[ 350Z] nisssan 350z BITURBO
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ 350Z] nisssan 350z BITURBO
Witam wszystkich , jako że jestem tu nowy chce przedstawić mojego nissanna 350Z BITURBO.
Na wstępie pare słów o nim
Auto z 2004r, wersja europejska z silnikiem VQ35DE, hamulce Brembo, szpera, nawigacja, pakiet stylistyczny NISMO.
Auto zakupiłem w sierpniu 2012r. Pierwsze wrażenie w czasie jazdy próbnej (mimo że właściciel się zachwycał przyśpieszeniem auta) to auto w ogóle nie jedzie. Jednak wtedy się nie zdecydowałem na jego zakup, bo cena była wysoka. Auto choć mechanicznie w dobrym stanie to miało malowane przednie błotniki i zderzak. Po jakimś czasie cena zeszła do akceptowalnej wartości i go nabyłem.
Nadal brakowało mocy, więc zacząłem szukać info na temat uturbienia. W Polsce za bardzo nie ma doładowanych 350z. Znam 2 Nissany 350z turbo, jednak oba zostały uturbione gotowym zestawem. Cena takiego set'u turbo była za wysoka jak na moje możliwości (kosztowało by to tyle ile całe auto). Mam spore doświadczenie z uturbianiem innych samochodów zdecydowałem się na własny projekt soft biturbo i zacząłem gromadzić fanty, aż nadeszła zima- wtedy prace ruszyły. Auto pojechało na spawanie kolektorów wydechowych pod turbiny. Następnie wróciło do mnie. Sporo się napracowałem przy nim.
Zmiany w silniku i układzie sterowania i paliwowym:
zewnętrzna chłodnica oleju silnika,
podstawka termostatyczna pod filtrem oleju,
nowa większa chłodnica wspomagania
pompa paliwa walbro255
wtryski Siemens 470ccm3
mega wielki intercooler
2 turbiny z bmw TD04- 13g
2 kolektory wydechowe z kwasa
przelotowy układ wydechowy 2,5cala z kwasa
dolot 3 cale z kwasa
wskaźniki EGT, boost, szerokopasmowy afr ze wskaźnikiem i wyjściem korekcyjnym
EcuMaster DET3
zawór upustowy- podróba HKS'a
dużo złączek silikonowych od FMIC.pl
2 filtry stożkowe
regulator ciśnienia paliwa z wskaźnikiem
pewnie jeszcze parę rzeczy by się znalazło. Wszystkiego nie jestem w stanie zapamiętać.
Obecnie auto jeździ , ale jest nie wystrojone. Wydaje się że nawet bez strojenia jest OK. Jedynie co to wycofałem zapłon o 15 stopni dla bezpieczeństwa.
Docelowo to 400HP i okolice 600Nm
ORTOGRAFIA I INTERPUNKCJA - regulamin forum! (Zaznaczyłem tylko część błędów...)
Na wstępie pare słów o nim
Auto z 2004r, wersja europejska z silnikiem VQ35DE, hamulce Brembo, szpera, nawigacja, pakiet stylistyczny NISMO.
Auto zakupiłem w sierpniu 2012r. Pierwsze wrażenie w czasie jazdy próbnej (mimo że właściciel się zachwycał przyśpieszeniem auta) to auto w ogóle nie jedzie. Jednak wtedy się nie zdecydowałem na jego zakup, bo cena była wysoka. Auto choć mechanicznie w dobrym stanie to miało malowane przednie błotniki i zderzak. Po jakimś czasie cena zeszła do akceptowalnej wartości i go nabyłem.
Nadal brakowało mocy, więc zacząłem szukać info na temat uturbienia. W Polsce za bardzo nie ma doładowanych 350z. Znam 2 Nissany 350z turbo, jednak oba zostały uturbione gotowym zestawem. Cena takiego set'u turbo była za wysoka jak na moje możliwości (kosztowało by to tyle ile całe auto). Mam spore doświadczenie z uturbianiem innych samochodów zdecydowałem się na własny projekt soft biturbo i zacząłem gromadzić fanty, aż nadeszła zima- wtedy prace ruszyły. Auto pojechało na spawanie kolektorów wydechowych pod turbiny. Następnie wróciło do mnie. Sporo się napracowałem przy nim.
