Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Nissan "Lanos" Almera N16 GTi

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

kamil12
fanatyk nissana
Posty: 778
Rejestracja: 2010-02-11, 21:40
Lokalizacja: łódź

Post autor: kamil12 » 2014-02-14, 22:45

na razie jaram się Galantem ale już wiem że nie będzie lekko...zobaczymy 8-)

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-02-14, 22:57

Kwietas, Bryła nadwozia mi się bardzo spodobała ;) ciekawe jaki koszt swapu z 1.8 na DE by był :-)
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-02-14, 23:03

DubSon, u mnie z AFR powinno byc na odwrot, bo przy spokojnej jezdzie pali jak smok, a przy pelnym bucie ma za malo wachy. ;)

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-02-15, 09:12

Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-02-15, 09:19

Na drugim filmie to niezłe lodowisko musiało być

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-02-16, 16:43

Tak myślę, i czemu lanos ? :)
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-02-16, 16:45

Bo to Lanos tak naprawdę ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-02-16, 16:53

Małe podobieństwo :D
Kwietas, A wiesz może czy skrzynie masz tą która była przy 1.8 czy inną ?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-02-16, 17:34

Zaraz po kupnie auta jak wracaliśmy z Maro do domu, ja jechałem N16, a on moją K11 i na jakimś prostym odcinku drogi trochę przycisnąłem i mu odjechałem. Potem zwolniłem, by mnie dogonił, a jak zrobiliśmy sobie małą przerwę to Maro do mnie z tekstem, że z daleka jak Lanos wygląda no i tak się to przyjęło. :lol:
Skrzynia zwykła z 2.0 jest.

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-02-16, 17:37

Może trochę :D ale w lanosie w środku widać "gołą blachę" :D
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-02-16, 17:55

no to w lanosie chyba nie siedziales:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-02-16, 18:52

No może trochę przesadziłem ;) Ale nie róbmy koledze śmietnika w temacie:)
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-02-18, 00:06

E tam, na razie i tak nic się nie dzieje :-/
Pany, n00bowskie pytanie mam. Czy uszczelki od pokrywy zaworów do SRów są takie same, czy były jakieś różne odmiany? Jakiej firmy uszczelkę zakupić? Chcę chociaż pomalować pokrywę, bo nie mogę na nią patrzeć, aż wstyd otwierać maskę :oops: Jakieś specjalne zalecenia co do farby VHT? Jedna puszka farby starczy i na pokrywę i na pryśnięcie zacisków hamulcowych?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-02-18, 00:08

Uszczelki te same :)
Elring'a chyba najbardziej polecane ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-02-18, 09:03

a pokrywe vht strukture chcesz
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2014-02-18, 09:41

Kwietas daj sobie spokoj z kupowaniem uszczelek w 2/3 przypadkow po wymianie uszczelki i tak się poci. Zaiwestuj wsilikon montażowy czarny Victorreinze ( czy jak totm się pisze ) niebiesko biała tuba. Dokładnie wyczysc przetrzyj benzyna ekstrakcyjna powierzchnie styku i wlep na z sylikon:-)
Masz murowany efekt. Jak się postarasz to nawet tego nie biedzie widac :-)

Co do farby vht z która miałem pewne doświadczenie mogeci powiedzieć ze efekt jest całkiem ciekawy. Jednak jak to killer zauważył jest to struktura która jest trudna do utrzymania w czystości. W moim przypadku po jakims czasie kolor stracił swoja glebie. Stal się taki blady. Może jednak prostej było by pomalowac pokrywę na jakiś fajny kolor zwykłym lakierem :-)

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-02-18, 09:51

killer2000, myślałem właśnie o strukturze w czarnym kolorze.
Ryba, a uszczelka + silikon nie wchodzi w grę? Myślałem o takim sposobie montażu.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2014-02-18, 10:05

Wchodzi ale kwietas jeżeli twoja uszczelka nie jest popekana i sparciala to po co masz wydawać pieniądze na jakieś erlingi ??:-) ewntulanie jak się uprzesz to kup cos taniego np. Jp ismaruj silikonem.

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-02-18, 10:09

Na razie jest cała i nigdzie nie puszcza, ale znając moje dwie lewe ręce zaraz coś odwalę :mrgreen: OK, to trzeba będzie zaopatrzyć się w silikonik. ;) Dzięki za poradę.

