Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] MRC Sunny N14 GTi SR20VE NEO VVL

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-02-14, 22:36

no właśnie na tym valvoline VR1 5W50 jeżdżą teraz u mnie dwa auta no i złego słowa powiedzieć nie mogę a z tych co podałeś jest zdecydowanie najtańszy... to i zmiana co 3-5 tys tak nie boli :) ciekawi mnie jeszcze jak to jest z poborem oleju w tych VE kiedyś jak rozmawiałem z Yarkoo to mówił że śmiga na syntetyku i nie pobiera nic... nasuwa mi się na myśl maksyma hondziarzy "VTEC musi wypić" :)

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-02-15, 02:18

hehe wiedziałem ze tak bedzie :-P dobrze takie ciekawostki poczytać po krótkiej nieobecnosci na forum, VE do saniacza trzeba wkładać i bedzie Klasa ;-) z przyczepnościa to bym kombinował tak jak gadalismy, ale nie tylko dlatego ze mam chetke na toyo :-P no to ciekawe jak bedzie u nas z tymi hundami w tym sezonie 8-)

Awatar użytkownika
kubek
aktywny forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2009-12-09, 15:10
Lokalizacja: lublin

Post autor: kubek » 2010-02-15, 08:29

MRC mam nadzieje ze VE wejdzie do suniacza i kiedyś posłucham sobie jak to pieknie gra powyzej 5000rpm :-D
If you want to PLAY, you got to PAY
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-02-15, 09:01

Pamiętam jak adam (dawy sunny Rossiego) pojechali na S pościgać się trochę z Hondawmi, wiadomo że wszytkie objeździli, nad autem się znęcali w 4 osoby w dobre póltorej godziny i oleju nic nie ubyło a Hondziaże co ok 5-6 przejazdów 1/4 milowych dolewki robili i tu mowa o świerzych autach CTR roczniki 2003-2004... :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-02-15, 13:51

hehe wiedziałem ze tak bedzie :-P dobrze takie ciekawostki poczytać po krótkiej nieobecnosci na forum, VE do saniacza trzeba wkładać i bedzie Klasa ;-) z przyczepnościa to bym kombinował tak jak gadalismy, ale nie tylko dlatego ze mam chetke na toyo :-P no to ciekawe jak bedzie u nas z tymi hundami w tym sezonie 8-)
z oponkami musisz troszkę poczekać na rozwój sytuacji :) na razie nie zapowiada się na wiosnę ;)
kubek pisze:MRC mam nadzieje ze VE wejdzie do suniacza i kiedyś posłucham sobie jak to pieknie gra powyzej 5000rpm :-D
w najbliższym czasie okaże się czy wejdzie jeśli tak to na pewno posłuchasz ;)
Coobcio pisze:Pamiętam jak adam (dawy sunny Rossiego) pojechali na S pościgać się trochę z Hondawmi, wiadomo że wszytkie objeździli, nad autem się znęcali w 4 osoby w dobre póltorej godziny i oleju nic nie ubyło a Hondziaże co ok 5-6 przejazdów 1/4 milowych dolewki robili i tu mowa o świerzych autach CTR roczniki 2003-2004... :D
no to nieźle jak tak co SR-ka to SR-ka :D mój DE podobnie od wymiany do wymiany nie weźmie nawet grama, oby każdy VE był w takim stanie jak trafił się rossiemu :)

a propo mojego DE to niedawno dostał świeżą oliwkę + filtr oleju K&N Gold performance

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-02-15, 19:36

Coobcio pisze: zwłaszcza że nie mamy dostępu do olejów RED Line... i Royal...
To te produkty?

http://www.innochem.pl/
http://www.2brally.pl/redlineoil/index.php?main=prod

Może przez jakiegoś pośrednika by się dało?

Dobry też jest jeszcze Millers na bazie 3 estrów lub Midland ze Szwajcarii :)
... każdy prawdziwy syntetyk to albo baza estrów albo PAO.

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-02-15, 21:02

MRC pisze:oby każdy VE był w takim stanie jak trafił się rossiemu :)
ten silnik został zalany i miał mały remont ale ogólnie Nissanowe silniki oleju nie chleją
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-04-06, 07:38

No nie ladnie, zero pucy z twojej strony ze VE juz hula pod maska :x Kiedy masz zamiar go wystroic ? :-> wczasuje przejazdzke :mrgreen:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-06, 08:00

Hehe ja za jakies 3 godzinki będę w wawie, tak więć zanabywaj właściwy olej i wpadaj się, maszynę ogarnie wystroi i odrazu zmieni oliwkę, może na dwa VE podskoczymy na hamkę - ja jestem ciekaw co wyjdzie na hamce w Kreatorze Mocy :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-04-06, 16:43

No więc stało się VE zawitało na pokład mojego auta :) a moje SR20DE pojedzie na pomorze i będzie napędzać ładną setkę GTi

Swap odbył się w autoR chłopaki sprawnie uwinęli się z tematem i po niespełna kilku dniach motorownia zawitała na pokład

tak to wygląda:

Obrazek
Obrazek

Auto odpalone na seryjnym ECU... teraz trzeba to wszystko wystroić, brakuje mi jeszcze wtyczki do przepływki tej szerokiej myślę że pod koniec tyg. będę miał już wszystko potrzebne do sklepania nowego dolotu tak więc będzie można wjechać ze strojeniem...

