[ 100NX] nismojoe's 100nx GTI
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ 100NX] nismojoe's 100nx GTI
Witajcie!
Szukałem prawie rok jakiejś fury co by się nadała na "ulicznego upalacza"
Marzyła mi się sentra z sr20de - ale była nieosiągalna lub w większości do ratowania.
Poważne remonty podwozia wykluczały takie auta.
Finalnie trafił się 100nx w najmocniejszej na tej półkuli wersji GTI
Jest to mój trzeci NX i darzę te auta dużym sentymentem, choć niektórzy uważają, że jestem do nich za duży. Mimo tego czuję się w aucie całkiem swobodnie i pewnie, a to bardzo ważne.
Ale do konkretów
Rocznik 1991
kolor czerowny
silnik SR20DE w odmianie 143 KM
przebieg wg licznika ok 170 tys km
wersja targa
Auto jest całkowicie seryjne.
Jest to tzw perełka wśród wielu zajeżdżonych modeli GTi.
Autem długo jeździł starszy Pan a później żona jego syna (tez wcale niezbyt młoda)
Może dlatego auto nie jest po prostu skatowane, co więcej wszytko w nim działa i oprócz oklejonej taśmą kierownicy i oskubanej ze skóry gałki biegów wszystko wskazuje, że taki przebieg jest całkiem realny.
Z zewnątrz :
ma parę wgniotów , jedno nadkole z tylu ejst do pospawania ale poza tym auto zdrowiutkie podłoga wygląda lepiej niż w niejednym znacznie młodszym aucie, nie ma tu nawet wiele nalotu.
zdjęcia:
wnetrze :
całkiem ładnie utrzymane
za wyjątkiem kierownicy i gałki
dywaniki też już były nieciekawe więc póki co wpadły beżowe z maximy
mocno kontrastują ,ale mi się podoba i ludzie trzepią buty zanim wsadzą
Audio:
Radyjko LG bardzo zwyczajne cd/mp3
wkrótce zawitaja clariony w drzwi - teraz też są ale to seria i juz dawno nie daje rady...
no i serduszko
chodzi cicho, równo, ma dużo siły co widać juz przy pierwszym ruszaniu, ma tez nowiutkie sprzęgło więc w ogóle się nie męczy
Co musze / chce zrobić :
-szyba przód wymiana
-naprawa podnośnika szyby pasażera
-odebrać linke prędkościomierza z regeneracji
-nowe głosniki
-lepszy zawias - tzn sztywniejszy i niższy bo stoi jak koza - troche szkoda bo amorki pięknie wybierają, ale to ma być szybkie wozidło to i zawias musi kleić
-hamulce : tarcze i klocki
-mod rozrządu i CAI
-prawy halogen do zrobienia
-wyspawać nadkole i poprostować błotniki przednie
A jak się wezmę to może i całego polakieruję
na razie tyle , czekam na opinie
Szukałem prawie rok jakiejś fury co by się nadała na "ulicznego upalacza"
Marzyła mi się sentra z sr20de - ale była nieosiągalna lub w większości do ratowania.
Poważne remonty podwozia wykluczały takie auta.
Finalnie trafił się 100nx w najmocniejszej na tej półkuli wersji GTI
Jest to mój trzeci NX i darzę te auta dużym sentymentem, choć niektórzy uważają, że jestem do nich za duży. Mimo tego czuję się w aucie całkiem swobodnie i pewnie, a to bardzo ważne.
Ale do konkretów
Rocznik 1991
kolor czerowny
silnik SR20DE w odmianie 143 KM
przebieg wg licznika ok 170 tys km
wersja targa
Auto jest całkowicie seryjne.
Jest to tzw perełka wśród wielu zajeżdżonych modeli GTi.
Autem długo jeździł starszy Pan a później żona jego syna (tez wcale niezbyt młoda)
Może dlatego auto nie jest po prostu skatowane, co więcej wszytko w nim działa i oprócz oklejonej taśmą kierownicy i oskubanej ze skóry gałki biegów wszystko wskazuje, że taki przebieg jest całkiem realny.