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2014-02-18, 10:15

Ja osobiście z silikonami mam takie sobie doświadczenia .. i tak cieknie .. Podejrzewam, że problemem jest to , że pokrywa nie może być dociśnięta na "chama" .. nowa uszczelka plus dociśnięcie z umiarem powinno być ok.. U mnie nawet na nowych śrubach (które notabene się same luzują) mam nową (po remoncie) uszczelkę i tak rzyga oliwą .. a miałem "planowaną" głowę z dwóch stron
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-02-18, 11:04

W SR20 trzeba dawać silikon nawet na oryginalną uszczelkę w "półksiężycach", w miejscu montażu wałków - w instrukcji jest nawet jaka powinna być grubość takiego silikonu. U mnie uszczelka się pociła właśnie w tych półksiężycach, zmieniłem na ori (30zł;D), zakładał Mac-u przy okazji moda rozrządu, silikon dawał i od półtora roku jest z tym spokój.
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-02-18, 11:19

scubzik pisze:notabene się same luzują
Podkładki sprężynowe powinny załatwić sprawę :)

U mnie na starym silniku rzygało, na nowym też rzyga :mrgreen: Oba GA16 :P

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2014-02-18, 11:37

DubSon pisze:Podkładki sprężynowe
może i wypróbuję :) Na razie mam inne zmartwienia :)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2014-02-18, 17:00

Ja kupilem uszczelke tej firmy co ryba pisal victor reinz z uszczelniaczami na swiece. Raptem 60zł nowka plus własnie silikon reinza (dokładnie ten o ktorym ryba mowi) 20 pare zł. I obie powierzchnie wyczysciłem odtłusciłem załozyłem uszczelke i na dokładke i tak silikonem ją wkleilem. Z glowa dokrecasz srubki i po robocie. Mi na razie się nigdzie nie poci. Co do pokryw czy są różne ? Na pewno inne jest od sunny/almery/100nx GTI a primery GT. Oczywiście wizualnie się tylko różnią. Literki w innych miejscach i pokrywa od GTI ma po prawej sronie od napisu takie wciecie a te z gt tego nie maja. Nie wiem czy o to ci chodzilo.
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-02-19, 10:40

primeraP10, kwestie wizualne zostawmy, bardziej mi chodziło o to, czy były np. różnice w rozstawie śrub (w to akurat wątpię) lub np. inaczej wyprowadzona odma, lub coś jeszcze, co miałoby wpływ na wygląd uszczelki :->

Wczoraj Almerka została wystrojona na 95%, wiadomo kto się tym zajął. Teraz już lata fajnie. :mrgreen:

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-02-19, 11:11

Kwietas, jakie AFR? ;>

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-02-19, 11:25

no to na hamke kwietas!!:D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-02-19, 11:34

Rozstawy śrub we wszystkich pokrywach są te same.
Pokrywy różnią się wyjściami na odmy i wysokościami.
Mam pokrywę z P10eGT, SR20VE, P11GT, P10 2.0.
I każda pokrywa jest inna :P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2014-02-19, 11:40

DubSon, przedział użytkowy 15.5-16, wyższe obroty 13.5-14.5, a do ganiania 13, odcinka 12.5. Tyle że muszę jeszcze mimo wszystko wspawać się jednak z sondą pod silnikiem bo przedział 3500-4500 jest dosyć zagadkowy bo nie mogę nic z nim zrobić bo trzyma 13.7 mimo podlewania. Niby mogłoby zostać ale niesmak pozostaje :-P

Co najlepsze ustawka z Micrą przed i po strojeniu Lanosa jest znacznie wyczuwalna :-P Co prawda aktualnie mam u siebie ustawione AFR na okolice 15 do normalnej jazdy ale Lanosa mam w połowie samochodu :-|
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-02-19, 13:43

Hehe, AFR podobnie jak u mnie :) Tyle, że u mnie nie trzyma jakoś równo, tylko skacze, ale nie wychodzi poza 16 ;) Im wyższe obroty tym niższy AFR i to bez strojenia :D
MacGayver pisze:Lanosa mam w połowie samochodu
Musisz coś z tym zrobić :D

PS.
Krecha na zlocie? ;>

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”