Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Sunny GTI-R] Nowy GTI-R na forum:)

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

roofi196
nowy na forum
Posty: 34
Rejestracja: 2012-12-01, 19:47
Lokalizacja: Nowy Sącz

[ Sunny GTI-R] Nowy GTI-R na forum:)

Post autor: roofi196 » 2012-12-03, 19:45

Witam wszystkich:)Skoro wszyscy sie chwala to ja też,a co tam :cool:
Wiec tak,świeży zakup- nissan pulsar GTI-R(RHD,ale juz z kierownica po"polskiej"stronie:)91".
jednostka standardowa nie zakuta,świeżo odremontowana zalana Motulem 5W40(mówia,że to najlepszy i jedyny olej który toleruja te silniki :?: )niestety intercooler standardowo na górze :-( .Wrzucony boost controler G-reddy stage 2.układ wydechowy Mongoose(głośny skór.... :shock:
Co do mocy?nie mam pojecia :-o Hamownia dopiero przedemna,ale przy doładowaniu 1.2 kreci 12.75 na ćwiartke :D ogólnie zapitala,aż miło :-o
Zaciski przód brembo z BMW,tarcze fiat Coupe(305mm)ledwo mieszczą sie w alu 16"
mój pierwszy Nissan i jak na razie same pozytywne wrażenia ;-)
Zdjecia dodam Panowie na dniach,musze ustrzelac kilka bo na razie wiekszośc czasu spedzam w środku samochodu i wcale nie mam ochoty z niego wychodzic :->
ps.mam kilka pytan co do użytkowania,modyfikacji,dolegliwosci GTI-Rów skierujcie mnie na odpowiedni dział :P
pzdr.
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:20 przez roofi196, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-12-03, 19:47

roofi196 w tym dziale masz z 6 GTi_R ów. MOżesz poczytać. Bankowo musisz IC dać w zderzak :)

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2012-12-03, 20:41

Nawet wiem gdzie kupiłeś ten samochód :mrgreen:
Z zagłębia GTI-Rów, czyli żywocice/krapkowice? Kolor szary/grafitowy? :->
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Lubek
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2012-10-03, 10:02
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Lubek » 2012-12-03, 20:45

bombel pisze:roofi196 w tym dziale masz z 6 GTi_R ów. MOżesz poczytać. Bankowo musisz IC dać w zderzak :)


BOMBEL dobrze mówi :mrgreen: I gratulacje zakupu GTiR `a :mrgreen:

Jeżdzić i Dbać o niego !!!!!!!!!
WOLE PCHAĆ NISSANA NIŻ JEŻDZIĆ GOLFEM !!!!!

szpakerson
wiem o czym pisze
Posty: 68
Rejestracja: 2011-12-07, 08:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: szpakerson » 2012-12-03, 20:55

Witamy w rodzinie

roofi196
nowy na forum
Posty: 34
Rejestracja: 2012-12-01, 19:47
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: roofi196 » 2012-12-03, 21:05

Ali-En pisze:Nawet wiem gdzie kupiłeś ten samochód :mrgreen:
Z zagłębia GTI-Rów, czyli żywocice/krapkowice? Kolor szary/grafitowy? :->
Krapkowice-czarnynajczarniejszy :mrgreen:

sylwekgtir
aktywny forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sylwekgtir » 2012-12-03, 21:06

:)

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-12-03, 21:12

Witam kolego w ekskluzywny klubie posiadaczy Nissanów, a w szczególności w wąskim gronie ( w sumie to już nie aż tak ) posiadaczy GTI-Rów <radocha>
Myślę, że każdy z użytkowników tego forum z miłą chęcią podzieli się z Tobą swoim doświadczeniem!
Czekamy na dokładne foty wozu i szczegółowy opis, ewentualne plany co do przeznaczenia etc.
:mrgreen:
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2012-12-03, 21:34

A sie porobiło jeszcze trochę więcej gti-r niż gti bedzie
Witam w klubie dbaj i ciesz się z jazdy :)
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2012-12-03, 21:36

Aaaa, w takim razie to ten drugi :-P
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

roofi196
nowy na forum
Posty: 34
Rejestracja: 2012-12-01, 19:47
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: roofi196 » 2012-12-03, 21:46

ten szary był zakuty już :( ,ale wszystko w swoim czasie :P
postaram sie foto dodać jak najpredzej :what:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-12-04, 00:25

