[Sunny] Pulsar SSS - real dream
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[Sunny] Pulsar SSS - real dream
Rocznik: 01.92
Wersja: GTI
Kolor: 531 - WHITE SOLID
Body: GTI
Inne info: 5 drzwi
Plany: jeździć, coś tam dłubać.
Cóż tu dużo opisywać, trafił się kolejny rodzyn w stanie, który drugi raz za ostatnie 3 tygodnie rozwalił system i położył na łopaty stanem blacharskim. N14 w tej wersji jak wiadomo szukałem blisko 8 lat hehehe i w zasadzie porzuciłem już chętkę na niego i rozglądałem się za jakimś rwd, a tu masz... Niedzielne popołudnie, z głupa wrzuciłem w alledrogo "nissan gti" i wypluło: białe, 5d GTI!!! What da fakk?? Telefon po ziomach, kto tam dostępny by jechać, ale każdy leczy weekendowego kaca no i lipa... To tel. do sprzedającego i zaklepane na poniedziałek. I tu, wielkie dzięki dla SPOKOjnego, który ubejtał w robocie dzień wolny, sruuu, jedziemy azymut południowy-wschód. Piękna, malownicza miejscowość, której najnowsza automapa ogarniała tyle, że jest - pomijając numery domów hehehe, droga to górska serpentyna o nowym asfalcie wyciupana przez las drzew liściastych wysokości wieżowca, sceneria iście bajkowa, złotobrązowa jesień, wspaniałe powietrze i gdzieś tam dalej 5d gti...
Dojechali, godzinę błądzili, ale znaleźli i jak się okazało, sprzedający - pozdrawiamy serdecznie - to maniacy nissan'a, bratnie dusze, które zaczynały przygodę od Bluebirdów. Auto rok w kraju, a przez 21 lat śmigało po środkowej Hiszpanii w jednych rękach. Krótkie oględziny z zewnątrz, wewnątrz i tu nastąpiła pewna niepewność - ponad 286.000km na liczniku, krótkie porozumiewawcze spojrzenie do SPOKOjnego - nie jedziemy na nasz typowy testing bo odda i weź tu szukaj lawety w razie "w". Proforma maska w górę, odpalamy, błoga cisza, jedyny zły dźwięk wydawała osłona kolektora, typowo warcząc w pewnym zakresie.
Patrzymy dalej, a tu wersja z klimą, bez regulacji świateł i komórka A do B zaczyna mi krzyczeć rozmową z Quattro z Torunia jak swapował 100NX GTI w Y10 i o co kaman z taką samą wersją z 1991, bez sondy lambda, z 4 kablami do MAF, z pierwszą wersją zderzaka GTI i 150KM w serii. Nooooooo, to podziałało na nas jak płachta na byka, raaa taaa taaaa, motorownia rozgrzana i kładzenie sandału co ma być to będzie, kupuję choćby oddał na miejscu bo stan wnętrza i blachy istne cudo. Wróciliśmy z testingu, który chyba był jednym z najbardziej hardcorowych jaki zrobiliśmy, bo sceneria i droga sprzyjały ku temu wybitnie, a mając SPOKOjnego na podorędziu, wiedziałem, że wybierze wszystko na co stać to auto I tak, też się stało, z hebli nie zostało za wiele już po 3 minutach jazdy, silnik zdrowizna, skrzynia, przeguby, zawias cisza, no pro. Jedyne minusy tego auto, to w zasadzie kosmetyka, nie działający panel szyb i 5 razy na minutę zamykający i otwierający centralny - hahaha tego jeszcze nie miałem - w drodze do haus notabene odłączyłem dziada bo nie do wytrzymania był, gdzieś tam podkleić listwy na drzwiach, wyjąca pompa wspomy tytułem płynu na Hiszpanię, słabe heble, jakieś tam drobiazgowe obcierki parkingowe... tak na prawdę to przez 3 odpryski kamyków pasuje wymienić szybę, jakby nie udało się ich zakleić. No nic co by mnie stresowało.