Zmiany w silniku i układzie sterowania i paliwowym:
zewnętrzna chłodnica oleju silnika,
podstawka termostatyczna pod filtrem oleju,
nowa większa chłodnica wspomagania
pompa paliwa walbro255
wtryski Siemens 470ccm3
mega wielki intercooler
2 turbiny z bmw TD04- 13g
2 kolektory wydechowe z kwasa
przelotowy układ wydechowy 2,5cala z kwasa
dolot 3 cale z kwasa
wskaźniki EGT, boost, szerokopasmowy afr ze wskaźnikiem i wyjściem korekcyjnym
EcuMaster DET3
zawór upustowy- podróba HKS'a
dużo złączek silikonowych od FMIC.pl
2 filtry stożkowe
regulator ciśnienia paliwa z wskaźnikiem
pewnie jeszcze parę rzeczy by się znalazło. Wszystkiego nie jestem w stanie zapamiętać.
Obecnie auto jeździ , ale jest nie wystrojone. Wydaje się że nawet bez strojenia jest OK. Jedynie co to wycofałem zapłon o 15 stopni dla bezpieczeństwa.
Docelowo to 400HP i okolice 600Nm
ORTOGRAFIA I INTERPUNKCJA - regulamin forum! (Zaznaczyłem tylko część błędów...)
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:43 przez JAREK1111, łącznie zmieniany 7 razy.
jak dla mnie kozak , chciałbym zobaczyć filmik jak to się zbiera
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
proszę, włącz w przeglądarce auto poprawianie i podkreślanie błędów. Nie ignoruj jak Ci podkreśli wyraz na czerwono i POPRAW ! ortografia nie jest super ważna, ale to co Ty piszesz cieżko się czyta...
Rozgryzłeś pinout sterownika silnika, że chcesz stroić EcuMasterem ?
Masz racje. 350Z w serii porusza się do przodu, ale nie przyśpiesza. Dobrze że chcesz uturbić i dać zastrzyk mocy.
IMO samochód nie może jeździć spoko, sporo jest doładowany, wymienione wtryski, nie ma szerokopasmówki w serii i nie jest niczym wystrojony
Rozgryzłeś pinout sterownika silnika, że chcesz stroić EcuMasterem ?
Masz racje. 350Z w serii porusza się do przodu, ale nie przyśpiesza. Dobrze że chcesz uturbić i dać zastrzyk mocy.
IMO samochód nie może jeździć spoko, sporo jest doładowany, wymienione wtryski, nie ma szerokopasmówki w serii i nie jest niczym wystrojony
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Raz polskie znaki są używane, raz nie. Ortografia i interpunkcja zniechęca do czytania już na wstępie....
Projekt bardzo ciekawy, nie powiem. Tylko przedstaw go w należytej formie.
No i wisienka na torcie:
Projekt bardzo ciekawy, nie powiem. Tylko przedstaw go w należytej formie.
No i wisienka na torcie:
Masz zamiar zrobić nim słownie czterysta kilometrów i sześćset nanometrów?JAREK1111 pisze: plan to 400km i okolice 600nm
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
To, że nie jesteś polonistą nie zwalnia Cię z pisania poprawnie po polsku. Zaakceptowałeś regulamin rejestrując się na forum - to go przestrzegaj -> §2 pkt. 3 regulaminu forum. Opera podkreśla błędy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Chwile posiedziałem i poprawiłem mniej więcej tak jak ja bym to widział. Skopiuj sobie i edytuj pierwszy post...
Szanujmy się. Forum jest od pomagania sobie, ale jest też oparte na zasadach przyzwoitości i ogólnie przyjętych regułach obycia w internecie
Na przyszłość, nie spodziewaj się po mojej osobie samych takich miłych postów.
Auto z 2004r, wersja europejska z silnikiem VQ35DE, hamulce Brembo, szpera, nawigacja, pakiet stylistyczny NISMO.
Auto zakupiłem w sierpniu 2012r. Pierwsze wrażenie w czasie jazdy próbnej (mimo że właściciel się zachwycał przyśpieszeniem auta) to auto w ogóle nie jedzie. Jednak wtedy się nie zdecydowałem na jego zakup, bo cena była wysoka. Auto choć mechanicznie w dobrym stanie to miało malowane przednie błotniki i zderzak. Po jakimś czasie cena zeszła do akceptowalnej wartości i go nabyłem.
Nadal brakowało mocy, więc zacząłem szukać info na temat uturbienia. W Polsce za bardzo nie ma doładowanych 350z. Znam 2 Nissany 350z turbo, jednak oba zostały uturbione gotowym zestawem. Cena takiego set'u turbo była za wysoka jak na moje możliwości (kosztowało by to tyle ile całe auto). Mam spore doświadczenie z uturbianiem innych samochodów zdecydowałem się na własny projekt soft biturbo i zacząłem gromadzić fanty, aż nadeszła zima- wtedy prace ruszyły. Auto pojechało na spawanie kolektorów wydechowych pod turbiny. Następnie wróciło do mnie. Sporo się napracowałem przy nim.
