Na wstępie pare słów o nim
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/1458/03dab4e8751433c1m.jpg)
![Obrazek](http://images48.fotosik.pl/385/c3c7edb54a72e5d7m.jpg)
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/558/597f544595f73dacm.jpg)
Auto z 2004r, wersja europejska z silnikiem VQ35DE, hamulce Brembo, szpera, nawigacja, pakiet stylistyczny NISMO.
Auto zakupiłem w sierpniu 2012r. Pierwsze wrażenie w czasie jazdy próbnej (mimo że właściciel się zachwycał przyśpieszeniem auta) to auto w ogóle nie jedzie. Jednak wtedy się nie zdecydowałem na jego zakup, bo cena była wysoka. Auto choć mechanicznie w dobrym stanie to miało malowane przednie błotniki i zderzak. Po jakimś czasie cena zeszła do akceptowalnej wartości i go nabyłem.
Nadal brakowało mocy, więc zacząłem szukać info na temat uturbienia. W Polsce za bardzo nie ma doładowanych 350z. Znam 2 Nissany 350z turbo, jednak oba zostały uturbione gotowym zestawem. Cena takiego set'u turbo była za wysoka jak na moje możliwości (kosztowało by to tyle ile całe auto). Mam spore doświadczenie z uturbianiem innych samochodów zdecydowałem się na własny projekt soft biturbo i zacząłem gromadzić fanty, aż nadeszła zima- wtedy prace ruszyły. Auto pojechało na spawanie kolektorów wydechowych pod turbiny. Następnie wróciło do mnie. Sporo się napracowałem przy nim.
Zmiany w silniku i układzie sterowania i paliwowym:
zewnętrzna chłodnica oleju silnika,
podstawka termostatyczna pod filtrem oleju,
nowa większa chłodnica wspomagania
pompa paliwa walbro255
wtryski Siemens 470ccm3
mega wielki intercooler
2 turbiny z bmw TD04- 13g
2 kolektory wydechowe z kwasa
przelotowy układ wydechowy 2,5cala z kwasa
dolot 3 cale z kwasa
wskaźniki EGT, boost, szerokopasmowy afr ze wskaźnikiem i wyjściem korekcyjnym
EcuMaster DET3
zawór upustowy- podróba HKS'a
dużo złączek silikonowych od FMIC.pl
2 filtry stożkowe
regulator ciśnienia paliwa z wskaźnikiem
pewnie jeszcze parę rzeczy by się znalazło. Wszystkiego nie jestem w stanie zapamiętać.
Obecnie auto jeździ , ale jest nie wystrojone. Wydaje się że nawet bez strojenia jest OK. Jedynie co to wycofałem zapłon o 15 stopni dla bezpieczeństwa.
Docelowo to 400HP i okolice 600Nm
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1882/ad196fa534086f49m.jpg)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/1992/419242ec9ff14c9dm.jpg)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/1992/5a2edd6b03ecb8f8m.jpg)
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/798/974b1107e2ac13e3m.jpg)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1909/11aeea8a5920b7e3m.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img194/9907/obraz067lr.th.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img255/4919/obraz035n.th.jpg)
ORTOGRAFIA I INTERPUNKCJA - regulamin forum! (Zaznaczyłem tylko część błędów...)