[Sunny] Nissan Sunny GTI by Ammaimon
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Shadows, dopiero zaczynam coś tam dłubać ostatnie spoty nie pasowały mi czasowo niestety, albo nie miałem czym przyjechać. Moje auto wyjedzie pewnie w połowie sezonu dopiero...
killer2000, konieczność to nie jest, pod warunkiem, że nie masz przesuniętej odcinki. U mnie przy ok. 7300-7400rpm pojawiał się valve float i twardsze sprężynki temu zaradziły. Silnik chodzi jak sieczkarnia tudzież drag na metanolu
Pozdro
killer2000, konieczność to nie jest, pod warunkiem, że nie masz przesuniętej odcinki. U mnie przy ok. 7300-7400rpm pojawiał się valve float i twardsze sprężynki temu zaradziły. Silnik chodzi jak sieczkarnia tudzież drag na metanolu
Pozdro
Dobra, czas odkopać temat jakoś porządniej.
Po baaardzo długim okresie czasu Nissan w końcu zaczął się turlać
Lista modyfikacji:
- doprężające tłoki 300zx,
- rozwiert bloku pod większe tłoki,
- odelżony wał,
- odelżone koło zamachowe,
- odelżone korbowody,
- legalizacja korbowodów, wyważenie całości układu,
- maksymalna obróbka głowicy,
- prowadnice zaworowe fosforobrązowe Volkswagen,
- śruby do korb ARP,
- panewki główne i korbowe ACL,
- lekkie sworznie Ross Racing,
- sprzęgło spiek 6 łapek,
- wentylator chłodnicy SPAL,
- nowe pierścienie tłokowe, poduszki silnika, uszczelki, oringi, paski i inne cuda,
- dekiel zaworowy biała perła
Zostało do zrobienia:
- wymienić tłumik środkowy i poprawić wydech,
- zmienić regulator ciśnienia paliwa z nastawnego F1-Z na 4 barowy z Volkswagena,
- wymienić miskę olejową (obecna coś cieknie),
- wymienić zegary w konsoli środkowej z aftermarket na komplet z Audi B4,
- w niedalekiej przyszłości czeka mnie zmiana pompy oleju: jeśli nie znajdę jakiejś używki w dobrym stanie, to zbieram na nówkę z ASO
W międzyczasie wyszedł też milion innych rzeczy jak 7 na 8 krzywych zaworów ssących (pewnie od stukowego), pierścienie tłokowe dosłownie (!) rozsypały się w rękach po wyjęciu (półki tłoków też wyglądały średnio), mnóstwo silikonu, dosztukowanych śrubek i innych rzeczy, krzywy docisk sprzęgła, krzywe kółko od pompy wspomagania (które ścinało pasek), ogólnie obraz nędzy i rozpaczy Aż ciężko mi uwierzyć, że auto wypluło 197KM i nic nie wybuchło w międzyczasie.
Wczoraj zakończyłem docieranie i po wszystkich poprawkach czas na finalne strojenie i hamownie. Co wyjdzie i ile wyjdzie tego nie wie nikt
Pozdro,
Po baaardzo długim okresie czasu Nissan w końcu zaczął się turlać
Lista modyfikacji:
- doprężające tłoki 300zx,
- rozwiert bloku pod większe tłoki,
- odelżony wał,
- odelżone koło zamachowe,
- odelżone korbowody,
- legalizacja korbowodów, wyważenie całości układu,
- maksymalna obróbka głowicy,
- prowadnice zaworowe fosforobrązowe Volkswagen,
- śruby do korb ARP,
- panewki główne i korbowe ACL,
- lekkie sworznie Ross Racing,
- sprzęgło spiek 6 łapek,
- wentylator chłodnicy SPAL,
- nowe pierścienie tłokowe, poduszki silnika, uszczelki, oringi, paski i inne cuda,
- dekiel zaworowy biała perła
Zostało do zrobienia:
- wymienić tłumik środkowy i poprawić wydech,
- zmienić regulator ciśnienia paliwa z nastawnego F1-Z na 4 barowy z Volkswagena,
- wymienić miskę olejową (obecna coś cieknie),
- wymienić zegary w konsoli środkowej z aftermarket na komplet z Audi B4,
- w niedalekiej przyszłości czeka mnie zmiana pompy oleju: jeśli nie znajdę jakiejś używki w dobrym stanie, to zbieram na nówkę z ASO
W międzyczasie wyszedł też milion innych rzeczy jak 7 na 8 krzywych zaworów ssących (pewnie od stukowego), pierścienie tłokowe dosłownie (!) rozsypały się w rękach po wyjęciu (półki tłoków też wyglądały średnio), mnóstwo silikonu, dosztukowanych śrubek i innych rzeczy, krzywy docisk sprzęgła, krzywe kółko od pompy wspomagania (które ścinało pasek), ogólnie obraz nędzy i rozpaczy Aż ciężko mi uwierzyć, że auto wypluło 197KM i nic nie wybuchło w międzyczasie.
