![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
a oto moja lal,którą posiadam od 2008 r.(sprowadzona z wloch)
1. MODEL:Nissan Almera GTI- org. japończyk
2. ROCZNIK: 1997r.-wersja przedliftowa
3. SILNIK: 2,0 16v seria,przesunięty zapłon( 260 tys.w tym 100 tys na lpg)
4. ZAWIESZENIE obniżone o 30-35 mm ,amory kyb, sprężyny vogtland,fabryczne
rozporki
5. UKŁAD NAPĘDOWY: nowe sprzęgło Valeo,felgi seria z modelu GTi 15×6,5 z
czerwonymi dekielkami,żeby pasowało pod lusterka
6. UKŁAD WYDECHOWY: seria z wyciętym katalizatorem i uniwersalnym tłumikiem 3
calowym końcowym z nierdzewki (z sinclairem )
7. OPIS AUTA: w tej chwili jest przerabiany na wersje poliftowa,
tym bardzie,ze w zeszłym roku zakupiłem anglika 1998 rok,który stal się
dawca części,jak się okazało bardzo fajnych części
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
to tak w skrócie
nie mogę zamieścić zdjęć ,musicie uwierzyć na słowo
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ewentualnie po zalogowaniu na tym linku
http://www.nissan-almera.pl/viewtopic.php?f=11&t=8648
lub tutaj
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
http://www.fotosik.pl/u/klaudi29alma/album/1490267
8. Prace już wykonane
- włożone żarówki H4 12V 60/55W P43T +120% XENON ULTIMA oraz
pierścienie fluorescencyjne H4 seledynowe,oraz diody-postojowe
- przełożony nie zagazowany silnik(przejechane 180 tys km)
- wymiana wszystkich filtrów-seryjne,choć na dniach będzie wkładka KN(filtr
powietrza) ale pod orginalna puszkę,oraz doprowadzone zimne powietrze z błotnika
na razie byle jak
![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
- przełożony gwint z przodu D2 Racing Rally Asphalt
- remont zawieszenie,nowe gałki,łączniki,zestaw poliuretanowy przedniego
zawieszenia:
1.2x 281207A Tuleja stabilizatora przedniego 28,3mm, SPORT
2.1x 281306A Tulejka przekładka łącznika stabilizatora przedniego i tylnego, SPORT
3.2x 281304A Tuleja wahacza przedniego przednia, SPORT
4.2x 281305A Tuleja wahacza przedniego tylna, SPORT
- przełożony cały skórzany środek (w idealnym stanie) tzn.boczki i fotele tył,przód
siedziska- kolor, struktura kevlaru,boczki jaśniejsza zieleń)
- pomalowane felgi-czarny mat,srebrne dekle,oraz nowe opony przód
Vredestein Sportrac 3 195/50 R15 82 V
- przełożony cały układ wydechowy(kolektor wydechowy nie wiem jaki,ale gruby
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
nierdzewki i ma węższa rurę łącząca , kształtem i rozmiarem identyczny jak
seryjny gti ,ale dźwięk to już nie seria
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
- zamontowane dłuższe szpilki i dystanse,przód
- obszyta kierownica nowa skora,zielona nicią pod kolor środka auta,a gałka biegów
będzie momo -kula(jeszcze nie zamontowana)
- przełożony tylny i przedni zderzak(z dokładkami UK) a po konserwacji wpadnie
dokładka boczna
Jeszcze dużo do naprawienia szczegółów,najważniejsze, ze buda jest zdrowiuteńka-wciąż
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Auto trochę teraz jest kolorowe,ale plany to pomalować na czarny mat z dokładkami w zieleni.
ostatnio wskoczyły poliuretanowe poduchy z USA (na razie na belce pod silnikiem/ale reszta tez będzie
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
tarcze 280 mm(nacinane i nawiercane) z reno clio rs+ zaciski dwutloczkowe z mitsubishi oraz przepustnica 64mm (z dodatkowo wycięto ośkę co daje nam mniej więcej 65mm) +górną połówkę kolektora mocno zmodyfikowana
ostatnio zamontowane
- nowe amory Bilstein tyl ,nowe odboje ,gumy i sprężyny obniżające 35mm vogtland
- strojenie na hamowni u coobicio i uzyskanie 164 km(ZDJECIA W LINKU)
- pomalowana na czarny mat (czesciowo-spray)
- zamontowanie przepustnicy i górnej części kolektora ssacego(wycieniowane) + ponowne strojenie i uzyskanie 173 km i 209 niutkow
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)