[ Sunny GTI-R] Pojeżdżawkowy Pulsar GTI-R by Coobcio Garage
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
To może inaczej...
Gdy wóz złożymy i będzie jeździł w tym setupie to zrobimy jakieś lalala
Faktycznie patrząc na Twoje zapędy to wyścig zbrojeń będzie trwał w nieskończoność Tomciu może odrazu zakupmy GTR ? ;P z kasą niebawem wsadzoną w projekt można to poważnie rozważyć
[ Dodano: 2014-02-04, 22:35 ]
Wóz wylizany do żywego, cały baranek i każdy syfek wypiaskowany, teraz podkładzik i profesjonalne zabezpieczenie podwozia. Pan zajmujący się renowacją powiedział że w życiu nie widział 24 letniego wozu w takim stanie . Jakieś pocieszenie całej rozbiórki jest
Gdy wóz złożymy i będzie jeździł w tym setupie to zrobimy jakieś lalala
Faktycznie patrząc na Twoje zapędy to wyścig zbrojeń będzie trwał w nieskończoność Tomciu może odrazu zakupmy GTR ? ;P z kasą niebawem wsadzoną w projekt można to poważnie rozważyć
[ Dodano: 2014-02-04, 22:35 ]
Wóz wylizany do żywego, cały baranek i każdy syfek wypiaskowany, teraz podkładzik i profesjonalne zabezpieczenie podwozia. Pan zajmujący się renowacją powiedział że w życiu nie widział 24 letniego wozu w takim stanie . Jakieś pocieszenie całej rozbiórki jest
TIME vs GTi-R
Według ludzi którzy to robią 20 lat tak trzeba było by nie ominąć żadnego skupiska rdzy znajdującego się ewentualnie pod baranem.
Na wypiaskowaną podłogę idzie podkład epoksydowy, następnie baza i dopiero baran.
Daje na to 7 lat gwarancji
Pan, który to robi zajmuje się klasykami, równolegle z moim wozem robi Jaguara E-Type z 65 r. i tworzy klasyki po 400k. złotówek. Wydaje mi się że wie co robi, co warto zostawić a co warto odnowić.
Otworzył progi by zabezpieczyć je wewnątrz bo znalazł 3 dziurki. Podejście ma mega profesjonalne a wręcz nadgorliwe
Na wypiaskowaną podłogę idzie podkład epoksydowy, następnie baza i dopiero baran.
Daje na to 7 lat gwarancji
Pan, który to robi zajmuje się klasykami, równolegle z moim wozem robi Jaguara E-Type z 65 r. i tworzy klasyki po 400k. złotówek. Wydaje mi się że wie co robi, co warto zostawić a co warto odnowić.
Otworzył progi by zabezpieczyć je wewnątrz bo znalazł 3 dziurki. Podejście ma mega profesjonalne a wręcz nadgorliwe
TIME vs GTi-R
Z tego co wiem to Paweł oddał auto do specjalistów którzy na codzień zajmują się odbudową zabytków. A jego nissan jest najmłodszym autem które odwiedziło ich warsztat.
Mam nadziej, że zrobią to maksymalnie profi
P.S
Pawełku nie dziw się że nikt nie komentował Twoich nowych postów! Na forum jest prosta zasada raz piszesz Ty raz ktoś inny! Wtedy zawsze Twój temat jest na samej górze w dziale!
Jeżeli sam uzupełniasz swój post, temat pozostaje tam gdzie był ( zgodnie z datami wpisów )
rozumiesz?
Mam nadziej, że zrobią to maksymalnie profi
P.S
Pawełku nie dziw się że nikt nie komentował Twoich nowych postów! Na forum jest prosta zasada raz piszesz Ty raz ktoś inny! Wtedy zawsze Twój temat jest na samej górze w dziale!
Jeżeli sam uzupełniasz swój post, temat pozostaje tam gdzie był ( zgodnie z datami wpisów )
rozumiesz?
NISSAN PULSAR GTI-R
Mnie też parę osób przekonało miało być na szybko i po łebkach a wyszło, że wszystko robione od nowa. Wzmacnianie budy i poprawianie konstruktorów bo technika i chemia mocno do przodu przez ćwierć wieku poszła
Baniaczku rozumiem, myślałem że każdy ma gdzieś bo wszyscy się jarają Twoim bandytą
Sam się jaram
ale bedziemy zap...lać
Te Tomeczku to czyj był pomysł z poszerzeniami ?
Baniaczku rozumiem, myślałem że każdy ma gdzieś bo wszyscy się jarają Twoim bandytą
Sam się jaram
ale bedziemy zap...lać
Te Tomeczku to czyj był pomysł z poszerzeniami ?
