Neptune pisze: Idąc tropem że jest cel do osiągnięcia chwilowo można pozbyć się paru gratów typowo na fotokomórki.
Na co dzień bym zostawił to co jest
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
W tym roku wybiorę się jeszcze na jakieś 2 imprezy, dopieszczę wszystko co się da do perfekcji i jeśli 13 nie padnie, to w przyszłym roku na Ogólnopolskim Zlocie zrobię właśnie jak piszesz
bombel pisze:Jedyna droga to kompresor wg mnie lub swap na 3,5 albo 4,5
Bombel Auta używam do jazdy na co dzień i przy obecnych osiągach jest dobrze. Cel chciałbym osiągnąć w N/A więc kompresor odpada.
Wczoraj sprawdziłem spalanie wracając od Butryna( podziękowania za gościnę, towarzystwo podczas imprezy, wspólne zamykanie budzika oraz wskazanie drogi w ważnym momencie ... w prawo, w prawo i za krzaki
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
) i na klimie przy prędkościach w przedziale 100-130km gdzie się dało to szybciej uzyskałem dokładnie 8,2l/100km. Było oczywiście trochę wyprzedzania tirów oraz kilku wyleczonych oszołomów których chyba sprowokowała nakleja z zawodów przyklejona na tylnej szybie
Swap na wyżej wymienione silniki wydaję mi się również ekonomicznie niezbyt uzasadniony
lazik pisze: zreszta chyba miales dosc szerokie kapcie z tylu, moze warto sprobowac jakies waskie zalozyc?
temat do przemyślenia
![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)