[ Sunny GTI-R] Nowy GTI-R na forum:)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Sunny GTI-R] Nowy GTI-R na forum:)
Witam wszystkich:)Skoro wszyscy sie chwala to ja też,a co tam
Wiec tak,świeży zakup- nissan pulsar GTI-R(RHD,ale juz z kierownica po"polskiej"stronie:)91".
jednostka standardowa nie zakuta,świeżo odremontowana zalana Motulem 5W40(mówia,że to najlepszy i jedyny olej który toleruja te silniki )niestety intercooler standardowo na górze .Wrzucony boost controler G-reddy stage 2.układ wydechowy Mongoose(głośny skór....
Co do mocy?nie mam pojecia Hamownia dopiero przedemna,ale przy doładowaniu 1.2 kreci 12.75 na ćwiartke ogólnie zapitala,aż miło
Zaciski przód brembo z BMW,tarcze fiat Coupe(305mm)ledwo mieszczą sie w alu 16"
mój pierwszy Nissan i jak na razie same pozytywne wrażenia
Zdjecia dodam Panowie na dniach,musze ustrzelac kilka bo na razie wiekszośc czasu spedzam w środku samochodu i wcale nie mam ochoty z niego wychodzic
ps.mam kilka pytan co do użytkowania,modyfikacji,dolegliwosci GTI-Rów skierujcie mnie na odpowiedni dział
pzdr.
Wiec tak,świeży zakup- nissan pulsar GTI-R(RHD,ale juz z kierownica po"polskiej"stronie:)91".
jednostka standardowa nie zakuta,świeżo odremontowana zalana Motulem 5W40(mówia,że to najlepszy i jedyny olej który toleruja te silniki )niestety intercooler standardowo na górze .Wrzucony boost controler G-reddy stage 2.układ wydechowy Mongoose(głośny skór....
Co do mocy?nie mam pojecia Hamownia dopiero przedemna,ale przy doładowaniu 1.2 kreci 12.75 na ćwiartke ogólnie zapitala,aż miło
Zaciski przód brembo z BMW,tarcze fiat Coupe(305mm)ledwo mieszczą sie w alu 16"
mój pierwszy Nissan i jak na razie same pozytywne wrażenia
Zdjecia dodam Panowie na dniach,musze ustrzelac kilka bo na razie wiekszośc czasu spedzam w środku samochodu i wcale nie mam ochoty z niego wychodzic
ps.mam kilka pytan co do użytkowania,modyfikacji,dolegliwosci GTI-Rów skierujcie mnie na odpowiedni dział
pzdr.
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:20 przez roofi196, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 68
- Rejestracja: 2011-12-07, 08:32
- Lokalizacja: Kraków
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
- Lokalizacja: Białystok
Witam kolego w ekskluzywny klubie posiadaczy Nissanów, a w szczególności w wąskim gronie ( w sumie to już nie aż tak ) posiadaczy GTI-Rów
Myślę, że każdy z użytkowników tego forum z miłą chęcią podzieli się z Tobą swoim doświadczeniem!
Czekamy na dokładne foty wozu i szczegółowy opis, ewentualne plany co do przeznaczenia etc.
Myślę, że każdy z użytkowników tego forum z miłą chęcią podzieli się z Tobą swoim doświadczeniem!
Czekamy na dokładne foty wozu i szczegółowy opis, ewentualne plany co do przeznaczenia etc.
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie ma co kuć
Jak zrobiłeś 12,75 sek na ćwiartkę to przyznać muszę że bestia jest szybka
Jedynie co to obowiązkowo trzeba zapodać mu FMIC-a bo ten górny IC to totalnie nie porozumienie.
Jak coś to set ze swojego "Terminatora" będę mieć do pogonienia
Jak zrobiłeś 12,75 sek na ćwiartkę to przyznać muszę że bestia jest szybka
Jedynie co to obowiązkowo trzeba zapodać mu FMIC-a bo ten górny IC to totalnie nie porozumienie.
Jak coś to set ze swojego "Terminatora" będę mieć do pogonienia
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
na razie bedzie tylko jedna niestety okres zimowy nie sprzyja robieniu fotek,(o 16 jest juz ciemno jak w dup... a robocizna nie pozwala mi na to wczesniejLimon pisze:Gdzie są foty?