Umowa, kasa, sru po klucz 12, przecież nie będę wracał serią - wkładka Pipercrossa z Balerona w dolot, a zapłon do przodu i droga powrotna na Tarnów
Foty tuż po zakupie, gdzieś głęboko w lesie
Pozdr!
Wersja: GTI
Kolor: 531 - WHITE SOLID
Body: GTI
Inne info: 5 drzwi
Plany: jeździć, coś tam dłubać.
Cóż tu dużo opisywać, trafił się kolejny rodzyn w stanie, który drugi raz za ostatnie 3 tygodnie rozwalił system i położył na łopaty stanem blacharskim. N14 w tej wersji jak wiadomo szukałem blisko 8 lat hehehe i w zasadzie porzuciłem już chętkę na niego i rozglądałem się za jakimś rwd, a tu masz... Niedzielne popołudnie, z głupa wrzuciłem w alledrogo "nissan gti" i wypluło: białe, 5d GTI!!! What da fakk?? Telefon po ziomach, kto tam dostępny by jechać, ale każdy leczy weekendowego kaca no i lipa... To tel. do sprzedającego i zaklepane na poniedziałek. I tu, wielkie dzięki dla SPOKOjnego, który ubejtał w robocie dzień wolny, sruuu, jedziemy azymut południowy-wschód. Piękna, malownicza miejscowość, której najnowsza automapa ogarniała tyle, że jest - pomijając numery domów hehehe, droga to górska serpentyna o nowym asfalcie wyciupana przez las drzew liściastych wysokości wieżowca, sceneria iście bajkowa, złotobrązowa jesień, wspaniałe powietrze i gdzieś tam dalej 5d gti...
Dojechali, godzinę błądzili, ale znaleźli i jak się okazało, sprzedający - pozdrawiamy serdecznie - to maniacy nissan'a, bratnie dusze, które zaczynały przygodę od Bluebirdów. Auto rok w kraju, a przez 21 lat śmigało po środkowej Hiszpanii w jednych rękach. Krótkie oględziny z zewnątrz, wewnątrz i tu nastąpiła pewna niepewność - ponad 286.000km na liczniku, krótkie porozumiewawcze spojrzenie do SPOKOjnego - nie jedziemy na nasz typowy testing bo odda i weź tu szukaj lawety w razie "w". Proforma maska w górę, odpalamy, błoga cisza, jedyny zły dźwięk wydawała osłona kolektora, typowo warcząc w pewnym zakresie.
Patrzymy dalej, a tu wersja z klimą, bez regulacji świateł i komórka A do B zaczyna mi krzyczeć rozmową z Quattro z Torunia jak swapował 100NX GTI w Y10 i o co kaman z taką samą wersją z 1991, bez sondy lambda, z 4 kablami do MAF, z pierwszą wersją zderzaka GTI i 150KM w serii. Nooooooo, to podziałało na nas jak płachta na byka, raaa taaa taaaa, motorownia rozgrzana i kładzenie sandału co ma być to będzie, kupuję choćby oddał na miejscu bo stan wnętrza i blachy istne cudo. Wróciliśmy z testingu, który chyba był jednym z najbardziej hardcorowych jaki zrobiliśmy, bo sceneria i droga sprzyjały ku temu wybitnie, a mając SPOKOjnego na podorędziu, wiedziałem, że wybierze wszystko na co stać to auto I tak, też się stało, z hebli nie zostało za wiele już po 3 minutach jazdy, silnik zdrowizna, skrzynia, przeguby, zawias cisza, no pro. Jedyne minusy tego auto, to w zasadzie kosmetyka, nie działający panel szyb i 5 razy na minutę zamykający i otwierający centralny - hahaha tego jeszcze nie miałem - w drodze do haus notabene odłączyłem dziada bo nie do wytrzymania był, gdzieś tam podkleić listwy na drzwiach, wyjąca pompa wspomy tytułem płynu na Hiszpanię, słabe heble, jakieś tam drobiazgowe obcierki parkingowe... tak na prawdę to przez 3 odpryski kamyków pasuje wymienić szybę, jakby nie udało się ich zakleić. No nic co by mnie stresowało.
