[ Primera] P11 Top Sport by Niedział
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] P11 Top Sport by Niedział
hej, na forum jestem od jakiegoś czasu, ale jak to bywa nie miałem czasu się zabrać za prezentacje swojej Primy.
Ogólnie przez 6 lat bawiłem się swoją ex. (tak wiem, że marka na tym forum znienawidzona) hondą:
W tym czasie priorytety, się zmieniły (narodziny syna) i zacząłem rozglądać się za innym autem. Oczywiście pomysł P11 GT nie wziął się z znikąd, mój ojczulek jeździł ponad 10 lat P10GT, teraz 6 lat użytkuje P11 postanowiłem na zasadzie obserwacji jak te auta się spisują, poszukać czegoś dla siebie
No i po 4 miesiącach szukania, nabyłem troszkę zaniedbaną, ale za to ani jeden element nie był malowany od nowości swoją P11-stke
MODEL: P11 TOP SPORT
SILNIK: SR20DEH, po małym remoncie (nowy łańcuch, uszczelniacze, pierścienie, panewki, dotarte zawory), mod rozrządu + LPG
MOC: Powinno być 150 koni
UKŁAD DOLOTOWY: home made CAI, mod przepustnicy
UKŁAD WYDECHOWY: seria z wywalonym katem
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria + na zimę OEM-owe 16' Nissan pomalowane proszkowo na grafit, lato 17' (właśnie kompletuje opony)
ZAWIESZENIE: założone Eibach-y z przodu, tył seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria GT
BODY-KIT: Seria z Top Sporta, Dołożony spoiler, zmienione lampy z tyłu, nerki z angielskiego GT
ŚRODEK: Seria GT, podłokietnik z tyłu, zasłonka na tylną szybkę
CAR-AUDIO: zestaw odseparowany Powerbass S-6C,(głośniki wysoko tonowe zamontowane w oryginalne słupki) + Alpine CDE + jakiś wzmacniacz
PLANY: wygłuszyć drzwi, robić konserwacje podwozia, zdjąć hak po poprzednim właścicielu, skończyć zakładanie podgrzewanych foteli, założyć leżący w garażu wydech 2,5' + SSAC, no i na koniec wystroić o ile starczy funduszy.
Fotki: (troszkę brudna ale foto robione na szybko )
Zapraszam do komentowania, temat postaram się aktualizować w marę modów .
Ogólnie przez 6 lat bawiłem się swoją ex. (tak wiem, że marka na tym forum znienawidzona) hondą:
W tym czasie priorytety, się zmieniły (narodziny syna) i zacząłem rozglądać się za innym autem. Oczywiście pomysł P11 GT nie wziął się z znikąd, mój ojczulek jeździł ponad 10 lat P10GT, teraz 6 lat użytkuje P11 postanowiłem na zasadzie obserwacji jak te auta się spisują, poszukać czegoś dla siebie
No i po 4 miesiącach szukania, nabyłem troszkę zaniedbaną, ale za to ani jeden element nie był malowany od nowości swoją P11-stke
MODEL: P11 TOP SPORT
SILNIK: SR20DEH, po małym remoncie (nowy łańcuch, uszczelniacze, pierścienie, panewki, dotarte zawory), mod rozrządu + LPG
MOC: Powinno być 150 koni
UKŁAD DOLOTOWY: home made CAI, mod przepustnicy
UKŁAD WYDECHOWY: seria z wywalonym katem
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria + na zimę OEM-owe 16' Nissan pomalowane proszkowo na grafit, lato 17' (właśnie kompletuje opony)
ZAWIESZENIE: założone Eibach-y z przodu, tył seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria GT
BODY-KIT: Seria z Top Sporta, Dołożony spoiler, zmienione lampy z tyłu, nerki z angielskiego GT
ŚRODEK: Seria GT, podłokietnik z tyłu, zasłonka na tylną szybkę
CAR-AUDIO: zestaw odseparowany Powerbass S-6C,(głośniki wysoko tonowe zamontowane w oryginalne słupki) + Alpine CDE + jakiś wzmacniacz
PLANY: wygłuszyć drzwi, robić konserwacje podwozia, zdjąć hak po poprzednim właścicielu, skończyć zakładanie podgrzewanych foteli, założyć leżący w garażu wydech 2,5' + SSAC, no i na koniec wystroić o ile starczy funduszy.
Fotki: (troszkę brudna ale foto robione na szybko )
Zapraszam do komentowania, temat postaram się aktualizować w marę modów .
No w końcu się doczekałem. Gratulacje zakupu auta - szerokości i bezawaryjności.
Ładnie i czysto pod maską - tak ma być .
Jakieś fotki środka by się przydały.
Ładnie i czysto pod maską - tak ma być .
