Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ 100NX] [B13] Fo_Owooz - 100NX GTI by foster

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

[ 100NX] [B13] Fo_Owooz - 100NX GTI by foster

Post autor: foo » 2009-12-10, 11:36

Rocznik: 92’
Wersja: GTI
Kolor: KJ5
Moc: seria to to już nie jest
Styl: prosto, ale z detalami ;)
Silnik: SR20DE
Wydech: SSAC 2.5 > flansza na decat awg 2.25 > rurki 2.5, końcowy przelot 2.5
Dolot: WAI na ori kondonie + ITG 3, bez tłumików
Elektronika: ECU z P10 GT
Zawieszenie: seria po wymianie praktycznie wszystkiego co się dało, rozpórka przód i tył, mocowania kolumn mayle
Koła: toyo t1r + spin 6kg + ruihone
Heble: wzmak serwa, nawiercane i nacinane tarcze Kepler, kloce Ferodo premier, tył tarcza pełna
Przekazanie napędu: przeguby japanparts, odelżony zamach, sprzęgło sachs, olej valvoline synpower tdl, linka cofle
Wnętrze: lekkie poliftowe fotele, kiera MOMO model Johnny Herbert Lotus/Ferrari, ręczy+gałka+mieszek skóra, boczki drzwi - czarna alkantara, boczki bagażnika - szara alkantara
Audio: JVC+Phonocar+Blaupunkt, tweetery w boczkach drzwi
Plany: dalsze przygotowania pod VE, a może T ;)

Oki, słówko o mnie bo widzę, że sporo zamieszania zrobiłem rejestrując się jako foo :lol: foo = foster

Aktualne foty:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Dobra, dość pierdół i do konkretu, foowooz został kupiony w PL z końcem 2008 i nie był to pierwszy mój 100NX a... 4 sztuka :-D
Historia każdego nx tu: http://picasaweb.google.com/foobatic

Obrazek

Pierwsze mody, doprowadzenie do stanu używalności wnętrza.

Obrazek
Obrazek

Kapitalka hebli i kulturalne wyautowanie ABS.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zadbanie o pewną iskrę...

Obrazek

Jedyne co poprzednik wymienił to amortyzatory, tak, że wskoczył kompletny nowy zawias.

Obrazek
Obrazek

Odmulanie dolotu i budowa flowMastera by foster na bazie k&n,

Obrazek
Obrazek

Wyleciała wycieraczka :D

Obrazek

Naprawa dmuchawku, 3 stop by foster i los antenos, wleciał mardershrenck, ceramika na h4 i jakaś zenonlook żarówka

Obrazek
Obrazek

Takie tam foty

Obrazek
Obrazek

Totalna odbudowa nadkoli, od-rudzenie oraz nowy lakier na zderzakach i konserwacja

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Set nowych poduch, co by ten zwierz pod maską przestał się tak rzucać

Obrazek

I przekazanie napędu, z serii zostały tylko ośki, tak to wsjo nowe, włącznie z najmłodszą z dostępnych skrzyń z poliftowego nx gti, a zamach stracił z wagi okolice 20%
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Odmulanie wydechu i ustawienie a'la driftBox

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pro zimówki i odświeżenie kółek :D
Obrazek
Obrazek

Renowacja zaślepek na głośniki, ori gałki i mieszka ręcznego i zmiany biegów, oraz piękne welurowe foteliki z poliftowego nx gti

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wleciały również o niebo ładniejsze moim zdaniem zegary z n14 gti i amberowe podświetlanie

Obrazek

I komora silnika, totalna dziewica, która nawet nie chce się pocić

Obrazek
Obrazek

Kolejny mod dolotu, do flowMastera doszła trąbka
Obrazek

Doszły, kompik z GT, tps na .45V, męski korek, WAI na ITG 3' oraz rozpórknięcie sponsorowane przez nismo ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kilka filmów z foowoozem w roli głownej:
http://www.youtube.com/watch?v=45UXAenDx5k
http://www.youtube.com/watch?v=kepGYyOF52Y
http://www.youtube.com/watch?v=4Qq_BIPWLKs
i od 0 do 130, niestety na zimówkach, więc nie goniłem pod odcinkę na 1 bo piszczałbym przez całą 2 xD ale myślę, że potencjał da się odczuć.
http://www.youtube.com/watch?v=xpqbXSjZsJc

Co do planów, to kilka jest już w trakcie realizacji. Ufff, no to tyle póki co, pozdro i dla chętnych zapraszaMy na www.100nx.pl gdzie szczegółowo rozpracowujemy 100nx'y!

Serdeczności,
foster
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:06 przez foo, łącznie zmieniany 13 razy.

Awatar użytkownika
Quattro
fanatyk nissana
Posty: 446
Rejestracja: 2009-12-09, 12:26
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Quattro » 2009-12-10, 11:52

No to mamy już trzeciego, tylko nick Ci wyszedł jakiś taki "fuu" :D

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2009-12-10, 12:08

Quattro pisze:No to mamy już trzeciego, tylko nick Ci wyszedł jakiś taki "fuu" :D
Cóż ja zrobię, a skąd to się wzięło to ja nie wiem. Co ktoś tam klepie na gg - to per foo :mrgreen: no to zamiast foster niech będzie tutaj foo :D

Awatar użytkownika
Stoo
nowy na forum
Posty: 39
Rejestracja: 2009-12-09, 19:03
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: Stoo » 2009-12-10, 12:18

i ja mam duzo zdjec ?
a tutaj mamy FOOPEDIE :D
kiedyś go kupię :) !

Awatar użytkownika
Piotrek N15 S
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-09, 10:42
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Piotrek N15 S » 2009-12-10, 12:42

I kolejny zacny seciak :-D

Awatar użytkownika
FiliX
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-09, 06:40
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: FiliX » 2009-12-10, 16:27

Piekny post!
Powiedz mi czy istnieje szansa zeby na zaciski z 100nxGTI wcisnac 13 i calosc sie toczyla?
www.micra.go.pl - i wszystko jasne:)

Kubuś - viewtopic.php?p=4344

Jonny - viewtopic.php?t=394

Awatar użytkownika
Quattro
fanatyk nissana
Posty: 446
Rejestracja: 2009-12-09, 12:26
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Quattro » 2009-12-10, 20:23

Nie ma takiej szansy...

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2009-12-10, 20:28

@FiliX
Obawiam się, że raczej będzie to baaardzo ciężko zrobić. Ori kółka z gti mają 6x14 i ET40 i nie wiem czy o pół cent mijają zacisk przy nowych tarczach i klockach. Kółka z 1.6 maja 5.5x14 i ET45, na przód ich już nie wciśniesz bo blokują się na zacisku - sprawdzone. Można by próbować podciąć ewentualnie zacisk, ale to hardcore option. Co do 13 to można by próbować z nacinanymi i nawiercanymi tarczami plus dodatkowo dorzucić wzmacniacz hamowania od f1-z (Intercars v allegro). W gti znacząco podnosi pojemność serwa, hebel nie puchnie itd. - info sprawdzone. Na ile 1.3 sobie poradzi z napchaniem tej tubki to trzeba by sprawdzić. Co do sportowych tarcz to jak chcesz, na PW mogę podesłać namiar do gościa co je produkuje, okolice 260pln za komplet na oś.

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2009-12-10, 20:51

FiliX, na zaciski z GTI to rzadko która aluminiowa 14 wchodzi więc o 13 zapomnij.

Ale żeś start spartolił...;) Moduj, moduj bo autko tego warte. Zadbane setki są świetne.

Jak masz to prześlij mi na maila zdjęcie bebechów (od góry) kompa z GT. Najlepiej by było w jak najlepszej rozdzielczości. Szukam tam czegoś.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2009-12-10, 20:52

Jak Ty te wszystkie części do jednego samochodu wetknąłeś ;) ?? No tak to już 4 więc masz wprawę :evil:
Fajna sztuka :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2009-12-10, 21:24

@bodek
:mrgreen: aaa tam, spróbuj się tak idealnie wbić poniżej momentu :-D hehhh, wiem wiem, już mi się dostało, że z dobra sekundę straciłem przez to, no i te bonusowe kg...

Co do fot to podeślę, mam tak ori nx gti jak i z GT. Takie same są stopnie mocy, zasilania, itd. natomiast 3 główne procki które idą pod lupę wraz z projektem hack the JECS mają różne oznaczenia.

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2009-12-10, 23:14

Jak już na Squadzie pisałem gratki, i będę bacznie śledził temat :-)
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
FiliX
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-09, 06:40
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: FiliX » 2009-12-11, 04:27

No ja obecnie mam sportowe tarcze na klocki, ale przy okazji przebudowy lekkiej myslalem coby pojsc na grubo, w zyciu nie widzialem tego zacisku na zywo,a gdzies czytalem ze na zaciski z NX 13 wejdzie:/ szkoda ze nie da radym bo byloby mocy przybywaj!;) Ale dzieki za info;)
www.micra.go.pl - i wszystko jasne:)

Kubuś - viewtopic.php?p=4344

Jonny - viewtopic.php?t=394

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2009-12-11, 08:19

Jak juz foo wspominal na zacisk od gti 13-tka nie wlezie ale moze na zacisk od 1.6? Teraz pytanie o ile wiekszy jest ten z 1.6 od tego z micrusa :) Jak potrzebujesz to mozemy sie we wro gdzies ugadac i wcisniemy twoja 13-tke na moja setke

pzdr
rz

Awatar użytkownika
Quattro
fanatyk nissana
Posty: 446
Rejestracja: 2009-12-09, 12:26
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Quattro » 2009-12-11, 08:51

Zacisk od 1,6 o ile pamiętam moje testy wlezie w felgę 13 cali, co zresztą mogę jutro sprawdzić jak przyjedzie do mnie 100NX, a jedna taka fela leży.

Awatar użytkownika
FiliX
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-09, 06:40
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: FiliX » 2009-12-11, 14:28

No micra ma z przodu lite234, z tego co wiem to 100 1.6 ma chyba 240+tarcza wentylowana.13 chyba wejdzie bo taki sam wymiar mam w micrze orginalnie na tylniej osi:P
eh zawsze to jakis upgrade;)
www.micra.go.pl - i wszystko jasne:)

Kubuś - viewtopic.php?p=4344

Jonny - viewtopic.php?t=394

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2009-12-11, 15:47

Jednak widzę, że nie sprzedany ;)

Z wałkami się już bawiłeś? Myślę, że po ostrych ssący i wydechowy po 168mm + strojenie min. 170km do złamania jak nic.
(takie miał bodajże Ceremony i u niego ładnie to śmigało)

Awatar użytkownika
Puchacz
fanatyk nissana
Posty: 395
Rejestracja: 2009-12-09, 22:41
Lokalizacja: Morąg

Post autor: Puchacz » 2009-12-18, 02:14

NadiR pisze:170km do złamania jak nic.
to ten samochod bedzie fruwal z taka iloscia konikow pod maska ;d
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2010-05-23, 20:37

Oki, no to mały update.

Wleciała oliwa, na którą to już parę lat miałem ochotę wpuścić w krwiobieg :lol:
Startujemy od zalecanego, a kolejna zmiana coś z 5wxx.
Obrazek

I zabrałem się za ten twór poprzedniego właściciela, czyli jak "powinno" umieszczać się głośniki na półce... Stan w jakim ją zastałem po poprzedniku wołał o pomstę do nieba...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

-zawiasy z NOMI, ściągamy plastikowego kondoma,

Obrazek
Obrazek
Obrazek

-malowanko

Obrazek

-bonusowe nóżki na krańcach, na które wlecą gumki amortyzujące półkę między klapą a boczkami,

Obrazek
Obrazek

-sklejka obita, przyklejona i dodatkowo złapana wkrętami, nóżki już z gumkami, całość półki od tyłu pociągnięta na czarny mat. Póki co, wstawka będzie w jasnym graficie i zobaczymy jak to będzie współgrało z takimi samymi boczkami bagażnika i drzwi, nad którymi właśnie działam. Nie spodoba się, to wleci czarna alkantara.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
i taa daa
Obrazek

Zagościła znana niektórym kiera mistrz, jedyne co zrobiłem, żeby tak strasznie nie biła po oczach, to przyciemniłem folią logo, minuta roboty i jak coś to jest ori, a przy okazji, folia zabezpieczy klakson przed ryskami xD Kiera oczywiście z profi nabą z 10cm odsadzeniem, tak, że problem klepania po manetkach w ferworze walki odpadł :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W ramach odpoczynku od codzienności, wybrałem się na małe focenie hyhy. Szkoda, że oprócz słonka był okropny zimny wiatr, nawet targi się człowiekowi nie chciało ściągać. Ale cóż, będzie to powód co by po-focić znów, z nowym kołem i glebą :sugoi:

Tak, że pany, panny do wozów i jazda w plener!

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

No to pozdrowienia, tudzież do zobaczyska :)
Ostatnio zmieniony 2012-03-12, 09:39 przez foo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-05-23, 23:36

Jeszcze ładne felgi i bedzie miodzio ;)

Widać dużo pracy włożyłeś w ostatnie ulepszenia ;)

Tak trzymać <okok>

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-05-24, 09:02

To mi się podoba zawsze profi i bez pośpiechu :)

ps. a wcześniej lałeś Valva chyba i co źle?

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-24, 20:54

B13 na tapecie-piękna praca włożona,ale widzęże to nie wszystko co planujesz??
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-05-26, 16:27

świetny projekt ! dużo się tu dzieje! przyjemnie popatrzeć jak ktoś wkłada tyle serca i pracy (no i wiadomo pieniędzy :P ) w auto które bądź co bądź jest już klasykiem i staje się rzadkością na naszych drogach... widizałbym go na jakieś fajnej feldze i trochę zglebionego no i jakieś dobrze zgrzebane VE pasowało by jak ulał :D życzę Powodzenia w pracach przy aucie i będę śledził na bieżąco postępy !
i miałbym parę pytań :

- jakie były odczucia po odchudzeniu koła zamachowego?
- po co komp z p10 GT? faktycznie coś dał ? ocb z tym tps 45V? i masą maf?
- zdecydowałeś już jakie springi zagoszczą ?
- jaki felunek planujesz wrzucić na setkę :)?

chyba tyle :p

ps. Kiera zajebista !

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-05-26, 19:18

tps-throttle position sensor czujnik położenia przepustnicy:) ma być ustawione w zakresie 0,45-0,5V o ile dobrze pamiętam.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-26, 20:32

Pięknie odratowany klasyk i świetna fotorelacja :)
Hehe widzę że tak samo jak w moim słoneczniku przy wymianie tylnych wahcaczy musiały wlecieć nowe śruby bo stare to nadawały się tylko do wycięcia :P

Ładna felga, trochę gleby ultra SR i jeśli chodzi o wszytko poza silnikiem to wystarczy :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-26, 20:42

Zajebiście....super :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-05-26, 21:05

nie no pieknota ...szkoda ze mi sil i czasu nie starczylo i skasowalem swoje n14 :(

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2010-05-26, 22:48

Hehh, dziękówa panowie za miłe słowa :) To motywuje do dalszych działań, a nie ukrywam, że było troszkę zwątpień, bo lata choruje na Sunny 5d gti, takie sss Australijskie hehe i ilość nawrotów tej choroby, nie raz mi zapalała światełko, że dość tych nx'ów. Druga załamka to VVL, które za każdym podejściem (było ich już 2) oddala się w bliżej nieokreśloną przyszłość, zawsze kurna coś wyskakiwało innego co zabierało przygotowany budżet. Dobra, tyle rozczulania :mrgreen: Celem jest przygotowanie się jak najlepiej pod VE, czy będzie dane, zobaczymy.

