[ 350Z] Coobcia Nissan 350Z - Torowe Zabawy CEL w N/A 400KM
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W mordę przeliczyłem się co do mocy chyba
W sunnym miałem 122,5KM z litra co by nam dało przy pojemności 3,5 jakieś 428KM
W nim miałem wyższy stopień sprężania i wałki o dłuższych czasach...
O Kurczaki, to przyznać muszę teraz że jak 375KM silniczek osiagnię to będę bardzo zadowolony to i tak ponad 100 realnych koni ponad serię by było
A no i zważyłem przed chwilą nowe tłoczki ważą wraz z pierścieniami i zabezpieczeniami 476gram, a seryjne ważyły po 531g - powinien się fajnie silniczek wkręcać
W sunnym miałem 122,5KM z litra co by nam dało przy pojemności 3,5 jakieś 428KM
W nim miałem wyższy stopień sprężania i wałki o dłuższych czasach...
O Kurczaki, to przyznać muszę teraz że jak 375KM silniczek osiagnię to będę bardzo zadowolony to i tak ponad 100 realnych koni ponad serię by było
A no i zważyłem przed chwilą nowe tłoczki ważą wraz z pierścieniami i zabezpieczeniami 476gram, a seryjne ważyły po 531g - powinien się fajnie silniczek wkręcać
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Może rekordów nie będzie - ale projekt ciekawy...
Liczę na prawy po wszystkim...
Przy 290 HP było ostro - co będzie przy 360 HP - strach pomyśleć...
Liczę na prawy po wszystkim...
Przy 290 HP było ostro - co będzie przy 360 HP - strach pomyśleć...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie marudź już na pewno będzie czym się bawić z taką mocą już, zwłaszcza że silnik będzie się kręcić do 8000obr.min - tak więc szykuj się że Ci spuszczę bęcki w PoznaniuBANIAK pisze:Okolice 360 koni to i tak dużo! Choć wiadomo ze zetka z taka mocą rekordów na Poznaniu nie pobije
[ Dodano: 2013-12-29, 21:55 ]
No to składamy:
[ Dodano: 2014-01-07, 09:11 ]
Zamierzam się bawić w wolnossaka ale nie mogłem się powstrzymać i postanowiłem sprawdzić ten wynalazek:
[ Dodano: 2014-01-08, 01:37 ]
No to cel 400KM zrealizowany ale drogą na skróty
Cały dzień walki no i do mojego Nissana zawędrował Kompressor kit firmy Procharger z którym go kupiłem... Kompresor miał uszkodzone kółko to od strony kompesora ale przyjaciel Szalony idealnie je odtworzył z kawałka aluminium Przy okazji dorobił drugie, które także nosiło oznaki zmęczenia. No a dzisaj za to kupiłem nowe łożyska do rolek napinających, śruby calowe których nie było no i dorobiłem takie specjalne podkładki coby kółka były mocniej dociskane do ośki, fabrycznie jest to nie dopracowane i potrafi zerwać klin przy okazji uszkadzając kółeczko na komrpesoże, co tez spotkało mój egzemplarz...
No nic nie zanudzam, oto zestaw naprawczy który przygotowałem na dziś:
Przy okazji zmieniłem olej w samym kompresorze:
No i po zmontowaniu tego wszystkiego w całość:
Wjechałem na rolki... Kurcze zeszło się dłużej jak z samym montażem
Ciągle mi wchodziło na mapy stukowe... Za pewne wina kiepskiego paliwa PB95 z Shella, początkowo w ogóle jakieś abstrakcyne mocy wychodziły rzędu 350KM, nie wiedziałem czemu to tak się dzieje...
Wiec standardowo jak to w doładowanym aucie, zabrałem się za sprawdzenie doładowania - wyniosło ono w granicach 0,3 bara, to trochę przy mało ale czemu się tak dzieję Pamietałem żę to kółko co dorabiał mi przyjaciel było o 1 zabek większe coby pewniej trzymał się na nim pasek ale kosztem mniejszego doładowania, ale aż tyle by ono spadło hmmm...
Kolejną standardową czynnością jakiej się dokonuje przy turbo autach jest sprawdzenie szczelności no i bingo
Winowajcą okazał się ProChargerowski by pas! Dzięki którego nie ma tego efektu dydnienia, walenia, churgorotania (nie wiem jak go innaczej nazwać) jakie występuje u Grabby w zestwie GTM-a...
