
Klamerke kupiłem przełom Listopada i Grudnia 2009 roku.
Pomimo jako takiego stanu wizualnego wymagała lekkiej reanimacji

Tytuł: ALMERA
Seria modeli: N15
Data wydania: 02.1998
BODY: 5 DOOR HATCH BACK
SILNIK: GA14DE typ silnika
POWIERZCHNIA: 2WD/CENTER EUR
STOPIEŃ: GX
TRANS: Manualna skrzynia biegów

Zmienione przez ostatnie 3 m-ce:
- Skrzynia
- Przednia szyba
- Amortyzatory Gazowe Kayaba ( przód i tył )
- Tylne kielichy mocowania amortyzatorów
- Sworznie wahaczy
- Stabilizator prawy
- Paski
- Fotel kierowcy

- Felgi RL 14" + gumy
- Tarcze i klocki ( przód ) oraz bębny i szczęki ( tył )
- Nowy Aku
Duperele:
- Oleje i filtry
- Silnik wycieraczki tył + przełącznik wycieraczek
- Wymiana żarówek deski i konsoli nawiewu
- Wymiana uszczelki prowadzącej szyby drzwi lewych przednich
- Wymiana lusterek zewnętrznych ( poprzednio szkła proste, obecnie wypukłe )
- Dokręcenie mocowania przewodu paliwowego ( odcinek wlewowy do baku )
- Osłona silnika element prawy

W planach:
- Walka z "rudą" ( coś tam sie pojawiło podczas zimy, szczególnie na dolnej krawędzi drzwi ) a jak wiadomo od ognisk się zaczyna.
- Rozrząd
- Łożyska alternatora
- Sworzeń wycieraczki
- Mieszek i dźwignia zmiany biegów
- Szyba tylna
- Szyba boczna kierowcy
- Elektryka szyb przednich ( Obecnie ręczne sterowanie ;P )
- Białe migacze
- Halogeny przednie
- Naprawa zaczepów zderzaka tył
- Wygłuszenie drzwi + okablowanie audio
- Podklejenie uszczelek drzwi
- Wymiana anteny dachowej
- Za rok może SWAP , jeżeli nie pójdzie na handel

Więcej grzechów nie pamiętam. To były pracowite 3 miesiące. Choć wizualnie za wiele sie nie zmieniło

Pozdrawiam wszystkich użytkowników !