W weekend pstrykne wiecej i napisze cos wiecej o autku
Ps.specjalnie na myjke pojechałem zeby pstryknac to zdjecie,ale kazdy pretekst jest dobry,zeby wsiąśc za tą kierownice
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
- Lokalizacja: Białystok
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jeden szarak jest - więc nie tylko same czarne
Maszyna niestety nie opisywana na forum
http://www.youtube.com/watch?v=F45KiYZgpzI
Maszyna niestety nie opisywana na forum
http://www.youtube.com/watch?v=F45KiYZgpzI
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To jest dokładnie to:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wiec tak jak mówiłem, weekend coraz bliżej mam troche wolnego czasu-rozwine troche temat:)
Z zewnątrz standard GTI-R-ogólny stan lakieru ładny(choc na niektórych elementach widac ingerencje lakiernika tzn.lewy błotnik przód i dach-rzekomo schodził bezbarwny i ze względów estetycznych zostało to pomalowane-ok.)
Przyciema w najbliższym czasie-WYLOTKA-niewiem czemu,ale mam jakieś uprzedzenie do foli
Wszystkie przewody hamulcowe w oplocie+przewód sprzęgła też)Zawieszenie standard(chyba? choć nie wiem czemu tak wysoko mu dupcia stoii?wygląda jak kot który już ma właśnie skakac na mysz:)
Brak wewnetrznych nadkoli plastikowych z przodu(kicha bo całe błoto,śnieg i SóL ładuja sie bod błotnik,drzwi i zawiasy)i tu pytanie-nadkola pasuja od zwykłego sunny?
ps.przykładowy link- http://moto.allegro.pl/nissan-sunny-91- ... 32928.html.
Co do reszty-nie mam zastrzeżeń
Alu nawet spoko i w rozsądnym rozmiarze:
BK Racing 16"/7"z 2 oponkami Potenza i 2 Yokohama(205/45)i tu tez pytanie:
inwestowac w lepsze opony(letnie oczywiscie)o takim rozmiarze?czy zapodać szersze felgi i szersza opone np.225/45? chodzi zeby zyskac troche lepsza przyczepnosc z miejsca(przy doładowaniu 1.2bara cały pierwszy bieg gubi trakcje
Wnętrze łande i zadbane,bez dziur,przetarc. Białe tarcze zegarów(ciekawe czy km/h oszukuja )założona jakaś"tuningowa"kierowniczka-moze nie najładniejsza,ale dobrze sie trzyma,odsunięta na nabie(trzeba ładnie palucha wydłużyc żeby do manetki kierunków sięgnąc:)
Dodatkowy zegar doładowania(BLITZ)i tu znowu pytanie-jakie zegary warto jeszcze zamontować?(AFR?)jakie parametry śledzic zeby nie narobic sobie kłopotów?
Silnik-uuu... i tu dopiero będzię pytan ale to za chwile.
Na pierwszy rzut oka widac w oczojeb*ym kolorze rozpórke Cusco
Stożek K&N.reszta chyba standard Gti-r,kompletny układ wydech Mongoose,Zawór jakaś chała(pro-coś tam)ale ładny dzwięk wydaje:)
"prawdopodobnie"(pisze"prawdopodobnie bo nie sprawdzałem i szczeże mówiac nie znam sie zbytnio na modyfikacji i modyfikowaniu silników)wydajniejsze wtryski(żółte czapki wtrysków nie wiem czy to coś oznacza?) + mocniejsza pompa paliwa.
Silnik remontowany pół roku temu-nowe tłoki,pierścienie,panewki(ACL)i sprzęgło
EXEDY,ale który stage?niewiem,musiałbym skrzynie zwalic,ale po co jesli wszystko dobrze działa
Ok,teraz pytania-będzie ich troche wiec lepiej ponumeruje:
1.czy nawet po remoncie silnika olej 5W40 nie jest za rzadki?(na takim oleju jeżdze-właśnie sprawdzam ile go bierze,ale czy nie lepiej skoczyc na 10 w40)?
2.Obroty na biegu jałowym po zapaleniu ok 1500rpm.co ciekawe im wieksza temperatura silnika tym WYŻSZE OBROTY!NA MAX.TEMPERATURZE STABILIZUJA SIE W GRANICACH 1800RPM!? co może byc tego przyczyna?(ex.właściciel twierdzi,że auto zostało tak wystrojone,ale jakoś nie chce mi sie w to wierzyc
3.Jak sie zagrzeje(czyli złapie max.temperature roboczą)obroty czasem zafaluja(rzadko,ale jednak)jest to duży spadek obrotów bo z 1800 do ok. 1100rpm.(sonda?)
także jak sami widzice autko trzeba delikatnie dopracować,bedzie mi służyło do zawstydzania innych turbo bryczek(miałem wczesniej Fiata coupe turbo i audi TT quattro-ok 250km)i wiem ,że nie ma wogóle porównania z takim małym nissanem-ja już to wiem,ale Panowie stojący obok mnie na światłach jeszcze nie :->a kto wie może nawet połknie jakiegoś Lancera albo Impreze -których jest w Nowym Sączu na pęczki)
Za błedy ortograficzne z góry przepraszam,jeżeli pisałem coś nie na temat-przyjme reprymende od moderatora:)
Wszystkim czytającym dziękuje za wytrwałóśc i prosze o pomoc(czyli odpowiedzi na nurtujące mnie pytania
Z zewnątrz standard GTI-R-ogólny stan lakieru ładny(choc na niektórych elementach widac ingerencje lakiernika tzn.lewy błotnik przód i dach-rzekomo schodził bezbarwny i ze względów estetycznych zostało to pomalowane-ok.)
Przyciema w najbliższym czasie-WYLOTKA-niewiem czemu,ale mam jakieś uprzedzenie do foli
Wszystkie przewody hamulcowe w oplocie+przewód sprzęgła też)Zawieszenie standard(chyba? choć nie wiem czemu tak wysoko mu dupcia stoii?wygląda jak kot który już ma właśnie skakac na mysz:)
Brak wewnetrznych nadkoli plastikowych z przodu(kicha bo całe błoto,śnieg i SóL ładuja sie bod błotnik,drzwi i zawiasy)i tu pytanie-nadkola pasuja od zwykłego sunny?
ps.przykładowy link- http://moto.allegro.pl/nissan-sunny-91- ... 32928.html.
Co do reszty-nie mam zastrzeżeń
Alu nawet spoko i w rozsądnym rozmiarze:
BK Racing 16"/7"z 2 oponkami Potenza i 2 Yokohama(205/45)i tu tez pytanie:
inwestowac w lepsze opony(letnie oczywiscie)o takim rozmiarze?czy zapodać szersze felgi i szersza opone np.225/45? chodzi zeby zyskac troche lepsza przyczepnosc z miejsca(przy doładowaniu 1.2bara cały pierwszy bieg gubi trakcje
Wnętrze łande i zadbane,bez dziur,przetarc. Białe tarcze zegarów(ciekawe czy km/h oszukuja )założona jakaś"tuningowa"kierowniczka-moze nie najładniejsza,ale dobrze sie trzyma,odsunięta na nabie(trzeba ładnie palucha wydłużyc żeby do manetki kierunków sięgnąc:)
Dodatkowy zegar doładowania(BLITZ)i tu znowu pytanie-jakie zegary warto jeszcze zamontować?(AFR?)jakie parametry śledzic zeby nie narobic sobie kłopotów?
Silnik-uuu... i tu dopiero będzię pytan ale to za chwile.
Na pierwszy rzut oka widac w oczojeb*ym kolorze rozpórke Cusco
Stożek K&N.reszta chyba standard Gti-r,kompletny układ wydech Mongoose,Zawór jakaś chała(pro-coś tam)ale ładny dzwięk wydaje:)
"prawdopodobnie"(pisze"prawdopodobnie bo nie sprawdzałem i szczeże mówiac nie znam sie zbytnio na modyfikacji i modyfikowaniu silników)wydajniejsze wtryski(żółte czapki wtrysków nie wiem czy to coś oznacza?) + mocniejsza pompa paliwa.
Silnik remontowany pół roku temu-nowe tłoki,pierścienie,panewki(ACL)i sprzęgło
EXEDY,ale który stage?niewiem,musiałbym skrzynie zwalic,ale po co jesli wszystko dobrze działa
Ok,teraz pytania-będzie ich troche wiec lepiej ponumeruje:
1.czy nawet po remoncie silnika olej 5W40 nie jest za rzadki?(na takim oleju jeżdze-właśnie sprawdzam ile go bierze,ale czy nie lepiej skoczyc na 10 w40)?
