I każdy nissan by Cię objeżdżałKwiecien pisze:Za 3800zł kupił bym co najwyżej Golfa III albo Passata B4 zapewne w opłakanym stanie i z kosmicznym przebiegiem
[ Primera] Błękitny Nissan Primera P11 Travel SR20De Compete
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Dzisiaj spędziłem kilka minut pod Nissanem i stwierdzam że do wymiany wkrótce będzie lewy próg. A raczej sam jego koniec bo śrubokręt wszedł w niego jak w masło hehe. No i rudzielec bierze też prawe tylne drzwi. To chyba jedyne ślady rdzy na aucie. Robił tego nie będę bo zwyczajnie się nie opłaca, auto ma jeździć a nie wyglądać
A te progi to chyba już taki urok Nissanów, Sunny i Almera też gniły dokładnie w tych samych miejscach.
[ Dodano: 2012-11-07, 16:14 ]
Mam pytanie - jaki jest mniej więcej koszt wymiany kolektora, wałków, przestawienia zapłonu i modyfikacji rozrządu w SR20De (131KM) ?
A te progi to chyba już taki urok Nissanów, Sunny i Almera też gniły dokładnie w tych samych miejscach.
[ Dodano: 2012-11-07, 16:14 ]
Mam pytanie - jaki jest mniej więcej koszt wymiany kolektora, wałków, przestawienia zapłonu i modyfikacji rozrządu w SR20De (131KM) ?
- apawel12007
- nowy na forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2013-01-05, 15:03
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Błękitny Nissan Primera P11 Travel SR20De Competence
Dlaczego sprzedajesz? To już kolejny Wagon z forum, którego znajduję na ogłoszeniach... (ten ma przynajmniej ciekawy kolor) Trochę się z treścią rozjechałeś w stosunku do rzeczywistości (nie pisałeś, że coś zmodyfikowałeś)
Kwiecien pisze: Silnik: 2.0 16V SR20De 131KM
Mocy przybywaj? Silnik z P11.144? Ale wtedy to już SR20DE...Ogłoszenie pisze:Silnik - 2.0 16V 140KM SR20De
ale nie dopisałeś, że rdzewieje:Ogłoszenie pisze:Auto zadbane
Za tą cenę uda się sprzedać?Kwiecien pisze:Dzisiaj spędziłem kilka minut pod Nissanem i stwierdzam że do wymiany wkrótce będzie lewy próg. A raczej sam jego koniec bo śrubokręt wszedł w niego jak w masło hehe. No i rudzielec bierze też prawe tylne drzwi. To chyba jedyne ślady rdzy na aucie. Robił tego nie będę bo zwyczajnie się nie opłaca, auto ma jeździć a nie wyglądać
Kwiecen pisze: Kwota zakupu - 3800zł auto + 300zł komplet zimówek na felgach + org. relingi Nissana.
PozdrawiamOgłoszenie pisze:7200zł
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Auto nie idzie jednak pod młotek, właśnie stoi w warsztacie i czeka na wymianę łożysk zwrotnicy z obu stron, łożysk w kołach z obu stron, regeneracja hamulców przód/tył (przedni lewy hamulec jest tak zapieczony że po podniesieniu auta na podnośniku nie da się obrócić kołem).
Zrobiłem lekkie modyfikacje (zapłon, kolektor, wywalenie katów, przestawienie rozrządu) i wypluło 142KM, przed modyfikacjami było 133KM
Gaz już prawie założony, zostało tylko podpiąć elektrykę i wyregulować.
Cena była taka a nie inna bo ludzie lubią się targować, i jak stargują 2000zł to się mało co nie posikają ze szczęścia i często auto biorą w ciemno Ale tak szczerze to jedyne oferty miałem od handlarzy - 3000zł
Auto ogólnie jest OK, ale wcześniej miałem Mazdę 626 GE która była nieporównywalnie lepszym autem, pod każdym względem. Gdyby nie to że auto brało 2l oleju na 100km to bym go nie sprzedał.
