a to czemu?? Gratuluje zakupu nowego serducha!!!!Pawel18PL pisze:On też był spoko, ale mojego nic nie pobije
[ 100NX] Pawła 100nx gti - reborn
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
pogratulować nowego motoru teraz tylko robić robić i chwalić się cyferkami!
Shadows, nie polecam, pracuje w totalizatorze i wiem że nie wygrasz ;P
Shadows, nie polecam, pracuje w totalizatorze i wiem że nie wygrasz ;P
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 168
- Rejestracja: 2010-03-21, 21:54
- Lokalizacja: krk
Ok, Ali-En, A zegar boostu AG z najwyższej serii chcesz??
[ Dodano: 2013-06-23, 20:49 ]
Kupiłem też wieszaczek w juli ale brakło mi m12 żeby go podwiesić
[ Dodano: 2013-06-23, 20:49 ]
Kupiłem też wieszaczek w juli ale brakło mi m12 żeby go podwiesić
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
N1 to gwarancja tego że z dołu będzie dobrze iść nie wiem jak będize na tych 184-C sam się na nie wiele razy nastawiałem ale pozostałem przy swoich dotychczasowych N1.Pawel18PL pisze:Nic się nie ukryje
postanowiłem iść drogą N/A i nie mieć obaw że zaraz wyjdzie jakiś fuck up... Na pewno wlecą sprężynki BC, lekki zamach, lekkie pasowe, zastanawiam się nad wrzuceniem wałeczków Kelforda ale chciałbym usłyszec opinię Coobcia na ich temat, a jak nie to przynajmniej N1. Reszta to taki standardzik, mod rozrządu, dolot, wydech...
Na nich amerykanie ponoć 270KM i tak robią... Ale u nich te wyniki dziwne są:P
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
W USA to maximy w specu Szalonego robią wysokie 12 więc wiesz ...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
no wygląda nieźle motorek dużo ich tam jeszcze zostało? bo ja jak ostatnio bylem to na moje oko żaden z górnej warstwy się nie nadawał i sciagali całą górę więc spędziłem tam kilka godzin, a wiem że od nas chlopaki sie nie pierdzielili i brali co lecialo. Ale widze ze sie przylozyles do szukania bo wyglada zacnie Oby służył
Właśnie ten jedyny z górnej warstwy był ok, reszta miała zawsze jakiś feler. Silników zostało jeszcze 23 chyba ale z 5 ma mocno rdzawy nalot na wałkach... ten był 4 który rozkręcaliśmy i jak tylko zobaczyłem to powiedziałem biore i dałem sobie spokój z dalszą częścią szukania
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Z tego co wiem to do tej pory było 215KM na kompresorze, nawalone pod ta maską...
A tak zrobić takie 230-240N/A VE i nie dość że będzie szybsze, to mniej będzie palić
Choć fajnie by było kompresor do VE dołożyć na takim 0,3-0,4bara nie ma opcji żeby 250KM nie pękło przy czym niuta sporo więcej jak w N/A...
A tak zrobić takie 230-240N/A VE i nie dość że będzie szybsze, to mniej będzie palić
Choć fajnie by było kompresor do VE dołożyć na takim 0,3-0,4bara nie ma opcji żeby 250KM nie pękło przy czym niuta sporo więcej jak w N/A...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ale chyba taniej wyjdzie kompresor zalozyc niz wypluc 240 z VE ale moge sie mylic
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Gratki zakupu... wyglada dobrze...
Uważam że N/A to bardzo dobry pomysł... i większe mozliwości pozamiatania klasy...
Najwyzej jak będzie mało to mu sie coś tam dorzuci... ale na to zawsze bedzie czas...
Wyszykuj wóz tak zeby przetrwał pare lat a i reszta jakoś tam przyjdzie...
"Tylko przemyślane projekty" bez zbędnego pośpiechu...
Uważam że N/A to bardzo dobry pomysł... i większe mozliwości pozamiatania klasy...
Najwyzej jak będzie mało to mu sie coś tam dorzuci... ale na to zawsze bedzie czas...
Wyszykuj wóz tak zeby przetrwał pare lat a i reszta jakoś tam przyjdzie...
"Tylko przemyślane projekty" bez zbędnego pośpiechu...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
Absolutnie się nie zgadzam, zrobiłem sobie sam mały bilansfoo pisze:Hyhy, jak dla mnie to patrząc na dotychczasowe jakby nie było przecieranie szlaków, VE to krok w tył. Miałem nadzieję, że apetyt wzrośnie w miarę jedzenia i będzie na grubo po kompresorze...
