fura zakupiona w sierpniu od Spokojnego (pzdr dla kolegi z południa
![:))](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
MODEL: Primera P11 SLX 2.0
MOC: Seria 131KM
SILNIK: SR20DE
UKŁAD PALIWOWY: Seria
PRZENIESIENIE NAPĘDU: Seria
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1 OEM GT
Reszta układu wydechowego OEM GT - bez tłumika środkowego (tymczasowo jakiś standardowy) w planach wymiana na kwasik, kolektor z GT zostaje...
Końcówka tłumika fi120mm, jak będzie przypałowa wspawam coś mniejszego...
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/811/gn72.jpg)
ELEKTRONIKA: Seria
ZAWIESZENIE: Sprężyny obniżające Lesjofors -40mm były / są MTSy -25/-15 (ciutkę za nisko było, jest idealnie)
KOŁA: Alufelgi OEM Primera GT 15" zima / OZ 16'' lato
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
BODY: pakiet GT (zderzaki przód + tył oraz progi)
boczne białe kierunki
tylne skrajne lampy wymienione również na białe
Owiewki Heko jeszcze brak ale w planach.
Klamki w kolorze nadwozia
Nerki maski GT UK
ŚRODEK: Seria GT (fotele kubełkowe pół skórzane + boczki )
Kierownica Skórzana cała czarna
Zegary GT
PLANY: na pewno wałek ssący od GT, potrzebny delikatny remont zawieszenia (amortyzatory, poduszki tył ), co dalej czas pokaże ...
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/46/9bxc.jpg)