[Sunny] Nissan Sunny GTI by Ammaimon
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Chwilę mnie nie było i widzę, że coś się tu dzieje
Bardzo dziękuję wszystkim za miłe słowa!
Odpowiadając na wszystkie pytania to:
- chciałbym jeszcze poupalać, ale pogoda jest fatalna i coś czuję, że niewiele z tego wyjdzie,
- chętnie coś nagram, ale póki co j.w,
- goago zrozumiałem zaczepkę i odpowiadam: co to za sztuka jeździć szybko na wprost?
- co do kosztów budowy obydwu silników to nie wiem, czy nie są jednak porównywalne, ale to chyba nie miejsce na taką dyskusję
- zastanawiam się nad wałkami, o których wspomniał Coobcio, ale nie wiem czy auto nie straci już zupełnie streetowego charakteru. Musiałbym je pożyczyć na szybkie testy
- niestety nie mam zdjęć z budowy silnika i też nad tym troszkę ubolewam.
Ogólnie auto naprawdę dobrze jeździ. Czuć sporą poprawę na górze - teraz auto bez problemu domyka 4 przy 200km/h Fakt, że silnik jest złożony od nowa daje komfort ciśnięcia i upalania bez większych obaw, że coś się stanie Mimo, że obrotomierz pokazuje okolice 8200 rpm to w rzeczywistości odcinka jest przy 7700 rpm.
Wrzucam jeszcze jeden filmik z hamowni:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tNXWq5yK ... e=youtu.be[/youtube]
I wykres:
Pozdro,
Bardzo dziękuję wszystkim za miłe słowa!
Odpowiadając na wszystkie pytania to:
- chciałbym jeszcze poupalać, ale pogoda jest fatalna i coś czuję, że niewiele z tego wyjdzie,
- chętnie coś nagram, ale póki co j.w,
- goago zrozumiałem zaczepkę i odpowiadam: co to za sztuka jeździć szybko na wprost?
- co do kosztów budowy obydwu silników to nie wiem, czy nie są jednak porównywalne, ale to chyba nie miejsce na taką dyskusję
- zastanawiam się nad wałkami, o których wspomniał Coobcio, ale nie wiem czy auto nie straci już zupełnie streetowego charakteru. Musiałbym je pożyczyć na szybkie testy
- niestety nie mam zdjęć z budowy silnika i też nad tym troszkę ubolewam.
Ogólnie auto naprawdę dobrze jeździ. Czuć sporą poprawę na górze - teraz auto bez problemu domyka 4 przy 200km/h Fakt, że silnik jest złożony od nowa daje komfort ciśnięcia i upalania bez większych obaw, że coś się stanie Mimo, że obrotomierz pokazuje okolice 8200 rpm to w rzeczywistości odcinka jest przy 7700 rpm.
Wrzucam jeszcze jeden filmik z hamowni:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tNXWq5yK ... e=youtu.be[/youtube]
I wykres:
Pozdro,
Zgodnie z życzeniem filmik jak chodzi na wolnych
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uov9Reli ... e=youtu.be[/youtube]
Niestety pogoda nie dopisuje, więc nie udało mi się złapać z nikim sensownym. Postaram się jakoś wrzucić filmik z zegarów jak to wygląda.
Pozdro,
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uov9Reli ... e=youtu.be[/youtube]
Niestety pogoda nie dopisuje, więc nie udało mi się złapać z nikim sensownym. Postaram się jakoś wrzucić filmik z zegarów jak to wygląda.
Pozdro,
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
ammaimon, normalnie włosy dęba stają
Chcę tak u siebie Tylko, że u mnie to trzeba by było już chyba Kelford'y zapodać, a za ich cenę, to można pół swapa zrobić na VE
Trochę zrobię OT-
Duration: 324/300 degrees (High Lobe) @ 0.1mm Lift
Lift: 12.0mm/11.9mm (High Lobe)
Przy takich parametrach nie będzie kolizji
Chcę tak u siebie Tylko, że u mnie to trzeba by było już chyba Kelford'y zapodać, a za ich cenę, to można pół swapa zrobić na VE
Trochę zrobię OT-
Duration: 324/300 degrees (High Lobe) @ 0.1mm Lift
Lift: 12.0mm/11.9mm (High Lobe)
Przy takich parametrach nie będzie kolizji
QG15+
Zamieszczam krótki filmik jak jeździł wóz zanim zapadł w sen zimowy Z trakcją lekki problem był, bo 2 st. C to już chłodnawo na letnie gumy, ale coś tam jedzie. Nawet słychać na koniec marchewy w tle
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=b_CzXlWg ... e=youtu.be[/youtube]
Pozdro,
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=b_CzXlWg ... e=youtu.be[/youtube]
Pozdro,
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Taka sobie szpera jest w VZR w końcu to wiskoza to czego tu się spodziewać...
