[ Primera] KUROI KAGE - Primera P11.144-GT replica
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
no to blok lakierem do grzejników i na to grafitowy lakieru do felg lub baza grafitowa i na to klar - ale czy jest sens błysk robić na bloku ?
pokrywa zaworów czarny lakier do tłumików jako podkład i na to wiśniowa baza + klar
osprzęt najlepiej srebrnym do felg na który nie trzeba nanosić bezbarwnego - ale można
pokrywa zaworów czarny lakier do tłumików jako podkład i na to wiśniowa baza + klar
osprzęt najlepiej srebrnym do felg na który nie trzeba nanosić bezbarwnego - ale można
Dark Shadow
Się wziąłem za przepustnice, sportowałem ten kołnierz wewnętrzny - nie wiem po co on był, ale już go nie ma i lekko poprawiłem gładź wewnętrzna:
[ Dodano: 2013-03-02, 14:17 ]
czyszczenie zaworów z nagaru:
Jak się uda to je spoleruje - ale ciężko, twardy materiał bardzo, papier 80-400-600-1200 na mokro plus pasta polerska i filc i.....nic nie ma lśnienia:D wygląda jakby przypalona stal
[ Dodano: 2013-03-02, 14:17 ]
czyszczenie zaworów z nagaru:
Jak się uda to je spoleruje - ale ciężko, twardy materiał bardzo, papier 80-400-600-1200 na mokro plus pasta polerska i filc i.....nic nie ma lśnienia:D wygląda jakby przypalona stal
Ostatnio zmieniony 2014-02-09, 15:14 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Duzo heblowania - jakos wyszlo, bez filca nydyrydy
trza bylo zwiekszyc gradacje papierow i szlo elegancko, 40-80-240-400 na mokro+filc z automaxem:
teraz łapie sie za docieranie gniazd zaworowych i glowice zaczne składac
dotarła paczka z pierdoletami:
eibach pro kit, zestawik malo uzywany za dobra kaske rzekomo -40mm
dotarla tez przesykla od zecika z tajlami:
-panewki glowne
-panewki korbowodowe
-pierscienie dystansowe walu
-uszczelniacze zaworow
-uszczelka glowicy
-uszczelka dekla
-simmery walu
teraz glowice moge skladac, jest sportowana i gotowa, ale najpierw planowanie i nie wiem czy isc w dol o 1mm czy o 0,8mm - jakies sugestie??
tloki z p10 czekaja w Opolu, a walek z GT w Kielcach
ehhh-sporo roboty mnie jeszcze czeka, ale juz teraz nie moge sie doczekac
trza bylo zwiekszyc gradacje papierow i szlo elegancko, 40-80-240-400 na mokro+filc z automaxem:
teraz łapie sie za docieranie gniazd zaworowych i glowice zaczne składac
dotarła paczka z pierdoletami:
eibach pro kit, zestawik malo uzywany za dobra kaske rzekomo -40mm
dotarla tez przesykla od zecika z tajlami:
-panewki glowne
-panewki korbowodowe
-pierscienie dystansowe walu
-uszczelniacze zaworow
-uszczelka glowicy
-uszczelka dekla
-simmery walu
teraz glowice moge skladac, jest sportowana i gotowa, ale najpierw planowanie i nie wiem czy isc w dol o 1mm czy o 0,8mm - jakies sugestie??
tloki z p10 czekaja w Opolu, a walek z GT w Kielcach
ehhh-sporo roboty mnie jeszcze czeka, ale juz teraz nie moge sie doczekac
Ostatnio zmieniony 2014-02-09, 15:16 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ciezko to widze zeby do zlotu sie wyrobic, a jesli sie wyrobie to pewno bedzie jeszcze sporo chorob wieku dzieciecego i wole aby cos wyskoczylo mi niedaleko domu, niz nad morzem i potem cudowac z naprawa...