Jakieś fotki środka by się przydały.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jeszcze jak byś się pozbył tych brzydkich żółtych kierunkowskazów w błotnikach i wstawił jakieś białe albo przyciemniane na pewno auto zyskało by na wyglądzie
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
No nareszcie,długo trzeba było czekać hehe.fura naprawde ogarnięta,widziałem na żywo,no i nasz kolega Niedział lubi modzić w autkach z jp,jego poprzednia ex hania naprawde robiła robote jak na N/A i silnik 1.6 na jednym wałku,nawet osiągnięcia są na paru imprezach jeżeli tyle zapału będzie do primy co do hani do będzie git.pozdro.i do zobaczyska
jak byly osiagniecia to pewnie sohc vtec-125ps wyjsciowo?
powie mi ktos czy spoiler z p11 podchodzi p&p do p..144??
co do kierunkow, ja bym szedl w druga strone , nie jak sajmon mowi tylko amber i gitara
powie mi ktos czy spoiler z p11 podchodzi p&p do p..144??
co do kierunkow, ja bym szedl w druga strone , nie jak sajmon mowi tylko amber i gitara
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Gratuluje i życze bezawaryjności w czarnym kolorze GT wygląda mega spoko tak jak i zreszta moja czerwona ok, ok wybacz tez sie zakochasz w primerce hehe felgi naprawde super no i te czarne nerki best
Mój GT - viewtopic.php?p=307433
Ano troszkę ludzi przechodzi z Hondy na Nisanna
W civicu miałem wyjściowo 1.4 75kuni docelowo było 1.6 vtec 125hp zrobiłem 161 hp w NA, bez problemu objeżdżałem lekko zmodzone B16 i B18
Miałem go ponad 6lat i dużo się nauczyłem, fajna sprawa grzebać samemu
Jak by Prima latała jak civic, myślę ,że by stykło, ale nad tym też się popracuje.
Tak mniej więcej latał civic, nagrywane na spontanie telefonem.
http://www.youtube.com/watch?v=OoKjibMaJ1E
Chemik A tam osiągnięcia, w Płocku na Night Power byłem 3 w klasie do 2.0 (objechały mnie dwa Typer R), no i jakieś tam inne pojeżdzawki.
Felgi faktycznie, wyszły nie najgorzej, tym bardzie ,że u nas piaskują i malują proszkowo za śmieszną kasę.
Beliar dzięki, ale chciałem czerwoną bo bardzo mi się widzi Prima w tym kolorze, zresztą jak to mówą czerwone są szybsze , no ale czerwonej w git stanie nie było...
W civicu miałem wyjściowo 1.4 75kuni docelowo było 1.6 vtec 125hp zrobiłem 161 hp w NA, bez problemu objeżdżałem lekko zmodzone B16 i B18
Miałem go ponad 6lat i dużo się nauczyłem, fajna sprawa grzebać samemu
Jak by Prima latała jak civic, myślę ,że by stykło, ale nad tym też się popracuje.
Tak mniej więcej latał civic, nagrywane na spontanie telefonem.
http://www.youtube.com/watch?v=OoKjibMaJ1E
Chemik A tam osiągnięcia, w Płocku na Night Power byłem 3 w klasie do 2.0 (objechały mnie dwa Typer R), no i jakieś tam inne pojeżdzawki.
Felgi faktycznie, wyszły nie najgorzej, tym bardzie ,że u nas piaskują i malują proszkowo za śmieszną kasę.
Beliar dzięki, ale chciałem czerwoną bo bardzo mi się widzi Prima w tym kolorze, zresztą jak to mówą czerwone są szybsze , no ale czerwonej w git stanie nie było...
hehe prima ostatnio jadąc na majówkę autostradą przestała gadać na jeden cylinder
Diagnozą była uszczelka, a okazało się :
Tak jak na fotkach wystąpiło stukowe i wypaliło dziurę w jednym tłoku (pewnie taki stan rzeczy utrzymywał się dłuższy czas), najgorsze ,że niestety została uszkodzona gładź jednego cylindra (blok do wymiany).
Na razie Prima będzie stała, nie mam na nią siły, dwa - szukam bloku, w dobrych pieniądzach i w git stanie,ponadto muszę przemyśleć i posprawdzać co było przyczyną awarii. Najlepsze w tym wszystkim ,że Prima spokojnie wróciła do domu o własnych siłach
Zastanawia mnie fakt dlaczego stuk wystąpił na jednym cylindrze, czyżby wtrysk ?
Acha z modów to: nowe kółka na lato, oczywiście w słusznym rozmiarze,no i zlikwidowany hak
Diagnozą była uszczelka, a okazało się :
Tak jak na fotkach wystąpiło stukowe i wypaliło dziurę w jednym tłoku (pewnie taki stan rzeczy utrzymywał się dłuższy czas), najgorsze ,że niestety została uszkodzona gładź jednego cylindra (blok do wymiany).