Ale trochę pomaga zwłascza przy ruszaniu - zawsze ale to zawsze na prsotych kołach jak ruszałem to dwa ślady zostawiałem
Ale trochę pomaga zwłascza przy ruszaniu - zawsze ale to zawsze na prsotych kołach jak ruszałem to dwa ślady zostawiałem
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
W sumie to miałem na myśli cały napęd 4x4 z GTI-R no ale dobra Auto by pewnie troszkę zmuliło, ale jazda byłaby ciekawsza.
Serio szpera z VZR to wiskoza?? Byłem święcie przekonany, że jest płytkowa i można ją trochę zacieśnić jak coś. Lipa trochę, bo zostawianie 2 śladów przy ruszaniu to nie do końca wszystko co by mnie interesowało
Pozdro,
[ Dodano: 2014-02-17, 18:13 ]
Dawno nic się nie działo, więc odświeżam temat.
Auto obecnie dostaje drugie życie u blacharza/lakiernika. Oprócz 20cm dziur w progach blacharka nawet się jakoś trzyma. Fotki z rozpoczęcia prac wrzucę niebawem. Chcę doprowadzić auto do porządnego stanu, bo skoro silnik w zasadzie nowy to czas zadbać o budę. Będzie odmalowane i odświeżone, nowe uszczelki szyb, usunięta antena oraz zamek w klapie z tyłu i tylna wycieraczka. Usunięte będą wszystkie ogniska rdzy, a buda będzie zakonserwowana na nowo Wjeżdża też lotka z GTIR.
Muszę pozałatwiać parę drobiazgów, więc jakby ktoś miał zderzak z GTI, listwy boczne, plastik z tylnej klapy i inne cuda to proszę o kontakt
Pozdr,
Serio szpera z VZR to wiskoza?? Byłem święcie przekonany, że jest płytkowa i można ją trochę zacieśnić jak coś. Lipa trochę, bo zostawianie 2 śladów przy ruszaniu to nie do końca wszystko co by mnie interesowało
Pozdro,
[ Dodano: 2014-02-17, 18:13 ]
Dawno nic się nie działo, więc odświeżam temat.
Auto obecnie dostaje drugie życie u blacharza/lakiernika. Oprócz 20cm dziur w progach blacharka nawet się jakoś trzyma. Fotki z rozpoczęcia prac wrzucę niebawem. Chcę doprowadzić auto do porządnego stanu, bo skoro silnik w zasadzie nowy to czas zadbać o budę. Będzie odmalowane i odświeżone, nowe uszczelki szyb, usunięta antena oraz zamek w klapie z tyłu i tylna wycieraczka. Usunięte będą wszystkie ogniska rdzy, a buda będzie zakonserwowana na nowo Wjeżdża też lotka z GTIR.
Muszę pozałatwiać parę drobiazgów, więc jakby ktoś miał zderzak z GTI, listwy boczne, plastik z tylnej klapy i inne cuda to proszę o kontakt
Pozdr,
Tak naprawdę to auto odebrałem w listopadzie, więc nie dziwota, że nie bywałem na ulicy Teraz chcę zrobić wszystko raz, a porządnie i potem tylko upalać!
Obiecane fotki, że coś się dzieje!
Jak widać prace biegną powoli. Jest oczywiście jeszcze parę rzeczy mechanicznych, które trzeba zrobić, ale na sezon auto powinno być gotowe. Zastanawiam się, czy felgi tylko odnowić, czy też zmienić kolor? Muszę też ogarnąć jakieś lepsze hamowanie
Pozdro,
Obiecane fotki, że coś się dzieje!
Jak widać prace biegną powoli. Jest oczywiście jeszcze parę rzeczy mechanicznych, które trzeba zrobić, ale na sezon auto powinno być gotowe. Zastanawiam się, czy felgi tylko odnowić, czy też zmienić kolor? Muszę też ogarnąć jakieś lepsze hamowanie
Pozdro,
ammaimon, na tablice kwadratowa
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."