Wczoraj zakończyłem docieranie i po wszystkich poprawkach czas na finalne strojenie i hamownie. Co wyjdzie i ile wyjdzie tego nie wie nikt
Jałowe bez zmian, ale nigdy nie przeszkadzało to w upalaniu w mieściesznikers99 pisze:Jałowe dalej jak fura do dragów? Czy można upalać w mieście?
Pozdro,
O właśnie, czym malowałeś na biało? Tak się zastanawiam właśnie nad połączeniem czarnego lakieru i białych detali
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Co wy z tymi schizami na temat VE macie VE to seryjny silnik, tutaj jest gruba grzebanina... Przegrac to nie wstyd, ale zmienic walki w VE , dorzucic wieksze tloki itp i de nie bedzie mialo niestety polotu, proponuje porownywac silniki po modyfikacjach , i silniki seryjne.. ach ta nagonka na VE , chyba czas zaczac na meskie walki odkladac
Co do malowania proszkowego pokrywy osobiscie sie jakos boje jak dla kumpla w crx po tym padl silnik i 2 pompy oleju przez drobinki piasku...
Co do malowania proszkowego pokrywy osobiscie sie jakos boje jak dla kumpla w crx po tym padl silnik i 2 pompy oleju przez drobinki piasku...
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Boro1989, Wg moich wyliczeń koszt 200KM VE i DE jest bardzo zbliżony. Zobaczymy co wyjdzie teraz i będzie można wtedy debatować, czy jest sens tak się bawić i porównywać. A nagonki nie ma - po prostu śmieszą mnie gadki, że tylko VE jest rozwojowe, bo ma trochę momentu od 2000rpm i inne bzdury... Kogo to obchodzi w dłubanym N/A? Mam się chwalić kolegom, że jak zapomnę zredukować bieg to mi się auto szybciej poturla?
rz, strojeniem zajmie się voj2s i może Colin w Krk.
Pozdro,
rz, strojeniem zajmie się voj2s i może Colin w Krk.
Pozdro,
VE od 2k nie jedzie jeździłeś Ty kiedyś VE ?;) VE się budzi od 4k, wtedy zaczyna się zabawa
a mnie śmieszą porównywania dłubanych DE do seryjnych VE, toć to po prostu seria a seria nigdy nie jeździ ,
rz mówisz że nie jedzie ? Limona zdrowo zap* tak samo jak Goago , i dalej sądzisz że nie jedzie?
a mnie śmieszą porównywania dłubanych DE do seryjnych VE, toć to po prostu seria a seria nigdy nie jeździ ,
rz mówisz że nie jedzie ? Limona zdrowo zap* tak samo jak Goago , i dalej sądzisz że nie jedzie?
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Nie chce mi się szukać tych gadek o płaskim momencie w całym zakresie, ale każdy temat VE ma takiego posta pod wspaniałym wykresem z wielkimi cyframi
Jakbym chciał równać się z seryjnymi VE to musiałbym się cofnąć 3 lata, więc nie wiem po co ta dyskusja? Projekt poszedł naprzód i celuję trochę wyżej. Mam nadzieję, że niedługo się okaże czy było warto, czy nie. Na razie jest ok
Auto Goago na pewno śmiga ostro, ale tam dużą robotę robi też masa...
