auto dzisiaj przeszło kilka zmian:
-wleciał wydech+dwururka od p10gt
- wałek ssący od p11 GT
- BLOS
- przyśpieszony zapłon
Przyśpieszenie, reakcja na gaz zmieniła się diametralnie autko nareszcie odżyło, ciągnie do odcinki aż miło

Z ciekawostek po vinie wyszło że mam najsłabszą wersję (115km)SR20DEL
pomierzyłem wałek ssący który wyjąłem z mojej primerki wychodzi ze jest taki jak w 130km 37,6mm. Co najciekawsze wałek wydechowy który nabyłem od wersji p11GT ma niże krzywki od wałka który siedział w moim aucie

Przerabiając wydech zaciekawiły mnie zwężki w wydechu jakie siedziały u mnie w oryginalnej rurce która łączy się z puszka katalizatora (ten przy kolektorze) a potem do plecionki w tej rurce jest kolejna rurka z takimi przetłoczeniami które zadławiały przelot do ok 1/2.