Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
no właśnie jestem ciekaw efektu jak będzie wyglądał ze zwykłymi zderzakami i na glebie
a może by tak zrobić coś takiego
podobają mi się poszerzenia błotników
Późny mikołaj, przedwczesne urodziny.... ważne że dotarł!
Zderzak za "STÓWKĘ" trochę obdrapany i dolne mocowanie do zrobienia, nic wielkiego.
Ciekawe jest to że był kiedyś srebrny, teraz jest w kolorze niebieskim (który farbuje, jak go odpakowałem to miałem niebieskie ręce), a będzie grafitowy.
Modzelitto pisze:Mierzyłeś ile obniżyły w realu? Nie wygląda mi to na -40mm. Ale jest lepiej
zmierzyłem na "palce" wcześniej wchodziły trzy między oponę a krawędź nadkola, po zmianie wchodzi jeden czyli 4cm
nie jest to dokładna miara, ale kto by się tam kłócił o parę milimetrów
ważne jest że jest nisko
SCOOTER pisze:Dobrze że śrubki poszły gładko bo w mojej tak łatwo nie było.
Ciekawe ile faktycznie siadła
No po twoich opowieściach ze zdejmowaniem mocowań byłem pełen obaw, ale poszło gładko
Siadła sporo patrząc na przód, jest to 4cm na pewno, ale się upierać nie będę
Efekt fajny i z tego się cieszę.
Jak nie zapomnę to zrobię kilka fotek jak będzie widno.
no powiem że miałem obawy co do pokonywania niektórych warszawskich ulic, a w szczególności torów tramwajowych
sztywno jest i widać to w szczególności jak latam na ręcznym, już się tak buda nie wychyla jak łajba na wodzie
dwie fotki na szybko:
[ Dodano: 2013-01-28, 07:34 ]
Jakiś czas temu napisałem do producenta swoich felg z pytaniem co to jest za model i dowiedziałem się że moje felgi to nie ten producent, którego napis jest na kapslach a firma ANZIO model Speed Polar 2009r. (pochodzenie- germańskie)
Seba WWA, nie przesunęło Ci się prawe tyle koło do przodu auta? Pytam, bo ze względu na konstrukcję tylnego zawieszenia amerykańce przy obniżaniu zmieniają drążek (wg instrukcji control rod) łączący belkę z wahaczem na regulowany (krótszy), żeby właśnie wyeliminować to przesunięcie. Tylko ciekawe, że nie zawsze jest to tak samo wyraźne, niektórzy nic nie robią i jest ok.
wod2u pisze:Seba WWA, nie przesunęło Ci się prawe tyle koło do przodu auta? Pytam, bo ze względu na konstrukcję tylnego zawieszenia amerykańce przy obniżaniu zmieniają drążek (wg instrukcji control rod) łączący belkę z wahaczem na regulowany (krótszy), żeby właśnie wyeliminować to przesunięcie. Tylko ciekawe, że nie zawsze jest to tak samo wyraźne, niektórzy nic nie robią i jest ok.
Jak porównuję ze zdjęciami przed i po różnicy nie widzę, jeżeli się przesunęło to musi być to niewidoczne dla mojego oka, a samochód jedzie prosto i nie odczułem różnicy.
Może jak założę letnie gumy to porównam bo zimówki mam jak balon i opona jest bliżej nadkola.