Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Nissan Sunny GTI by Ammaimon

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2012-04-17, 21:10

Shadows, dopiero zaczynam coś tam dłubać :) ostatnie spoty nie pasowały mi czasowo niestety, albo nie miałem czym przyjechać. Moje auto wyjedzie pewnie w połowie sezonu dopiero...
killer2000, konieczność to nie jest, pod warunkiem, że nie masz przesuniętej odcinki. U mnie przy ok. 7300-7400rpm pojawiał się valve float i twardsze sprężynki temu zaradziły. Silnik chodzi jak sieczkarnia tudzież drag na metanolu :D

Pozdro

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2013-01-13, 17:58

Odkope z ciekawosci , bo ani widu ani slychu :shock: Jak tam GTI zyje ? jakies power up ?? :-)
Obrazek

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2013-01-16, 01:25

Hej hej,

Ciężko stwierdzić, czy auto żyje... Szykują się grube mody, ale przez opieszałość wykonawcy, Nissan stoi już ponad rok bez sprawnego serca :/ Jak tylko coś się wydarzy i będzie bliżej końca, to na pewno dam znać :)

Pozdro!

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2013-01-18, 21:16

Może uchylisz rąbka tajemnicy ??

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2013-01-18, 21:43

podj, Jeszcze trochę Was potrzymam w niepewności, bo sam nie wiem co z tego wyjdzie... Na pewno zostaje SR N/A. Cierpliwości! :D

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2013-01-18, 23:33

ammaimon pisze:podj, Na pewno zostaje SR N/A. Cierpliwości! :D
I tylko to mnie trzyma przy życiu...

Będę śledził temat.

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-02, 08:14

no to teraz wiem dlaczego sie mnie tak wypytujesz o rózne rzeczy:)

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-04-13, 07:35

I jak, opieszały wykonawca wziął się w końcu za Twoje N14? :->

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2013-08-02, 21:27

Odgrzany kotlet!! Auto ożyło, ale póki co szykuje się docieranko :P

czajnik,
no to teraz wiem dlaczego sie mnie tak wypytujesz o rózne rzeczy:)
Miałem już wtedy swój plan :) Pisałem w Twoim temacie, że będzie podobnie stąd moja ciekawość.

Pozdro!

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2013-08-03, 14:35

Docieraj fure i trzeba sie pokazac szerszej publiczności 8-)
Obrazek

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2013-08-03, 16:36

Chyba, że nic się nie zmieni to wtedy wstyd :D

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2013-08-03, 16:42

Dotrzyj ładnie fure i pokaż ze nie tylko VE potrafi :evil:
Obrazek

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-08-04, 17:30

jakis opis modów?

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2013-08-29, 15:14

Dobra, czas odkopać temat jakoś porządniej.

Po baaardzo długim okresie czasu Nissan w końcu zaczął się turlać :)

Lista modyfikacji:
- doprężające tłoki 300zx,
- rozwiert bloku pod większe tłoki,
- odelżony wał,
- odelżone koło zamachowe,
- odelżone korbowody,
- legalizacja korbowodów, wyważenie całości układu,
- maksymalna obróbka głowicy,
- prowadnice zaworowe fosforobrązowe Volkswagen,
- śruby do korb ARP,
- panewki główne i korbowe ACL,
- lekkie sworznie Ross Racing,
- sprzęgło spiek 6 łapek,
- wentylator chłodnicy SPAL,
- nowe pierścienie tłokowe, poduszki silnika, uszczelki, oringi, paski i inne cuda,
- dekiel zaworowy biała perła :)

Zostało do zrobienia:
- wymienić tłumik środkowy i poprawić wydech,
- zmienić regulator ciśnienia paliwa z nastawnego F1-Z na 4 barowy z Volkswagena,
- wymienić miskę olejową (obecna coś cieknie),
- wymienić zegary w konsoli środkowej z aftermarket na komplet z Audi B4,
- w niedalekiej przyszłości czeka mnie zmiana pompy oleju: jeśli nie znajdę jakiejś używki w dobrym stanie, to zbieram na nówkę z ASO ;)

