[ Sunny GTI-R] NISSAN SUNNY GTI-R SR20DET
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
SR20VE + T robi jednak robotę, to jest jednak przyszłość rozwoju rodziny silników SR20 w Polsce
Jakieś chińskie turbo T3 i przy doładowaniu 0,5 narastającym do 0,72 przy ostatnim strojeniu wygenerowało mi coś takiego:
Jakby ciut podnieść odcinkę o te 500-600obr.min albo doładowanie podnieść do tych 0,8-0,82bara to myślę że spokojnie 350KM by było
Filmik (oglądajcie nie za głośno by dzwięk zmiennej fazy nie uszkodził wam głośników albo co gorsza słuchu) :
http://www.youtube.com/watch?v=jXB_Sl9P ... e=youtu.be
Tak więc moim zdaniem VET w GTI-R to idealne połączenie po pierwsze mniejsza turbo dziura będzie a po drugie dojdzie jeszcze sporo powera
Hehe a jeszcze można wałki przestawić
Jakieś chińskie turbo T3 i przy doładowaniu 0,5 narastającym do 0,72 przy ostatnim strojeniu wygenerowało mi coś takiego:
Jakby ciut podnieść odcinkę o te 500-600obr.min albo doładowanie podnieść do tych 0,8-0,82bara to myślę że spokojnie 350KM by było
Filmik (oglądajcie nie za głośno by dzwięk zmiennej fazy nie uszkodził wam głośników albo co gorsza słuchu) :
http://www.youtube.com/watch?v=jXB_Sl9P ... e=youtu.be
Tak więc moim zdaniem VET w GTI-R to idealne połączenie po pierwsze mniejsza turbo dziura będzie a po drugie dojdzie jeszcze sporo powera
Hehe a jeszcze można wałki przestawić
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Zawias w samochodzie. Geometria zrobiona. Wrażenia pozytywne. Lecz test będzie dopiero na jakimś Ułężu. Pewnie trzeba będzie jeszcze pobawić się z regulacją.Limon pisze:I jak tam zawias zamontowany? Czy wóz już zimuje w garażu?
Samochód na razie zimuje, ponieważ cały czas nie mogę się uporać z małymi problemami technicznymi.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zapewne chodzi o panewki korbowodowe na korbach"Orzeł" to norma...michalbtl pisze:Elektronika jest ogarnięta. Cos nam świruje ciśnienie oleju. Na razie nie wiadomo o co chodzi ale zobaczymy.Limon pisze:A co tam masz za problemy techniczne? Coś z elektroniką?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Na Nowy Rok zrobię mały up
Niestety albo i stety silnik SR20VET wyjechał z Nissana.
W związku z tym, że silnik VET sprawiał kłopoty w zamian wjedzie seryjny DET.
Nowy/następny silnik jest w zasadzie seryjny. Dostał delikatne mody.
Szlif wału. Panewki. Szpilki głowicy. Uszczelka metalowa. Wtryski 630. Zmodyfikowany został układ olejowy na bardziej prosty. Usunięte zostało ITB. Jest jedna przepustnica.
Na tą chwilę silnik jest uzbrojony i w 99% gotowy do wsadzenia do samochodu.
Cały osprzęt pozostaje ten sam.
Jeżeli chodzi o VET to do tematu może kiedyś powrócę. Na tą chwilę chce by samochód zaczął jeździć a później się zobaczy, co dalej.
Niestety albo i stety silnik SR20VET wyjechał z Nissana.
W związku z tym, że silnik VET sprawiał kłopoty w zamian wjedzie seryjny DET.
Nowy/następny silnik jest w zasadzie seryjny. Dostał delikatne mody.
Szlif wału. Panewki. Szpilki głowicy. Uszczelka metalowa. Wtryski 630. Zmodyfikowany został układ olejowy na bardziej prosty. Usunięte zostało ITB. Jest jedna przepustnica.
Na tą chwilę silnik jest uzbrojony i w 99% gotowy do wsadzenia do samochodu.
Cały osprzęt pozostaje ten sam.
Jeżeli chodzi o VET to do tematu może kiedyś powrócę. Na tą chwilę chce by samochód zaczął jeździć a później się zobaczy, co dalej.
Jakie kłopoty były z VE
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Z VE nie było kłopotów.Pawel18PL pisze:Jakie kłopoty były z VE
Kłopot był ciśnieniem oleju. Mam już jakąś tam koncepcje, ale na razie odpuściłem VET bo uznałem że cały silnik będzie pewniejszym rozwiązaniem. DO tematu może powrócę. Chociaż teraz biorąc pod uwagę własne doświadczenia w użytkowaniu samochodów w imprezach typu Ułęż itp nie wiem czy jest sens się bawić w VE i jakieś mocno rozległe mody. Przede wszystkim mam nadzieje, że teraz na oryginalnym silniku będę mógł sam sprawdzić jak samochód się zachowuje i co może. A mocy jak będzie brakować to szybko się ją zorganizuje.