Nie ma co kuć :D
Jak zrobiłeś 12,75 sek na ćwiartkę to przyznać muszę że bestia jest szybka :)
Jedynie co to obowiązkowo trzeba zapodać mu FMIC-a bo ten górny IC to totalnie nie porozumienie.
Jak coś to set ze swojego "Terminatora" będę mieć do pogonienia :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-12-04, 12:43

Gdzie są foty? :D

roofi196
nowy na forum
Posty: 34
Rejestracja: 2012-12-01, 19:47
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: roofi196 » 2012-12-04, 18:33

Limon pisze:Gdzie są foty? :D
na razie bedzie tylko jedna niestety okres zimowy nie sprzyja robieniu fotek,(o 16 jest juz ciemno jak w dup... a robocizna nie pozwala mi na to wczesniej
W weekend pstrykne wiecej i napisze cos wiecej o autku
Ps.specjalnie na myjke pojechałem zeby pstryknac to zdjecie,ale kazdy pretekst jest dobry,zeby wsiąśc za tą kierownice :->
Obrazek

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-12-04, 21:48

zdjęcie nie chodzi, sprawdź najpierw w podglądzie posta czy jest ok!
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2012-12-04, 22:54

proszę :mrgreen:

Obrazek

czysty czarny szybki ;-)

Awatar użytkownika
Cubuś
fanatyk nissana
Posty: 987
Rejestracja: 2010-02-21, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cubuś » 2012-12-04, 22:57

i ładny :)
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-12-04, 23:01

Pięknie sie prezentuje! Robią robotę te gti-ry :)
NISSAN PULSAR GTI-R

roofi196
nowy na forum
Posty: 34
Rejestracja: 2012-12-01, 19:47
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: roofi196 » 2012-12-05, 07:18

Dziex KOMOROKORO :-D
MAŁO JESTEM JESZCZE OBLATANY,MUSZE SIE PODSZKOLIC :what:

sylwekgtir
aktywny forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sylwekgtir » 2012-12-05, 07:22

ładny zwierz i wszystkie czarne na forum hehe

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-12-05, 09:39

Jeden szarak jest - więc nie tylko same czarne :D
Maszyna niestety nie opisywana na forum :D
Obrazek
Obrazek

http://www.youtube.com/watch?v=F45KiYZgpzI
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

roofi196
nowy na forum
Posty: 34
Rejestracja: 2012-12-01, 19:47
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: roofi196 » 2012-12-05, 16:54

Coobcio pisze:Jedynie co to obowiązkowo trzeba zapodać mu FMIC-a bo ten górny IC to totalnie nie porozumienie.
Jak coś to set ze swojego "Terminatora" będę mieć do pogonienia
Jak bd na sprzedaży to daj znać na PW :mrgreen:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-12-06, 12:29

To jest dokładnie to:
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

roofi196
nowy na forum
Posty: 34
Rejestracja: 2012-12-01, 19:47
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: roofi196 » 2012-12-07, 16:28

Wiec tak jak mówiłem, weekend coraz bliżej mam troche wolnego czasu-rozwine troche temat:)
Obrazek
Z zewnątrz standard GTI-R-ogólny stan lakieru ładny(choc na niektórych elementach widac ingerencje lakiernika tzn.lewy błotnik przód i dach-rzekomo schodził bezbarwny i ze względów estetycznych zostało to pomalowane-ok.)
Przyciema w najbliższym czasie-WYLOTKA-niewiem czemu,ale mam jakieś uprzedzenie do foli :mrgreen:
Wszystkie przewody hamulcowe w oplocie+przewód sprzęgła też)Zawieszenie standard(chyba? choć nie wiem czemu tak wysoko mu dupcia stoii?wygląda jak kot który już ma właśnie skakac na mysz:)
Brak wewnetrznych nadkoli plastikowych z przodu(kicha bo całe błoto,śnieg i SóL ładuja sie bod błotnik,drzwi i zawiasy)i tu pytanie-nadkola pasuja od zwykłego sunny?
ps.przykładowy link- http://moto.allegro.pl/nissan-sunny-91- ... 32928.html.


Co do reszty-nie mam zastrzeżeń :mrgreen:
Alu nawet spoko i w rozsądnym rozmiarze:
BK Racing 16"/7"z 2 oponkami Potenza i 2 Yokohama(205/45)i tu tez pytanie:
inwestowac w lepsze opony(letnie oczywiscie)o takim rozmiarze?czy zapodać szersze felgi i szersza opone np.225/45? chodzi zeby zyskac troche lepsza przyczepnosc z miejsca(przy doładowaniu 1.2bara cały pierwszy bieg gubi trakcje :mad:

Obrazek
Wnętrze łande i zadbane,bez dziur,przetarc. Białe tarcze zegarów(ciekawe czy km/h oszukuja :D )założona jakaś"tuningowa"kierowniczka-moze nie najładniejsza,ale dobrze sie trzyma,odsunięta na nabie(trzeba ładnie palucha wydłużyc żeby do manetki kierunków sięgnąc:)
Dodatkowy zegar doładowania(BLITZ)i tu znowu pytanie-jakie zegary warto jeszcze zamontować?(AFR?)jakie parametry śledzic zeby nie narobic sobie kłopotów? :lol:
Obrazek
Silnik-uuu... i tu dopiero będzię pytan :-P ale to za chwile.
Na pierwszy rzut oka widac w oczojeb*ym kolorze rozpórke Cusco
Stożek K&N.reszta chyba standard Gti-r,kompletny układ wydech Mongoose,Zawór jakaś chała(pro-coś tam)ale ładny dzwięk wydaje:)
"prawdopodobnie"(pisze"prawdopodobnie bo nie sprawdzałem i szczeże mówiac nie znam sie zbytnio na modyfikacji i modyfikowaniu silników)wydajniejsze wtryski(żółte czapki wtrysków nie wiem czy to coś oznacza?) + mocniejsza pompa paliwa.
Silnik remontowany pół roku temu-nowe tłoki,pierścienie,panewki(ACL)i sprzęgło
EXEDY,ale który stage?niewiem,musiałbym skrzynie zwalic,ale po co jesli wszystko dobrze działa :mrgreen:
Ok,teraz pytania-będzie ich troche wiec lepiej ponumeruje:

1.czy nawet po remoncie silnika olej 5W40 nie jest za rzadki?(na takim oleju jeżdze-właśnie sprawdzam ile go bierze,ale czy nie lepiej skoczyc na 10 w40)?

2.Obroty na biegu jałowym po zapaleniu ok 1500rpm.co ciekawe im wieksza temperatura silnika tym WYŻSZE OBROTY!NA MAX.TEMPERATURZE STABILIZUJA SIE W GRANICACH 1800RPM!? co może byc tego przyczyna?(ex.właściciel twierdzi,że auto zostało tak wystrojone,ale jakoś nie chce mi sie w to wierzyc 8/

3.Jak sie zagrzeje(czyli złapie max.temperature roboczą)obroty czasem zafaluja(rzadko,ale jednak)jest to duży spadek obrotów bo z 1800 do ok. 1100rpm.(sonda?)

także jak sami widzice autko trzeba delikatnie dopracować,bedzie mi służyło do zawstydzania innych turbo bryczek(miałem wczesniej Fiata coupe turbo i audi TT quattro-ok 250km)i wiem ,że nie ma wogóle porównania z takim małym nissanem-ja już to wiem,ale Panowie stojący obok mnie na światłach jeszcze nie :->a kto wie może nawet połknie jakiegoś Lancera albo Impreze :mrgreen: -których jest w Nowym Sączu na pęczki)
Za błedy ortograficzne z góry przepraszam,jeżeli pisałem coś nie na temat-przyjme reprymende od moderatora:)
Wszystkim czytającym dziękuje za wytrwałóśc i prosze o pomoc(czyli odpowiedzi na nurtujące mnie pytania :papa: :mrgreen:

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-12-07, 16:34

roofi196

po 1. Jak zamierzasz gdzieś startować, to zainwestuj w porządne drogowe slicki. Myślę, że TOYO R888 już będzie ok

po.2 Ja mam olej 10W60 i wóz się nie grzeje podczas upalania. Jest to GULF Racing Full Syntetytk. 5W40 nie jest za rzadki

po 3. falowanie obrotów to mogą być różne powody np. brudna przepustnica lub przepływomierz

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2012-12-07, 16:46

roofi196, Nadkola podejdą od zwykłego sunny ale trochę trzeba porzeźbić na dole przy zderzaku
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

sylwekgtir
aktywny forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sylwekgtir » 2012-12-07, 18:51

roofi196 jak chcesz to mam w pieknym stanie przykrywe do orginalnego IC z GTIra

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-12-07, 19:02

Witaj:

Po 1: nie polecam jeździć tym samochodem po sniegu, lodzie, soli i piachu ponieważ na wiosnę bedziesz mieć blachę do zrobienia, niestety nissany to bardzo wrażliwe na korozję samochody jak dla mnie użytkowanie gtir zimą jest bezsensowne i szkoda mi tego samochodu ;)

Po 2; Co do felg i opon, nie da sie w sunnym załozyc opon wiekszych niz 215 ponieważ bedą ocierać Ci o nadkole i przycierać przy maksymalnym skręcie. Co do opon jeśli jeździsz nim po ulicy to polecam Ci Continentala SportContact, jeśli planujesz wyższą moc to już raczej proponował celować w jakiegoś semi-slick typu Federal 595 rs-r ;)

Co do gubienia trakcji to w warunkach zimowych to normalna rzecz, z doświadczenia powiem że gtir ma bardzo męski pierwszy bieg i nie znających tego samochodów kierowców moze zdziwic ze sie szybko kończy, zdarzyło mi sie usłyszeć teksty ze gubi trakcje badz chyba sprzegło sie ślizga ;)

Po 3: Co do zegarów dodatkowych to jesli działaja Ci seryjne zegary (wg najważniejszy to temperatura oleju) ? To polecam zainwestować w EGT.

Jeśli masz wtryski z żółtymi kapturkami to nie sa to żadne wieksze wtryski lecz seryjne o wydajności 440cc ;)

Po 4: Co do zawieszenia to raczej nie jest to seryjne zawieszenie lecz jakas wersja off-road. Jeśli planujesz tym samochodem jeździć troche po torach to odrazu proponuję zakupić gwint ;)

Co do pytań:

1. Jeśli faktycznie silnik jest po remoncie i nie spożywa oleju to polecał bym na zime olej typu Mobil 1 5w50 badź Valvoline 10w60. Jeśli planujesz samochód mocno upalać to tylko i wyłącznie olej typu Motul z serii Motorsport czyli 300V 15w50. Co do wymian oleju przy upalaniu proponuje co 5 a 8 tys km ;) Oczywiscie kontroluj temperature oleju przy upalaniu, na lato koniecznie musisz wsadzic chłodnice oleju bo olej bedzie miał przy upalaniu temp: 150stopni ;)

2. Co do falowania obrotów, i trzymania podnoszenia, przygasania to znając już gtir to obstawiał bym brudny przepływomierz badz nieszczelnosc, nie zamykajacy sie blowoff itp, jest bardzo duzo usterek które moga wpływać na takie zachowania.

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2012-12-07, 21:33

Gratuluję furki.... widziałem ją na żywo gdy robiła te 12,75 na 1/4 :-)
Limon pisze:jeśli planujesz wyższą moc to już raczej proponował celować w jakiegoś semi-slick typu Federal 595 rs-r ;)
Na GTI-Rach się nie znam więc nic nie doradzę ale jeśli chodzi o opony, to osobiście nie polecałbym Federali....... być może przy napędzie na 4 koła i jeździe na co dzień się sprawdzają jednak w tylnym napędzie nie jestem z nich zadowolony :-/ Zarówno do R1R i R888 bardzo dużo im brakuje
&#9492;(-.-)&#9496;&#9484;(-.-)&#9496;&#9484;(-.-)&#9488;&#9492;(-.-)&#9488;

roofi196
nowy na forum
Posty: 34
Rejestracja: 2012-12-01, 19:47
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: roofi196 » 2012-12-08, 14:43

roofi196 pisze:3.Jak sie zagrzeje(czyli złapie max.temperature roboczą)obroty czasem zafaluja(rzadko,ale jednak)jest to duży spadek obrotów bo z 1800 do ok. 1100rpm.(sonda?)
Wiec wyczyściłem dziśiaj przepływomierz(i przez chwile było ok-chodził ładnie,obroty nie falowały,pojeżdziłem spokojnie na standardowym doładowaniu-dalej ok,ale gdy dostał po garach niestety znowu zaczeło sie to samo(zauważyłem,że właśnie po ostrzejszej jeżdzie falowania obrotów nasilają sie :-( )
W poniedziałek przeczyszcze wszystko jeszcze raz dokładnie razem z przepustnicami.
Powiedzcie co może być też przyczyna wysokich obrotów jałowych
roofi196 pisze:2.Obroty na biegu jałowym po zapaleniu ok 1500rpm.co ciekawe im wieksza temperatura silnika tym WYŻSZE OBROTY!NA MAX.TEMPERATURZE STABILIZUJA SIE W GRANICACH 1800RPM!? co może byc tego przyczyna?(ex.właściciel twierdzi,że auto zostało tak wystrojone,ale jakoś nie chce mi sie w to wierzyc
pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”