[ Almera] Nissan Almera GTi SR20VE by Modzelitto
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
tak, o zderzak. Pokaż w końcu jakieś całościowe zdjęcie albo się zasadzę na Ciebie w okolicy na spy-foto
P.S> Jak to Cię nie stać na minta, przecież to nie kwestia pieniędzy, tylko czasu
P.S> Jak to Cię nie stać na minta, przecież to nie kwestia pieniędzy, tylko czasu
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005
z klubem Nissana od grudnia 2005
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Hehe, spy foto się nie boję- auto trzymam z dala od mieszkania, na parkingu z systemem przepustkowym
EDIT
Korzystając z długiego weekend'u wygłuszyłem Soudaband'em częściowo podłogę i złożyłem w końcu w całość przód.
Dodatkowo wykleiłem wszystkie boczki i plastiki od wewnątrz. Efekt jest super, jedyny minus to waga niestety. Jedna rolka 25cmx10m waży ponad 6kg, a zużyłem łącznie już 3 szt. 4 czeka w kolejce na tył
Błąd Stan mint wymagał by kompleksowej procedury odbudowy (rozbiórka, piaskowanie, kąpiel cynkowa, itp.) Takie rzeczy kosztują dziwne pieniądze, a czas realizacji to grubo ponad miesiąc... Mały przykład- za Maxi A32 pewna firma z Hornówka (bez kąpieli cynkowej) krzyknęła wstępnie 12tys.Misiek pisze:przecież to nie kwestia pieniędzy, tylko czasu
EDIT
Korzystając z długiego weekend'u wygłuszyłem Soudaband'em częściowo podłogę i złożyłem w końcu w całość przód.
Dodatkowo wykleiłem wszystkie boczki i plastiki od wewnątrz. Efekt jest super, jedyny minus to waga niestety. Jedna rolka 25cmx10m waży ponad 6kg, a zużyłem łącznie już 3 szt. 4 czeka w kolejce na tył
QG15+
Działaj Kolego, masz samochód na miasto i trasę a nie na tor więc wygłuszenia jak najbardziej na + ja czekam na LPG jak będzie w Twojej alutce bo będziesz zapewne prekursorem i wiele osób podobnie zrobi - ja bym tak zrobił
Ostatnio zmieniony 2013-11-05, 17:54 przez BaSsGrU, łącznie zmieniany 1 raz.
Dark Shadow
- sliwka1232
- fanatyk nissana
- Posty: 359
- Rejestracja: 2012-09-19, 21:50
- Lokalizacja: Przeworsk
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Są już wstępne ustalenia. Większa część komponentów będzie polskim wyrobem.
- zbiornik w koło 600X250 (Bormech),
- sterownik Tech 224 (LpgTech),
- reduktor AC R01 250KM,
- wtryski Dragony,
- przewody 8mm,
- wlew w klapce,
Jeżeli Dragony nie wydadzą (a istnieje takie prawdopodobieństwo), wleci coś wydajniejszego, może niebieska HANA. Oczywiście wszystko będzie strojone przy pomocy szerokopasmówki.
- zbiornik w koło 600X250 (Bormech),
- sterownik Tech 224 (LpgTech),
- reduktor AC R01 250KM,
- wtryski Dragony,
- przewody 8mm,
- wlew w klapce,
Jeżeli Dragony nie wydadzą (a istnieje takie prawdopodobieństwo), wleci coś wydajniejszego, może niebieska HANA. Oczywiście wszystko będzie strojone przy pomocy szerokopasmówki.
