[ Inny] 350GT lub G35c... Skyline
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Na tym nie koniec...
do zlotu tak zostanie... zobaczymy jak to się odpycha na 1/4... tylko moje doświadczenie w tego typu wyścigach jest niewielkie... i nie wiem czy zdołam jak na pierwszy raz pokonać kogokolwiek... ale liczy się zabawa...
do zlotu tak zostanie... zobaczymy jak to się odpycha na 1/4... tylko moje doświadczenie w tego typu wyścigach jest niewielkie... i nie wiem czy zdołam jak na pierwszy raz pokonać kogokolwiek... ale liczy się zabawa...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
Zredukowało bieg?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
W sumie nie zapisywałem się na hamownię... w ciągu 6 m-cy hamowałem auto ze 20 razy więc nie widzę sensu...
A wykres momentu jak sie przyglądniecie jest podobny do pierwszego pomiaru... tylko przesunięty o 20 niutów... wydaje sie że jest to spowodowane inną pracą przepustnicy która otwiera się momentalnie po naciśnięciu gazu... nie jestem aż takim znawcą ale po 3 dniach prób widzę różnicę... między tym co było a tym co jest...
Co do ustawek to żeby sprawdzić możliwości pojazdu to musi wsiąść jakiś konkretny kierownik... z doświadczeniem - bo mi jeszcze go trochę brakuje... ale wszystko przede mną... myślę że auto odpycha się zacnie a wszystko okaże się już niedługo...
A wykres momentu jak sie przyglądniecie jest podobny do pierwszego pomiaru... tylko przesunięty o 20 niutów... wydaje sie że jest to spowodowane inną pracą przepustnicy która otwiera się momentalnie po naciśnięciu gazu... nie jestem aż takim znawcą ale po 3 dniach prób widzę różnicę... między tym co było a tym co jest...
Co do ustawek to żeby sprawdzić możliwości pojazdu to musi wsiąść jakiś konkretny kierownik... z doświadczeniem - bo mi jeszcze go trochę brakuje... ale wszystko przede mną... myślę że auto odpycha się zacnie a wszystko okaże się już niedługo...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Do 3000obr.min wartości nie bierzemy za wiarygodneLimon pisze:Wykresik:
Gdyż są one wywołane przez automatyczną skrzynię biegów tzn. pomiar rozpoczynam od 1700-1800obr.min i jak daję gaz do deski to obroty skaczą do ok. 2800 i jest jakby jazda na półsprzęgle... I dopiero od tych obrotów mamy realne wyniki.
Z dołu także znacznie się poprawił moment obrotowy ale żeby go idealnie zilustrować potrzebne by było auto z manualną skrzynią biegów...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
po Zlocie 2013...
Zajefajna rozrywka... a ćwiartka ehhh... jak na pierwszy raz to OK
Best Time : RT = 00,01s ET = 15,09s ; RT+ET = 15,10s ; V = 152 km/h
Pięknie się odpycha...
Zajefajna rozrywka... a ćwiartka ehhh... jak na pierwszy raz to OK
Best Time : RT = 00,01s ET = 15,09s ; RT+ET = 15,10s ; V = 152 km/h
Pięknie się odpycha...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
OD tych zlotowych czasow trzeba jakies 0,6 sek odjąć
Nie mniej jednak milo bylo
Nie mniej jednak milo bylo
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Piękne auto, bardzo fajnie się odpycha, czuć potencjał w silniku
PS: Czyli mogę uznać Coobcio, że swoim realne 14,1 bym robił
PS: Czyli mogę uznać Coobcio, że swoim realne 14,1 bym robił
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Nie ma sprawy... na następnym zlocie postaram się żebyś nie musiał przepraszać...Neptune pisze:
PS. przepraszam za kamyki i wodę
A nawiasem mówiąc pięknie mnie objechałeś...
musimy poprawić co nieco i będzie OK...
Ale zabawa super... aha 3 odpryski mam na szybie przedniej... dobrze że nie pękła...
Ostatnio zmieniony 2013-06-04, 10:28 przez Tomek g35c, łącznie zmieniany 1 raz.
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kurde z tymi kamyczkami - mówiłem żeby na drodze robić ustawki
Ps. Szkoda że tych decatów do Ciebie nie wsadziliśmy ale by to uczynić nie obeszło by się bez palnika acetylengowego...
Ps. Szkoda że tych decatów do Ciebie nie wsadziliśmy ale by to uczynić nie obeszło by się bez palnika acetylengowego...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Panie Tomku G35c faktycznie biała strzała po drodze mknie, autko prezentuje się naprawdę ładnie i ciężko nie zawiesić na nim oka. Jeśli chodzi o czasy na 1/4 to również muszę przyznać, że autko robi robotę nawet ze skrzynią A/T
Niektórzy myślą, że tak atomowe starty na kamienistej nawierzchni uzyskiwałeś dzięki skrzyni A/T, a ja wiem, że to było za sprawą napędu RWD ...... miałem okazję startować Maximą oraz Sierrą i wiem jedno mimo słabego zawiasu na tyle Sierra szybko odnajdowała trakcję i szła do przodu( pomijając fakt, że zdychała od 3 biegu ) W Maximie była cały czas walka z pedałem gazu na pierwszym biegu( odpuszczanie i dodawanie)
Podsumowując jeszcze raz gratuluję pięknego i szybkiego wozu oraz zajęcie 3 miejsca na 1/4 Patrząc po wynikach to z Dylsonem w biegach finałowych byłeś szybszy o pół włosa, a dokładnie 0,01 Jak widać szczęście czasami jest potrzebne o czym sam się przekonałem patrząc na pojedynki z Camaro
Niektórzy myślą, że tak atomowe starty na kamienistej nawierzchni uzyskiwałeś dzięki skrzyni A/T, a ja wiem, że to było za sprawą napędu RWD ...... miałem okazję startować Maximą oraz Sierrą i wiem jedno mimo słabego zawiasu na tyle Sierra szybko odnajdowała trakcję i szła do przodu( pomijając fakt, że zdychała od 3 biegu ) W Maximie była cały czas walka z pedałem gazu na pierwszym biegu( odpuszczanie i dodawanie)
Podsumowując jeszcze raz gratuluję pięknego i szybkiego wozu oraz zajęcie 3 miejsca na 1/4 Patrząc po wynikach to z Dylsonem w biegach finałowych byłeś szybszy o pół włosa, a dokładnie 0,01 Jak widać szczęście czasami jest potrzebne o czym sam się przekonałem patrząc na pojedynki z Camaro
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Szalony dzięki za zajebi....ą zabawę... i Ice'ówkę...