Prochargerowska konstrukcja przypomina przepustnicę gazu:
Nieszczelna była przy ośce i sama klapka nie dochodziła ściśle do ścianek tak więc wywaliłem ją w cholerę i zastąpiłem tym co miałem w garażu na półce - akurat dopasowałem zawód DV z Lancera EVO 5 - działa on na trochę innej zasadzie ale podobny efekt końcowy dał - nic nie furgocze a jak dajemy gaz do deski się w 100% uszczelnia
No i tym sposobem robię kolejny pomiarek na hamowni i ciach 393KM... Dopieściłem nieco mapy paliwowe i proszę oto efekt finalny przy doładowaniu zaledwie 0,4bara i fatalnym paliwie PB95, które w wolnossącym silniku zabierało mi 20KM ze względu na to że stroiłem go pod racinga 100 a na gorszym paliwie silnik przechodzi na mapy stukowe:
Ps. Jutro zaleje kocioł do pełna racigniem 100 i czuję że te 20KM odzyskam i ze 15-20Nm
Fajnie bo czuję rozwój, silniki doładowane kompresorem modyfikuje się dokładnie tak samo jak wolnossące - te same wałki rozrządu się stosuje jedynie nie dopręża się ich... Co ciekawe w chwili obecnej silnik rozwija maks moment do końca jakby mu przesunąć jeszcze odcinkę to moc by szła dalej - ale wówczas za ciężko by miały seryjne korbowody.
Tak sobie myślę że jakby zmienić seryjny wydech, korbowody zastąpić kutymi, dać fajne wałki rozrządu, mocną pompę oleju z rev-upa to bez podnoszenia Boostu w zasięgu ręki jest 500KM
[ Dodano: 2014-01-09, 02:31 ]
No to lepsze paliwko, strojenie pod nie i mocy przybywaj:
W planach jeszcze o 3 ząbki mniejsze kółko pośrednie i tym samym podniesienie doładowanka o 0,1bara, według wstępnej wyceny powinno dojść ok 25KM i 25Nm
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jakiś filmik jak to się odpycha ?
Charakterystyka wykresu z kompresorem totalnie inna niż w dłubanych przez Ciebie saabach.. gdzie
2tys... nic
3tys... nic
4tys.. oooooo kur#@ ,
tutaj moc narasta liniowo i pnie się w górę, prawie jak
:
Można powiedzieć, męski wykres...
Charakterystyka wykresu z kompresorem totalnie inna niż w dłubanych przez Ciebie saabach.. gdzie
2tys... nic
3tys... nic
4tys.. oooooo kur#@ ,
tutaj moc narasta liniowo i pnie się w górę, prawie jak
:
Można powiedzieć, męski wykres...
Ostatnio zmieniony 2014-01-09, 18:09 przez Tony, łącznie zmieniany 2 razy.
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Wreszcie się doczekał montażu Cyfry podskoczyły ładnie. Jakiś pomiar robiłeś tym swoim "ala g-techem"?
Ustawka z 370Z była?
Pośmigaj chwilę i obejrzyj zębatki........ czy się nie wycierają....... w razie czego będzie trzeba zrobić z jeszcze twardszego materiału
Ustawka z 370Z była?
Pośmigaj chwilę i obejrzyj zębatki........ czy się nie wycierają....... w razie czego będzie trzeba zrobić z jeszcze twardszego materiału
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No chwilowo kompresorek chciałem odpalić
Na ulicę maszyną jeszcze nie wyjechałem, za sprawą chwilowego braku przedniego zderzaka...
Jedyne co to koło garażu śmigałem i przyznać muszę że mega poprawiła się elastyczność od niskich obrotów już kołami mieli
Zderzak pod koniec tygodnia będę mieć ale chyba będzie już mokro i nie zdążę go sprawdzić na ulicy
Ps. jeszcze po głowie chodzi mi najmniejsze kółeczko jakie można zapodać - 22 zęby
Na nim powinno być 450KM - maksymalna bezpieczna granica dla seryjnych korbowodów
Na ulicę maszyną jeszcze nie wyjechałem, za sprawą chwilowego braku przedniego zderzaka...
Jedyne co to koło garażu śmigałem i przyznać muszę że mega poprawiła się elastyczność od niskich obrotów już kołami mieli
Zderzak pod koniec tygodnia będę mieć ale chyba będzie już mokro i nie zdążę go sprawdzić na ulicy
Ps. jeszcze po głowie chodzi mi najmniejsze kółeczko jakie można zapodać - 22 zęby
Na nim powinno być 450KM - maksymalna bezpieczna granica dla seryjnych korbowodów
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kompresor zestaw przetestowałem na swoim aucie, zrobiłem pod niego mapę no i przełożyłem do innej zetki coby się finansowo odblokować...