Ostatnio zmieniony 2014-02-14, 02:01 przez Immortal, łącznie zmieniany 1 raz.
TIME vs GTi-R
chyba że edytujesz, skopiujesz treść, delete ostatni post, dopisujesz co trzeba i wstawiasz nowy post.
Ja też bym piaskował po całości i zabezpieczał na nowo.
Ostatnio pobadałem rynek klasyków i widziałem pijanych speców przy autach za podobne sumy, dziękuję. To temat na inne czasy
Gwarancja na podłoge ? wow. Nie słyszałem o czymś takim...
Klatka super. Ktoś w końcu zrobił rury przy słupku A wg zał. J Ładne spawy i fajnie rozwiązana kwestia ściskania. Naprawde fajnie
Chciałbym mieć taką podłoge ! ale takiej nie bede mieć, bo moja jest inaczej wyprofilowana
Pytanie laika: tylne zastrzały łączą się na nadkolu, a nie na górnym mocowaniu amortyzatora. Tak jest lepiej i dlaczego ?
Ja też bym piaskował po całości i zabezpieczał na nowo.
Ostatnio pobadałem rynek klasyków i widziałem pijanych speców przy autach za podobne sumy, dziękuję. To temat na inne czasy
Gwarancja na podłoge ? wow. Nie słyszałem o czymś takim...
Klatka super. Ktoś w końcu zrobił rury przy słupku A wg zał. J Ładne spawy i fajnie rozwiązana kwestia ściskania. Naprawde fajnie
Chciałbym mieć taką podłoge ! ale takiej nie bede mieć, bo moja jest inaczej wyprofilowana
Pytanie laika: tylne zastrzały łączą się na nadkolu, a nie na górnym mocowaniu amortyzatora. Tak jest lepiej i dlaczego ?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
BArdzo podoba mi się że ukłąd kierowniczy przkręcony jest do klatki a nie do tej fabrycznej pedalskiej rureczki przymocowanej do karoseri na 4-ry blachowkręty
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Z racji, że po piaskowaniu trzeba pomalować, progi, tylne błotniki, wnęki budy(drzwiowe) oraz maskę z laminatu padł pomysł odświeżenia całości lakieru, są jakieś wgniotki i wgnioty, ryski i rysy. Jest rozebrany więc kiedy jak nie teraz
I tu pytanie do Was Koledzy
-oryginalny kolor-bo oryginalny?
czy
-biała perła, za którą większość głosów przeważa- jeżeli tak to, który: wpadający w żółty, fiolet, niebieski, różowy? Z pakiety której marki/modelu ?
Wiadomo że Wszystkich się nie uszczęśliwi i auto robię dla siebie ale z chęcią poznam opinie i sugestie co do koloru Innych Fanatyków.
Dodam że klatka, tylny wózek i kilka elementów będzie w kolorze fluorescencyjnego różu na pograniczy z pomarańczą( kolor zmieniający barwę w zależności od oświetlenia)
I tu pytanie do Was Koledzy
-oryginalny kolor-bo oryginalny?
czy
-biała perła, za którą większość głosów przeważa- jeżeli tak to, który: wpadający w żółty, fiolet, niebieski, różowy? Z pakiety której marki/modelu ?
Wiadomo że Wszystkich się nie uszczęśliwi i auto robię dla siebie ale z chęcią poznam opinie i sugestie co do koloru Innych Fanatyków.
Dodam że klatka, tylny wózek i kilka elementów będzie w kolorze fluorescencyjnego różu na pograniczy z pomarańczą( kolor zmieniający barwę w zależności od oświetlenia)
TIME vs GTi-R
Biała perła wpadająca w pomarańcz
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Jak biały, to z młodego mercedesa metalic, a jak budżet nieograniczony to z lambo white pearl 2009 i sruu, niech suty urywa, w sumie nie musi już jeździć w tedy, niech cieszy oko
Ostatnio zmieniony 2014-02-10, 22:25 przez foo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Chochlik
- doświadczony forumowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 2010-11-03, 22:04
- Lokalizacja: Sieraków / Berlin
Mój nie był aż tak rozebrany do malowania Szacun za podejście do tematu
A co do koloru to biała perła jest mega Zwłaszcza ta na mercu ze zdjęcia od Tonyego
Gdybym nie poszedł w czerwony ale inny niż ori lakier to też pewnie na białą perłę by padło
A co do koloru to biała perła jest mega Zwłaszcza ta na mercu ze zdjęcia od Tonyego
Gdybym nie poszedł w czerwony ale inny niż ori lakier to też pewnie na białą perłę by padło
Jeśli niebo zwali nam się na głowy, będziemy łapać skowronki!