Z zewnątrz :
ma parę wgniotów , jedno nadkole z tylu ejst do pospawania ale poza tym auto zdrowiutkie podłoga wygląda lepiej niż w niejednym znacznie młodszym aucie, nie ma tu nawet wiele nalotu.
zdjęcia:
wnetrze :
całkiem ładnie utrzymane
za wyjątkiem kierownicy i gałki
dywaniki też już były nieciekawe więc póki co wpadły beżowe z maximy
mocno kontrastują ,ale mi się podoba i ludzie trzepią buty zanim wsadzą
Audio:
Radyjko LG bardzo zwyczajne cd/mp3
wkrótce zawitaja clariony w drzwi - teraz też są ale to seria i juz dawno nie daje rady...
no i serduszko
chodzi cicho, równo, ma dużo siły co widać juz przy pierwszym ruszaniu, ma tez nowiutkie sprzęgło więc w ogóle się nie męczy
Co musze / chce zrobić :
-szyba przód wymiana
-naprawa podnośnika szyby pasażera
-odebrać linke prędkościomierza z regeneracji
-nowe głosniki
-lepszy zawias - tzn sztywniejszy i niższy bo stoi jak koza - troche szkoda bo amorki pięknie wybierają, ale to ma być szybkie wozidło to i zawias musi kleić
-hamulce : tarcze i klocki
-mod rozrządu i CAI
-prawy halogen do zrobienia
-wyspawać nadkole i poprostować błotniki przednie
A jak się wezmę to może i całego polakieruję
na razie tyle , czekam na opinie
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 17:30 przez nismojoe, łącznie zmieniany 1 raz.
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU
Dzięki wszystkim za miłe słowa!
mimier raczej jakieś wypady na tor poznań na yougtimer party - bo to fajne imprezy z konkurencjami po asfalcie no i jakiejś miejskie ustawki z hondziarzami bo w Poznaniu to póki co rządzą hondy
na pewno nie chce go orać w szutrze albo po lesie w kjsach
Jak auto będzie miało okolo 200Nm będę zadowolony
najważniejsze są dla mnie jednak hamulce i zawieszenie no i wygląd zewnętrzny
być może zimę spędzi w garażu pożyjemy, zobaczymy
mimier raczej jakieś wypady na tor poznań na yougtimer party - bo to fajne imprezy z konkurencjami po asfalcie no i jakiejś miejskie ustawki z hondziarzami bo w Poznaniu to póki co rządzą hondy
na pewno nie chce go orać w szutrze albo po lesie w kjsach
Jak auto będzie miało okolo 200Nm będę zadowolony
najważniejsze są dla mnie jednak hamulce i zawieszenie no i wygląd zewnętrzny
być może zimę spędzi w garażu pożyjemy, zobaczymy
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU
nismojoe pisze:ak auto będzie miało okolo 200Nm będę zadowolony
Tak tak ja znam te słowa uwierz mi zawsze jest mało z czasem nie starcza, a 100 naprawdę ładna powodzenia w modach
Gdzie zaczyna się pasja.........
....tam kończy się ekonomia
Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.
100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest
....tam kończy się ekonomia
Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.
100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest
Dodo dziś teoretycznie można jechać na zawady
tylko pogoda dupowata... ostatnio najs (a tez ma juz sr'a pod machą) przegrał z civiciem 5gen d16 (150 KM) na pojedynczym wałku
[ Dodano: 2013-03-22, 13:28 ]
EDIT :
[center]Jak to mówią szewc w dziurawych butach chodzi ale powoli się graty zbierają. Odebrałem paczuszkę no i paCZcie jakie frutaski eleganckie, część do mojego zjadacza vteców część dla innych ludków
[/center]
[center]
większość to poli gumki różne różniste
tu np zestawik na wahacze tył do n14/b13
Jak coś ludzie chcecie jeszcze przed zlotem to pisać, bo z 2 transporty duże zdążymy ogarnąć
[/center]
tylko pogoda dupowata... ostatnio najs (a tez ma juz sr'a pod machą) przegrał z civiciem 5gen d16 (150 KM) na pojedynczym wałku
[ Dodano: 2013-03-22, 13:28 ]
EDIT :
[center]Jak to mówią szewc w dziurawych butach chodzi ale powoli się graty zbierają. Odebrałem paczuszkę no i paCZcie jakie frutaski eleganckie, część do mojego zjadacza vteców część dla innych ludków
[/center]
[center]
większość to poli gumki różne różniste
tu np zestawik na wahacze tył do n14/b13
Jak coś ludzie chcecie jeszcze przed zlotem to pisać, bo z 2 transporty duże zdążymy ogarnąć
[/center]
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU
tak wlasnie trafilem twoj temacik i sie zdziwilem, bo zanim otworzylem myslalem ze bedzie mega smacznie na US frutachnismojoe pisze:Jak to mówią szewc w dziurawych butach chodzi
jak ma sie stan na dzien dzisiejszy??
