Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ 350Z] nisssan 350z BITURBO

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
JAREK1111
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2013-04-28, 20:16
Lokalizacja: zabrzeg

[ 350Z] nisssan 350z BITURBO

Post autor: JAREK1111 » 2013-05-02, 20:14

Witam wszystkich , jako że jestem tu nowy chce przedstawić mojego nissanna 350Z BITURBO.
Na wstępie pare słów o nim ObrazekObrazekObrazek
Auto z 2004r, wersja europejska z silnikiem VQ35DE, hamulce Brembo, szpera, nawigacja, pakiet stylistyczny NISMO.
Auto zakupiłem w sierpniu 2012r. Pierwsze wrażenie w czasie jazdy próbnej (mimo że właściciel się zachwycał przyśpieszeniem auta) to auto w ogóle nie jedzie. Jednak wtedy się nie zdecydowałem na jego zakup, bo cena była wysoka. Auto choć mechanicznie w dobrym stanie to miało malowane przednie błotniki i zderzak. Po jakimś czasie cena zeszła do akceptowalnej wartości i go nabyłem.
Nadal brakowało mocy, więc zacząłem szukać info na temat uturbienia. W Polsce za bardzo nie ma doładowanych 350z. Znam 2 Nissany 350z turbo, jednak oba zostały uturbione gotowym zestawem. Cena takiego set'u turbo była za wysoka jak na moje możliwości (kosztowało by to tyle ile całe auto). Mam spore doświadczenie z uturbianiem innych samochodów zdecydowałem się na własny projekt soft biturbo i zacząłem gromadzić fanty, aż nadeszła zima- wtedy prace ruszyły. Auto pojechało na spawanie kolektorów wydechowych pod turbiny. Następnie wróciło do mnie. Sporo się napracowałem przy nim.
Zmiany w silniku i układzie sterowania i paliwowym:
zewnętrzna chłodnica oleju silnika,
podstawka termostatyczna pod filtrem oleju,
nowa większa chłodnica wspomagania
pompa paliwa walbro255
wtryski Siemens 470ccm3
mega wielki intercooler
2 turbiny z bmw TD04- 13g
2 kolektory wydechowe z kwasa
przelotowy układ wydechowy 2,5cala z kwasa
dolot 3 cale z kwasa
wskaźniki EGT, boost, szerokopasmowy afr ze wskaźnikiem i wyjściem korekcyjnym
EcuMaster DET3
zawór upustowy- podróba HKS'a
dużo złączek silikonowych od FMIC.pl
2 filtry stożkowe
regulator ciśnienia paliwa z wskaźnikiem
pewnie jeszcze parę rzeczy by się znalazło. Wszystkiego nie jestem w stanie zapamiętać.

Obecnie auto jeździ , ale jest nie wystrojone. Wydaje się że nawet bez strojenia jest OK. Jedynie co to wycofałem zapłon o 15 stopni dla bezpieczeństwa.
Docelowo to 400HP i okolice 600Nm
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek

ORTOGRAFIA I INTERPUNKCJA - regulamin forum! (Zaznaczyłem tylko część błędów...)
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:43 przez JAREK1111, łącznie zmieniany 7 razy.

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

Post autor: Maro » 2013-05-02, 20:18

No zacny projekcik ale 400KM to trochę mało jak na takie dmuchawki. Powodzenia życzę w modach i bezawaryjnej jazdy kolego :-)

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-05-02, 20:30

jak dla mnie kozak , :) chciałbym zobaczyć filmik jak to się zbiera :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
lazik
fanatyk nissana
Posty: 831
Rejestracja: 2012-07-21, 11:54
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: lazik » 2013-05-02, 20:35

Kozak! nic dodać nic ująć :) strojenie i zapodaj filmik jak się zbiera :)
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6

Awatar użytkownika
JAREK1111
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2013-04-28, 20:16
Lokalizacja: zabrzeg

Post autor: JAREK1111 » 2013-05-02, 20:40


Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2013-05-02, 21:10

Projekt fajny <okok> ale w opisie mógłbyś użyć interpunkcji i wielkich liter, było by czytelniej.
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2013-05-03, 17:44

proszę, włącz w przeglądarce auto poprawianie i podkreślanie błędów. Nie ignoruj jak Ci podkreśli wyraz na czerwono i POPRAW ! ortografia nie jest super ważna, ale to co Ty piszesz cieżko się czyta...