W międzyczasie wyszedł też milion innych rzeczy jak 7 na 8 krzywych zaworów ssących (pewnie od stukowego), pierścienie tłokowe dosłownie (!) rozsypały się w rękach po wyjęciu (półki tłoków też wyglądały średnio), mnóstwo silikonu, dosztukowanych śrubek i innych rzeczy, krzywy docisk sprzęgła, krzywe kółko od pompy wspomagania (które ścinało pasek), ogólnie obraz nędzy i rozpaczy :/ Aż ciężko mi uwierzyć, że auto wypluło 197KM i nic nie wybuchło w międzyczasie.

Wczoraj zakończyłem docieranie i po wszystkich poprawkach czas na finalne strojenie i hamownie. Co wyjdzie i ile wyjdzie tego nie wie nikt :D
sznikers99 pisze:Jałowe dalej jak fura do dragów? Czy można upalać w mieście? :mrgreen:
Jałowe bez zmian, ale nigdy nie przeszkadzało to w upalaniu w mieście :)

Pozdro,

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2013-08-29, 15:56

Na nastepnego posta musisz obowiazkowo zrobic jakies zdj jak nie masz aparata to Ci po rzyczę xD :-D
Obrazek

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2013-08-29, 20:09

Przy okazji może zrobię foto silnika i białego dekla, bo oprócz tego, żadnych zmian na zdjęciach nie zobaczycie :P nie mam niestety fotek podzespołów i budowy silnika, bo w ferworze walki nikt o tym nie pomyślał...
Filmiki będą jak będzie można kręcić auto wyżej niż do 5000rpm ;)

Pozdro,

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-08-29, 20:29

O właśnie, czym malowałeś na biało? Tak się zastanawiam właśnie nad połączeniem czarnego lakieru i białych detali :)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2013-08-30, 09:21

Oddałem do malowania proszkowego. Ponoć nic się z tym nie dzieje i się sprawdza :)

Pozdro,

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-08-30, 13:27

Co wy z tymi schizami na temat VE macie ?? :P VE to seryjny silnik, tutaj jest gruba grzebanina... Przegrac to nie wstyd, ale zmienic walki w VE , dorzucic wieksze tloki itp i de nie bedzie mialo niestety polotu, proponuje porownywac silniki po modyfikacjach , i silniki seryjne.. ach ta nagonka na VE , chyba czas zaczac na meskie walki odkladac :D

Co do malowania proszkowego pokrywy osobiscie sie jakos boje jak dla kumpla w crx po tym padl silnik i 2 pompy oleju przez drobinki piasku...
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2013-08-30, 13:51

Gdzie będziesz stroił?

ps. No i żadne schizy, po prostu VE nie jadą ;)

rz

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2013-08-30, 14:51

Boro1989, Wg moich wyliczeń koszt 200KM VE i DE jest bardzo zbliżony. Zobaczymy co wyjdzie teraz i będzie można wtedy debatować, czy jest sens tak się bawić i porównywać. A nagonki nie ma - po prostu śmieszą mnie gadki, że tylko VE jest rozwojowe, bo ma trochę momentu od 2000rpm i inne bzdury... Kogo to obchodzi w dłubanym N/A? Mam się chwalić kolegom, że jak zapomnę zredukować bieg to mi się auto szybciej poturla? :)

rz, strojeniem zajmie się voj2s i może Colin w Krk.