Zmiany w silniku i układzie sterowania i paliwowym:
zewnętrzna chłodnica oleju silnika,
podstawka termostatyczna pod filtrem oleju,
nowa większa chłodnica wspomagania
pompa paliwa walbro255
wtryski Siemens 470ccm3
mega wielki intercooler
2 turbiny z bmw TD04- 13g
2 kolektory wydechowe z kwasa
przelotowy układ wydechowy 2,5cala z kwasa
dolot 3 cale z kwasa
wskaźniki EGT, boost, szerokopasmowy afr ze wskaźnikiem i wyjściem korekcyjnym
EcuMaster DET3
zawór upustowy- podróba HKS'a
dużo złączek silikonowych od FMIC.pl
2 filtry stożkowe
regulator ciśnienia paliwa z wskaźnikiem
pewnie jeszcze parę rzeczy by się znalazło. Wszystkiego nie jestem w stanie zapamiętać.
Obecnie auto jeździ , ale jest nie wystrojone. Wydaje się że nawet bez strojenia jest OK. Jedynie co to wycofałem zapłon o 15 stopni dla bezpieczeństwa.
Docelowo to 400HP i okolice 600Nm
Szanujmy się. Forum jest od pomagania sobie, ale jest też oparte na zasadach przyzwoitości i ogólnie przyjętych regułach obycia w internecie
Na przyszłość, nie spodziewaj się po mojej osobie samych takich miłych postów.
Auto z 2004r, wersja europejska z silnikiem VQ35DE, hamulce Brembo, szpera, nawigacja, pakiet stylistyczny NISMO.
Auto zakupiłem w sierpniu 2012r. Pierwsze wrażenie w czasie jazdy próbnej (mimo że właściciel się zachwycał przyśpieszeniem auta) to auto w ogóle nie jedzie. Jednak wtedy się nie zdecydowałem na jego zakup, bo cena była wysoka. Auto choć mechanicznie w dobrym stanie to miało malowane przednie błotniki i zderzak. Po jakimś czasie cena zeszła do akceptowalnej wartości i go nabyłem.
Nadal brakowało mocy, więc zacząłem szukać info na temat uturbienia. W Polsce za bardzo nie ma doładowanych 350z. Znam 2 Nissany 350z turbo, jednak oba zostały uturbione gotowym zestawem. Cena takiego set'u turbo była za wysoka jak na moje możliwości (kosztowało by to tyle ile całe auto). Mam spore doświadczenie z uturbianiem innych samochodów zdecydowałem się na własny projekt soft biturbo i zacząłem gromadzić fanty, aż nadeszła zima- wtedy prace ruszyły. Auto pojechało na spawanie kolektorów wydechowych pod turbiny. Następnie wróciło do mnie. Sporo się napracowałem przy nim.
Zmiany w silniku i układzie sterowania i paliwowym:
zewnętrzna chłodnica oleju silnika,
podstawka termostatyczna pod filtrem oleju,
nowa większa chłodnica wspomagania
pompa paliwa walbro255
wtryski Siemens 470ccm3
mega wielki intercooler
2 turbiny z bmw TD04- 13g
2 kolektory wydechowe z kwasa
przelotowy układ wydechowy 2,5cala z kwasa
dolot 3 cale z kwasa
wskaźniki EGT, boost, szerokopasmowy afr ze wskaźnikiem i wyjściem korekcyjnym
EcuMaster DET3
zawór upustowy- podróba HKS'a
dużo złączek silikonowych od FMIC.pl
2 filtry stożkowe
regulator ciśnienia paliwa z wskaźnikiem
pewnie jeszcze parę rzeczy by się znalazło. Wszystkiego nie jestem w stanie zapamiętać.
Obecnie auto jeździ , ale jest nie wystrojone. Wydaje się że nawet bez strojenia jest OK. Jedynie co to wycofałem zapłon o 15 stopni dla bezpieczeństwa.
Docelowo to 400HP i okolice 600Nm
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
O to już widzę że troszkę po obrotach go kręcisz
Fajnie że maszyna żyje i działa
Czas niebawem chyba uderzyć na prawdziwą hamownię
Fajnie że maszyna żyje i działa
Czas niebawem chyba uderzyć na prawdziwą hamownię
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
gościnnie na zlocie calibry http://youtu.be/8d0iByTSBQo
2 czas zlotu evox było ok 08s szybsze
i wykresik z hamowni hamowane na lpg bo na pb niedomagala pompa paliwa
wynik 408km i 575nm
nowy wynik 435km 638nm
2 czas zlotu evox było ok 08s szybsze
i wykresik z hamowni hamowane na lpg bo na pb niedomagala pompa paliwa
wynik 408km i 575nm
nowy wynik 435km 638nm