmmmm na razie brak, no może zakręcić troszke wyżej
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Układ dolotowy:
- Przepustnica rozwiercona do 66mm
- Filtr powietrza BMC OTA
- Porting ssącego
Plany:
- Przepustnica 90mm, inny kolektor ssący, CAI box
Układ wydechowy:
- SSAC 4-2-1
-2,5 cala od El-Tec
Plany:
-Zmienić tego chińczyka na jakiś porządny custom
Elektronika: seria + DET II do zmiennych faz
Układ chłodzenia: seria
Układ napędowy: seria + sprzęgło Aisina chyba
Plany:
-Skrzynia z VZR (szpera) + custom półosie
Zawieszenie:
KYB Super Special + Eibachy -30mm
Hamulce: 296mm, zaciski 2-tłoczki z utlandera turbo 2009. Klocek duży Ferodo DS2000 w stalowym oplocie
BODY KIT: Czarny mat
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Kubeł Mirco, Sparco, Pasy OMP
Plany: Lotka z GTI-R, może maska
Sunny kupiony został w lipcu 2012 jako seria GTI, była bez klimatyzacji i po wielu przejściach. Stan blacharski był opłakany, ale silnik wraz z osprzętem i napęd były w świetnym stanie więc postanowiłem że doprowadze budę do używalności.
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img209/4473/20120911007.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img38/442/20120928024.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img109/6950/20121001025.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img841/8266/20121003026.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img690/8894/20121012033.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img72/5425/20121012034.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img221/7408/20121023050.jpg)
Silnik był seryjny, ale po tylu latach na hamowni wypluł wynik bardzo zbliżony do serii. Po wizycie u Coobcia i jego magicznemu dotykowi, na ekranie pojawiło się coś takiego:
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img802/4046/5xa1.jpg)
Autko przyjemnie jeździło, więc przez zime mocy nie brakowało.
W tym czasie wiele się w moim życiu wydarzyło, i w lato podjąłem decyzje o swapie na sr20det lub sr20ve. Zacząłem więc odkładać hajsik i szukać ciekawych ofert, trwało to długo, a samochód cierpiał. Więc pewnego wieczoru okazało się że Coobcio ma do zaoferowania jeden ze swoich piecy, więc decyzja była bardzo szybka. Akcja została przeprowadzona jeszcze szybciej, i od kilku dni na pokładzie jest coś takiego:
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img202/4272/zirw.jpg)
A mocy ma tyle:
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img36/4224/91ea.jpg)
Po 3 dniach jazdy, mogę śmiało powiedzieć że czuć różnice
![:hah:](./images/smilies/rotfl.gif)
Generalnie samochód ma być do zabawy, do poupalania na mieście, czasem wizyta na torze, Jastrząb czy Lublin czy Kielce. I licze na te 260KM i poniżej 5 do setki, nie powiem
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Wielki podziękowania dla Coobcia za ogarnięcie swapa!