Bardzo prawdopodobne, że będę pozbywał się materiałów z VE. Więc jak coś to napisze Ci na PW.vixo pisze:VE chętnie przygarne
Mógłbyś nieco przybliżyć co się działo z tym ciśnieniem oleju Byłbym wdzięczny.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No i pięknie już poziom serii po wydechu i FMIC-u z podniesionym do 1,3 bara doładowaniu jest... tylko trochę spora turbodziura... Jaka turbinka
W tych wozach z seryjnym motorem super sprawdza się GT2871r z małą dupką:
W tych wozach z seryjnym motorem super sprawdza się GT2871r z małą dupką:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Turbina gt2871r. Ta która jest do 420km.
Musze poprawic pare drobiazgów typu aktuator, map sensor, szczelność i będzie lepiej.
Na tą chwile ważne że silnik odpalił, został wystrojony i się nie poddał.
Poza tym nie chciaem od razu atakowć na siłę więcej bo lepiej na spokojnie sprawdzić czy wszystko ok.
Musze poprawic pare drobiazgów typu aktuator, map sensor, szczelność i będzie lepiej.
Na tą chwile ważne że silnik odpalił, został wystrojony i się nie poddał.
Poza tym nie chciaem od razu atakowć na siłę więcej bo lepiej na spokojnie sprawdzić czy wszystko ok.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No naraszciemichalbtl pisze:został wystrojony i się nie poddał.
A ja dalej stópki do 2giej korby w tym swoim zapasowym nie znalazłem...
Teraz już tylko będzie z góki oby moc i bezawaryjność była z nami, Powodzenia i informuj o nowych kreskach
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
W pierwszym silniku, który oryginalnie był w aucie tez miałem pękniętą, pułke. Moc była seryjna. W moich rękach samochód nie był upalany zbyt mocno i długo, bo w zasadzie od razu przystąpiłem do roboty.BANIAK pisze:Myślę, że takiej mocy przy dłuższym upalaniu mogą nie wytrzymać seryjne tłoki! No chyba, że jest kucizna!
Tak było u mnie! Pękły pułki w tłokach.
Może w takim razie moc zrobimy mniejszą..... W zasadzie to nie zależy mi aż tak bardzo na KM. Do wiosny chce samochód przygotować tak żeby pojechać parę razy na jakiś Ułęż itp. Jak będzie mi odpowiadał na torze to przede wszystkim popracuje jeszcze nad zawieszeniem. Czyli rozpórki, stabilizatory, itp. A później jak będzie trzeba to zrobi się kucizne i głowice z wałkami itp. Chociaż szczerze powiem że jak na razie nie widzę sensu w GTIR atakowania jakiś kosmicznych parametrów bo przede wszystkim trzeba nauczyć się jeździć.
Jeżeli jednak nie będzie mi odpowiadał na torze to idzie do sprzedaży. A doinwestuje konkretnie EVO.
W przyszłym tygodniu będę brał się za porządki w środku itd., więc coś zapodam.BANIAK pisze:Zapodaj jakieś aktual foto
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
W tej sytuacji jedynie mogę zdać się na doświadczenie i wiedze osoby, która stroi samochód. Czyli BRT. Specjalnie nie naciskam na jakieś wyniki, więc mam nadzieję, że wszystko odbywa się bezpiecznie. Ale pogadam na ten temat.PumaRST pisze:ostrożnie z zapłonem nawet kosztem sporej Mocy. tłok płynie od kiepskiej mieszanki a półki padają od zbyt ostrego zapłonu i spalania stukowego które też moze rozwalić denko tłoka.
Ale pewnie cos nie tak było ze smarowaniem albo silnik już miał dosyć. Te silniki mają już prawie 20 lat. Dlatego uważam, że podnoszenie mocy powinno rozpoczynać się od sprawdzenia stanu silnika w tym panewek.killer2000 pisze:neptun wrzucił turbo to najpierw panewki mu pozszły a potem półki
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Popieram widzimy się na upalańsku - kolejny GTi-Rmichalbtl pisze: Do wiosny chce samochód przygotować tak żeby pojechać parę razy na jakiś Ułęż itp. Jak będzie mi odpowiadał na torze to przede wszystkim popracuje jeszcze nad zawieszeniem. Czyli rozpórki, stabilizatory
Hehe szkoda że nie czarny ale fajnie czerwony będzie się wyróżniać
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM