Czas chyba żeby trochę nadgonił i odświeżył temat o zdjęcia
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Cały czas trochę zazdroszczę Kwietasowi tego rodzynka, ale przecież ile można mieć aut
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Wiem, że auto trafiło w odpowiednie ręce i będzie dbał o to co trzeba i mam nadzieję że temat się trochę rozwinie o jakieś kolejne zabawy z autem.
Powiem szczerze, że auto jest jeszcze trochę zagadkowe i przez jakiś czas będziemy szukać kilku niewiadomych. Sporą ciekawostka są półosie które wyglądają jak oryginał, a osłony na przeguby nie pasowały ani od QG18 ani od SR20 także ten tego ten
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Pasowały natomiast od GA16
![:evil:](./images/smilies/evil.gif)
Co nie znaczy że takowe przeguby są
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Przeguby były natomiast bezczelnie obcięte bo komuś kto je robił/wymieniał za bardzo wystawały, czego wynikiem było dojście do gniazda na zawleczkę (której jak się okazało ktoś nie założył przy składaniu auta). Mocowania silnika również widać że sztukowane, ale co do ich wykonania oprócz nieoryginalnych śrub przyczepić się nie można, ewentualnie bym ładnie pomalował jeszcze
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Kolejna i pewnie najbliższa rzecz do ogarnięcia to hamulce z przodu, od wew strony spory rant a do tego ktoś odważny założył klocki Alpha
![:roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
Wydech przy części tylnej pod zbiornikiem praktycznie dotyka do termicznej osłony, która to styka się ze zbiornikiem... hmm, biorąc pod uwagę że wydech był robiony nowy, z kwasu to komuś coś nie wyszło. Prawdopodobnie padnie decyzja żeby to poprawić. A fajną niespodzianką były nakrętki na kołach - zabezpieczające
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że zmyłki w aucie brak
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Sporo czasu zajęło odkręcenie ich, ale już po sprawie. Dobrze że okazało się to u mnie a nie gdzieś w trasie
Największą zagadką i jednocześnie tematem który raczej nie zejdzie na bok jest strojenie. Auto silnikowo ogarnięte, ale w elektronikę nikt nie ingerował, wręcz by powiedział że skoro jest komputer od 2.0 to AFR powinien być bliżej temu właściwemu. A wygląda to tak że do codziennej jazdy do 4000obr/min AFR wynosi 11-11.5. Przy butowaniu do 4000obr/min AFR wynosi 15.5-16
![:-o](./images/smilies/wow.gif)
a od ~4500obr/min jest w miarę bo w okolicach 12.5-13.5. Także i na to przyjdzie czas co by nie lało wahy.
brak nakrętki od kolektora wydechowego
połączona wiązka
świeżo po umyciu komory
lewa półośka
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/201310172924_zps51dfc025.jpg)