Ps. W tej innej zetce był już luźniejszy układ wydechowy tzn. 2x2.5" no i po dopieszczeniu map udało się uzyskać względem mojej zetki parę ekstra kucy i Nm:
Wygląd instalacji także trochę poprawiłem:
No i można było się przejechać zakompesorowaną zetką co miała zimowe koła:
http://www.youtube.com/watch?v=6-fKHgfB ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=OW3f_Wli ... e=youtu.be
Ps. W tej innej zetce był już luźniejszy układ wydechowy tzn. 2x2.5" no i po dopieszczeniu map udało się uzyskać względem mojej zetki parę ekstra kucy i Nm:
Wygląd instalacji także trochę poprawiłem:
No i można było się przejechać zakompesorowaną zetką co miała zimowe koła:
http://www.youtube.com/watch?v=6-fKHgfB ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=OW3f_Wli ... e=youtu.be
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jakos tam lipy nie ma:
http://www.youtube.com/watch?v=aSH_3ckv ... e=youtu.be
100-200 w ok 9 sek, a 8,7 sek ma 480konny GTR
Jakby nie przytrzymać na odcince III biegi i na IV dociagnąć do tych 200km/h to myślę że cięższy GTR mógłby zostać w tyle
http://www.youtube.com/watch?v=aSH_3ckv ... e=youtu.be
100-200 w ok 9 sek, a 8,7 sek ma 480konny GTR
Jakby nie przytrzymać na odcince III biegi i na IV dociagnąć do tych 200km/h to myślę że cięższy GTR mógłby zostać w tyle
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ostatnie kosmetyczne zmiany, czyli wymiana wtrysków i dostrojenie w efekcie:
No i tak się to zbiera przy dodatniej temperaturze jak jest trakcjia:
https://www.youtube.com/watch?v=ohCAJ-Xinyw
No ale było minęło to mój dawny zestaw komrpesora - choć nie ukrywam że sprawdził bym co by zmieniło zapodanie ciut mniejszego kółeczka
Ps. Dzisaj za swoją maszynę się biorę chce wreszcie zapodać jej moje Coobciowe wałeczki Stage 1 i tym samym przełamać 300KM
No i tak się to zbiera przy dodatniej temperaturze jak jest trakcjia:
https://www.youtube.com/watch?v=ohCAJ-Xinyw
No ale było minęło to mój dawny zestaw komrpesora - choć nie ukrywam że sprawdził bym co by zmieniło zapodanie ciut mniejszego kółeczka
Ps. Dzisaj za swoją maszynę się biorę chce wreszcie zapodać jej moje Coobciowe wałeczki Stage 1 i tym samym przełamać 300KM
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to zabrałem się za wymianę wałeczków na aucie - hehe przesrana robota, nawet obie miski olejowe musiałem zrzucić, dobrze że nie głowice
Jak dobrze pójdzie to dziś wieczorem łamiemy 300KM w wydaniu wolnossącym i jakieś 390Nm bym sobie życzył
Jak dobrze pójdzie to dziś wieczorem łamiemy 300KM w wydaniu wolnossącym i jakieś 390Nm bym sobie życzył
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Oj fotek nie mam aktualnych ale silnik poskładany, tylko wtryski paliwa zapodać i kolektor ssący no i dolot
Ale przyznać muszę że czyściutki mój piecyk, regularnie po garach ma dawane castrola ani półsyntetyka nigdy nie widział i tak pod deklami się prezentuje:
Każdemu rzyczę takiego widoku
[ Dodano: 2014-03-15, 20:21 ]
303KM i 387Nm - wrócę do domu to wykres zapodam
Niuta od 3500obr.min do odcinki ładnie doszło
Ale przyznać muszę że czyściutki mój piecyk, regularnie po garach ma dawane castrola ani półsyntetyka nigdy nie widział i tak pod deklami się prezentuje:
Każdemu rzyczę takiego widoku
[ Dodano: 2014-03-15, 20:21 ]
303KM i 387Nm - wrócę do domu to wykres zapodam
Niuta od 3500obr.min do odcinki ładnie doszło
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ciąg dalszy prac a tyle jej było że nogi rozbolały
Więc składałem sobie wsio na siedząco:
Przód poskładany, od góry jeszcze, listwa wtryskowa, kolekotr ssący do montazu został i okablowanie...
Po przepłukaniu silnika świeżym olejem 5w50 i ułozeniu się wałków co trwało 10minut zlałem docelowego Motula 20w60 i wio na hamownię:
Po godzinnym strojeniu udało mi się wsio optymalnie zestroić oto efekt:
Czas na zmianę kolektorów wydechowych oraz zapodaniu 3 calowego wydechu
[ Dodano: 2014-03-24, 09:00 ]
Wczoraj po niemal rocznej przerwie wyprowadziłem maszynę na spacer
A dzisiaj chce sobie zrobić wolne i zamontować długie kolektorki i wydech 3"
Coś czuję że będzie to grubo brzmiało, mam dokładnie taki sam wydech jak ci panowie:
https://www.youtube.com/watch?v=iU2h0JTq2fk
Więc składałem sobie wsio na siedząco:
Przód poskładany, od góry jeszcze, listwa wtryskowa, kolekotr ssący do montazu został i okablowanie...
Po przepłukaniu silnika świeżym olejem 5w50 i ułozeniu się wałków co trwało 10minut zlałem docelowego Motula 20w60 i wio na hamownię:
Po godzinnym strojeniu udało mi się wsio optymalnie zestroić oto efekt:
Czas na zmianę kolektorów wydechowych oraz zapodaniu 3 calowego wydechu
[ Dodano: 2014-03-24, 09:00 ]
Wczoraj po niemal rocznej przerwie wyprowadziłem maszynę na spacer
A dzisiaj chce sobie zrobić wolne i zamontować długie kolektorki i wydech 3"
Coś czuję że będzie to grubo brzmiało, mam dokładnie taki sam wydech jak ci panowie:
https://www.youtube.com/watch?v=iU2h0JTq2fk
Ostatnio zmieniony 2014-03-16, 13:41 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM