Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2012-11-15, 12:02

michalbtl pisze:Z zawieszeniem do GTIR'a jest trochę kłopot. Osobiście nie spotkałem się z jakimiś profi sportowymi zawiasami. Chyba, że jest opcja zrobić to całkowicie indywidualnie na zamówienie.
http://www.hpsporting.cz/ lub polski przedstawiciel: http://www.hpsporting.pl/

gwint z regulacja wysokości i stałymi nastawami amorów (możliwość zmiany ale w fabryce) około 6tyś PLN, gwint z regulacją również amorów od około 9tyśPLN do chyba 12. Firma znana i sprawdzona w rajdach, górach itd. Robią na zamówienie, wysyłajac im ori zawias plus informacje co do auta (waga itd) plus przeznaczenie. To jest już Profi zawias i ma zalete jest w pełni naprawialny.

Co do Ułęża to jesli zdąże odpalic swojego trupa (planowane wiosna wczesne lato 2013) to się pisze na Nissan Track Day
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-11-15, 12:08

Puma masz rację! Doskonale o tym wiem :) nikt sie nie obraza to jest forum i tu każdy powinien wyrażać swoje zdanie a nie lizać sobie du.ę nawzajem!
Słowa krytyki są zawsze budujące i wskazują nam nasze błędy oraz niedociągnięcia które nie zawsze dostrzegamy!
Co do zawieszenia to zostało trochę zmodyfikowane, zmieniłem sprezyny na torowe KW pierwszy test był na Poznaniu i wypadł mocno na plus!
Moim największym problemem sezonu 2012 był brak odpowiednich opon ( jeździłem na gownianych profilach, które sie do niczego nie nadają ), udało mi się zrobić w sezonie 5 kółek na pełnym slicku i efekty były widoczne w moich czasowkach! Przedewszystkim auto nie było nerwowe i subtelnie pokonywalo każdy zakręt!
Biorąc pod uwagę powyższe zamierzam uzbroić sie na rok 2013 tylko w profesjonalne slicki!

Co do power UP; to nie jest mój wymysł, szalony pomysł czy zachcianka, tylko rozsądne działanie! Jak wszyscy wiemy na ostatniej imprezie sezonu pękły mi dwa tłoki więc motor musiał być rozebrany! A jak już robić to odrazu lepiej - progres musi być!
Nie spodziewalbym sie wiecej jak 30-40 km. Więc to nie jest skok o dużą wartość a jedynie wypadkowa przeprowadzanego remontu!
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2012-11-15, 12:13

no to przede wszystkim dobry slick na nowy sezon!!
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-11-15, 14:25

W FWD na poznań z przodu slick twardy z tyłu miekszy ciekawe czy w AWD tak samo będzie optymalnie :> ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

michalbtl
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-01, 23:37
Lokalizacja: Otwock

Post autor: michalbtl » 2012-11-15, 21:09

BANIAK pisze:Co do power UP; to nie jest mój wymysł, szalony pomysł czy zachcianka, tylko rozsądne działanie! Jak wszyscy wiemy na ostatniej imprezie sezonu pękły mi dwa tłoki więc motor musiał być rozebrany! A jak już robić to odrazu lepiej - progres musi być!
Nie spodziewalbym sie wiecej jak 30-40 km. Więc to nie jest skok o dużą wartość a jedynie wypadkowa przeprowadzanego remontu!
Ja o tym nie wiedziałem.
Masz racje że jak się już robi to zawsze można coś poprawić bo koszty nie są już duże.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-11-18, 19:18

Lipton wyszedł, gładzie na tyle poprzycierane od przegrzewania się silnika były że po ich chonowaniu zrobiło się pasowanie tłoków na poziomie 10-13 setek.
Trzeba w szlif iść i premiera Baniako ultra mega zapierdzielacza się opóźnia... ;/
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-11-18, 21:45

poczekamy,
ale jak będzie za długo to :shoot: będzie ciepło :cool:
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2012-11-19, 23:04

miło było poznać osobiście :mrgreen: i trzymam kciuki 8-)
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-11-19, 23:16

Tłoki dziś do mnie wysłali więc jutro tłoczki będą - blok i sprzęgło ze sobą wożę w bagażniku na tą okazję coby szybko zareagować :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2012-11-26, 18:28

Baniak ... sprawdzaj co się dzieje ... bo dziś patrzę a Kuba flexem jakieś tańce wyczynia wokół silnika 8-) ... to nie potrzebne .... to za dużo waży ... bez tego też będzie chodził ....








;-) :mrgreen: :evil:
Z nissanem od 2005 roku :)

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-11-26, 21:25

wie co robi - "lekka buda czyni cuda" tzw. darmowe konie :mrgreen:
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-11-27, 00:22

No cięcia było aż dwie tarcze wyszły :D
Chce wywalić największą wadę GTi-R - jego cholerny wymiennik ciepła/wpierdalacz ciśnienia oleju.

Dzisiaj podstawkę filtra oleju ciąłem na plastry i nie mogę dowieżyć jakie to badziewie, cały ten diwajs myślę że stawia takie opory że spiepsza jakieś pół bara ciśnienia oleju :p

Jutro spożądę szkic z którym udam się do Frezero-tokarza :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-11-28, 15:04

BANIAK pisze:"lekka buda czyni cuda"
O tak :)

jakie tłoki teraz ? nadwymiar rozumiem

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-11-29, 02:40

yapko pisze:jakie tłoki teraz ? nadwymiar rozumiem
Czyste i kororkowe:
Obrazek

PS. Tłok na pierwszy nadwymiar musiał pójść 86,5mm bo gładzie były już mocno złyżwione a po chonowaniu już mocno odbiegały od fabrycznego wymiaru...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-11-29, 06:50

Piękne :), żeby tylko tak działały jak wyglądają to będzie męsko!
Czas zamawiać wtryski bo koniec już bliski :)
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-11-29, 11:31

BANIAK pisze:Piękne :), żeby tylko tak działały jak wyglądają to będzie męsko!
Czas zamawiać wtryski bo koniec już bliski :)
W Zasadzie czekamy jedynie na wykonanie zaprojektowanej przezemnie podstawki, która zastąpi fabryczny wymmiennik ciepła i w sumie można skręcać ze skrzynią motorownię :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-12-03, 21:28

Żeby nie był że się nic nie dzieje auto w dniu dzisiejszym opóściło CG na lawecie i udało się w podróż pod kryptonimem: "KLATKA" <radocha>
Już niebawem ( tak sobie to tłumacze ) wszystkie prace zostaną zakończone!
NISSAN PULSAR GTI-R

sylwekgtir
aktywny forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sylwekgtir » 2012-12-03, 21:48

łooooooo !!!!!!!! to lubie bedzie agresor

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-12-03, 21:55

Sylwek to nie agresor, to zabezpieczenie żeby po nowych modych pasażer nie zwalił się odrazu w gacie, tylko miał złudne poczucie bezpieczeństwa!
NISSAN PULSAR GTI-R

szpakerson
wiem o czym pisze
Posty: 68
Rejestracja: 2011-12-07, 08:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: szpakerson » 2012-12-03, 21:55

wchodze w track day jak najbardziej!

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-12-03, 22:05

szpakerson to długa droga w przygotowaniu auta, proponuje prześledzić mój temat i zobaczyć jakie zmiany poszły na plus dla auta a jakie były zbędne! ( zaoszczędzisz trochę czasu i jeszcze więcej pieniedzy )
Ewentualnie auto kolegi PUMARST, Tyskiego, Arbuza
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-12-04, 00:22

Mnie mój Frezer dzisaj pochwalił za prawidłowo sporządzony rysunek techniczny, tak więc niebawem filtr oleju zostanie przeniesiony i pozbędziemy się tego cholernego wymiennika ciepła :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-12-04, 00:26

Może na wiosnę i ja bym auto zabrał na jakiś track dayowy chrzest :) powyłbym trochę eatonem :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2012-12-04, 08:49

Coobcio pisze:Mnie mój Frezer dzisaj pochwalił za prawidłowo sporządzony rysunek techniczny, tak więc niebawem filtr oleju zostanie przeniesiony i pozbędziemy się tego cholernego wymiennika ciepła :D
jakies foto tego ustrojstwa do przeniesienia filtra
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-12-04, 10:46

Coś takiego tylko że ja to nieco uprościłem:
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-12-07, 19:41

Mikołaj nie zapomniał o moim Nissanie i na Mikołajki dostarczył mu klatkę; ;D

zdjęcia in progress;
Obrazek

Obrazek

orurowanie powinno być gotowe około wtorku, później na lawetę i do lakiernika
Klatka będzie krwisto czerwona coby pasowała do fotela, chlapaczy i innych dodatków będących w tym samym kolorze.

A stamtąd już prosta droga do chirurga Coobcia i instrumentariusza Limona, którzy przeszczepią nowe, lepsze i mocniejsze serce... <serducho>
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-12-07, 19:47

Haha ;D Damy rade ;) Aby wsio z ta klatką wyszło dobrze ;)

sylwekgtir
aktywny forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sylwekgtir » 2012-12-07, 20:25

baniak myslalem ze u treli wspawujesz , i myslalem ze cala klatka z przestrzałami do kieliszków :) zajebisty rollbar :)

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-12-07, 20:32

sylwek to dopiero początek, bedzie wszystko!
zdjęcia z budowy, :mrgreen:
NISSAN PULSAR GTI-R

sylwekgtir
aktywny forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sylwekgtir » 2012-12-07, 21:58

niedoczytalem hehe bedzie kosa

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”