Rozgryzłeś pinout sterownika silnika, że chcesz stroić EcuMasterem ?

Masz racje. 350Z w serii porusza się do przodu, ale nie przyśpiesza. Dobrze że chcesz uturbić i dać zastrzyk mocy.
IMO samochód nie może jeździć spoko, sporo jest doładowany, wymienione wtryski, nie ma szerokopasmówki w serii i nie jest niczym wystrojony :-|
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-05-03, 17:56

Raz polskie znaki są używane, raz nie. Ortografia i interpunkcja zniechęca do czytania już na wstępie....


Projekt bardzo ciekawy, nie powiem. Tylko przedstaw go w należytej formie.

No i wisienka na torcie:
JAREK1111 pisze: plan to 400km i okolice 600nm
Masz zamiar zrobić nim słownie czterysta kilometrów i sześćset nanometrów?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-05-03, 19:10

janusz pisze:Masz zamiar zrobić nim słownie czterysta kilometrów i sześćset nanometrów?
:hah: :hah:

A tak na poważnie:
Ciekawy projekt, jestem ciekaw jak po ogarnięciu tego świniakiem będzie latać!

Awatar użytkownika
JAREK1111
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2013-04-28, 20:16
Lokalizacja: zabrzeg

Post autor: JAREK1111 » 2013-05-03, 21:41

ok rozumiem , tak sie składa że polonistą nie jeste

do zobaczenia gdzieś na zlocie
Ostatnio zmieniony 2013-05-03, 22:14 przez JAREK1111, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-05-03, 21:45

To, że nie jesteś polonistą nie zwalnia Cię z pisania poprawnie po polsku. Zaakceptowałeś regulamin rejestrując się na forum - to go przestrzegaj -> §2 pkt. 3 regulaminu forum. Opera podkreśla błędy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2013-05-05, 00:31

Chwile posiedziałem i poprawiłem mniej więcej tak jak ja bym to widział. Skopiuj sobie i edytuj pierwszy post...
Szanujmy się. Forum jest od pomagania sobie, ale jest też oparte na zasadach przyzwoitości i ogólnie przyjętych regułach obycia w internecie :)
Na przyszłość, nie spodziewaj się po mojej osobie samych takich miłych postów.




Auto z 2004r, wersja europejska z silnikiem VQ35DE, hamulce Brembo, szpera, nawigacja, pakiet stylistyczny NISMO.
Auto zakupiłem w sierpniu 2012r. Pierwsze wrażenie w czasie jazdy próbnej (mimo że właściciel się zachwycał przyśpieszeniem auta) to auto w ogóle nie jedzie. Jednak wtedy się nie zdecydowałem na jego zakup, bo cena była wysoka. Auto choć mechanicznie w dobrym stanie to miało malowane przednie błotniki i zderzak. Po jakimś czasie cena zeszła do akceptowalnej wartości i go nabyłem.
Nadal brakowało mocy, więc zacząłem szukać info na temat uturbienia. W Polsce za bardzo nie ma doładowanych 350z. Znam 2 Nissany 350z turbo, jednak oba zostały uturbione gotowym zestawem. Cena takiego set'u turbo była za wysoka jak na moje możliwości (kosztowało by to tyle ile całe auto). Mam spore doświadczenie z uturbianiem innych samochodów zdecydowałem się na własny projekt soft biturbo i zacząłem gromadzić fanty, aż nadeszła zima- wtedy prace ruszyły. Auto pojechało na spawanie kolektorów wydechowych pod turbiny. Następnie wróciło do mnie. Sporo się napracowałem przy nim.
Zmiany w silniku i układzie sterowania i paliwowym:
zewnętrzna chłodnica oleju silnika,
podstawka termostatyczna pod filtrem oleju,
nowa większa chłodnica wspomagania
pompa paliwa walbro255
wtryski Siemens 470ccm3
mega wielki intercooler
2 turbiny z bmw TD04- 13g
2 kolektory wydechowe z kwasa
przelotowy układ wydechowy 2,5cala z kwasa
dolot 3 cale z kwasa
wskaźniki EGT, boost, szerokopasmowy afr ze wskaźnikiem i wyjściem korekcyjnym
EcuMaster DET3
zawór upustowy- podróba HKS'a
dużo złączek silikonowych od FMIC.pl
2 filtry stożkowe
regulator ciśnienia paliwa z wskaźnikiem
pewnie jeszcze parę rzeczy by się znalazło. Wszystkiego nie jestem w stanie zapamiętać.