QG15+
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- sliwka1232
- fanatyk nissana
- Posty: 359
- Rejestracja: 2012-09-19, 21:50
- Lokalizacja: Przeworsk
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
dobra instalacja wcale nie wplywa na braki mocy, a kilka sekund strojenia i podlanie lpg i smiga lepi jak na benie:)
tutaj w vvl jedynie szczegolna uwage przylozyl bym do szybkiej listwy wtryskowej co by dokladnie wystroic lpg
tutaj w vvl jedynie szczegolna uwage przylozyl bym do szybkiej listwy wtryskowej co by dokladnie wystroic lpg
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
mam tez diego w Avensis, i nie mam z nim żadnych problemów, tyle ze stag jest tak popularny ze generalnie wszystko z nim ogarniesz
i reduktor zaloz z przesadzeniem mocy np200kw, bo zazwyczaj bark mocy na wysokich rpm to zasluga oszczednie dobranego reduktora, ja mam 128ps w avensis i reduktor na 140kw:) i lata miło
i reduktor zaloz z przesadzeniem mocy np200kw, bo zazwyczaj bark mocy na wysokich rpm to zasluga oszczednie dobranego reduktora, ja mam 128ps w avensis i reduktor na 140kw:) i lata miło
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No to będzie N15 Gti Limusine, cicho, tanio, dynamicznie. I dobrze, nie jestem fanem LPG ale wolę zobaczyć na ulicy ładne GTi niż parszywe TDi
A Ci co hate'ują mogli od Ciebie kupić Almę jak była na sprzedaż
Aha, dołóż tam masy jak trzeba to może nie będę musiał VE wkładać żebyśmy jechali równo
A Ci co hate'ują mogli od Ciebie kupić Almę jak była na sprzedaż
Aha, dołóż tam masy jak trzeba to może nie będę musiał VE wkładać żebyśmy jechali równo
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005
z klubem Nissana od grudnia 2005
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Misiek fanem LPG też nie jestem- bo nigdy nie miałem z nim do czynienia Almera ma przede wszystkim bez problemu trzaskać kilometry na trasach.
Z masą to cały czas się przechyla szala raz w górę raz w dół Poza tym nie znam jeszcze wykresu po ostatnich modach
Do celowo będzie tak:
1. Waga w dół:
- ABS out
- kompletna tylna kanapa out (dlatego chcę przyciemnić szyby)
- lekkie alu (jednak- miał być OEM, ale to cholerstwo łącznie z T1R wazy blisko 19kg Dla porównania- obecny setup zimowy waży 13kg )
2. Waga w górę:
- max. wygłuszenie,
- LPG,
- CA- wzmacniacz, może skrzynka, okablowanie itp,
Almera od początku tego tyg. zostaje poddawana transformacji na bi-fuel w Klinika LPG. W przyszłym tyg. pewnie będzie odbiór.
Pozostał jeszcze jeden mankament- maska, którą zamówiłem u Yapko, ale chłopak pewnie zapracowany jest i nie ma czasu jej skończyć
Z masą to cały czas się przechyla szala raz w górę raz w dół Poza tym nie znam jeszcze wykresu po ostatnich modach
Do celowo będzie tak:
1. Waga w dół:
- ABS out
- kompletna tylna kanapa out (dlatego chcę przyciemnić szyby)
- lekkie alu (jednak- miał być OEM, ale to cholerstwo łącznie z T1R wazy blisko 19kg Dla porównania- obecny setup zimowy waży 13kg )
2. Waga w górę:
- max. wygłuszenie,
- LPG,
- CA- wzmacniacz, może skrzynka, okablowanie itp,
Almera od początku tego tyg. zostaje poddawana transformacji na bi-fuel w Klinika LPG. W przyszłym tyg. pewnie będzie odbiór.
Pozostał jeszcze jeden mankament- maska, którą zamówiłem u Yapko, ale chłopak pewnie zapracowany jest i nie ma czasu jej skończyć
QG15+
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
wod2u, jak już wcześniej pisałem, ABS'u nie mam od ponad 3 lat, wiec nauczyłem się jeździć bez niego Co do pór roku- auto będzie wykorzystywane w 100% w każdej z nich
No i tak jak pisze DubSon i Shadows liczy się przede wszystkim umiejętność hamowania. Żeby nie było- w zeszłym sezonie po swap'ie miałem 2 tak ostre hamowania, że przednie Toyo nadawały się tylko do utylizacji Trening czyni mistrza jak to mówią
d-rose
Mam nadzieje, ze współpraca VE z LPG będzie w 100% efektywna...
Brama
Jak to nie ma rozkładu sił? Przecież korektory siły hamowania z tyłu są i cały czas nadal spełniają swoja rolę.
No i tak jak pisze DubSon i Shadows liczy się przede wszystkim umiejętność hamowania. Żeby nie było- w zeszłym sezonie po swap'ie miałem 2 tak ostre hamowania, że przednie Toyo nadawały się tylko do utylizacji Trening czyni mistrza jak to mówią
d-rose
Mam nadzieje, ze współpraca VE z LPG będzie w 100% efektywna...
Brama
Jak to nie ma rozkładu sił? Przecież korektory siły hamowania z tyłu są i cały czas nadal spełniają swoja rolę.
QG15+