Umowa, kasa, sru po klucz 12, przecież nie będę wracał serią - wkładka Pipercrossa z Balerona w dolot, a zapłon do przodu i droga powrotna na Tarnów
Foty tuż po zakupie, gdzieś głęboko w lesie
Pozdr!
Ostatnio zmieniony 2014-12-28, 15:12 przez foo, łącznie zmieniany 6 razy.
gratulacje! świetne auto i jeśli mówisz, że stan taki pro to i cena była zadowalająca jak za takiego rodzyna... auto lepiej trafić nie mogło:)
pozdr
pozdr
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
No było wrzucone
Super rodzynek. Oby się trzymał jak najdłużej.
Co do centralnego to wymiana sterownika powinna pomóc, ewentualnie stycznik w drzwiach kierowcy oglądnąć
Super rodzynek. Oby się trzymał jak najdłużej.
Co do centralnego to wymiana sterownika powinna pomóc, ewentualnie stycznik w drzwiach kierowcy oglądnąć
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Foo gratulacje zakupu takiego rodzynka - utrzymaj go możliwie w serii - wzrośnie jego cena jakbyś chciał sprzedać - choć szczerze wątpię.
To teraz co autko na zimę do garażu, żeby jej nie widziało .
To teraz co autko na zimę do garażu, żeby jej nie widziało .
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Foo jak w przyszłym roku zrobimy II-gą edycję Zlotu dolnośląskiego to musisz się pojawić - obowiązkowo
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
ładny rodzynek już mi się zdarzyło go spotkać na drodze (chyba to ten, z wyglądu taki sam, blachy tez rkr) i prezentuje się genialnie tylko pogratulować
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
Dwa podejścia do odpisania na Wasze posty, dzięki panowie za feedback
@majchrzok
Podziękował
@radziejwwl
Dokładnie ten sam.
@sebo123
Daj wcześniej info, może uda się zrobić większą ekipą
@vixo
Dokładnie, tak jak piszesz. Oba do przeglądnięcia
@KTR
Lata marudzenia hehe, jak nie ktoś mi podkupił, to nie było funduszu, to znów, nikt nie chciał sprzedać... no i jest skurczybyk. A jak tam u Ciebie, jakiś nissan po GT się pojawił?
@sznikers99
Zgadzam się po całości. Już miałem położone na 5d GTI i zaczął mnie inspirować projekt żywego z tymi skyline'ami itd., a tu masz...
@janusz
Będzie jeżdżone, mam dobre 15 lat by zgniło Były właściciel tuż po sprowadzeniu położył konserwację by przynajmniej na jakiś czas mieć spokój. Wewnątrz zmianie ulegną jedynie detale, typu kiera, jakieś obszycia z nicią, może audio. Z zewnątrz gleba i koła z foowooza. Silnikowo to jeszcze nie wiem, kusi mnie dokończyć to co przy nx nie zdążyłem, a kilka pomysłów się tam kołata po głowie... motywuje mnie hiport, z prostej przyczyny:
RZ chrupek N14 l.port 152KM hamka u mnie > 164KM hamka na zlocie
Foowooz B13 h.port 163KM hamka u mnie > z proporcji wypluło by 176KM hamka na zlocie, czyżby rekord bez wchodzenia w silnik, samym osprzętem?
Hipotetyczny współczynnik pesymizmu: 0,9239766081871345
Hipotetyczny współczynnik optymizmu: 1,082278481012658
Hehehe, ależ to sobie sprytnie wykminiłem, nie?
