Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Nissan "Lanos" Almera N16 GTi

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-02-27, 20:01

Autko zagazowane...

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-02-27, 20:07

Na jakich gratach ??
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-02-27, 20:08

KME Nevo, Matrixy, ACR01 czerwony.

Awatar użytkownika
gwaltek
aktywny forumowicz
Posty: 171
Rejestracja: 2011-08-06, 12:17
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: gwaltek » 2014-02-28, 12:41

zapodaj zdjęcia jak poupychali instalacje pod maską ... ;)
Almera 2.2 Di - sold
Black Almera N16 2.0 VVL 224KM/228Nm
https://www.facebook.com/N16VVL

Awatar użytkownika
Andrzej.
fanatyk nissana
Posty: 738
Rejestracja: 2012-10-19, 08:51
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Andrzej. » 2014-02-28, 13:01

Ile pali teraz na LPG ??
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB :arrow: Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38 <okok>

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-03-02, 21:11

sznikers99, na razie lekka lipa, ale muszę podjechać na regulację. Nie podoba mi się, że przełączenie na LPG jest wyczuwalne, czasem się przydławi na jeszcze nierozgrzanym silniku. Straty zweryfikuje hamownia.
Andrzej., na razie zrobiłem ledwo 100 km, a chcę wyjeździć calutki gaz z butli i zatankować na full.
gwaltek, proszę Cię bardzo:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-03-02, 21:26

Tu są kilometrowe przewody do wtrysków czy tylko na tel mi się tak wydaje :o ??
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-03-02, 21:31

Właśnie to mi się nie podoba, chyba zamiast dookoła kolektora ssącego to można by je nad nim puścić.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-03-02, 21:32

to chyba ida kable sygnalowe do wtryskiwaczy
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-03-02, 21:33

No tutaj widać ewidentnie na przewodach nie żałowali :D a powinni :P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-03-02, 21:41

ja w avensis skracalem do 7cm, a te co byly to nie dosc ze mialy blisko 15cm to jeszcze kazdy roznej dlugosci
po wymianie-ważka :mrgreen:
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2014-03-02, 21:50

Jeszcze jakoś dziwnie reduktor na leżąco zamontowany.
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-03-02, 21:54

o reduktorze to nie chciałem już mówić....
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
George
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2013-01-24, 12:41
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: George » 2014-03-02, 22:02

Leżący reduktor... nie wróżę Mu dobrze. Spokojnie można było puścić wąż gazowy z drugiej strony,

Ja mam tak:
Obrazek

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-03-02, 22:18

Reduktor lezy, bo... nie ma miejsca :mrgreen: Padlem ze smiechu jak to uslyszalem, bo akurat u mnie jest tam naprawde sporo miejsca, ale niby nie bylo jak puscic wezy...

Awatar użytkownika
George
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2013-01-24, 12:41
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: George » 2014-03-02, 22:25

Daj im moje zdjęcie :) Ja mam na romano dlatego że filtr ma jedno wyjście gazu. Ty z filtrem z 4 wyjściami masz większe pole popisu aby to ładnie schować.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-03-02, 22:27

ile teraz za sekwencje trza dac?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2014-03-03, 08:24

wlasnie ile dales? wlew schowany w klapce ? duzo jezdzisz ze za instalacje zwroci ci sie w jakims sensownym czasie. czy tyle ze docelowo teraz tankujesz za ok 2.5 zl.
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2014-03-03, 08:41

U siebie mam bardzo podobnie zamontowane reduktor i listwę jak George i wąż od reduktora do listwy ma około 50 cm w tym jeszcze jest filtr i mapsensor.
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2014-03-03, 09:56

Jeśli przewody między listwą na kolektorem są takie długie jak się wydaje to z tego powodu wyczuwasz różnicę w przełączaniu na LPG. Gdyby listwa była od razu przy kolektorze to byś tego nie czuł. Z tego co słyszałem od mojego gazownika to długość przewodów nie może być dłuższa niż 30cm - nie wiem ile w tym prawdy ale tak mi mówił, o różnicy w długościach przewodów już nawet nie mówię.
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Niedział
aktywny forumowicz
Posty: 144
Rejestracja: 2013-03-01, 07:06
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Niedział » 2014-03-03, 10:19

hmm, oczywiście wężyki powinny być jak najkrótsze, u mnie jest podobnie jak u George. Wężyki jak najkrótsze od wtryskiwaczy do kolektora, u siebie po skróceniu z 12 do 4cm, różnica w kultury pracy ogromna.
Akurat, przy SR20 można bardzo łatwo i ładnie to zrobić bo miejsca jest poro.
Powinieneś przejechać się do gazownika z zdjęciem od George i niech poprawi, bo przy takich długich wężykach ,idealnie nie będzie.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2014-03-03, 10:24

