[ Patrol] azorka paTROL
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Nie chciałem się wtrącać ale nie wytrzymam dłużej Zaraz zrobię zdjęcie tego zgliszcza i zarzucę bo tak się składa, że pracujemy sobie razem i Jeep aktualnie zarasta pod garage
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Wracając do tematu patrola, zamontowałem bagażnik na dach. Nie zdecydowałem sie robić, ten waży jedyne 20kg i wytrzymuje 200kg
Kupiłem i zamontowałem też nową oponę na zapas w tym samym rozmiarze co reszta kół.
Zalałem silnik nowym olejem Motul 10W40.
Szykuje się wymiana pompy wody, bo chyba ją słychać.
I chce dać zrobić nową grubszą i wydajniejszą chłodnice wody.
Kupiłem i zamontowałem też nową oponę na zapas w tym samym rozmiarze co reszta kół.
Zalałem silnik nowym olejem Motul 10W40.
Szykuje się wymiana pompy wody, bo chyba ją słychać.
I chce dać zrobić nową grubszą i wydajniejszą chłodnice wody.
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Dzięki, też tak myślę.Modzelitto pisze: Y60 ma w sobie coś
Tu jeszcze kilka fotek https://plus.google.com/u/0/photos/1066 ... erLktXl6QE
Mówi się, że właściciele patroli dzielą się na tych którym pękła głowica i na tych którym dopiero pęknie. Od kilku tygodni zaliczam się do tych pierwszych
Auto postawiłem do mechanika. Miała być tylko wymiana uszczelniaczy zaworowych i pierścieni, po zdjęciu głowicy okazało się że ma spore rysy na cylindrach, a po sprawdzeniu głowicy, wyszło że jest pęknięta w dwóch miejscach. Decyzja.... nie ma sensu naprawiać. Niedaleko znalazłem silnik na sprzedaż, silnik jeszcze w aucie, więc była możliwość odpalenia i sprawdzenia jego stanu. Nie było się nad czym zastanawiać, silnik już jeździ w moim patrolku :D:D
Przy okazji w cenie silnika udało się wyrwać grill, uchwyt na kubki i........ przekaźniki grzania świec żarowych
Patrol pochodził z Danii, miał udokumentowany przebieg 231.000km a w silniku zamontowana dodatkowa grzałka na 230V
Auto postawiłem do mechanika. Miała być tylko wymiana uszczelniaczy zaworowych i pierścieni, po zdjęciu głowicy okazało się że ma spore rysy na cylindrach, a po sprawdzeniu głowicy, wyszło że jest pęknięta w dwóch miejscach. Decyzja.... nie ma sensu naprawiać. Niedaleko znalazłem silnik na sprzedaż, silnik jeszcze w aucie, więc była możliwość odpalenia i sprawdzenia jego stanu. Nie było się nad czym zastanawiać, silnik już jeździ w moim patrolku :D:D
Przy okazji w cenie silnika udało się wyrwać grill, uchwyt na kubki i........ przekaźniki grzania świec żarowych
Patrol pochodził z Danii, miał udokumentowany przebieg 231.000km a w silniku zamontowana dodatkowa grzałka na 230V