@Cubuś
Dziękuję, nawet nie wiesz jak tym forumowym 5d N14 kibicowałem i kibicuję Tak oryginałom jak i swapionym. Nie ma co się oszukiwać, sunny 5d jest jak 100NX, piękne paskudztwo w jednym, ten tył nadmuchany hehehe, okropne i za to kocham ten wóz właśnie. SSS rocks, dla mnie jako wieloletniego posiadacza 100NX, przejście na Sunny GTI to po prostu jak wejść w swoje kapcie. 5d GTI łączy oba te auta, deczko lżejszy od nx, ma 4 drzwi przez co mega użyteczny, druga sprawa to dużo sztywniejszy dach, a dupa idento dociążona potężną klapą bagaja. I najważniejsze aktorski rodowód, grał jedną z pierwszoplanowych ról z Olgierdem Halskim
@Ryba
Aha, 100pln paliwo + 5250pln zakup, sprzedający doskonale wiedział co ma, zresztą tak po prawdzie, to też nie próżnował, zadbał o typowe dla tego modelu i przebiegu bolączki: nowa oryginalna chłodnica wody, amortyzatory SACHS, piasta po regeneracji, zdemontował hak, konserwacja podwozia, filtr paliwa i powietrza, oleum, poduszka silnika od strony rozrządu, sworznie wahaczy i silent blocki, a na sam koniec walczył z heblami z tyłu przestawiając regulatory i jak sam zresztą mówił w złą stronę i to czuć - luzik, zajmę się tym w swoim czasie. Jak na rok czasu w kraju, to sporo już tam podziałał. Powodem sprzedaży było need money na zdrowotne cele, tak, że trzymam kciuki by wszystko się elegancko potoczyło.
@rz
Po latach posuchy, kapnęło Może nie najbardziej, bo kilka projektów jest naprawdę grubaśnych na forum, ale będę się starał by to jako tako się prezentowało. Dzięki rz!
@Chemik
Znam ten ból... swego czasu jak Adamus z 100NX Squad sprzedawał pierwszego 100NX+T, aż mnie roznosiło, bo nie było jak się wyrwać po auto. Dziękówka. Będzie jeżdżone Dość zimowania aut, autka się cieszą jak kółeczka się toczą
@DubSon
Thx. Oj tam, motywator zawsze się przyda
@Kwietas
Oby oby
@Shadows
Również mam taką nadzieję. GT przygotowane do zimy, 4 x 195/60r15 Polaris 3, płyny uzupełnione, gitarra. Natomiast GTI to muszę dorwać gdzieś felgi stalowe 15' 4x100, nie ma ktoś przypadkiem?
@Bziuk
Warto bez dwóch zdań, zresztą pewnie w Krk miałeś styczność z Mijagi 5d, to wiesz, że może jechać i skręcać
@janusz
Wiem janusz wiem, wrzesień mieliśmy straszny prywatnie, tak, że nie było opcji by się wyrwać. Przyszły rok - nie ma bata.
@rz & @Modzelitto & @Ulus
P11 GT jest o tyle problematyczne, że moje Kochanie jak się okazało - średnio się czuje z kierownicą Primery, głównie chodzi o parkowanie yeeeaaaaa. Plus tego taki, że dobrze, że nie kupiłem P12, bo musiałbym nią jeździć . Jednak przejście dla kobiety z N15 1.4 lpg, na jakby nie było sporo większą i o wiele mocniejszą P11 GT to zły pomysł. Prawdopodobnie wystawię GT'ka i będę szukał dla niej N16. Nie mogło to być na odwrót w czasie, że GTI pierwsze? Nie mogło, bo pewne nie przekonałbym się do P11 nigdy, a tak to kajam się i przyznaję - zajebisty wóz.
@Andrzej.
Robi robotę ta atrapa, choć poliftowa też nie jest zła. One są po prostu inne
@lazik
Całkiem możliwe, o Rzeszowa ile tam właściciele mieli, z 50km? Dzięki
Ufff, a w temacie, w poniedziałek odstawiłem auto do znawców tematu na porządna kąpiel z zewnątrz jak i pod maską. Dreszczyk emocji po myciu - yessss, odpalił od kopa, będzie służył. "I wyłonił się kawał fajnego wozu, który zachęca do dłubania" /by foo/
No to garage city i foto foto.
