[ Primera] P11 SR20DE `97
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Seba WWA najprawdopodobniej łańcuch jest wyciągnięty. Trzeba zrzucić pokrywę klawiatury i zobaczyć. Ja w swoim wymieniałem łańcuch zaraz po kupnie. Koszt koło 1000-1100zł za oryginał razem z łyżwami i napinaczem. Tylko u mnie kawałek śruby był dospawany do napinacza.....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Seba WWA po przygodach z P10 i zamiennikiem łańcucha, to wolałem już dołożyć i mieć spokój. Zamiennik po niecałych 60kkm zaczął hałasować.... Lepiej zrobić raz, a porządnie i mieć spokój na kolejne 240kkm.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ad@mus to jeszcze zależy czy wymieniasz sam czy ktoś Ci to wymienia . Prawdopodobieństwo zerwania się taniego chińskiego zamiennika jest dużo, dużo większe niż oryginału, a wtedy to już wiadomo co się dzieje
Oryginał jeśli jest smarowany dobrym olejem to 300kkm bez bólu.
Oryginał jeśli jest smarowany dobrym olejem to 300kkm bez bólu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Seba WWA, rozrząd komplet OEM ze stanów 750zł + przesyłka:
http://gspec.com/p-7356-timing-gear-kit-sr20.aspx
http://gspec.com/p-7356-timing-gear-kit-sr20.aspx
pozdr. Kamil
jak chcesz dobry łańcuch to odezwij sie na PW (mam na metry-nawet zaznaczę Ci znaki-żebyś mógł sam sobie wymienić od góry), łańcuszek jest Made in JAPAN (firmy nie pamiętam) i jest używany u mnie w zakładzie produkcyjnym na maszynach (wiem ,że jakość dobra, bo było już testowanych pare producentów tych łańcuszków).
Założyłam u siebie sam łańcuch i mam spokój. Zresztą pisałem wyżej o ile był wyciągnięty.
Niestety stwierdzam ,że jakość tych łańcuszków co model to gorsza (w ojczulka P10 ponad 400 tys. na blacie i nawet nie zabrzęczy )
Założyłam u siebie sam łańcuch i mam spokój. Zresztą pisałem wyżej o ile był wyciągnięty.
Niestety stwierdzam ,że jakość tych łańcuszków co model to gorsza (w ojczulka P10 ponad 400 tys. na blacie i nawet nie zabrzęczy )
Ad@mus x2
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
normalną do maszyn produkcyjnych kupuje się w paczkach po 10m, potem dobiera się długość.
W swoim GT miałem problem ,że słabo chodził (wycinałem katy, podmieniałem przepływke itd..)
W końcu doszedłem ,że czasami coś dzwoni. Więc policzyłem swój łańcuch, dobrałem taki sam długi, spiąłem z istniejącym (znacząc znaki wcześniej) i przeciągnąłem przez prowadnice (kręcąc kołem). Później to tylko formalność sprawdziłem znaki z GMP. Odpiąłem stary łańcuch. Spiąłem nowy i całkowicie inny samochód. Fakt ,że i tak brał olej to potem zrobiłem remont (bo nie lubię dolewać), wtedy obejrzałem ślizgi i cały rozrząd .
Już ponad 20 tys. i żadnego problemu nie widze. Pomijam ile sie naczytałem, nowe kółka, brak możliwości wymiany od góry łańcuszka.
W swoim GT miałem problem ,że słabo chodził (wycinałem katy, podmieniałem przepływke itd..)
W końcu doszedłem ,że czasami coś dzwoni. Więc policzyłem swój łańcuch, dobrałem taki sam długi, spiąłem z istniejącym (znacząc znaki wcześniej) i przeciągnąłem przez prowadnice (kręcąc kołem). Później to tylko formalność sprawdziłem znaki z GMP. Odpiąłem stary łańcuch. Spiąłem nowy i całkowicie inny samochód. Fakt ,że i tak brał olej to potem zrobiłem remont (bo nie lubię dolewać), wtedy obejrzałem ślizgi i cały rozrząd .
Już ponad 20 tys. i żadnego problemu nie widze. Pomijam ile sie naczytałem, nowe kółka, brak możliwości wymiany od góry łańcuszka.
a ile przesyłka?wod2u pisze:Seba WWA, rozrząd komplet OEM ze stanów 750zł + przesyłka:
http://gspec.com/p-7356-timing-gear-kit-sr20.aspx
dylson, czekam na info
napiszcie ile taki łańcuch TSUBAKI wychodzi po rabacie, o ile można wiedzieć
Bo zżera mnie ciekawość, dziś zerknąłem na firmę tego łańcucha co Ci proponuje a to właśnie TSUBAKI o oznaczeniach RF06B-1.
Faktycznie, każda metoda jest dobra, jak przynosi efekt, ale po co przepłacać . W cenie ori zestawu lepiej coś przy nissanie modzić niż naprawiać
Bo zżera mnie ciekawość, dziś zerknąłem na firmę tego łańcucha co Ci proponuje a to właśnie TSUBAKI o oznaczeniach RF06B-1.
Faktycznie, każda metoda jest dobra, jak przynosi efekt, ale po co przepłacać . W cenie ori zestawu lepiej coś przy nissanie modzić niż naprawiać
Niedział, jak najbardziej .
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Niedział, a ile taki łańcuch kosztuje- z metra
dziś wpadł kolejny modzik
foto tu
a filmik tu
http://youtu.be/HK5vbaZXbgk
dziś wpadł kolejny modzik
foto tu
a filmik tu
http://youtu.be/HK5vbaZXbgk