[ Almera] Nissan "Lanos" Almera N16 GTi
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
sznikers99, na razie lekka lipa, ale muszę podjechać na regulację. Nie podoba mi się, że przełączenie na LPG jest wyczuwalne, czasem się przydławi na jeszcze nierozgrzanym silniku. Straty zweryfikuje hamownia.
Andrzej., na razie zrobiłem ledwo 100 km, a chcę wyjeździć calutki gaz z butli i zatankować na full.
gwaltek, proszę Cię bardzo:
Andrzej., na razie zrobiłem ledwo 100 km, a chcę wyjeździć calutki gaz z butli i zatankować na full.
gwaltek, proszę Cię bardzo:
Leżący reduktor... nie wróżę Mu dobrze. Spokojnie można było puścić wąż gazowy z drugiej strony,
Ja mam tak:
Ja mam tak:
Części P11 GT
viewtopic.php?p=371041#371041
viewtopic.php?p=371041#371041
Daj im moje zdjęcie Ja mam na romano dlatego że filtr ma jedno wyjście gazu. Ty z filtrem z 4 wyjściami masz większe pole popisu aby to ładnie schować.
Części P11 GT
viewtopic.php?p=371041#371041
viewtopic.php?p=371041#371041
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Jeśli przewody między listwą na kolektorem są takie długie jak się wydaje to z tego powodu wyczuwasz różnicę w przełączaniu na LPG. Gdyby listwa była od razu przy kolektorze to byś tego nie czuł. Z tego co słyszałem od mojego gazownika to długość przewodów nie może być dłuższa niż 30cm - nie wiem ile w tym prawdy ale tak mi mówił, o różnicy w długościach przewodów już nawet nie mówię.
hmm, oczywiście wężyki powinny być jak najkrótsze, u mnie jest podobnie jak u George. Wężyki jak najkrótsze od wtryskiwaczy do kolektora, u siebie po skróceniu z 12 do 4cm, różnica w kultury pracy ogromna.
Akurat, przy SR20 można bardzo łatwo i ładnie to zrobić bo miejsca jest poro.
Powinieneś przejechać się do gazownika z zdjęciem od George i niech poprawi, bo przy takich długich wężykach ,idealnie nie będzie.
Akurat, przy SR20 można bardzo łatwo i ładnie to zrobić bo miejsca jest poro.
Powinieneś przejechać się do gazownika z zdjęciem od George i niech poprawi, bo przy takich długich wężykach ,idealnie nie będzie.
Kwietas, faktycznie na spocie strzeliłeś z gazu .. czyli przełączanie nie jest "odczuwalne" tylko wali po dupsku jak szalone
Niech ci "fachmani" skrócą przewody do minimum i będzie git!
Niech ci "fachmani" skrócą przewody do minimum i będzie git!
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Kolejne pytanie z serii n00bowskich pytań:
Jest jakiś sposób, by ustawić AFR na zimnym i rozgrzewającym się silniku (przed osiągnięciem optymalnej temperatury) by uniknąć falowania obrotów na jałowym oraz sporadycznego gaśnięcia silnika przy np. dojeździe do skrzyżowania na biegu i następnie wciśnięcia sprzęgła? Jest to o tyle niebezpieczne, że na środku skrzyżowania mi skur... zgasł, a chciałem przed ciężarówką skręcić... Sonda jest odpięta, ale czy wkręcenie szerokopasmówki cokolwiek by dało?
Jest jakiś sposób, by ustawić AFR na zimnym i rozgrzewającym się silniku (przed osiągnięciem optymalnej temperatury) by uniknąć falowania obrotów na jałowym oraz sporadycznego gaśnięcia silnika przy np. dojeździe do skrzyżowania na biegu i następnie wciśnięcia sprzęgła? Jest to o tyle niebezpieczne, że na środku skrzyżowania mi skur... zgasł, a chciałem przed ciężarówką skręcić... Sonda jest odpięta, ale czy wkręcenie szerokopasmówki cokolwiek by dało?
Nie wiem, czy dobrze zrozumialem, ale czy masz na mysli ta regulacje przy przepustnicy, ktora sie ustawia maksymalne jej zamkniecie?
Co do gazu to bylem dzisiaj w warsztacie, jutro kabelki i rozdzielacz beda skrocone, ale facet stwierdzil (deko wkur...), ze teraz tez jest dobrze, bo dzieki temu w przewodach jest "bufor" gazu, hehe. Reduktor zostanie tak jak jest. CDN o ile auto nie wybuchnie...
Co do gazu to bylem dzisiaj w warsztacie, jutro kabelki i rozdzielacz beda skrocone, ale facet stwierdzil (deko wkur...), ze teraz tez jest dobrze, bo dzieki temu w przewodach jest "bufor" gazu, hehe. Reduktor zostanie tak jak jest. CDN o ile auto nie wybuchnie...
niech se ten bufor w du.e w sadzi, jak najktorcej musi byc!!
to tak jakbys mial wtryski benzyny 20cm od kolektora, bedzie tak samo?? bedzie też dobrze-zapytaj pana?
im krotsze przewody tym bardziej dokladna mieszanka pod mape, bo jak wtrysk pierdnie i 20cm dalej dopiero puszcza to jak ma sie niby sensownie maope gazu ustawic skoro caly czas "bufor" laguje dawke LPG
gaziarze coraz czesciej robia szybko i tanio, czasem szybko i drogo, czasem tylko drogo i wcale nie dobrze
ja zawsze poprawiam po swojemu, raz nawet mialem auto zagazowane bez sciagania kolektora ssacego, jak to widzialem pan stwierdzil ze jak odpali silnik to wydmucha opilki jak make z otwartej reki-wow
kazalem sciagac czyscic i podbic gwarancje nie tylko na LPG ale i na silnik...
to tak jakbys mial wtryski benzyny 20cm od kolektora, bedzie tak samo?? bedzie też dobrze-zapytaj pana?
im krotsze przewody tym bardziej dokladna mieszanka pod mape, bo jak wtrysk pierdnie i 20cm dalej dopiero puszcza to jak ma sie niby sensownie maope gazu ustawic skoro caly czas "bufor" laguje dawke LPG
gaziarze coraz czesciej robia szybko i tanio, czasem szybko i drogo, czasem tylko drogo i wcale nie dobrze
ja zawsze poprawiam po swojemu, raz nawet mialem auto zagazowane bez sciagania kolektora ssacego, jak to widzialem pan stwierdzil ze jak odpali silnik to wydmucha opilki jak make z otwartej reki-wow
kazalem sciagac czyscic i podbic gwarancje nie tylko na LPG ale i na silnik...
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
OK, chyba mieliśmy drobne nieporozumienie. Wężyki od wtryskiwaczy do dysz są możliwie najkrótsze, więc w tej kwestii jest dobrze, natomiast dzisiaj został skrócony główny wężyk do rozdzielacza jak również wężyki od rozdzielacza, który teraz znajduje się nad kolektorem ssącym do poszczególnych wtryskiwaczy.
Zatankowałem LPG i 13.5 literka przy dość dynamicznej jeździe jest miłym wynikiem.
Zatankowałem LPG i 13.5 literka przy dość dynamicznej jeździe jest miłym wynikiem.