Wyblakła naklejka obok znaczka GTI, przedstawiała kiedyś herb Madrytu
Ależ widać po plastikach, jak bardzo słońce oświetlało ten wóz. Jakiś specyfik trzeba będzie kupić.
Ktoś chętny na ori koła GTI w pięknym stanie?
Interior.
@majchrzok
Podziękował
@radziejwwl
Dokładnie ten sam.
@sebo123
Daj wcześniej info, może uda się zrobić większą ekipą
@vixo
Dokładnie, tak jak piszesz. Oba do przeglądnięcia
@KTR
Lata marudzenia hehe, jak nie ktoś mi podkupił, to nie było funduszu, to znów, nikt nie chciał sprzedać... no i jest skurczybyk. A jak tam u Ciebie, jakiś nissan po GT się pojawił?
@sznikers99
Zgadzam się po całości. Już miałem położone na 5d GTI i zaczął mnie inspirować projekt żywego z tymi skyline'ami itd., a tu masz...
@janusz
Będzie jeżdżone, mam dobre 15 lat by zgniło Były właściciel tuż po sprowadzeniu położył konserwację by przynajmniej na jakiś czas mieć spokój. Wewnątrz zmianie ulegną jedynie detale, typu kiera, jakieś obszycia z nicią, może audio. Z zewnątrz gleba i koła z foowooza. Silnikowo to jeszcze nie wiem, kusi mnie dokończyć to co przy nx nie zdążyłem, a kilka pomysłów się tam kołata po głowie... motywuje mnie hiport, z prostej przyczyny:
RZ chrupek N14 l.port 152KM hamka u mnie > 164KM hamka na zlocie
Foowooz B13 h.port 163KM hamka u mnie > z proporcji wypluło by 176KM hamka na zlocie, czyżby rekord bez wchodzenia w silnik, samym osprzętem?
Hipotetyczny współczynnik pesymizmu: 0,9239766081871345
Hipotetyczny współczynnik optymizmu: 1,082278481012658
Hehehe, ależ to sobie sprytnie wykminiłem, nie?
@Cubuś
Dziękuję, nawet nie wiesz jak tym forumowym 5d N14 kibicowałem i kibicuję Tak oryginałom jak i swapionym. Nie ma co się oszukiwać, sunny 5d jest jak 100NX, piękne paskudztwo w jednym, ten tył nadmuchany hehehe, okropne i za to kocham ten wóz właśnie. SSS rocks, dla mnie jako wieloletniego posiadacza 100NX, przejście na Sunny GTI to po prostu jak wejść w swoje kapcie. 5d GTI łączy oba te auta, deczko lżejszy od nx, ma 4 drzwi przez co mega użyteczny, druga sprawa to dużo sztywniejszy dach, a dupa idento dociążona potężną klapą bagaja. I najważniejsze aktorski rodowód, grał jedną z pierwszoplanowych ról z Olgierdem Halskim
@Ryba
Aha, 100pln paliwo + 5250pln zakup, sprzedający doskonale wiedział co ma, zresztą tak po prawdzie, to też nie próżnował, zadbał o typowe dla tego modelu i przebiegu bolączki: nowa oryginalna chłodnica wody, amortyzatory SACHS, piasta po regeneracji, zdemontował hak, konserwacja podwozia, filtr paliwa i powietrza, oleum, poduszka silnika od strony rozrządu, sworznie wahaczy i silent blocki, a na sam koniec walczył z heblami z tyłu przestawiając regulatory i jak sam zresztą mówił w złą stronę i to czuć - luzik, zajmę się tym w swoim czasie. Jak na rok czasu w kraju, to sporo już tam podziałał. Powodem sprzedaży było need money na zdrowotne cele, tak, że trzymam kciuki by wszystko się elegancko potoczyło.
@rz
Po latach posuchy, kapnęło Może nie najbardziej, bo kilka projektów jest naprawdę grubaśnych na forum, ale będę się starał by to jako tako się prezentowało. Dzięki rz!
