![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
wlatują inne tłoki ?
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
http://img547.imageshack.us/img547/1159/pv01.jpg - tutaj wygląda jakby były wywiercone daleko w kolektorze i jeszcze pod wiatr...Arias pisze:ulisses, co rozumiesz poprawSą one 2cm za wtryskiwaczami benzyny i nie mam jak ich przenieść bez wymiany kolektora
Tam chyba dopiero w 12-tym poście są foty dobrego montażu, chodzi mniej więcej o to (na zdj. Hany):ulisses pisze:Tutaj masz foto jak to powinno wyglądać. Im bliżej wtrysków benzynowych są wkrętki tym podanie gazu jest bardziej zbliżone do zasilania benzynowego. I jak już się otrząśniesz finansowo z dużego remontu zmień te valteki na coś ludzkiego (hana, barracuda) bo szkoda fajnego auta...
Barracudy do ok 40KM/gar też obrobią.Arias pisze:ulisses, Owszem wtryski już by dawno wpadły, ale ciągle jakieś wydatki, niekoniecznie z samochodem, wlecą prawdopodobnie Hany, bo niestety lepsze już mnie zabijają cenowo
wod2u, Wszystko super, ale to oznacza, że musiałbym sobie drugi kolektor złapać, bo tu już są dziury
Jeśli z kolektora wychodzi 2,5" to daj zaraz za nim 2,25" i długi tłumik. Jak masz dwa kolanka później (bo masz, nie?Arias pisze:jaka średnica ile rury 2,25" i gdzie zwężka na 2"przed belką zanim wydech zaczyna skręcać
Oryginalnie nie ma 2,5 cala, jest chyba 55mm (wymiar rury zbiorczej), tak na 90%. No chyba, że ten był przerabiany, a wtedy wszystko jest możliwe.Arias pisze:Dodatkowo ponownie dzięki uprzejmości kolegi Czajnikakolektorek z P10GT/N14GTi rurowy, z dwururką i zastanawiam się co dalej. Co wykorzystać ze swojego, a co nowego, końcowy na pewno zostaje mój RAGE z wyjściem 100mm
Z tego co wiem z kolektora wychodzi 2,5", chcę go troszkę wyciszyć, także za dwururką chciałbym tłumik wstawić, tylko jaki i jaka średnica ile rury 2,25" i gdzie zwężka na 2"
przed belką zanim wydech zaczyna skręcać
Amen, do dupowozu nie warto robić po całości 2.5"Arias pisze:po całości 2.5" niszczy moment