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
w tzw międzyczasie wpadło
- niższe springi h&r
- nowe serducho sr20deh z almery GTI
- sprzęgło XTC stage 2
- poliuretanowe wkłady w poduszki silnika
- wszystkie nowe gumy w zawias
- stożek AEM
- kierownica z odsadzeniem
- odseparowane clariony w drzwi
i wiele innych
trochę fotek:
stary motor robi out
pusto
DEH czeka
różne płyny, nakrętki , pierścienie, trzeci stop
nowe buciki, na których auto znacznie lepiej siedzi
sr'y obok siebie
deh na miejscu
boczki pociete pod nowe głośniki
zaciski od evo
odświeżył tez listwy
szare:
czarny mat
wnetrze:
latem były takie koła
wjechały też sprężyny h&r -30mm
tak wygląda wyprana tapicerka myslę, że stan bdb
poligumy na tylnych lącznikach
sprzegło
poli na silnik
podłoga
clutch inside
wymieniłem tez szybę czołową
stan podszybia ideał:
zegarek od Benka
wpadła nowa miska oleju
auto wygląda tak:
tu z jakimś innym "trupem" znanym kiedyś jako foowóz teraz auto Ulusa
Pozostaje naprosotować przednie błotniki, podleczyć końcówki progów, podleczyć jedno wew tylne nadkole, polakierować co trzeba i myślę, że auto posłuży dzielnie kolejne 23 lata
bo właśnie w tym roku obchodzi tak jak ja 23 urodziny!
Jak się ze wszystkim uporam zrobię porządne fotki
Pozdrowiszon!
- niższe springi h&r
- nowe serducho sr20deh z almery GTI
- sprzęgło XTC stage 2
- poliuretanowe wkłady w poduszki silnika
- wszystkie nowe gumy w zawias
- stożek AEM
- kierownica z odsadzeniem
- odseparowane clariony w drzwi
i wiele innych
trochę fotek:
stary motor robi out
pusto
DEH czeka
różne płyny, nakrętki , pierścienie, trzeci stop
nowe buciki, na których auto znacznie lepiej siedzi
sr'y obok siebie
deh na miejscu
boczki pociete pod nowe głośniki
zaciski od evo
odświeżył tez listwy
szare:
czarny mat
wnetrze:
latem były takie koła
wjechały też sprężyny h&r -30mm
tak wygląda wyprana tapicerka myslę, że stan bdb
poligumy na tylnych lącznikach
sprzegło
poli na silnik
podłoga
clutch inside
wymieniłem tez szybę czołową
stan podszybia ideał:
zegarek od Benka
wpadła nowa miska oleju
auto wygląda tak:
tu z jakimś innym "trupem" znanym kiedyś jako foowóz teraz auto Ulusa
Pozostaje naprosotować przednie błotniki, podleczyć końcówki progów, podleczyć jedno wew tylne nadkole, polakierować co trzeba i myślę, że auto posłuży dzielnie kolejne 23 lata
bo właśnie w tym roku obchodzi tak jak ja 23 urodziny!
Jak się ze wszystkim uporam zrobię porządne fotki
Pozdrowiszon!
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU
Nismojoe no nie powiem, odwaliłeś kawał dobrej roboty Niech autko zapinkala dzielnie dalej.
Dlaczego wziąłeś olejożłopnego DEHa zamiast normalnego DE?
Dlaczego wziąłeś olejożłopnego DEHa zamiast normalnego DE?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
brawo tak trzymać! fajnie że auto ożyło po tak długim przestoju:)
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
janusz, taki się trafił w dobrym stanie od SIDa
choć faktycznie troszkę czasem przykopci, jednak silnik długo stał więc daje mu czas, na razie zalany olejem "do czyszczenia" zrobię 100km, to zmienię na coś docelowego
dzięki majchrzok za miłe słowa, trzymam kciuki za nasza ćwiartkę na ogólnopolskim
z tego miejsca chce także podziękować wielu osobom, które tworzą lub pomagają tworzyć ten projekt:
Delusowi
Ulusowi
bomblowi
SIDowi
Mishi'iemu
Fosterowi
Pawłowi
i wszystkim tym co dawali i dają dobre rady
choć faktycznie troszkę czasem przykopci, jednak silnik długo stał więc daje mu czas, na razie zalany olejem "do czyszczenia" zrobię 100km, to zmienię na coś docelowego
dzięki majchrzok za miłe słowa, trzymam kciuki za nasza ćwiartkę na ogólnopolskim
z tego miejsca chce także podziękować wielu osobom, które tworzą lub pomagają tworzyć ten projekt:
Delusowi
Ulusowi
bomblowi
SIDowi
Mishi'iemu
Fosterowi
Pawłowi
i wszystkim tym co dawali i dają dobre rady
Ostatnio zmieniony 2014-02-09, 22:16 przez nismojoe, łącznie zmieniany 2 razy.
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU
Brawo brawo . Dasz się karnąć na ogólnopolskim mam nadzieję .
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Po dobry olej to do Gawła napisz
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
nismojoe, z moim eGT także w tym roku obchodzimy 23urodziny(on tydzień starszy )
Także bezawaryjności i działaj przez kolejne 23
Także bezawaryjności i działaj przez kolejne 23
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily