Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Nissan Almera GTi SR20VE by Modzelitto

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Misiek
fanatyk nissana
Posty: 1360
Rejestracja: 2009-12-07, 23:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Misiek » 2013-10-30, 19:10

tak, o zderzak. Pokaż w końcu jakieś całościowe zdjęcie albo się zasadzę na Ciebie w okolicy na spy-foto :-)
P.S> Jak to Cię nie stać na minta, przecież to nie kwestia pieniędzy, tylko czasu :-P
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2013-11-05, 16:29

Hehe, spy foto się nie boję- auto trzymam z dala od mieszkania, na parkingu z systemem przepustkowym :D
Misiek pisze:przecież to nie kwestia pieniędzy, tylko czasu
Błąd ;) Stan mint wymagał by kompleksowej procedury odbudowy (rozbiórka, piaskowanie, kąpiel cynkowa, itp.) Takie rzeczy kosztują dziwne pieniądze, a czas realizacji to grubo ponad miesiąc... Mały przykład- za Maxi A32 pewna firma z Hornówka (bez kąpieli cynkowej) krzyknęła wstępnie 12tys. :-P

EDIT

Korzystając z długiego weekend'u wygłuszyłem Soudaband'em częściowo podłogę i złożyłem w końcu w całość przód.
Obrazek

Dodatkowo wykleiłem wszystkie boczki i plastiki od wewnątrz. Efekt jest super, jedyny minus to waga niestety. Jedna rolka 25cmx10m waży ponad 6kg, a zużyłem łącznie już 3 szt. 4 czeka w kolejce na tył :-P
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2013-11-05, 17:06

Działaj Kolego, masz samochód na miasto i trasę a nie na tor więc wygłuszenia jak najbardziej na + ja czekam na LPG jak będzie w Twojej alutce bo będziesz zapewne prekursorem i wiele osób podobnie zrobi - ja bym tak zrobił :-P
Ostatnio zmieniony 2013-11-05, 17:54 przez BaSsGrU, łącznie zmieniany 1 raz.
Dark Shadow

Awatar użytkownika
sliwka1232
fanatyk nissana
Posty: 359
Rejestracja: 2012-09-19, 21:50
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: sliwka1232 » 2013-11-05, 17:23

ja rowniez jestem bardzo ciekawy tematu LPG wiec czekam jak to rozwiązesz ;) jak to obecnie wygląda, są juz jakies plany jakie podzespoly bedą?

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2013-11-05, 18:23

Są już wstępne ustalenia. Większa część komponentów będzie polskim wyrobem.

- zbiornik w koło 600X250 (Bormech),
- sterownik Tech 224 (LpgTech),
- reduktor AC R01 250KM,
- wtryski Dragony,
- przewody 8mm,
- wlew w klapce,

Jeżeli Dragony nie wydadzą (a istnieje takie prawdopodobieństwo), wleci coś wydajniejszego, może niebieska HANA. Oczywiście wszystko będzie strojone przy pomocy szerokopasmówki.
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2013-11-05, 19:15

i będzie latać bardzo miło i sporo taniej.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Jastrząb
fanatyk nissana
Posty: 1053
Rejestracja: 2009-12-09, 17:19
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jastrząb » 2013-11-05, 19:17

? :shock:
Ostatnio zmieniony 2013-11-05, 20:01 przez Jastrząb, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2013-11-05, 19:42

to nie żarty a życie lpg rządzi nawet w vvlu :mrgreen: oczywiście zawsze można na benke przeżucić,
tak trzymaj modzo bede bral z ciebie przykład :mrgreen:
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2013-11-05, 19:44

PumaRST- mam taką cichą nadzieję :)
Jastrząb- nie, to nie żart, tylko chęć oszczędzania, - auto w końcu zacznie na siebie zarabiać, a nie tylko chłonąć gotówkę ;)
killer2000- czyżby szykowało się jakieś engine change :-D ?
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2013-11-05, 20:00

no nie bede ukrywał ,że swapik bedzie ale po nowym roku dopiero w każdym badz razie zbieram hajsik :lol:
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
sliwka1232
fanatyk nissana
Posty: 359
Rejestracja: 2012-09-19, 21:50
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: sliwka1232 » 2013-11-05, 20:14

No to czekam na opis jak auto na lpg pracuje ;)

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2013-11-05, 20:19

No i ładnie, że ciężej no cóż

Ja przy okazji blacharki na podłoge rzuciłem to

Obrazek

a nadkola z tyłu obkleiłem tym

Obrazek

pianka więc lekkie a i wody nie ciągnie

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-11-05, 20:30

komorokoro, wrzuć jakiś linki tej pianki, właśnie czegoś takiego szukam :D

Modzelitto... super robota !! :D

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-11-05, 21:29

dobra instalacja wcale nie wplywa na braki mocy, a kilka sekund strojenia i podlanie lpg i smiga lepi jak na benie:)
tutaj w vvl jedynie szczegolna uwage przylozyl bym do szybkiej listwy wtryskowej co by dokladnie wystroic lpg
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2013-11-06, 09:19

Ja bym sie nie zdziwił jak bedzie wiecej mocy na lpg niż na pb98 ;) Co do sterownika to polecał bym raczej staga.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-11-06, 09:28

mam tez diego w Avensis, i nie mam z nim żadnych problemów, tyle ze stag jest tak popularny ze generalnie wszystko z nim ogarniesz
i reduktor zaloz z przesadzeniem mocy np200kw, bo zazwyczaj bark mocy na wysokich rpm to zasluga oszczednie dobranego reduktora, ja mam 128ps w avensis i reduktor na 140kw:) i lata miło
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2013-11-06, 09:46

LPG tech to dobry sterownik i lepsza pomoc ze strony serwisu na forum LPG niż stag , często wypuszczają nowsze oprogramowanie do sterowników .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-11-07, 09:55

Modzelitto, a te Dragony to na razie chyba tylko w listwie są dostępne, nie wolałbyś jakiś pojedynczych wtrysków na krótszych wężykach?
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2013-11-07, 10:04

Dokładne szczegóły montażu będę znał 12 listopada. Co do reduktora nie mamy jeszcze pewności, AC czerwony po podwyższeniu ciśnienia, może zacząć wariować, KME Gold nie wyrobi termicznie, dlatego istnieje również opcja zapodania 2 reduktorów TUR'a. Cały czas studiujemy różne opcje :P
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-11-07, 10:11

Jak będziesz montował wtryski? W jakim miejscu? :->

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2013-11-07, 23:16

Modzelitto pisze: Co do reduktora nie mamy jeszcze pewności
Spytaj moze o reduktor Niko
tłokowy na 250KM

Awatar użytkownika
Misiek
fanatyk nissana
Posty: 1360
Rejestracja: 2009-12-07, 23:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Misiek » 2013-11-14, 15:14

No to będzie N15 Gti Limusine, cicho, tanio, dynamicznie. I dobrze, nie jestem fanem LPG ale wolę zobaczyć na ulicy ładne GTi niż parszywe TDi :-P
A Ci co hate'ują mogli od Ciebie kupić Almę jak była na sprzedaż :-P

Aha, dołóż tam masy jak trzeba to może nie będę musiał VE wkładać żebyśmy jechali równo ;-)
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2013-11-14, 15:40

Misiek fanem LPG też nie jestem- bo nigdy nie miałem z nim do czynienia :P Almera ma przede wszystkim bez problemu trzaskać kilometry na trasach.
Z masą to cały czas się przechyla szala raz w górę raz w dół :D Poza tym nie znam jeszcze wykresu po ostatnich modach ;-)
Do celowo będzie tak:
1. Waga w dół:
- ABS out
- kompletna tylna kanapa out (dlatego chcę przyciemnić szyby)
- lekkie alu (jednak- miał być OEM, ale to cholerstwo łącznie z T1R wazy blisko 19kg :-o Dla porównania- obecny setup zimowy waży 13kg :D)
2. Waga w górę:
- max. wygłuszenie,
- LPG,
- CA- wzmacniacz, może skrzynka, okablowanie itp,

Almera od początku tego tyg. zostaje poddawana transformacji na bi-fuel w Klinika LPG. W przyszłym tyg. pewnie będzie odbiór.
Pozostał jeszcze jeden mankament- maska, którą zamówiłem u Yapko, ale chłopak pewnie zapracowany jest i nie ma czasu jej skończyć ;)
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-11-14, 16:02

Modzelitto, jak chcesz autem jeździć na co dzień (w zimie też?) to czemu wywalasz ABS? Nie boisz się kłopotów na śliskim?
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-11-14, 16:23

wod2u, umiejętność Panie i brak ABS nie straszny :)
Ani w 126p, ani w N14 nie mam ABS i nawet ryski nie zrobiłem nigdy :)

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2013-11-14, 16:57

Liczy się kierowca <dresik> Ja tez mam odłączony abs i w zime bez problemów sie smiga :roll:
Obrazek

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2013-11-14, 19:48

Szkoda troszkę gazu w VE :( no ale life is brutal. Oby wszystko się ładnie udało!!!

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-11-14, 20:14

d-rose pisze:Szkoda troszkę gazu w VE
już tu była rozprawa na ten temat :D nadal nie wiem dlaczego LPG do VVL to zły pomysł :D

Modzelitto, byle do przodu i czekam na relacje po zagazowaniu ;)

Awatar użytkownika
Brama
nowy na forum
Posty: 20
Rejestracja: 2013-06-05, 13:01
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Brama » 2013-11-14, 20:35

jak nie działa abs to nie ma rozkładu siły hamowania i łatwo wiwinąć boka po zablokowaniu czterech kół.

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2013-11-14, 20:39

wod2u, jak już wcześniej pisałem, ABS'u nie mam od ponad 3 lat, wiec nauczyłem się jeździć bez niego :) Co do pór roku- auto będzie wykorzystywane w 100% w każdej z nich ;)
No i tak jak pisze DubSon i Shadows liczy się przede wszystkim umiejętność hamowania. Żeby nie było- w zeszłym sezonie po swap'ie miałem 2 tak ostre hamowania, że przednie Toyo nadawały się tylko do utylizacji :P Trening czyni mistrza jak to mówią ;-)
d-rose
Mam nadzieje, ze współpraca VE z LPG będzie w 100% efektywna...
Brama
Jak to nie ma rozkładu sił? Przecież korektory siły hamowania z tyłu są i cały czas nadal spełniają swoja rolę.
QG15+
;-)

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”