No to po kolei, tps... 0.45V w moim przypadku zupełnie zmienił charakterystykę wkręcania na obroty. Prosty mod, a dał woow. Często jest tak, że pomimo poprawnie naprężonej linki gazu, wot nie idzie w parze ze wskazaniem tps'a, tak że warto tam zaglądnąć.

Zamach, zleciał z 8.68kg do 7.1, odchudzony bez hardkorowych nawierceń, z tyłu koła jest rant, który śmiało można zjechać, to samo jeśli chodzi o czoło, po całości zostało liźnięte i wytyczona nowa płaszczyzna dla docisku i tarczy. Bezpośrednio odczuwalnie to poprawiła się reakcja na gaz i hamowanie silnikiem, w jakiej ilości ma to przełożenie na hamowni to nie pytajcie, komfort z hamownią to dopiero od niedawna się pojawił lokalnie, tak to cała wyprawa 100km w jedną stronę :/ No generalnie myślę, że Coobcio ma konkretną wiedzę w temacie kółek, czy to zamachowych, czy altka, wału itd. i co to daje.

Co do kompa z GT to temat sporny jak świat stary, osobiście będę się upierał, że:
-na 100% wtryski zaczęły ciszej/rzadziej pracować, tak jakby miały dłuższe czasy otwarcia,
-szybciej schodzi z obrotów,
-no i marchewy się pojawiły, co sugeruje bogatsze mapy.
Generalnie dół się podrównał, a góra się uwolniła - problem mam z obiektywizmem tego, bo praktycznie w tym samym czasie wleciał ITG, no i radość krótko trwała, bo człowiek się pieronem przyzwyczaił do efektu. Z konkretu to mogę jedynie przytoczyć nx'a kolegi Jamala, który hamował się po przejściu na kompa z GT i otrzymał takie cuś (kolektor seria i miks rurek ori z odcinkami na 50mm):
Obrazek

Druga masa maf'a to typowy mod przepływomierza, jedni robią go po całości dla wszystkich mas w kompie, ja klepnąłem dla niego samego, bo reszta nie wykazywała rozbieżności.

Springi coś z 30/30, amory ultra-sr już płyną, a na stabilizatory i ich łączniki poliuretany. Z felgami to mam straszny problem do tego wozu, mało która felga pasuje, wszystko co mi się podoba to jakiś kosmos cenowy ;) Na pewno 15', profil 195/50 przód toyo t1-r, a tył zdecydowanie coś bardziej rowkowego, jakaś yoko c albo a.drive.

Obecnie czasu brak, a kilka kolejnych gadżetów leży po szafach...

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-05-28, 18:12

Kolego ile Cie wyszedł ten zestaw naprawczy tylnego zawieszenia :) ?? widzę ,że śruby w oryginale , wahacze też ?? nie widzę tylko tulei wahaczy podłużnych, czy tylko mi się zdaję ??

Powodzenia w dalszych pracach.

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2010-07-01, 10:34

podj pisze:Kolego ile Cie wyszedł ten zestaw naprawczy tylnego zawieszenia :)
Jakieś 750pln, z tulejkami. Czekam na resztę, tak, że to nie koniec wydatków.

No i mały up z ostatnich dni. Półka wrzucona w auto i wersja beta wygląda tak:

Obrazek

-jakieś tam koło i w końcu opona która poprawi trakcję - w końcu zimówkom dam luz tego lata :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek

-dotarł w końcu olejek...

Obrazek

-małe a cieszy, wyprany i poprawiony troszeczkę dolot

Obrazek

-no i ultralekkie nakrętki ^^"

Obrazek
Obrazek

pozdr, foo
Ostatnio zmieniony 2012-03-12, 09:40 przez foo, łącznie zmieniany 1 raz.

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”