[ 100NX] [B13] Fo_Owooz - 100NX GTI by foster
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ 100NX] [B13] Fo_Owooz - 100NX GTI by foster
Rocznik: 92’
Wersja: GTI
Kolor: KJ5
Moc: seria to to już nie jest
Styl: prosto, ale z detalami
Silnik: SR20DE
Wydech: SSAC 2.5 > flansza na decat awg 2.25 > rurki 2.5, końcowy przelot 2.5
Dolot: WAI na ori kondonie + ITG 3, bez tłumików
Elektronika: ECU z P10 GT
Zawieszenie: seria po wymianie praktycznie wszystkiego co się dało, rozpórka przód i tył, mocowania kolumn mayle
Koła: toyo t1r + spin 6kg + ruihone
Heble: wzmak serwa, nawiercane i nacinane tarcze Kepler, kloce Ferodo premier, tył tarcza pełna
Przekazanie napędu: przeguby japanparts, odelżony zamach, sprzęgło sachs, olej valvoline synpower tdl, linka cofle
Wnętrze: lekkie poliftowe fotele, kiera MOMO model Johnny Herbert Lotus/Ferrari, ręczy+gałka+mieszek skóra, boczki drzwi - czarna alkantara, boczki bagażnika - szara alkantara
Audio: JVC+Phonocar+Blaupunkt, tweetery w boczkach drzwi
Plany: dalsze przygotowania pod VE, a może T
Oki, słówko o mnie bo widzę, że sporo zamieszania zrobiłem rejestrując się jako foo foo = foster
Aktualne foty:
Dobra, dość pierdół i do konkretu, foowooz został kupiony w PL z końcem 2008 i nie był to pierwszy mój 100NX a... 4 sztuka
Historia każdego nx tu: http://picasaweb.google.com/foobatic
Pierwsze mody, doprowadzenie do stanu używalności wnętrza.
Kapitalka hebli i kulturalne wyautowanie ABS.
Zadbanie o pewną iskrę...
Jedyne co poprzednik wymienił to amortyzatory, tak, że wskoczył kompletny nowy zawias.
Odmulanie dolotu i budowa flowMastera by foster na bazie k&n,
Wyleciała wycieraczka
Naprawa dmuchawku, 3 stop by foster i los antenos, wleciał mardershrenck, ceramika na h4 i jakaś zenonlook żarówka
Takie tam foty
Totalna odbudowa nadkoli, od-rudzenie oraz nowy lakier na zderzakach i konserwacja
Set nowych poduch, co by ten zwierz pod maską przestał się tak rzucać
I przekazanie napędu, z serii zostały tylko ośki, tak to wsjo nowe, włącznie z najmłodszą z dostępnych skrzyń z poliftowego nx gti, a zamach stracił z wagi okolice 20%
Odmulanie wydechu i ustawienie a'la driftBox
Pro zimówki i odświeżenie kółek
Renowacja zaślepek na głośniki, ori gałki i mieszka ręcznego i zmiany biegów, oraz piękne welurowe foteliki z poliftowego nx gti
Wleciały również o niebo ładniejsze moim zdaniem zegary z n14 gti i amberowe podświetlanie
I komora silnika, totalna dziewica, która nawet nie chce się pocić
Kolejny mod dolotu, do flowMastera doszła trąbka
Doszły, kompik z GT, tps na .45V, męski korek, WAI na ITG 3' oraz rozpórknięcie sponsorowane przez nismo
Kilka filmów z foowoozem w roli głownej:
http://www.youtube.com/watch?v=45UXAenDx5k
http://www.youtube.com/watch?v=kepGYyOF52Y
http://www.youtube.com/watch?v=4Qq_BIPWLKs
i od 0 do 130, niestety na zimówkach, więc nie goniłem pod odcinkę na 1 bo piszczałbym przez całą 2 xD ale myślę, że potencjał da się odczuć.
http://www.youtube.com/watch?v=xpqbXSjZsJc
Co do planów, to kilka jest już w trakcie realizacji. Ufff, no to tyle póki co, pozdro i dla chętnych zapraszaMy na www.100nx.pl gdzie szczegółowo rozpracowujemy 100nx'y!
