
tak było na samym poczatku (stan na 22 marca 2010):


pierwsza dokonana przeze mnie modyfikacja to naklejka

w czerwcu 2010 roku przy okazji naprawy dolnej części przednich błotników przyszedł czas na modyfikacja zderzaka i grilla:




























w marcu 2011 roku przyszedł czas na obniżenie zawieszenia na sprężynach Jamex -35mm i gazowych amortyzatorach KYB
(zdjęcia robione podczas prac niestety zaginęły)
zdjęcia zrobione po opuszczeniu auta:
(na niektorych widać, że wyjechała prosto z garażu bo umorusana jak swinka





















jesienią 2011 roku przyszedł tez czas na tylni zderzak
















replika lotki z wersji SuperS była kupiona ok roku 2008 i miała być założona na autko, jak jeszcze mama nią jezdziła, a na auto trafiła w listopadzie 2011 roku








w 2013 roku moje autko dotknęła cała seria modyfikacji:
- silnik cg13de ze skrzynia, kolem zamachowym i sprzeglem (docisk Aisin, tarcza Exedy) od cg10de. silnik malowany farbami VHT (łącznie z kolektorem wydechowym - farba odporna do ponad 1000 stopni przez 3000 km nawet nie zbladła).
- skrzynia zalana Motulem 300LS 75w90
- w piątek do silnika wlałem Motula 300V 5w40
- filterek oleju ASO
- po całej transplantacji wymienilem siemering na wale (też z ASO), uszczelnilem ponownie miske, bo leciało i pokrywe zaworów również na uszczelce z ASO.
- aluminiowa rozporka dolna Wiechers'a
- poliuretan wleciał na przód w 2012 roku
- wnętrze z SuperS'ki
- elektryczne szyby z SuperS'ki
- hamulce z Sunny N14 (tarcze EBC Standard, klocki EBC Green Stuff, zregenerowane zaciski)
- wyprułem wkład z katalizatora bo na cg13de na wyższych obrotach czuć było, że jest przytkana.
- felgi Poster Tuning 7J13 et 30 z oponami Toyo R610 Roadpro 185/55R13
- nakrętki do kół D1Spec
Ponadto od sierpnia 2012 w kartonie leży kompletna klimatyzacja, z tym, że nie ma na razie czasu żeby ją zamontować i pieniążków troszke trzeba zaoszczedzic











































