@Chemik
Znam ten ból... swego czasu jak Adamus z 100NX Squad sprzedawał pierwszego 100NX+T, aż mnie roznosiło, bo nie było jak się wyrwać po auto. Dziękówka. Będzie jeżdżone Dość zimowania aut, autka się cieszą jak kółeczka się toczą
@DubSon
Thx. Oj tam, motywator zawsze się przyda
@Kwietas
Oby oby
@Shadows
Również mam taką nadzieję. GT przygotowane do zimy, 4 x 195/60r15 Polaris 3, płyny uzupełnione, gitarra. Natomiast GTI to muszę dorwać gdzieś felgi stalowe 15' 4x100, nie ma ktoś przypadkiem?
@Bziuk
Warto bez dwóch zdań, zresztą pewnie w Krk miałeś styczność z Mijagi 5d, to wiesz, że może jechać i skręcać
@janusz
Wiem janusz wiem, wrzesień mieliśmy straszny prywatnie, tak, że nie było opcji by się wyrwać. Przyszły rok - nie ma bata.
@rz & @Modzelitto & @Ulus
P11 GT jest o tyle problematyczne, że moje Kochanie jak się okazało - średnio się czuje z kierownicą Primery, głównie chodzi o parkowanie yeeeaaaaa. Plus tego taki, że dobrze, że nie kupiłem P12, bo musiałbym nią jeździć . Jednak przejście dla kobiety z N15 1.4 lpg, na jakby nie było sporo większą i o wiele mocniejszą P11 GT to zły pomysł. Prawdopodobnie wystawię GT'ka i będę szukał dla niej N16. Nie mogło to być na odwrót w czasie, że GTI pierwsze? Nie mogło, bo pewne nie przekonałbym się do P11 nigdy, a tak to kajam się i przyznaję - zajebisty wóz.
@Andrzej.
Robi robotę ta atrapa, choć poliftowa też nie jest zła. One są po prostu inne
@lazik
Całkiem możliwe, o Rzeszowa ile tam właściciele mieli, z 50km? Dzięki
Ufff, a w temacie, w poniedziałek odstawiłem auto do znawców tematu na porządna kąpiel z zewnątrz jak i pod maską. Dreszczyk emocji po myciu - yessss, odpalił od kopa, będzie służył. "I wyłonił się kawał fajnego wozu, który zachęca do dłubania" /by foo/
No to garage city i foto foto.
Wyblakła naklejka obok znaczka GTI, przedstawiała kiedyś herb Madrytu
Ależ widać po plastikach, jak bardzo słońce oświetlało ten wóz. Jakiś specyfik trzeba będzie kupić.
Ktoś chętny na ori koła GTI w pięknym stanie?
Interior.
Opalarką można potraktować, podobno bardzo dobrze się sprawdza.foo pisze: Ależ widać po plastikach, jak bardzo słońce oświetlało ten wóz. Jakiś specyfik trzeba będzie kupić.
Fajnie, że Ci się udało trafić taki wóz jak chciałeś, chociaż ja to trochę żałuję, że tak szybko po Primerze, bo jakbyś trochę dłużej posiedział przy P11 to z Twoim zapleczem i pomysłami może wyszłyby do niej kolejne rozpórki, stabik na tył... A wtedy pewnie byłbym pierwszym klientem
Gratki jeszcze raz
pozdr. Kamil
Osobiście uważam, że atrapa taka jaką ty masz wygląda bardziej zadziorniefoo pisze: Robi robotę ta atrapa, choć poliftowa też nie jest zła. One są po prostu inne
Dlatego takiej poszukuję do siebie...
PS. Chętnie kupię atrapę (najlepiej białą). Jeśli ktoś posiada niech daje znać na PW.
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
napatrzyć się nie moge...
Jak ja bym miał takie auto, w takim stanie, wstawiłbym go do garażu i czekał na żółte blachy...
Jak ja bym miał takie auto, w takim stanie, wstawiłbym go do garażu i czekał na żółte blachy...
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859