Serdeczności,
foster
Wersja: GTI
Kolor: KJ5
Moc: seria to to już nie jest
Styl: prosto, ale z detalami
Silnik: SR20DE
Wydech: SSAC 2.5 > flansza na decat awg 2.25 > rurki 2.5, końcowy przelot 2.5
Dolot: WAI na ori kondonie + ITG 3, bez tłumików
Elektronika: ECU z P10 GT
Zawieszenie: seria po wymianie praktycznie wszystkiego co się dało, rozpórka przód i tył, mocowania kolumn mayle
Koła: toyo t1r + spin 6kg + ruihone
Heble: wzmak serwa, nawiercane i nacinane tarcze Kepler, kloce Ferodo premier, tył tarcza pełna
Przekazanie napędu: przeguby japanparts, odelżony zamach, sprzęgło sachs, olej valvoline synpower tdl, linka cofle
Wnętrze: lekkie poliftowe fotele, kiera MOMO model Johnny Herbert Lotus/Ferrari, ręczy+gałka+mieszek skóra, boczki drzwi - czarna alkantara, boczki bagażnika - szara alkantara
Audio: JVC+Phonocar+Blaupunkt, tweetery w boczkach drzwi
Plany: dalsze przygotowania pod VE, a może T
Oki, słówko o mnie bo widzę, że sporo zamieszania zrobiłem rejestrując się jako foo foo = foster
Aktualne foty:
Dobra, dość pierdół i do konkretu, foowooz został kupiony w PL z końcem 2008 i nie był to pierwszy mój 100NX a... 4 sztuka
Historia każdego nx tu: http://picasaweb.google.com/foobatic
Pierwsze mody, doprowadzenie do stanu używalności wnętrza.
Kapitalka hebli i kulturalne wyautowanie ABS.
Zadbanie o pewną iskrę...
Jedyne co poprzednik wymienił to amortyzatory, tak, że wskoczył kompletny nowy zawias.
Odmulanie dolotu i budowa flowMastera by foster na bazie k&n,
Wyleciała wycieraczka
Naprawa dmuchawku, 3 stop by foster i los antenos, wleciał mardershrenck, ceramika na h4 i jakaś zenonlook żarówka
Takie tam foty
Totalna odbudowa nadkoli, od-rudzenie oraz nowy lakier na zderzakach i konserwacja
Set nowych poduch, co by ten zwierz pod maską przestał się tak rzucać
I przekazanie napędu, z serii zostały tylko ośki, tak to wsjo nowe, włącznie z najmłodszą z dostępnych skrzyń z poliftowego nx gti, a zamach stracił z wagi okolice 20%
Odmulanie wydechu i ustawienie a'la driftBox
Pro zimówki i odświeżenie kółek
Renowacja zaślepek na głośniki, ori gałki i mieszka ręcznego i zmiany biegów, oraz piękne welurowe foteliki z poliftowego nx gti
Wleciały również o niebo ładniejsze moim zdaniem zegary z n14 gti i amberowe podświetlanie
I komora silnika, totalna dziewica, która nawet nie chce się pocić
Kolejny mod dolotu, do flowMastera doszła trąbka
Doszły, kompik z GT, tps na .45V, męski korek, WAI na ITG 3' oraz rozpórknięcie sponsorowane przez nismo
Kilka filmów z foowoozem w roli głownej:
http://www.youtube.com/watch?v=45UXAenDx5k
http://www.youtube.com/watch?v=kepGYyOF52Y
http://www.youtube.com/watch?v=4Qq_BIPWLKs
i od 0 do 130, niestety na zimówkach, więc nie goniłem pod odcinkę na 1 bo piszczałbym przez całą 2 xD ale myślę, że potencjał da się odczuć.
http://www.youtube.com/watch?v=xpqbXSjZsJc
Co do planów, to kilka jest już w trakcie realizacji. Ufff, no to tyle póki co, pozdro i dla chętnych zapraszaMy na www.100nx.pl gdzie szczegółowo rozpracowujemy 100nx'y!
Serdeczności,
foster
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:06 przez foo, łącznie zmieniany 13 razy.
- Piotrek N15 S
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:42
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
@FiliX
Obawiam się, że raczej będzie to baaardzo ciężko zrobić. Ori kółka z gti mają 6x14 i ET40 i nie wiem czy o pół cent mijają zacisk przy nowych tarczach i klockach. Kółka z 1.6 maja 5.5x14 i ET45, na przód ich już nie wciśniesz bo blokują się na zacisku - sprawdzone. Można by próbować podciąć ewentualnie zacisk, ale to hardcore option. Co do 13 to można by próbować z nacinanymi i nawiercanymi tarczami plus dodatkowo dorzucić wzmacniacz hamowania od f1-z (Intercars v allegro). W gti znacząco podnosi pojemność serwa, hebel nie puchnie itd. - info sprawdzone. Na ile 1.3 sobie poradzi z napchaniem tej tubki to trzeba by sprawdzić. Co do sportowych tarcz to jak chcesz, na PW mogę podesłać namiar do gościa co je produkuje, okolice 260pln za komplet na oś.
Obawiam się, że raczej będzie to baaardzo ciężko zrobić. Ori kółka z gti mają 6x14 i ET40 i nie wiem czy o pół cent mijają zacisk przy nowych tarczach i klockach. Kółka z 1.6 maja 5.5x14 i ET45, na przód ich już nie wciśniesz bo blokują się na zacisku - sprawdzone. Można by próbować podciąć ewentualnie zacisk, ale to hardcore option. Co do 13 to można by próbować z nacinanymi i nawiercanymi tarczami plus dodatkowo dorzucić wzmacniacz hamowania od f1-z (Intercars v allegro). W gti znacząco podnosi pojemność serwa, hebel nie puchnie itd. - info sprawdzone. Na ile 1.3 sobie poradzi z napchaniem tej tubki to trzeba by sprawdzić. Co do sportowych tarcz to jak chcesz, na PW mogę podesłać namiar do gościa co je produkuje, okolice 260pln za komplet na oś.
FiliX, na zaciski z GTI to rzadko która aluminiowa 14 wchodzi więc o 13 zapomnij.
Ale żeś start spartolił... Moduj, moduj bo autko tego warte. Zadbane setki są świetne.
Jak masz to prześlij mi na maila zdjęcie bebechów (od góry) kompa z GT. Najlepiej by było w jak najlepszej rozdzielczości. Szukam tam czegoś.
Ale żeś start spartolił... Moduj, moduj bo autko tego warte. Zadbane setki są świetne.
Jak masz to prześlij mi na maila zdjęcie bebechów (od góry) kompa z GT. Najlepiej by było w jak najlepszej rozdzielczości. Szukam tam czegoś.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Jak Ty te wszystkie części do jednego samochodu wetknąłeś No tak to już 4 więc masz wprawę
Fajna sztuka
Fajna sztuka
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
@bodek
aaa tam, spróbuj się tak idealnie wbić poniżej momentu hehhh, wiem wiem, już mi się dostało, że z dobra sekundę straciłem przez to, no i te bonusowe kg...
Co do fot to podeślę, mam tak ori nx gti jak i z GT. Takie same są stopnie mocy, zasilania, itd. natomiast 3 główne procki które idą pod lupę wraz z projektem hack the JECS mają różne oznaczenia.
aaa tam, spróbuj się tak idealnie wbić poniżej momentu hehhh, wiem wiem, już mi się dostało, że z dobra sekundę straciłem przez to, no i te bonusowe kg...
Co do fot to podeślę, mam tak ori nx gti jak i z GT. Takie same są stopnie mocy, zasilania, itd. natomiast 3 główne procki które idą pod lupę wraz z projektem hack the JECS mają różne oznaczenia.
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Jak już na Squadzie pisałem gratki, i będę bacznie śledził temat
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Oki, no to mały update.
Wleciała oliwa, na którą to już parę lat miałem ochotę wpuścić w krwiobieg
Startujemy od zalecanego, a kolejna zmiana coś z 5wxx.
I zabrałem się za ten twór poprzedniego właściciela, czyli jak "powinno" umieszczać się głośniki na półce... Stan w jakim ją zastałem po poprzedniku wołał o pomstę do nieba...
-zawiasy z NOMI, ściągamy plastikowego kondoma,
-malowanko
-bonusowe nóżki na krańcach, na które wlecą gumki amortyzujące półkę między klapą a boczkami,
-sklejka obita, przyklejona i dodatkowo złapana wkrętami, nóżki już z gumkami, całość półki od tyłu pociągnięta na czarny mat. Póki co, wstawka będzie w jasnym graficie i zobaczymy jak to będzie współgrało z takimi samymi boczkami bagażnika i drzwi, nad którymi właśnie działam. Nie spodoba się, to wleci czarna alkantara.
i taa daa
Zagościła znana niektórym kiera mistrz, jedyne co zrobiłem, żeby tak strasznie nie biła po oczach, to przyciemniłem folią logo, minuta roboty i jak coś to jest ori, a przy okazji, folia zabezpieczy klakson przed ryskami xD Kiera oczywiście z profi nabą z 10cm odsadzeniem, tak, że problem klepania po manetkach w ferworze walki odpadł
W ramach odpoczynku od codzienności, wybrałem się na małe focenie hyhy. Szkoda, że oprócz słonka był okropny zimny wiatr, nawet targi się człowiekowi nie chciało ściągać. Ale cóż, będzie to powód co by po-focić znów, z nowym kołem i glebą :sugoi:
Tak, że pany, panny do wozów i jazda w plener!
No to pozdrowienia, tudzież do zobaczyska
Wleciała oliwa, na którą to już parę lat miałem ochotę wpuścić w krwiobieg
Startujemy od zalecanego, a kolejna zmiana coś z 5wxx.
I zabrałem się za ten twór poprzedniego właściciela, czyli jak "powinno" umieszczać się głośniki na półce... Stan w jakim ją zastałem po poprzedniku wołał o pomstę do nieba...
-zawiasy z NOMI, ściągamy plastikowego kondoma,
-malowanko
-bonusowe nóżki na krańcach, na które wlecą gumki amortyzujące półkę między klapą a boczkami,
-sklejka obita, przyklejona i dodatkowo złapana wkrętami, nóżki już z gumkami, całość półki od tyłu pociągnięta na czarny mat. Póki co, wstawka będzie w jasnym graficie i zobaczymy jak to będzie współgrało z takimi samymi boczkami bagażnika i drzwi, nad którymi właśnie działam. Nie spodoba się, to wleci czarna alkantara.
i taa daa
Zagościła znana niektórym kiera mistrz, jedyne co zrobiłem, żeby tak strasznie nie biła po oczach, to przyciemniłem folią logo, minuta roboty i jak coś to jest ori, a przy okazji, folia zabezpieczy klakson przed ryskami xD Kiera oczywiście z profi nabą z 10cm odsadzeniem, tak, że problem klepania po manetkach w ferworze walki odpadł
W ramach odpoczynku od codzienności, wybrałem się na małe focenie hyhy. Szkoda, że oprócz słonka był okropny zimny wiatr, nawet targi się człowiekowi nie chciało ściągać. Ale cóż, będzie to powód co by po-focić znów, z nowym kołem i glebą :sugoi:
Tak, że pany, panny do wozów i jazda w plener!
No to pozdrowienia, tudzież do zobaczyska
Ostatnio zmieniony 2012-03-12, 09:39 przez foo, łącznie zmieniany 1 raz.
świetny projekt ! dużo się tu dzieje! przyjemnie popatrzeć jak ktoś wkłada tyle serca i pracy (no i wiadomo pieniędzy ) w auto które bądź co bądź jest już klasykiem i staje się rzadkością na naszych drogach... widizałbym go na jakieś fajnej feldze i trochę zglebionego no i jakieś dobrze zgrzebane VE pasowało by jak ulał życzę Powodzenia w pracach przy aucie i będę śledził na bieżąco postępy !
i miałbym parę pytań :
- jakie były odczucia po odchudzeniu koła zamachowego?
- po co komp z p10 GT? faktycznie coś dał ? ocb z tym tps 45V? i masą maf?
- zdecydowałeś już jakie springi zagoszczą ?
- jaki felunek planujesz wrzucić na setkę ?
chyba tyle
ps. Kiera zajebista !
i miałbym parę pytań :
- jakie były odczucia po odchudzeniu koła zamachowego?
- po co komp z p10 GT? faktycznie coś dał ? ocb z tym tps 45V? i masą maf?
- zdecydowałeś już jakie springi zagoszczą ?
- jaki felunek planujesz wrzucić na setkę ?
chyba tyle
ps. Kiera zajebista !
tps-throttle position sensor czujnik położenia przepustnicy:) ma być ustawione w zakresie 0,45-0,5V o ile dobrze pamiętam.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Pięknie odratowany klasyk i świetna fotorelacja
Hehe widzę że tak samo jak w moim słoneczniku przy wymianie tylnych wahcaczy musiały wlecieć nowe śruby bo stare to nadawały się tylko do wycięcia
Ładna felga, trochę gleby ultra SR i jeśli chodzi o wszytko poza silnikiem to wystarczy
Hehe widzę że tak samo jak w moim słoneczniku przy wymianie tylnych wahcaczy musiały wlecieć nowe śruby bo stare to nadawały się tylko do wycięcia
Ładna felga, trochę gleby ultra SR i jeśli chodzi o wszytko poza silnikiem to wystarczy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Hehh, dziękówa panowie za miłe słowa To motywuje do dalszych działań, a nie ukrywam, że było troszkę zwątpień, bo lata choruje na Sunny 5d gti, takie sss Australijskie hehe i ilość nawrotów tej choroby, nie raz mi zapalała światełko, że dość tych nx'ów. Druga załamka to VVL, które za każdym podejściem (było ich już 2) oddala się w bliżej nieokreśloną przyszłość, zawsze kurna coś wyskakiwało innego co zabierało przygotowany budżet. Dobra, tyle rozczulania Celem jest przygotowanie się jak najlepiej pod VE, czy będzie dane, zobaczymy.
No to po kolei, tps... 0.45V w moim przypadku zupełnie zmienił charakterystykę wkręcania na obroty. Prosty mod, a dał woow. Często jest tak, że pomimo poprawnie naprężonej linki gazu, wot nie idzie w parze ze wskazaniem tps'a, tak że warto tam zaglądnąć.
Zamach, zleciał z 8.68kg do 7.1, odchudzony bez hardkorowych nawierceń, z tyłu koła jest rant, który śmiało można zjechać, to samo jeśli chodzi o czoło, po całości zostało liźnięte i wytyczona nowa płaszczyzna dla docisku i tarczy. Bezpośrednio odczuwalnie to poprawiła się reakcja na gaz i hamowanie silnikiem, w jakiej ilości ma to przełożenie na hamowni to nie pytajcie, komfort z hamownią to dopiero od niedawna się pojawił lokalnie, tak to cała wyprawa 100km w jedną stronę No generalnie myślę, że Coobcio ma konkretną wiedzę w temacie kółek, czy to zamachowych, czy altka, wału itd. i co to daje.
Co do kompa z GT to temat sporny jak świat stary, osobiście będę się upierał, że:
-na 100% wtryski zaczęły ciszej/rzadziej pracować, tak jakby miały dłuższe czasy otwarcia,
-szybciej schodzi z obrotów,
-no i marchewy się pojawiły, co sugeruje bogatsze mapy.
Generalnie dół się podrównał, a góra się uwolniła - problem mam z obiektywizmem tego, bo praktycznie w tym samym czasie wleciał ITG, no i radość krótko trwała, bo człowiek się pieronem przyzwyczaił do efektu. Z konkretu to mogę jedynie przytoczyć nx'a kolegi Jamala, który hamował się po przejściu na kompa z GT i otrzymał takie cuś (kolektor seria i miks rurek ori z odcinkami na 50mm):
Druga masa maf'a to typowy mod przepływomierza, jedni robią go po całości dla wszystkich mas w kompie, ja klepnąłem dla niego samego, bo reszta nie wykazywała rozbieżności.