Myślę że doświadczenie które zdobyłem w pierwszym swoim starcie na 1/4 przełoży się na przyszłe starty na kolejnych imprezach pt Zlot NissanZone... co do czasu z Dylsonem w finale to RT 0,19s i 15,12s dlatego że po pierwszym falstarcie nie chciałem ryzykować odpadnięcia w finale stąd 0,01s różnicy w czasach...
Dziękuję za bardzo miłe chwile spędzone w Waszym towarzystwie oraz za przyjacielskie przyjęcie mojej osoby w czwartkowy wieczór...
Ale następnym razem będę trochę bardziej przygotowany... do zawodów...
Myślę że doświadczenie które zdobyłem w pierwszym swoim starcie na 1/4 przełoży się na przyszłe starty na kolejnych imprezach pt Zlot NissanZone... co do czasu z Dylsonem w finale to RT 0,19s i 15,12s dlatego że po pierwszym falstarcie nie chciałem ryzykować odpadnięcia w finale stąd 0,01s różnicy w czasach...
Dziękuję za bardzo miłe chwile spędzone w Waszym towarzystwie oraz za przyjacielskie przyjęcie mojej osoby w czwartkowy wieczór...
Ale następnym razem będę trochę bardziej przygotowany... do zawodów...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Przyszłe starty to już obowiązkowo na lepszych wałkach:
I kolektorach chyba co
[ Dodano: 2013-10-24, 03:55 ]
Elo elo pochwalił byś się zdjęciami do kalendarza, ja mogę od siebie dodać jedna na którym dobrze wyszedłeś:
I kolektorach chyba co
[ Dodano: 2013-10-24, 03:55 ]
Elo elo pochwalił byś się zdjęciami do kalendarza, ja mogę od siebie dodać jedna na którym dobrze wyszedłeś:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Wczoraj w nocy w pewnym miejscu...
Z RaceLogica : 1/4 mili 14,4s i 6,4s 0-100 km/h...
Wyniki nie powalają ale jak na zdrową serię nie jest źle...
Z RaceLogica : 1/4 mili 14,4s i 6,4s 0-100 km/h...
Wyniki nie powalają ale jak na zdrową serię nie jest źle...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
O własnie masz jakieś dane katalogowe ile G35C powinno robić ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Od 0-100 powinno być 5,9s w manualu i 6,1s w automacie... na ćwiartkę około 14 sekund...
Wartości które osiągnąłem mogą być obarczone błędem kierownika...
Wartości które osiągnąłem mogą być obarczone błędem kierownika...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie realne te wartości to może być przyspieszenie ale do 60 mil a nie do 100km/h.
Manual na II paki nie zrobi i obstawiam że realne 6,6-6,8 do setki będzie mieć...
Manual na II paki nie zrobi i obstawiam że realne 6,6-6,8 do setki będzie mieć...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
- fanatyk nissana
- Posty: 726
- Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kata wywalić w cholerę
Seryjne kolektory nie są takie tragiczne - rurowe chinole gorzej wypadają na hamowni
Tomek nie ma dotkniętego jeszcze dolotu tzn. brak chociazby spacera
Seryjne kolektory nie są takie tragiczne - rurowe chinole gorzej wypadają na hamowni
Tomek nie ma dotkniętego jeszcze dolotu tzn. brak chociazby spacera
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zegary kłamią... Trzeba RaceLogica podpiąć albo chociaż G-techa
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
RaceLogic podaje wydawałoby sie prawdziwe wyniki... G-Techa nie sprawdzałem...
Zobaczymy na następnym zlocie... jak bedzie porządna nawieżchnia ( trakcja) to przy dobrych startach te 14,000 s na 1/4 jest realne... i 6,0 do 100 km/h... przy wolnossaku... tylko nie wiem czy wytrzymam...
Zobaczymy na następnym zlocie... jak bedzie porządna nawieżchnia ( trakcja) to przy dobrych startach te 14,000 s na 1/4 jest realne... i 6,0 do 100 km/h... przy wolnossaku... tylko nie wiem czy wytrzymam...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
No no widzę, że będzie ciężki pojedynek Na zlocie przy tej nawierzchni moja najwyższa prędkość to 170km przy czasie 14.01. Najlepsze jest to że zrobiłem taki sam czas przy prędkości max 161 hehe.
Na zlot nie szykuje niespodzianek tylko porządne strojenie więc może być ciekawie w pojedynku z Infiniti
Na zlot nie szykuje niespodzianek tylko porządne strojenie więc może być ciekawie w pojedynku z Infiniti
Nissan Primera SR20DE+T