Poza tym silnik bedzie na dotarciu wiec i tak dziadkowozem bedzie przez pierwsze kilka tysiecy km
A ostateczny argument to stare przyslowie: czas to pieniadz
najzwyczajniej w swiecie nie mam tyle cza$u, zeby bylo to szybko opanowane
jak bedzie git to do konca kwietnia zabrączy motór
Poza tym silnik bedzie na dotarciu wiec i tak dziadkowozem bedzie przez pierwsze kilka tysiecy km
A ostateczny argument to stare przyslowie: czas to pieniadz
najzwyczajniej w swiecie nie mam tyle cza$u, zeby bylo to szybko opanowane
jak bedzie git to do konca kwietnia zabrączy motór
Ostatnio zmieniony 2014-02-09, 15:19 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Kolego a na jaki zlot chciałeś jechać?Ad@mus pisze:wole aby cos wyskoczylo mi niedaleko domu niz nad morzem
Ogólnopolski jest w okolicy Bełchatowa. Z tego co wiem, morze jeszcze tam nie dotarło
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Po dzwonku z sierpnia opadły mi skrzydła, chciałem juz sprzedac primere, bo zalapalem dola
dodatkowo brak dostepnosci pewnego fantu i problemy zdrowotno finansowe nie pomagaly
uplynelo troche czasu i sprawy sie poukladaly
finalnie mam zlozone:
-bliok, nowe panewki, nowe simeringi i oringi, tłoki wymieniłem na tłoki z sunny gti+nowe pierścienie, blok splanowany, poprawiona siatka na jednym cylindrze, finalnie bede lakierowal na grafit mlotkowy moze w nastepny weekend
-głowica SRI, porting-lekko rozciagane kanaly oraz wykonanie spasowania pod uszczelki razem z kolektorami, nowe uszcelniacze, nowe prowadnice zaworowe na wydechach, zawory oczyszczone i spolerowane, dotarte gniazda na pascie sciernej, glowice jeszcze chce planowac o 0,8mm
-poprawione odlewy kolektora ssacego
-kolektor wydechowy z p11gt deh 4-1(zastanaw sie nad zalozeniem 4-2-1 z sunny gti, ale na chwile obecna go nie mam)
-wydech wstepnie przygotowany, ogolony z tlumikow seria z 2l, brak katow, emu sondy
-rozwiercona domowym sposobem przepustnica plus zeszlifowana warga przy przeslonie
teraz tak, skrzynia niestety ta dluga z sri, mysle nad odelzeniem kola zamachowego, do jakiej masy je zredukowac i czy jakies konsekwencje tego beda ciazyly na wozie
mod rozrzadu chce wykonac i mod zaplonu, biorac pod uwage w/w zmiany i leniwe walki SRI w jaka mniej wiecej moc moge celowac?
sterownik/komp jest z sri, czy rozni sie mapami wzgledem kompa z deh? czy innego 150 koniowca?? Jaki jest limiter obrotowy dla sri i jak mozna podniesc odcinke??
na razie tyle
dodatkowo brak dostepnosci pewnego fantu i problemy zdrowotno finansowe nie pomagaly
uplynelo troche czasu i sprawy sie poukladaly
finalnie mam zlozone:
-bliok, nowe panewki, nowe simeringi i oringi, tłoki wymieniłem na tłoki z sunny gti+nowe pierścienie, blok splanowany, poprawiona siatka na jednym cylindrze, finalnie bede lakierowal na grafit mlotkowy moze w nastepny weekend
-głowica SRI, porting-lekko rozciagane kanaly oraz wykonanie spasowania pod uszczelki razem z kolektorami, nowe uszcelniacze, nowe prowadnice zaworowe na wydechach, zawory oczyszczone i spolerowane, dotarte gniazda na pascie sciernej, glowice jeszcze chce planowac o 0,8mm
-poprawione odlewy kolektora ssacego
-kolektor wydechowy z p11gt deh 4-1(zastanaw sie nad zalozeniem 4-2-1 z sunny gti, ale na chwile obecna go nie mam)
-wydech wstepnie przygotowany, ogolony z tlumikow seria z 2l, brak katow, emu sondy
-rozwiercona domowym sposobem przepustnica plus zeszlifowana warga przy przeslonie
teraz tak, skrzynia niestety ta dluga z sri, mysle nad odelzeniem kola zamachowego, do jakiej masy je zredukowac i czy jakies konsekwencje tego beda ciazyly na wozie
mod rozrzadu chce wykonac i mod zaplonu, biorac pod uwage w/w zmiany i leniwe walki SRI w jaka mniej wiecej moc moge celowac?
sterownik/komp jest z sri, czy rozni sie mapami wzgledem kompa z deh? czy innego 150 koniowca?? Jaki jest limiter obrotowy dla sri i jak mozna podniesc odcinke??
na razie tyle
Ostatnio zmieniony 2014-02-09, 15:22 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
co do toczenia koła zamachowego to może ktoś będzie innego zdania ale uważam że odelżenie koła w granicach 1-1.5kg może tylko poprawić niż popsuć cokolwiek. W takim wypadku na pewno nie wpłynie to drastycznie na użytkowania auta ani na jego awaryjność. Co do mocy 150KM myślę że bez problemu będzie do osiągnięcia przy tych zmianach. Co do tych zmian wszystkich to mimo wszystko i tak bym polecił montaż świnki, niby zmiany niewielkie ale zawsze jakoś wpłyną na AFR
Lista zmian, jak tylko na wlasna prace, spora. Nie ma co sie poddawac I trzeba dzialac dalej
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Blok czarny połysk będzie
Nie planuje zbyt wielu kolorów pod maska, to że lakierowałem wczoraj na niby młotkowy grafit było podyktowane tym, że mi się podoba, a dwa że miałem taki pod ręką, choć nie wiem czy nie przemaluje ich na czarny Bo może się okazać, że czarny blok i ww graty będą pstrokacizna, wiec albo łapy na czarny albo blok na srebrny.