SR20DE+K:
+cena remontu mniejsza niż VE
-większe ryzyko awarii (przypadków moc na forum że po złożeniu coś daje dupy i od nowa remont)
-słabe przepływy głowicy
-zmęczenie materiału korbowodów czy tłoków
-hydraulika czyli nie zakręcę wyżej jak 7500
-koniec wydajności kompresora- wraz z wzrostem obrotów grzałby tylko bardziej powietrze i zyskiwał charakterystykę diesla- mega kop z dołu a im wyżej tym gorzej
-podmiana kompresora by niewiele wniosła poza wywindowaniem kosztów
VE
-cena zakupu
+wiek konstrukcji
+awaryjność (komuś oddało VE w N/A??)
+brak strat w mocy z tytułu napędu kopresora
+spalanie
+głowica na mechanice - można kręcić pod 9k i ciągle budować moc do odcinki
+potencjał(jak mi już strzeli do głowy uturbić to może być tylko lepiej niż jak na DE)
Pierwszym modem w 100nxie ma być zakup micry 1.3 żeby można było kompleksowo podejść do tematu, może nawet odpuszczę jeden zlot i przyjadę micrą żeby z należytą starannością zrobić 100nx mint - malowanie całego auta i wygląd full seria .*Kazik* pisze:motorownia ok a co z blacharką czy po prostu to ma być wyłącznie mega power
Ślicznie dziękujęNissanDreams pisze:Kolejne VE ale nam się ich roi na forum Gratki Pawel18PL
Może jeszcze mnie nie znasz tak dobrze, ale ci którzy mieli okazję mnie poznać mam nadzieję potwierdzą, że nie jestem człowiekiem który podchodzi z pośpiechem... Jak się na coś zawezmę to choćby i 3-4 lata miało trwać to dopnę swego . Dzięki wszystkim za dobre słowaTomek g35c pisze:Gratki zakupu... wyglada dobrze...
Uważam że N/A to bardzo dobry pomysł... i większe mozliwości pozamiatania klasy...
Najwyzej jak będzie mało to mu sie coś tam dorzuci... ale na to zawsze bedzie czas...
Wyszykuj wóz tak zeby przetrwał pare lat a i reszta jakoś tam przyjdzie...
"Tylko przemyślane projekty" bez zbędnego pośpiechu...
PS: Mam nadzieję, że w sobotę coś już podłubię
Ostatnio zmieniony 2013-06-24, 19:37 przez Pawel18PL, łącznie zmieniany 1 raz.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
no, panewki też zdarzyło mi się wymieniać ale generalnie silniki bezawaryjne. niektóre potrafią popijać oliwę więc profilaktycznie dobrze jest wymienić uszczelniacze zaworowe
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
a ile jest VE, ile DE? DE jest od groma więc nie dziwota, że słychać, że oddają.Pawel18PL pisze:+awaryjność (komuś oddało VE w N/A??)
VE dopiero zaczyna przybywać, poczekaj aż narobią takie przebiegi przy pałowaniu, to też będą padać
Co do fury, to kurde, myślałem, że będzie gruby projekt.
Mam nadzieję, że nie zostaniesz na standardowym 200KM
Na pewno będzie więcej niż było więc spokojnie A może was jeszcze czymś zaskoczę ?
[ Dodano: 2013-06-24, 20:05 ]
W ogóle to super dzięki za rady, im więcej pomocnych uwag tym lepiej
[ Dodano: 2013-06-24, 20:05 ]
W ogóle to super dzięki za rady, im więcej pomocnych uwag tym lepiej
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Deczko źle mnie zrozumiałeś... widząc twe płonne nadzieje na lepszy wynik o 0.6s na innym sprzęcie pomiarowym (Zlot), miałem głęboką nadzieję, że w końcu zobaczę jakiegoś naprawdę mocnego 100NX w kraju i będzie DET na młodej jurnej turbince, osobiście tylko ten silnik uznaję jako godny turbienia. W tym kontekście - krok wstecz. Wiesz, znamy się lata i młody gniewny, sobie myślę, zrobi skurczybyk K+T i 3, może 4 z przodu pęknie, a tu n/a z VE... też dobrze hehe, będzie weselej w klasiePawel18PL pisze:Absolutnie się nie zgadzam, zrobiłem sobie sam mały bilansfoo pisze:Hyhy, jak dla mnie to patrząc na dotychczasowe jakby nie było przecieranie szlaków, VE to krok w tył. Miałem nadzieję, że apetyt wzrośnie w miarę jedzenia i będzie na grubo po kompresorze...
SR20DE+K:
...
VE
Co nie zmienia faktu i cytując...
ps. 100NX na stan "mint" - o ile ktoś parał się poważnym kolekcjonerstwem, to proszę ja ciebie Twój egzemplarz to na starcie się nie nadaje... zresztą jak i większość w kraju. Możemy co najwyżej tymczasowo odrudzić i odmalować nasze furki, czego każdemu życzęDubSon pisze:... kurde, myślałem, że będzie gruby projekt.
Pozdr,
foo