tak przy okazji, fotka "winter edition" opcja lato jeszcze nie ogarnięta :-P

Obrazek

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-06, 16:45

Gratulacje od rudej VE :-D Czerwony kolor świetnie pasuje do tej motorowni !!! No będzie jazda.... <z jezorem>
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-06, 17:04

Heh.... pozazdrościć :P

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-04-06, 18:19

Gratulacje, odpowiedni silnik do masy sunny. Pokaż jak się odpycha i jakiś wykres z rolek ;-)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-06, 18:26

Ustrojstwo trzeba dopieścić i dopiero na rolki. trochę do zrobienia jeszcze jest. Nie samym motorem autko jedzie :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-04-06, 18:32

Gratulations! :-) Niebawem ogarniam mojego.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-04-06, 18:33

dzięki dzięki Panowie ! :)

jeszcze się nie odpycha :P odpalony na seryjnym ecu i dolocie Coobcio, musi wejść ze strojeniem zapodamy przepływkę z p 11 GT i zrobi się na razie krótki dolot na stożku jak już wszystko będzie ogarnięte to jakiś filmik się zmajstruje na pewno! :-D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-06, 19:22

Niech Ci zrobi przepływkę fi 80 jak w czerwonei, a teraz rudej :-P Zadne P11GT!!!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-04-06, 19:31

jak coś to mojej się pozbywam bo wrzuciłem standardową

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2010-04-06, 19:44 przez MacGayver, łącznie zmieniany 1 raz.
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-04-06, 19:35

no zapewne to by była najlepsza opcja może zapodasz jakieś dokładne foto jak to jest wklejone :-> ? i co to za rura ? pcv z hydraulicznego :-P ? xtomek, a jak wrażenia u Ciebie CAI vs krótki dolot ? bo chyba wcześniej miałeś w nadkolu a teraz w komorze...

[ Dodano: 2010-04-06, 20:37 ]
MacGayver, profilaktycznie poproszę na PW cenę i średnicę z góry dzięki !

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-06, 19:37

No to teraz śmigaj maszyną, będziesz latał na wzbogaconej mieszance tak więc dobrze się silnik oczyści z nalotu powstałego po długim staniu...

Dolot koniecznie ogarnij inny, bo seria to kupa straszna i blokuje moc do ok 175KM...
Przepływka gruba Fi80mm i niech chłopaki z AutoR z kwasa jakąś ładna 3" nierdzewkę ci do niej puszczą.

Ja w Kazimeirzu Dolnym będę w sobotę po zawodach w Ułęży i pewno w niedzielę po zawodach na torze w Radomiu i pewno trochę w poniedziałek tak więc masz czas :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-04-06, 19:45

Coobciu, ale masz na myśli przepływkę wklejaną w rurę ?

ps. mam nadzieję że znajdziesz trochę czasu dla mojego nismo :)

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-04-06, 19:48

drugie zdjecie dodalem zeby bylo widac o co chodzi

a i dodam jeszcze

Obrazek

Obrazek
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-06, 20:16

Tak to wyglądało:

Obrazek

Z krótkim dolotem wyszło +8KM i +13Nm. Ale to może zasługa wałków SR16VE. Jeszcze Coobcio ich nie regulował. No i przepustnica do wymiany. Rura Alu malowana. Mam jeszcze jedną taką w zapasie z Logo Coobcia :-P Polecam.
Pozdro
Ostatnio zmieniony 2010-04-06, 20:35 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-06, 20:24

Co wałków nie regulował masz je ustawione tak jak u Yarko czyli optymalnie, inne ich ustawienie to albo strata Nm albo KM - jedno kosztem drugiego...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-06, 20:37

Tera wszystko jasne :mrgreen: A co możesz poradzić z przepustnićą. Sorry za OT , ale MRC też się przyda.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-06, 20:41

No jak to co trzeba zapodać większą i rozfrezować pod nią kolektor ssący :D
U Siebie mam FI 66mm, dała w połączeniu z portingiem kolektora ssącego 6KM i 6Nm...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
kubek
aktywny forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2009-12-09, 15:10
Lokalizacja: lublin

Post autor: kubek » 2010-04-08, 06:52

No panie tylko pozazdrośćić VE pod maską. Gratuluje. :-D
If you want to PLAY, you got to PAY
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-12, 13:35

Obrazek

Już wszystko ogarnięte, auto wystrojone na przepływce z P11 bez drutowania z rurkami, plastikami itd... do tego dorzucona została grubsza rura dolotowa też z P11 oraz stożek :)
Auto odpycha się nawet całkiem przyjemnie, za to najbardziej mnie zaskakuje niesamowicie idealny stan tego sunnego, w środku absolutna cisza, nic nie puka nie stuka, wiatru nie slychać co świadczy pieknie o uszczlkach i o bezkolizyjności wozu no kurde MIÓD :D :D :D

Z racji tego że u siebie na działce ogarniałem auto a konkretnie u kolegi Franciszka to nie mialem dostępu do swojej wiertarki z końcówką do dremlowania - by z dolotu się usunęło wystające rurki od odmy i wolnych obr. no i zmodowało przepustnice coby do końca się otwierała...

Tak czy siak czekamy co powie MRC o jeździe z nowym serduchem :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-12, 18:08

MRC, daj głos :-P Jak się jeździ z VE !!!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-04-12, 19:03

Jak to wlasciciel stwierdzil 'faza sie zalacza szalu chyba nie ma' hehehe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”