Orientuje się ktoś czy tylna rozpórka z sri p11 pasi p&p do p11.144??
Nie planuje zbyt wielu kolorów pod maska, to że lakierowałem wczoraj na niby młotkowy grafit było podyktowane tym, że mi się podoba, a dwa że miałem taki pod ręką, choć nie wiem czy nie przemaluje ich na czarny Bo może się okazać, że czarny blok i ww graty będą pstrokacizna, wiec albo łapy na czarny albo blok na srebrny.
Orientuje się ktoś czy tylna rozpórka z sri p11 pasi p&p do p11.144??
Ostatnio zmieniony 2014-02-09, 18:25 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus podziwiam zapał i chęci. Oby tak dalej. Czekam z niecierpliwością na efekt końcowy, bo aż mnie ciekawość zżera.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Janusz, zapału i chęci jest coraz mniej:) za ta kasę co mnie ten remont kosztuje miał bym już VE pomału Z tym ze swap na DE myślę ogarnę sam, a VE to już inne klocki są
rozporka już w domu, bo wyschła i chciałem kleić naklejki przybajerzające, ale to najpierw muszę coś wymyślić:
Poza tym Janusz, będziesz niestety musiał mi pomóc , bo jak się okazuje licznik z qg i jego wiązka nie pasuje do sr kabelkologia na telefon się zapowiada
rozporka już w domu, bo wyschła i chciałem kleić naklejki przybajerzające, ale to najpierw muszę coś wymyślić:
Poza tym Janusz, będziesz niestety musiał mi pomóc , bo jak się okazuje licznik z qg i jego wiązka nie pasuje do sr kabelkologia na telefon się zapowiada
Ostatnio zmieniony 2014-02-09, 21:57 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
To jest rozpórka na tył
Spoko, jak coś to dzwoń.
Spoko, jak coś to dzwoń.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Damy radę Weźmie się service manuala i się ogarnie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Trochę pchąłem temat do przodu. Niestety mam ostatnio jeszcze mniej czasu niż miałem. Totalny brak czasu ze względu na częste delegacje, ale udało mi się coś podziałać.
Głowicę cały czas ulepszam. To mi nie pasuje to, to mi tamto. Była już 3 razy w auto szlifie z czego raz bo musiała, drugi raz bo chciałem więcej a trzeci bo spaprali i poszła na reklamacje.
Ostatecznie mam nowe prowadnice zaworowe, frez gniazd, a teraz powalczyłem na finiszu z przylgniami zaworów (aku, pasta zaworowa przez 2-1-0)
Blok oczyściłem i pomalowałem młotkowym antracytem. Taki sam, jak na reszcie osprzętu.
A oto foto:
Jak widać na załączonych foto blok ma już Hon na wszystkich garcach. Nie będę pisał po co . Po prostu sobie tak wymyśliłem. Zaznaczam, że cylindry były idealne, nie miały ani krzty krawędzi. Tak samo wal, po pomiarach okazał się funkiel nówka, pomimo przytartych panewek .
Składam sobie składam, maluje, kombinuje.
Jak widać na foto, zawory wydechowe rzekomo śmietnik, ale po docieraniu spełniają normy UE
W sobotę myje miski i smok. Miski idą w lakier .
Głowicę cały czas ulepszam. To mi nie pasuje to, to mi tamto. Była już 3 razy w auto szlifie z czego raz bo musiała, drugi raz bo chciałem więcej a trzeci bo spaprali i poszła na reklamacje.
Ostatecznie mam nowe prowadnice zaworowe, frez gniazd, a teraz powalczyłem na finiszu z przylgniami zaworów (aku, pasta zaworowa przez 2-1-0)
Blok oczyściłem i pomalowałem młotkowym antracytem. Taki sam, jak na reszcie osprzętu.
A oto foto:
Jak widać na załączonych foto blok ma już Hon na wszystkich garcach. Nie będę pisał po co . Po prostu sobie tak wymyśliłem. Zaznaczam, że cylindry były idealne, nie miały ani krzty krawędzi. Tak samo wal, po pomiarach okazał się funkiel nówka, pomimo przytartych panewek .
Składam sobie składam, maluje, kombinuje.
Jak widać na foto, zawory wydechowe rzekomo śmietnik, ale po docieraniu spełniają normy UE
W sobotę myje miski i smok. Miski idą w lakier .
Ostatnio zmieniony 2014-02-26, 00:17 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
w sumie w całym temacie ta długotrwała analityczna odbudowa silnika kręci mnie najbardziej:)
jak go poskładam do kupy to chyba postawie sobie w salonie bo szkoda do auta wkładać:)
vixo, tłoki z sunny gti znowymi pierscieniami- 3 x 1,5 x 1,5
jak go poskładam do kupy to chyba postawie sobie w salonie bo szkoda do auta wkładać:)
vixo, tłoki z sunny gti znowymi pierscieniami- 3 x 1,5 x 1,5
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy