
[ Almera] GTI by hayboss...... goniąc vzr'a
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Auto po strojeniu na ulicy, końcowy wydech komorowy zapycha układ i dlatego zostanie zmieniony na proexa robionego na zamówienie (w trakcie realizacji). Jestem bardzo zadowolony z podejscia Bodka i każdemu będę go polecał ... foto na dniach 

Ostatnio zmieniony 2014-03-13, 23:44 przez hayboss, łącznie zmieniany 1 raz.
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
hayboss, fajnie, że prace się systematycznie posuwają do przodu 
W kwestii przednich hebli, to polecam Ci od razu przejście na set z Mitsu dwutłoczkowy. Hebel to po prostu żyleta, trzeba na początku na nowo uczyć się hamować
A mam zwykłą Mikodę 280mm z Clio Sport + klocki Ferodo + przewody w oplocie. Całości dopełnia Motul RBF 660.

W kwestii przednich hebli, to polecam Ci od razu przejście na set z Mitsu dwutłoczkowy. Hebel to po prostu żyleta, trzeba na początku na nowo uczyć się hamować

QG15+


- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
To ten model:hayboss pisze:powiedz mi jakie tam oznaczenia są tarczy zebym wiedział czego szukac
http://www.mikoda.pl/sklep/26143,RENAUL ... 2kW-179KM-
Wiem, że można ogarnąć jakieś zniżki przy większych zakupach. Pamiętam, że za ten komplecik (podstawowy) dałem ok. 90zł

Polecam zaciski najpierw porządnie zregenerować

QG15+


a odpycha sie to tak z zapchanym wydechem 2 osoby na pokładzie pełne wnętrze i kupa gartów w bagażniku
http://www.youtube.com/watch?v=_nGGPKih ... e=youtu.be
dzisiaj zamówiłem zaciski
jak tylko przyjdą i bedą to na 100% takie to kupuje tarcze i zmieniam . Ile można wziąć za heble z gti ?
http://www.youtube.com/watch?v=_nGGPKih ... e=youtu.be
dzisiaj zamówiłem zaciski

-
- nowy na forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-03-08, 21:17
- Lokalizacja: Brodnioca
Hayboss jak dasz radę napisz jaką masz prędkość na 1 przy 7 tyś obrotów i na 2 przy 7 tyś obr. Bo chce porównać z moją skrzynia jaka jest różnica na tych dwóch biegach.
Ostatnio zmieniony 2014-03-15, 22:09 przez Tomaszekl5, łącznie zmieniany 1 raz.
Hayboss czy mi się zdaje czy zmienna odpala się jakoś przy 3 tyś obr? Nie mogę w filmie usłyszeć, a może ogłuchłem już
. Ale i tak ładnie Ci się zbiera na tym wydechu
.
Pozdrawiam
.


Pozdrawiam

Ostatnio zmieniony 2014-03-15, 22:08 przez Wierzej, łącznie zmieniany 1 raz.
seria skrzynia 8000 rpm:
I - 70 km/h II - 118 km/h III - 168 km/h IV - 221 km/h V - 284 km/h
czyli totalnie z dupy przy kręceniu do 8k
a skrzynia z N16 przy 8000 rpm:
I - 61 km/h II - 104 km/h III - 157 km/h IV - 219 km/h V - 276 km/h
to jest liczone przy 8 tyś , przy 7200 bedzie jeszcze mniej , jeśli na skrzyni z p11 bedziecie mieli takie same prędkości to znaczy ze mam w garażu rozebrane nie właściwe skrzynie. a nawet sprzedam skrzynie z almery n16 z przełożeniami z p11 gt
chętni są
?
kolejna sprawa obudować dolot , po mocnym przejeździe i jak sie chwile postoi auto ciężej sie wkręca , dzisiaj wpadły mts -40 paczka fajek w pion pod zderzak nie wjedzie
[ Dodano: 2014-03-15, 23:17 ]
I - 70 km/h II - 118 km/h III - 168 km/h IV - 221 km/h V - 284 km/h
czyli totalnie z dupy przy kręceniu do 8k
a skrzynia z N16 przy 8000 rpm:
I - 61 km/h II - 104 km/h III - 157 km/h IV - 219 km/h V - 276 km/h
to jest liczone przy 8 tyś , przy 7200 bedzie jeszcze mniej , jeśli na skrzyni z p11 bedziecie mieli takie same prędkości to znaczy ze mam w garażu rozebrane nie właściwe skrzynie. a nawet sprzedam skrzynie z almery n16 z przełożeniami z p11 gt



kolejna sprawa obudować dolot , po mocnym przejeździe i jak sie chwile postoi auto ciężej sie wkręca , dzisiaj wpadły mts -40 paczka fajek w pion pod zderzak nie wjedzie

[ Dodano: 2014-03-15, 23:17 ]
4200 sie załącza , na filmiku tak nie słychać ale na zewnątrz łeb urywaWierzej pisze:Hayboss czy mi się zdaje czy zmienna odpala się jakoś przy 3 tyś obr? Nie mogę w filmie usłyszeć, a może ogłuchłem już. Ale i tak ładnie Ci się zbiera na tym wydechu
.
.
Vixo nosem
- sorry, nie mogłem się powstrzymać ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)

![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Hehehe, stare czasyhayboss pisze:he he słyszałem o waszej przygodzie z Bodkiem, powiedz mi jakie tam oznaczenia są tarczy zebym wiedział czego szukac bo miałem dawaćtylko lepszą tarcze i klocek.


Fajnie się auto odpycha. Rób wydech i dokończymy robotę. Przydało by się jakieś wirtualne porównanie z Killerową N15.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
niech poda mi wszystkie dane łacznie z wagą , moja ma 1150 kg na połwie zbiornika baez tylnich foteli i zbednych gratów
wydech proexa robiony na zamówienie już jest na dniach bede go spawał
, jutro skaładam hebel tył , czekam na zaciski z mitus galanta jeśli przyjdą właściwe ( 20 zł sztuka
) to zamawiam tarcze i klocki
musze jeszcze zbudować obudowe dolotu ale jakoś nie mam natchnienia
wydech proexa robiony na zamówienie już jest na dniach bede go spawał


musze jeszcze zbudować obudowe dolotu ale jakoś nie mam natchnienia
