[ Micra] Zielona micrunia Ady ;)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
To może takie jak ma Gonia?
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Micra/11383
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Micra/11383
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
To że stało się co się stało z S14 nie znaczy to że DDC Performance umarło. Wręcz przeciwnie. Byłbym chory gdybym nie dłubał w czymś
Skoro jeżdżę Micrą siostry, to do głowy trafia pełno pomysłów i zaczynam powoli je wdrażać. Pierwsza sprawa to chyba wydech poleci na jakiś luźniejszy. I muszę pohamować wycieki bo znaczę teren. Potem się okaże.
W między czasie powstaje duży projekt, ale to opiszę jak przyjdzie odpowiedni czas na to.
Skoro jeżdżę Micrą siostry, to do głowy trafia pełno pomysłów i zaczynam powoli je wdrażać. Pierwsza sprawa to chyba wydech poleci na jakiś luźniejszy. I muszę pohamować wycieki bo znaczę teren. Potem się okaże.
W między czasie powstaje duży projekt, ale to opiszę jak przyjdzie odpowiedni czas na to.
DDC-Performance
Sliczne autko zycze powodzenia
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Co słychać w projekcie?
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
to jednak cos sie dzieje a na forum ciszaTomyDDC pisze:na dniach powinien pojawić się juz nowy motor. Będzie gruntowny remont i swapujemy. Będzie to CG13DE. W między czasie powstanie jakiś ładny dolot no i nad wydechem już myślę.
Powodzenia
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
Silnik wstawiony, były lekkie problemy z odpaleniem ale zagadał. Już trochę km zrobiliśmy i jak na razie ok. Problem jest tylko z zapłonem bo nie mam jak ustawić ale jutro powinna dotrzeć lampa więc ustawimy.
Dziś pomierzyłem ciśnienie sprężania i oto wynik:
1 - 13.5 kg/cm2
2 - 14 kg/cm2
3 - 13.5 kg/sm2
4 - 14.5 kg/cm2
Wydaje mi się że wynik dobry. Manual podaje 13.5 i maxymalną różnicę - 1.
W świecach zmniejszyłem przerwę do 0,8mm.
Jeszcze krokowca muszę przemyć i przepływkę wyczyścić no i ten zapłon ustawić.
Zobaczymy jutro co będzie. Dziś ręcznie trochę przyspieszyłem i niebawem sprawdzę jak chodzi.
A pozatym jakoś na dniach będzie przymiarka do jakiegoś dolotu innego. Powstaje też powolutku kolektor rurowy 4-2-1. W planach na tą zimę myślę jeszcze o heblach z sunnego 1.6.
Ogólen odczucia są takie, że czuć tą moc i fajnie się wyprzedza. Powoli coś fajnego zbudujamy w DDC-Performance
Dziś pomierzyłem ciśnienie sprężania i oto wynik:
1 - 13.5 kg/cm2
2 - 14 kg/cm2
3 - 13.5 kg/sm2
4 - 14.5 kg/cm2
Wydaje mi się że wynik dobry. Manual podaje 13.5 i maxymalną różnicę - 1.
W świecach zmniejszyłem przerwę do 0,8mm.
Jeszcze krokowca muszę przemyć i przepływkę wyczyścić no i ten zapłon ustawić.
Zobaczymy jutro co będzie. Dziś ręcznie trochę przyspieszyłem i niebawem sprawdzę jak chodzi.
A pozatym jakoś na dniach będzie przymiarka do jakiegoś dolotu innego. Powstaje też powolutku kolektor rurowy 4-2-1. W planach na tą zimę myślę jeszcze o heblach z sunnego 1.6.
Ogólen odczucia są takie, że czuć tą moc i fajnie się wyprzedza. Powoli coś fajnego zbudujamy w DDC-Performance
DDC-Performance
Takie małe fotostory ze zmiany silnika w micruni:
CG10DE wyjęte i rozmontowane. Została głowica i rozrząd.
Porting i piaskowanie kolektora ssącego. Dużo materiału było w nadmiarze względem uszczelki.
Kupa gratów z silnika. Niektóre polerowane, niektóre piaskowane.
CG13DE zaczyna nabierać kształtów i masy
A tutaj już po malowaniu komory i wstępny montaż. Pojawił się też silnik przejściowy
I już wisi na linie przed włożeniem do komory.
I wreszcie silnik na miejscu i po odpaleniu.
W piątek po spocie byliśmy w CoobcioGarage. Dokonaliśmy pomiaru mocy. Wykres niebawem. Ku naszemu zdziwieniu odcięcie zapłonu nastąpiło przy 7000rpm. Wynik badania był miłym zaskoczeniem.
Teraz czas pomyśleć o hamulcach i zawieszeniu...
CG10DE wyjęte i rozmontowane. Została głowica i rozrząd.
Porting i piaskowanie kolektora ssącego. Dużo materiału było w nadmiarze względem uszczelki.
Kupa gratów z silnika. Niektóre polerowane, niektóre piaskowane.
CG13DE zaczyna nabierać kształtów i masy
A tutaj już po malowaniu komory i wstępny montaż. Pojawił się też silnik przejściowy
I już wisi na linie przed włożeniem do komory.
I wreszcie silnik na miejscu i po odpaleniu.
W piątek po spocie byliśmy w CoobcioGarage. Dokonaliśmy pomiaru mocy. Wykres niebawem. Ku naszemu zdziwieniu odcięcie zapłonu nastąpiło przy 7000rpm. Wynik badania był miłym zaskoczeniem.
Teraz czas pomyśleć o hamulcach i zawieszeniu...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Elo Elo bardzo ładna maszyna
Będę dzisaij w firmie to zapodam wykresa
Wyszło bajecznie z tego co pamiętam to ok 91KM
Będę dzisaij w firmie to zapodam wykresa
Wyszło bajecznie z tego co pamiętam to ok 91KM
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hamownia kalibrowana pod obrotomierz z Micry wiec jak coś to on kłamać mogł, ale Tomy przeprowadził dodatkowe próby z consulem i wychodzi że faktycznie kręci się do 7000 i obrotomierz nie kłamie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
fota dobra, micry dobre ale napis mówi: "kurczak w cieście":)FiliX pisze: Obrazek
Nie znam za dobrze Japanskiego ale mysle ze jest tam napisane cos w stylu nizej znaczy lepiej
91ps z takiego 1.3 napewno robi robote, jak ja lubie zakręcone na pkt motoryzacji laski
gratuluje... projektu? tak to chyba juz jest projekt!
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
a z przyczyn ekonomicznych... Na SR trzeba przerzeźbić komore i półosie i wogóle pełno prac... CG13 kosztował 450zł i to właściwie cały koszt... Pozatym moim zdaniem, tak lekkie auto 90 koni to już dość żeby dynamicznie pojeździć i sie nie zabić odrazu. A duże moce niech siedzą w dużych autach. Wiem co mówię...
DDC-Performance