Springi coś z 30/30, amory ultra-sr już płyną, a na stabilizatory i ich łączniki poliuretany. Z felgami to mam straszny problem do tego wozu, mało która felga pasuje, wszystko co mi się podoba to jakiś kosmos cenowy Na pewno 15', profil 195/50 przód toyo t1-r, a tył zdecydowanie coś bardziej rowkowego, jakaś yoko c albo a.drive.
Obecnie czasu brak, a kilka kolejnych gadżetów leży po szafach...
No to po kolei, tps... 0.45V w moim przypadku zupełnie zmienił charakterystykę wkręcania na obroty. Prosty mod, a dał woow. Często jest tak, że pomimo poprawnie naprężonej linki gazu, wot nie idzie w parze ze wskazaniem tps'a, tak że warto tam zaglądnąć.
Zamach, zleciał z 8.68kg do 7.1, odchudzony bez hardkorowych nawierceń, z tyłu koła jest rant, który śmiało można zjechać, to samo jeśli chodzi o czoło, po całości zostało liźnięte i wytyczona nowa płaszczyzna dla docisku i tarczy. Bezpośrednio odczuwalnie to poprawiła się reakcja na gaz i hamowanie silnikiem, w jakiej ilości ma to przełożenie na hamowni to nie pytajcie, komfort z hamownią to dopiero od niedawna się pojawił lokalnie, tak to cała wyprawa 100km w jedną stronę No generalnie myślę, że Coobcio ma konkretną wiedzę w temacie kółek, czy to zamachowych, czy altka, wału itd. i co to daje.
Co do kompa z GT to temat sporny jak świat stary, osobiście będę się upierał, że:
-na 100% wtryski zaczęły ciszej/rzadziej pracować, tak jakby miały dłuższe czasy otwarcia,
-szybciej schodzi z obrotów,
-no i marchewy się pojawiły, co sugeruje bogatsze mapy.
Generalnie dół się podrównał, a góra się uwolniła - problem mam z obiektywizmem tego, bo praktycznie w tym samym czasie wleciał ITG, no i radość krótko trwała, bo człowiek się pieronem przyzwyczaił do efektu. Z konkretu to mogę jedynie przytoczyć nx'a kolegi Jamala, który hamował się po przejściu na kompa z GT i otrzymał takie cuś (kolektor seria i miks rurek ori z odcinkami na 50mm):
Druga masa maf'a to typowy mod przepływomierza, jedni robią go po całości dla wszystkich mas w kompie, ja klepnąłem dla niego samego, bo reszta nie wykazywała rozbieżności.
Springi coś z 30/30, amory ultra-sr już płyną, a na stabilizatory i ich łączniki poliuretany. Z felgami to mam straszny problem do tego wozu, mało która felga pasuje, wszystko co mi się podoba to jakiś kosmos cenowy Na pewno 15', profil 195/50 przód toyo t1-r, a tył zdecydowanie coś bardziej rowkowego, jakaś yoko c albo a.drive.
Obecnie czasu brak, a kilka kolejnych gadżetów leży po szafach...
Jakieś 750pln, z tulejkami. Czekam na resztę, tak, że to nie koniec wydatków.podj pisze:Kolego ile Cie wyszedł ten zestaw naprawczy tylnego zawieszenia
No i mały up z ostatnich dni. Półka wrzucona w auto i wersja beta wygląda tak:
-jakieś tam koło i w końcu opona która poprawi trakcję - w końcu zimówkom dam luz tego lata
-dotarł w końcu olejek...
-małe a cieszy, wyprany i poprawiony troszeczkę dolot
-no i ultralekkie nakrętki ^^"
pozdr, foo
Ostatnio zmieniony 2012-03-12, 09:40 przez foo, łącznie zmieniany 1 raz.