2.Obroty na biegu jałowym po zapaleniu ok 1500rpm.co ciekawe im wieksza temperatura silnika tym WYŻSZE OBROTY!NA MAX.TEMPERATURZE STABILIZUJA SIE W GRANICACH 1800RPM!? co może byc tego przyczyna?(ex.właściciel twierdzi,że auto zostało tak wystrojone,ale jakoś nie chce mi sie w to wierzyc
3.Jak sie zagrzeje(czyli złapie max.temperature roboczą)obroty czasem zafaluja(rzadko,ale jednak)jest to duży spadek obrotów bo z 1800 do ok. 1100rpm.(sonda?)
także jak sami widzice autko trzeba delikatnie dopracować,bedzie mi służyło do zawstydzania innych turbo bryczek(miałem wczesniej Fiata coupe turbo i audi TT quattro-ok 250km)i wiem ,że nie ma wogóle porównania z takim małym nissanem-ja już to wiem,ale Panowie stojący obok mnie na światłach jeszcze nie :->a kto wie może nawet połknie jakiegoś Lancera albo Impreze -których jest w Nowym Sączu na pęczki)
Za błedy ortograficzne z góry przepraszam,jeżeli pisałem coś nie na temat-przyjme reprymende od moderatora:)
Wszystkim czytającym dziękuje za wytrwałóśc i prosze o pomoc(czyli odpowiedzi na nurtujące mnie pytania
roofi196
po 1. Jak zamierzasz gdzieś startować, to zainwestuj w porządne drogowe slicki. Myślę, że TOYO R888 już będzie ok
po.2 Ja mam olej 10W60 i wóz się nie grzeje podczas upalania. Jest to GULF Racing Full Syntetytk. 5W40 nie jest za rzadki
po 3. falowanie obrotów to mogą być różne powody np. brudna przepustnica lub przepływomierz
po 1. Jak zamierzasz gdzieś startować, to zainwestuj w porządne drogowe slicki. Myślę, że TOYO R888 już będzie ok
po.2 Ja mam olej 10W60 i wóz się nie grzeje podczas upalania. Jest to GULF Racing Full Syntetytk. 5W40 nie jest za rzadki
po 3. falowanie obrotów to mogą być różne powody np. brudna przepustnica lub przepływomierz
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
- Lokalizacja: Białystok
Witaj:
Po 1: nie polecam jeździć tym samochodem po sniegu, lodzie, soli i piachu ponieważ na wiosnę bedziesz mieć blachę do zrobienia, niestety nissany to bardzo wrażliwe na korozję samochody jak dla mnie użytkowanie gtir zimą jest bezsensowne i szkoda mi tego samochodu
Po 2; Co do felg i opon, nie da sie w sunnym załozyc opon wiekszych niz 215 ponieważ bedą ocierać Ci o nadkole i przycierać przy maksymalnym skręcie. Co do opon jeśli jeździsz nim po ulicy to polecam Ci Continentala SportContact, jeśli planujesz wyższą moc to już raczej proponował celować w jakiegoś semi-slick typu Federal 595 rs-r
Co do gubienia trakcji to w warunkach zimowych to normalna rzecz, z doświadczenia powiem że gtir ma bardzo męski pierwszy bieg i nie znających tego samochodów kierowców moze zdziwic ze sie szybko kończy, zdarzyło mi sie usłyszeć teksty ze gubi trakcje badz chyba sprzegło sie ślizga
Po 3: Co do zegarów dodatkowych to jesli działaja Ci seryjne zegary (wg najważniejszy to temperatura oleju) ? To polecam zainwestować w EGT.
Jeśli masz wtryski z żółtymi kapturkami to nie sa to żadne wieksze wtryski lecz seryjne o wydajności 440cc
Po 4: Co do zawieszenia to raczej nie jest to seryjne zawieszenie lecz jakas wersja off-road. Jeśli planujesz tym samochodem jeździć troche po torach to odrazu proponuję zakupić gwint
Co do pytań:
1. Jeśli faktycznie silnik jest po remoncie i nie spożywa oleju to polecał bym na zime olej typu Mobil 1 5w50 badź Valvoline 10w60. Jeśli planujesz samochód mocno upalać to tylko i wyłącznie olej typu Motul z serii Motorsport czyli 300V 15w50. Co do wymian oleju przy upalaniu proponuje co 5 a 8 tys km Oczywiscie kontroluj temperature oleju przy upalaniu, na lato koniecznie musisz wsadzic chłodnice oleju bo olej bedzie miał przy upalaniu temp: 150stopni
2. Co do falowania obrotów, i trzymania podnoszenia, przygasania to znając już gtir to obstawiał bym brudny przepływomierz badz nieszczelnosc, nie zamykajacy sie blowoff itp, jest bardzo duzo usterek które moga wpływać na takie zachowania.
Po 1: nie polecam jeździć tym samochodem po sniegu, lodzie, soli i piachu ponieważ na wiosnę bedziesz mieć blachę do zrobienia, niestety nissany to bardzo wrażliwe na korozję samochody jak dla mnie użytkowanie gtir zimą jest bezsensowne i szkoda mi tego samochodu
Po 2; Co do felg i opon, nie da sie w sunnym załozyc opon wiekszych niz 215 ponieważ bedą ocierać Ci o nadkole i przycierać przy maksymalnym skręcie. Co do opon jeśli jeździsz nim po ulicy to polecam Ci Continentala SportContact, jeśli planujesz wyższą moc to już raczej proponował celować w jakiegoś semi-slick typu Federal 595 rs-r
Co do gubienia trakcji to w warunkach zimowych to normalna rzecz, z doświadczenia powiem że gtir ma bardzo męski pierwszy bieg i nie znających tego samochodów kierowców moze zdziwic ze sie szybko kończy, zdarzyło mi sie usłyszeć teksty ze gubi trakcje badz chyba sprzegło sie ślizga
Po 3: Co do zegarów dodatkowych to jesli działaja Ci seryjne zegary (wg najważniejszy to temperatura oleju) ? To polecam zainwestować w EGT.
Jeśli masz wtryski z żółtymi kapturkami to nie sa to żadne wieksze wtryski lecz seryjne o wydajności 440cc
Po 4: Co do zawieszenia to raczej nie jest to seryjne zawieszenie lecz jakas wersja off-road. Jeśli planujesz tym samochodem jeździć troche po torach to odrazu proponuję zakupić gwint
Co do pytań:
1. Jeśli faktycznie silnik jest po remoncie i nie spożywa oleju to polecał bym na zime olej typu Mobil 1 5w50 badź Valvoline 10w60. Jeśli planujesz samochód mocno upalać to tylko i wyłącznie olej typu Motul z serii Motorsport czyli 300V 15w50. Co do wymian oleju przy upalaniu proponuje co 5 a 8 tys km Oczywiscie kontroluj temperature oleju przy upalaniu, na lato koniecznie musisz wsadzic chłodnice oleju bo olej bedzie miał przy upalaniu temp: 150stopni
2. Co do falowania obrotów, i trzymania podnoszenia, przygasania to znając już gtir to obstawiał bym brudny przepływomierz badz nieszczelnosc, nie zamykajacy sie blowoff itp, jest bardzo duzo usterek które moga wpływać na takie zachowania.
Gratuluję furki.... widziałem ją na żywo gdy robiła te 12,75 na 1/4
Na GTI-Rach się nie znam więc nic nie doradzę ale jeśli chodzi o opony, to osobiście nie polecałbym Federali....... być może przy napędzie na 4 koła i jeździe na co dzień się sprawdzają jednak w tylnym napędzie nie jestem z nich zadowolony Zarówno do R1R i R888 bardzo dużo im brakujeLimon pisze:jeśli planujesz wyższą moc to już raczej proponował celować w jakiegoś semi-slick typu Federal 595 rs-r
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Wiec wyczyściłem dziśiaj przepływomierz(i przez chwile było ok-chodził ładnie,obroty nie falowały,pojeżdziłem spokojnie na standardowym doładowaniu-dalej ok,ale gdy dostał po garach niestety znowu zaczeło sie to samo(zauważyłem,że właśnie po ostrzejszej jeżdzie falowania obrotów nasilają sie )roofi196 pisze:3.Jak sie zagrzeje(czyli złapie max.temperature roboczą)obroty czasem zafaluja(rzadko,ale jednak)jest to duży spadek obrotów bo z 1800 do ok. 1100rpm.(sonda?)
W poniedziałek przeczyszcze wszystko jeszcze raz dokładnie razem z przepustnicami.
Powiedzcie co może być też przyczyna wysokich obrotów jałowych
pozdrawiamroofi196 pisze:2.Obroty na biegu jałowym po zapaleniu ok 1500rpm.co ciekawe im wieksza temperatura silnika tym WYŻSZE OBROTY!NA MAX.TEMPERATURZE STABILIZUJA SIE W GRANICACH 1800RPM!? co może byc tego przyczyna?(ex.właściciel twierdzi,że auto zostało tak wystrojone,ale jakoś nie chce mi sie w to wierzyc