Na razie Prima będzie stała, nie mam na nią siły, dwa - szukam bloku, w dobrych pieniądzach i w git stanie,ponadto muszę przemyśleć i posprawdzać co było przyczyną awarii. Najlepsze w tym wszystkim ,że Prima spokojnie wróciła do domu o własnych siłach
Zastanawia mnie fakt dlaczego stuk wystąpił na jednym cylindrze, czyżby wtrysk ?
Acha z modów to: nowe kółka na lato, oczywiście w słusznym rozmiarze,no i zlikwidowany hak
Niedział ale jeśli pojawia się stukowe to czujnik spalania stukowego powinien zadziałać i ustawić zapłon na 15st przed GMP. W chwili, kiedy nie działa czujnik spalania stukowego to zapłon z automatu jest ustawiany na 15st i nie da się go przyśpieszyć.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
hehe chyba aż taki blok nie jest mi potrzebny (z natryskami na denka), hehe z czego masz tłoki bo jak z P11 to mnie nie interesują, albo założe z P10 GT, SUNNY GTI albo spróbuje wytoczyć tłoki z P11 na pierścienie z P10 (bo chodzi mi taki pomysł od dawna po głowie, wg. mojego tokarza jest to do zrobienia). Na razie 3-y tygodnie przerwy od auta, potem pomyślimy. (Lata mi po głowie VE ale czuje ,że będzie to nieadekwatne do poniesionych kosztów zwłaszcza w ciężkiej Primie)., a
Janusz tak mówi teoria, ale spotkałem się z opinią że czujnik jest między 2 i 3im cylindrem i nie zawsze musi wyłapywać stuki z skrajnych cylindrów. Akurat na tym cylindrze miałem 14,5 bara, a na pozostałych 14. Ewidentnie na tłoku jest widoczne spalanie stukowe, sam szukam wyjaśnienia.
Janusz tak mówi teoria, ale spotkałem się z opinią że czujnik jest między 2 i 3im cylindrem i nie zawsze musi wyłapywać stuki z skrajnych cylindrów. Akurat na tym cylindrze miałem 14,5 bara, a na pozostałych 14. Ewidentnie na tłoku jest widoczne spalanie stukowe, sam szukam wyjaśnienia.
z tym ze blok od ryby wcale nie byl drogi:D zagadaj do niego:)
ja mam tloki z p11 na sprzedaz, a w swoj silnik wkladalem tloki z sunny gti:)
obrobka pulek tlokowych jest mozliwa, ale nie jest to to co fabryka:) sam pomysl jak najbardziej rozsadny bo p11 w zwyz maja zpierniczone zapezpieczenia-sie nie postarali w nissanie i dlatego pojawia sie przepalanie oliwy-wg moich domnieman
ja mam tloki z p11 na sprzedaz, a w swoj silnik wkladalem tloki z sunny gti:)
obrobka pulek tlokowych jest mozliwa, ale nie jest to to co fabryka:) sam pomysl jak najbardziej rozsadny bo p11 w zwyz maja zpierniczone zapezpieczenia-sie nie postarali w nissanie i dlatego pojawia sie przepalanie oliwy-wg moich domnieman
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Zagadam, zagadam Ale czy ten blok będzie plug & play do mnie ?
Powiem Ci szczerze ,że może to nie będzie fabryka. Ale dobrze kojarzę ,że w P11 tłoki są lżejsze ? (pomijam ukł. korbowy).
Co do stuku, sam nie wiem czy to wina za bardzo przestawionego wałka ssącego 6 stopni + zapłonu (oczywiście wszystko na nowym łańcuszku rozrządu), czy wtrysku (co by wskazywało na prawie nowy wtrysk gazowy z nie najniższej półki o przelocie 5tys.).
Bardziej prawdopodobny wydaje mi się przypadek nr1 bo, obroty troszkę falowały ale się tym nie przejmowałem bo było tak od zakupu. Sam nie wiem może ktoś coś wymyśli mądrzejszego ?
Powiem Ci szczerze ,że może to nie będzie fabryka. Ale dobrze kojarzę ,że w P11 tłoki są lżejsze ? (pomijam ukł. korbowy).
Co do stuku, sam nie wiem czy to wina za bardzo przestawionego wałka ssącego 6 stopni + zapłonu (oczywiście wszystko na nowym łańcuszku rozrządu), czy wtrysku (co by wskazywało na prawie nowy wtrysk gazowy z nie najniższej półki o przelocie 5tys.).
Bardziej prawdopodobny wydaje mi się przypadek nr1 bo, obroty troszkę falowały ale się tym nie przejmowałem bo było tak od zakupu. Sam nie wiem może ktoś coś wymyśli mądrzejszego ?