Obecnie auto jeździ , ale jest nie wystrojone. Wydaje się że nawet bez strojenia jest OK. Jedynie co to wycofałem zapłon o 15 stopni dla bezpieczeństwa.
Docelowo to 400HP i okolice 600Nm

pawell31
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2013-04-13, 15:19
Lokalizacja: Modlin Twierdza
Kontakt:

Post autor: pawell31 » 2013-05-05, 14:22

gdzie kupileś intercooler? jak możesz to podaj link :D

te td04-13g to dobry pomysł bo są tanie, i regeneracja też

Awatar użytkownika
JAREK1111
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2013-04-28, 20:16
Lokalizacja: zabrzeg

Post autor: JAREK1111 » 2013-05-05, 18:48

tu masz wszystko co potrzeba http://www.fmic.pl/
Obrazek

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2013-05-05, 20:23

Gdzie masz umiejscowiony wlew LPG ?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
JAREK1111
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2013-04-28, 20:16
Lokalizacja: zabrzeg

Post autor: JAREK1111 » 2013-05-05, 20:28

pod klapką wlewu bęzyny wkręcam taką redukcje i wtedy można tankować lpg ,
wydajność tej instalacji lpg to 400 KM

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2013-05-06, 18:18

Ambitny projekt :) Powodzenia i więcej fot wrzucaj i filmików z prac.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
Tomek g35c
fanatyk nissana
Posty: 806
Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
Lokalizacja: Płock / Warszawa

Post autor: Tomek g35c » 2013-05-09, 13:49

Gratuluję pomysłowości...
Wystroić i na hamownię... zobaczymy co z tego będzie...
Powodzenia w dalszym działaniu... :mrgreen:
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany :) ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a ;)

Awatar użytkownika
JAREK1111
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2013-04-28, 20:16
Lokalizacja: zabrzeg

Post autor: JAREK1111 » 2013-05-20, 21:09

wstępnie stroje sam efekty całkiem fajne Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2013-05-20, 21:45

A ten wykres to tak na świeżo bo data z przed 6 lat :roll:
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
JAREK1111
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2013-04-28, 20:16
Lokalizacja: zabrzeg

Post autor: JAREK1111 » 2013-05-26, 20:59

poprostu nie jest w det wpisana data, oczywiście to mój wykres
potestowałem trochu auto 0-185 czyli odcinka na 4 biegu , 2 ,3 ,4 w odcince co widać wyraznie na logu
czas 0-185 to 16s na czerwono jest zaznaczone dzałanie kontroli trakcji
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-05-27, 00:08

O to już widzę że troszkę po obrotach go kręcisz :)
Fajnie że maszyna żyje i działa :)
Czas niebawem chyba uderzyć na prawdziwą hamownię :) ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
JAREK1111
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2013-04-28, 20:16
Lokalizacja: zabrzeg

Post autor: JAREK1111 » 2013-10-08, 17:14

gościnnie na zlocie calibry http://youtu.be/8d0iByTSBQo
Obrazek ObrazekObrazek Obrazek
2 czas zlotu evox było ok 08s szybsze
i wykresik z hamowni hamowane na lpg bo na pb niedomagala pompa paliwa
wynik 408km i 575nm
Obrazek
nowy wynik 435km 638nm Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”