![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
hehMacGayver pisze:zaaaaamszyk jest zajebisty
tak zrobię .. jak tylko będę miał chwilę i poprawię ustawienia naby .. muszę ją przesunąć o jeden ząbek w prawo .. aby było idealnie prosto:).. naba jedna "zassała" się .. i będzie trza porzeźbićsunniak1.6sr pisze:Scubziu, jak nie myslisz o tym co by ją co chwile odkręcać to wklej te śrubki na klej do gwintów
...przerabiałem to ze śrubami, które oryginalnie otrzymałem ze swoją Sparco - w kółkoscubzik pisze:Jedyny minus to to , że trza pilnować śrubek mocujących kierę do naby .. bo się już raz "zluzowały"
Kiedyś rozmawiałem z Coobciem i mówił mi że w gaźnikowcach nie ma zbytniego przyrostu...że za kase jąką trzeba dać za kolektor nie ma odczuwalnej różnicy....scubzik pisze:Na razie po "przygodach" muszę odsunąć na bok temat 4-2-1...
No niestety...ja z mojego 1.4 wycisnałem 100KM mając DE a nie DS....scubzik pisze:..chyba że sama konstrukcja silnika jest "nierozwojowa"...
na razie go "docieram" .. ale już po pierwszych kilkunastu km .. czuć poprawę ... pierwsze trzy, cztery hamowania słabo .. teraz lepiej .. liczę na to że będzie goodkamil12 pisze:jak ten zestawik do spowalniania działa
nie niezecikk pisze:a do sprzedania
dobrze się kryje .. ostatnio trza było załatać "dziurkę" obok mocowania tylnego lewego pasa (obok wlewu paliwa).. Musiałem to zrobić "budżetowo" choć blacharz zarzeka się, że jest spawane z dwóch stron i zalane "gumą" .. Marzeniem jest wybebeszenie auta i zrobienie blachy od podstaw .. mam firmę, do której chciałbym oddać auto .. ale teraz mam inne wydatkiWierzej pisze:zdrowa blacha:D