MacGayver, dobrze gada, czym krótsze przewody tym lepiej - różnicy w długości +- ~ 1 cm
ważne są również dysze które muszę być jak najbliżej wtrysków i najlepiej aby były skierowane w tą samą stronę co wtryski benzyny

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-03-03, 11:37

Przejade sie i zobaczymy co powiedza, bo ogolnie jestem zly, bo spodziewalem sie, ze bedzie bezawaryjnie...
primeraP10, dziennie robie ok 45km przez miasto do i z pracy, wiec gaz byl potrzebny.

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2014-03-03, 12:14

Kwietas, faktycznie na spocie strzeliłeś z gazu .. czyli przełączanie nie jest "odczuwalne" tylko wali po dupsku jak szalone :)
Niech ci "fachmani" skrócą przewody do minimum i będzie git!
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-03-03, 14:52

Kolejne pytanie z serii n00bowskich pytań:

Jest jakiś sposób, by ustawić AFR na zimnym i rozgrzewającym się silniku (przed osiągnięciem optymalnej temperatury) by uniknąć falowania obrotów na jałowym oraz sporadycznego gaśnięcia silnika przy np. dojeździe do skrzyżowania na biegu i następnie wciśnięcia sprzęgła? Jest to o tyle niebezpieczne, że na środku skrzyżowania mi skur... zgasł, a chciałem przed ciężarówką skręcić... Sonda jest odpięta, ale czy wkręcenie szerokopasmówki cokolwiek by dało? :-/

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-03-03, 15:28

Kwietas u mnie obroty są podkręcone na lince gazu. AFR powinien być zawsze ok 14, ale nie ma on wpływu na falowanie

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-03-03, 17:40

Nie wiem, czy dobrze zrozumialem, ale czy masz na mysli ta regulacje przy przepustnicy, ktora sie ustawia maksymalne jej zamkniecie? :mrgreen:

Co do gazu to bylem dzisiaj w warsztacie, jutro kabelki i rozdzielacz beda skrocone, ale facet stwierdzil (deko wkur...), ze teraz tez jest dobrze, bo dzieki temu w przewodach jest "bufor" gazu, hehe. Reduktor zostanie tak jak jest. CDN o ile auto nie wybuchnie...

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-03-03, 19:02

niech se ten bufor w du.e w sadzi, jak najktorcej musi byc!!
to tak jakbys mial wtryski benzyny 20cm od kolektora, bedzie tak samo?? bedzie też dobrze-zapytaj pana?

im krotsze przewody tym bardziej dokladna mieszanka pod mape, bo jak wtrysk pierdnie i 20cm dalej dopiero puszcza to jak ma sie niby sensownie maope gazu ustawic skoro caly czas "bufor" laguje dawke LPG

gaziarze coraz czesciej robia szybko i tanio, czasem szybko i drogo, czasem tylko drogo i wcale nie dobrze

ja zawsze poprawiam po swojemu, raz nawet mialem auto zagazowane bez sciagania kolektora ssacego, jak to widzialem pan stwierdzil ze jak odpali silnik to wydmucha opilki jak make z otwartej reki-wow

kazalem sciagac czyscic i podbic gwarancje nie tylko na LPG ale i na silnik...
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-03-04, 20:30

OK, chyba mieliśmy drobne nieporozumienie. Wężyki od wtryskiwaczy do dysz są możliwie najkrótsze, więc w tej kwestii jest dobrze, natomiast dzisiaj został skrócony główny wężyk do rozdzielacza jak również wężyki od rozdzielacza, który teraz znajduje się nad kolektorem ssącym do poszczególnych wtryskiwaczy.
Zatankowałem LPG i 13.5 literka przy dość dynamicznej jeździe jest miłym wynikiem. :)

Awatar użytkownika
veather
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2012-01-10, 17:57
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: veather » 2014-03-04, 20:42

A jak jeździ? Nie ma już żadnych problemów??

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”