Pozdro,

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-08-30, 15:07

VE od 2k nie jedzie ;) jeździłeś Ty kiedyś VE ?;) VE się budzi od 4k, wtedy zaczyna się zabawa :)

a mnie śmieszą porównywania dłubanych DE do seryjnych VE, toć to po prostu seria ;) a seria nigdy nie jeździ ,

rz mówisz że nie jedzie ? Limona zdrowo zap* tak samo jak Goago , i dalej sądzisz że nie jedzie?
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2013-08-30, 15:31

Nie chce mi się szukać tych gadek o płaskim momencie w całym zakresie, ale każdy temat VE ma takiego posta pod wspaniałym wykresem z wielkimi cyframi :P
Jakbym chciał równać się z seryjnymi VE to musiałbym się cofnąć 3 lata, więc nie wiem po co ta dyskusja? Projekt poszedł naprzód i celuję trochę wyżej. Mam nadzieję, że niedługo się okaże czy było warto, czy nie. Na razie jest ok :)

Auto Goago na pewno śmiga ostro, ale tam dużą robotę robi też masa...

Pozdro,

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2013-08-30, 15:44

Trudno w to uwierzyć...ale zgadzam się z Boro :-P
100NX Krzycha z VE zdrowo za pitala...VE to taki następca DE a trudno zeby Nissan zrobil silnik gorszy od poprzedniego...Np. Mój DE daje rade zdłubanej Astrze GSI z XE pod maską i MK3 z ABF co tez w serii maja 150KM...ale juz z Hondowskimi B18/B16 już jest ciezko :( a VE w serii by sobie z nimi poradził tak mi sie wydaje...obydwa silnik są dobre moim zdaniem :) Mówie o w miarę seryjnych silnikach...
Obrazek

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-08-30, 18:48

dlatego mnie zastanawia po co ta cała nagonka na VE... i porównywanie zmodyfikowanych silników DE , zresztą temat rzeka, ja mam seryjny silnik, Ty masz wyżyłowany po remoncie , jest fajnie wszyscy są zadowoleni :D ogólnie i tak gratki za modyfikacje i za cierpliwość rok czasu na zbudowanie DE to po prostu jakaś masakra.. ;)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2013-08-30, 19:21

Shadows, mam nadzieję, że będzie okazja zrobić jakiś mały pojedynek jak już będę miał auto :)

Boro1989, To nie nagonka tylko bardziej żart, bo wszyscy wolą wsadzać VE niż bawić się DE. Taka moda ;) Myślę, że budowa mogła się zakończyć dużo szybciej, ale niestety na niektóre rzeczy nie miałem wpływu. Liczę, że cierpliwość jakoś mi się odpłaci :D

Pozdro,

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2013-08-30, 19:24

ammaimon, Ja to jedynie moge po patrzec jak Ty zap*****asz bo Ja to sie moge przejechac z Toba rekreacyjnie :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2013-08-30, 19:39 przez Shadows, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-08-30, 19:42

Wiesz , Ve to pójście na łatwiznę, i moim zdaniem mimo wszystko bardziej rozwojowy silnik.. ale jak powiedziałem temat rzeka, i tak jestem pod wrażeniem wszystkich tych modów które tutaj poczyniłeś , chciałbym chociaż połowe z tego zrobić w moim VE i będę zadowolony :D czekam na filmik jak to zapodaje!
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2013-08-30, 19:54

no powiem ci że po liście jestem bardzo ciekaw co wam wyszło z Tego. Trzymam kciuki co by był efekt zamierzony.

co do tematu VE vs. DE to się nie wypowiadam ;-)
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-08-30, 19:57

Boro1989 pisze:mimo wszystko bardziej rozwojowy silnik
Szczerze wątpię, z DE wyciągniesz tyle co z VE tylko trzeba kanały powiększyć. I tak trzeba zmieniać wałki w obu i tak żeby osiągnąć więcej niż jakieś 210KM. Seria VE ma ten plus, że w serii może być i poganiaczem na ulice i dobrym dupowozem. Ale jak budujesz wóz do wariowania to nie warto bawić się w VE. Jak chcesz dupowóz z pazurem to wsadzaj VE. Jak chcesz tylko killować i upalać moduj DE. To jest moje zdanie :))

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”