Pojeżdżę nią do zimy i wtedy sprzedam.
Zrobiłem lekkie modyfikacje (zapłon, kolektor, wywalenie katów, przestawienie rozrządu) i wypluło 142KM, przed modyfikacjami było 133KM
Gaz już prawie założony, zostało tylko podpiąć elektrykę i wyregulować.
Cena była taka a nie inna bo ludzie lubią się targować, i jak stargują 2000zł to się mało co nie posikają ze szczęścia i często auto biorą w ciemno Ale tak szczerze to jedyne oferty miałem od handlarzy - 3000zł
Auto ogólnie jest OK, ale wcześniej miałem Mazdę 626 GE która była nieporównywalnie lepszym autem, pod każdym względem. Gdyby nie to że auto brało 2l oleju na 100km to bym go nie sprzedał.
Pojeżdżę nią do zimy i wtedy sprzedam.
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
na walku z GT i w/w modach powinno wskoczyc ponad 150ps:)
ciekawe czemu serii nie trzymal na plus a mody silnik wziol na minus
ludzie robia podobne mody by miec 160+
ciekawe czemu serii nie trzymal na plus a mody silnik wziol na minus
ludzie robia podobne mody by miec 160+
Ostatnio zmieniony 2013-05-08, 19:11 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Jak nie trzymał serii? To co wyszło (133) minus jakiś błąd pomiarowy i wychodzi seria?Ad@mus pisze: ciekawe czemu serii nie trzymal na plus a mody silnik wziol na minus
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
napisalem ze serii nie trzymal na plus tj w takim przebiegu wyszla zawyzona seria-plus minus bledy pomiaru
wiec wniosek jeden, baza zdrowa do tego mody, abstrachujac od zaplonu i przyspieszenia walka to na samym walku z GT i patroszonym wydechu powinno byc teoretycznie 150ps a tutaj siurpryza...
albo ktos cos zpipcyl przy modzeniu albo nie wiem... w bledzie komp leci
wiec wniosek jeden, baza zdrowa do tego mody, abstrachujac od zaplonu i przyspieszenia walka to na samym walku z GT i patroszonym wydechu powinno byc teoretycznie 150ps a tutaj siurpryza...
albo ktos cos zpipcyl przy modzeniu albo nie wiem... w bledzie komp leci
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Wreszcie założyłem gaz. Zwykła instalacja na mikserze i śrubie do regulacji. Parownik nowy AT-09 140HP. Przyznam że nie miałem jeszcze tak bezproblemowego auta na LPG. Po pierwszym odpaleniu na gazie wystarczyło podkręcić trochę obroty na przepustnicy żeby nie gasł i to wszystko. Śrubą wyregulowałem instalację "na oko" tak żeby nie był zamulony. Średnie spalanie przy ostrej jeździe, 50% miasto 50% trasa - 10.6l/100km.
Teraz to można jeździć
Teraz to można jeździć
Po 2000 przejechanych kilometrów na gazie stwierdzam:
- spalanie w długiej trasie (Ostrowiec Św. - Olsztyn, przez Warszawę, 800km w obie strony) - 9.5l/100km z włączoną klimą (średnia prędkość wyszła 87km/h),
- brak jakichkolwiek problemów z instalacją, leję do pełna i jadę, nic nie strzela, nic nie przerywa, pracuje równiutko, nie gaśnie,
Instalacja 1gen. "rzondzi"
- spalanie w długiej trasie (Ostrowiec Św. - Olsztyn, przez Warszawę, 800km w obie strony) - 9.5l/100km z włączoną klimą (średnia prędkość wyszła 87km/h),
- brak jakichkolwiek problemów z instalacją, leję do pełna i jadę, nic nie strzela, nic nie przerywa, pracuje równiutko, nie gaśnie,
Instalacja 1gen. "rzondzi"