Pozdro,
Jakbym chciał równać się z seryjnymi VE to musiałbym się cofnąć 3 lata, więc nie wiem po co ta dyskusja? Projekt poszedł naprzód i celuję trochę wyżej. Mam nadzieję, że niedługo się okaże czy było warto, czy nie. Na razie jest ok
Auto Goago na pewno śmiga ostro, ale tam dużą robotę robi też masa...
Pozdro,
Trudno w to uwierzyć...ale zgadzam się z Boro
100NX Krzycha z VE zdrowo za pitala...VE to taki następca DE a trudno zeby Nissan zrobil silnik gorszy od poprzedniego...Np. Mój DE daje rade zdłubanej Astrze GSI z XE pod maską i MK3 z ABF co tez w serii maja 150KM...ale juz z Hondowskimi B18/B16 już jest ciezko a VE w serii by sobie z nimi poradził tak mi sie wydaje...obydwa silnik są dobre moim zdaniem Mówie o w miarę seryjnych silnikach...
100NX Krzycha z VE zdrowo za pitala...VE to taki następca DE a trudno zeby Nissan zrobil silnik gorszy od poprzedniego...Np. Mój DE daje rade zdłubanej Astrze GSI z XE pod maską i MK3 z ABF co tez w serii maja 150KM...ale juz z Hondowskimi B18/B16 już jest ciezko a VE w serii by sobie z nimi poradził tak mi sie wydaje...obydwa silnik są dobre moim zdaniem Mówie o w miarę seryjnych silnikach...
dlatego mnie zastanawia po co ta cała nagonka na VE... i porównywanie zmodyfikowanych silników DE , zresztą temat rzeka, ja mam seryjny silnik, Ty masz wyżyłowany po remoncie , jest fajnie wszyscy są zadowoleni ogólnie i tak gratki za modyfikacje i za cierpliwość rok czasu na zbudowanie DE to po prostu jakaś masakra..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Shadows, mam nadzieję, że będzie okazja zrobić jakiś mały pojedynek jak już będę miał auto
Boro1989, To nie nagonka tylko bardziej żart, bo wszyscy wolą wsadzać VE niż bawić się DE. Taka moda Myślę, że budowa mogła się zakończyć dużo szybciej, ale niestety na niektóre rzeczy nie miałem wpływu. Liczę, że cierpliwość jakoś mi się odpłaci
Pozdro,
Boro1989, To nie nagonka tylko bardziej żart, bo wszyscy wolą wsadzać VE niż bawić się DE. Taka moda Myślę, że budowa mogła się zakończyć dużo szybciej, ale niestety na niektóre rzeczy nie miałem wpływu. Liczę, że cierpliwość jakoś mi się odpłaci
Pozdro,
Wiesz , Ve to pójście na łatwiznę, i moim zdaniem mimo wszystko bardziej rozwojowy silnik.. ale jak powiedziałem temat rzeka, i tak jestem pod wrażeniem wszystkich tych modów które tutaj poczyniłeś , chciałbym chociaż połowe z tego zrobić w moim VE i będę zadowolony czekam na filmik jak to zapodaje!
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Szczerze wątpię, z DE wyciągniesz tyle co z VE tylko trzeba kanały powiększyć. I tak trzeba zmieniać wałki w obu i tak żeby osiągnąć więcej niż jakieś 210KM. Seria VE ma ten plus, że w serii może być i poganiaczem na ulice i dobrym dupowozem. Ale jak budujesz wóz do wariowania to nie warto bawić się w VE. Jak chcesz dupowóz z pazurem to wsadzaj VE. Jak chcesz tylko killować i upalać moduj DE. To jest moje zdanieBoro1989 pisze:mimo wszystko bardziej rozwojowy silnik