Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-10-10, 21:21

Ten Coobciowy woz trzyma się na zakrętach zajebiście i dupa mu nie lata - coś nie tak :P
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-10-14, 20:48

Arbuz pisze:Ten Coobciowy woz trzyma się na zakrętach zajebiście i dupa mu nie lata - coś nie tak :P
Oj lata lata dwa razy wylądowałem dupą poza torem, na szczęście obeszło się bez dachowania i tego typu rzeczy... :D

Ps. dopiero teraz to nagranie obejrzałem - superaśne, hehe jeden drobny błąd za późne i ostre hamowanie w efekcie czego oddałem prowadzenie :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-10-17, 20:41

STAGE 3 in progress :viva:
będzie tłusto
Obrazek
Obrazek
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-10-17, 21:02

Limon dokonał pięknego sabotażu :D
Jutro jeszcze trzeba zajrzeć do panewek głównych i wszystko pomierzyć czy zdoła podołać nowym wymaganiom co do kolejnego POWER UP :p
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-10-18, 11:57

BANIAK pisze:STAGE 3 in progress :viva:
będzie tłusto
Ehh....jesteś kolego nie zmienny ! Bez power up byś chyba umarł ! To ja się ciesze jak dziecko że bede miał nowe wałki i pare koni więcej a kolega leci w setkach koni ! ;) no cóż puchar WST 2013 coraz blizej dla Ciebie ! ;)
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-10-18, 12:06

500+ ?? Stare tłoki idą na sprzedaż ??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-10-18, 14:44

Wchodzą kute tłoki a stare do mojego komisu - jak coś to PW :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

michalbtl
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-01, 23:37
Lokalizacja: Otwock

Post autor: michalbtl » 2012-10-18, 20:23

Pawel18PL pisze:500+
Tyle to chyba nie tak łatwo i szybko.

Ile teraz ma być? A ile finalnie było?

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-10-18, 20:31

na razie setup jest w trakcie negocjacji ;) Jak na razie turbo zostanie to samo, chcemy złożyć motor który bedzie znosił kolejne nowe pomysły baniaka ;)

Baniak powiedział że dążymy do celu z piątką na przodzie :)

michalbtl
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-01, 23:37
Lokalizacja: Otwock

Post autor: michalbtl » 2012-10-18, 21:04

Limon pisze:na razie setup jest w trakcie negocjacji Jak na razie turbo zostanie to samo, chcemy złożyć motor który bedzie znosił kolejne nowe pomysły baniaka

Baniak powiedział że dążymy do celu z piątką na przodzie
Oczywiście wszystko jest możliwe. Ale duze moce okupione sa sporą kasą i częstymi usterkami.
A do tej pory ile było?

Moja sugestia jest taka że te dodatkowe KM mogą nie wpływac jakoś znacząco na czasy.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-10-19, 00:58

Shamowane 217KM w moim nieco lżejszym FWD VS Shamowane 360KM w cięższym AWD - jazda na prostej nie w tunelu:

http://www.youtube.com/watch?v=y3JgAI1ORWI&feature=plcp

Jakoś porażającej różnicy nie ma, choć mój VE do najwolniejszych nie należy, na prostej od seryjnego 350Z się odpycha...

Jeszcze w kwesti aerodynamiki można by nieco pokmnić :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
misiar90
fanatyk nissana
Posty: 477
Rejestracja: 2011-04-01, 09:17
Lokalizacja: Łódź

Post autor: misiar90 » 2012-10-19, 06:09

Nie moge zrozumieć dlaczego zamiast ładować kase w zawieszenie znowu ładuje się kase w moc. 5 z przodu chyba nie będzie lekiem na zamiatanie bokami na każdym zakręcie. W każdym bądź razie mocno kibicuje i trzymam kciuki za kolejne starty.

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-10-19, 07:43

misiar90 pisze:Nie moge zrozumieć dlaczego zamiast ładować kase w zawieszenie znowu ładuje się kase w moc. 5 z przodu chyba nie będzie lekiem na zamiatanie bokami na każdym zakręcie.
A co tu chcesz jeszcze w zawieszeniu robic?

michalbtl
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-01, 23:37
Lokalizacja: Otwock

Post autor: michalbtl » 2012-10-19, 08:34

Coobcio pisze:Shamowane 217KM w moim nieco lżejszym FWD VS Shamowane 360KM w cięższym AWD - jazda na prostej nie w tunelu:

http://www.youtube.com/wa...WI&feature=plcp

Jakoś porażającej różnicy nie ma, choć mój VE do najwolniejszych nie należy, na prostej od seryjnego 350Z się odpycha...

Jeszcze w kwesti aerodynamiki można by nieco pokmnić
Nie ma porażającej różnicy. Potwierdzam. :-D
Limon pisze:A co tu chcesz jeszcze w zawieszeniu robic?
Jeżeli myślicie, że w zawieszeniu już wszystko jest zrobione to może trzeba w dobre opony zainwestować.
Kierownika maszyny na lekcje wysłać. To podobno daje najwięcej ;-) .

Jak będzie 500 + to z pewnością będzie najmocniejszy GTI-R w PL. Ale przy tych mocach na pewno wystąpi sporo problemów technicznych które mogą spowodować walkę o ściganie a nie przyjemność ze ścigania.
Może lepiej pójść w głowę VE? Wtedy będzie spory dodatkowy oddech na górze, co przy asfaltowych wyścigach będzie można wykorzystać.

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-10-19, 21:25

tylko chwilę mnie nie było na forum a tu Taka debata!
na spokojnie nie ma planu na 500 +, ale gwarantuje że też będzie ciekawie!
na razie nic nie mówie o planie działania i proszę wszystkich tych którym się pochwaliłem lub tych którzy są zaangażowani w projekt aby nic nie ujawniali!
W każdym razie motor ulegnie kompleksowej przebudowie!
Co z tego będzie nie wie nikt!
Ważne aby auto było niezawodne i dzielnie walczyło na torowych odcinkach.
:mrgreen:
a to z oststniej imprezy na Poznaniu
http://www.youtube.com/watch?v=PjAxWq7OszM
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2012-10-19, 21:51

BANIAK pisze:a to z oststniej imprezy na Poznaniu
http://www.youtube.com/watch?v=PjAxWq7OszM
po tym filmie nasuwa mi się pytanie: w jakich ilościach ten silnik pochłaniał Ci olej? :-|
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-10-19, 21:54

Był wyciek z zasilania turbo w olej! A przy okazji mały pożar - widać na fimie! Dlatego tyle dymu :)
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2012-10-19, 22:05

A no chyba że tak :)
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-10-20, 14:23

Hehe Baniaka GTI-R i tak pije mniej oleju jak moje VE :D

Przewód nowy damy, stary był lekko skorodowany i pod nowe turbo jak trzeba było go nieco innaczej wyprofilować to po którejś tam z rzędu pojeżdżawce musiał się poddać... Ale i tak z Toru Poznań o własnych siłach maszyna jechała hehe :D

Już nie róbcie takiego ciśnienia na moc, trochę jej więcej będzie, przede wszystkim dopracowanie zostanie chłodzenie oleju silnikowego i parę innych udogodnień, przede wszystkim zmniejszyć laga będziem chciali...

Co do zawieszenia to jest, gwint, jest wszędzie poliuretan i są grube stabilizatory whitelina jeśli chodzi o normalnie dostępne graty to wsio jest zmienione, nawet jest dolna rozpórka na przód.

Żeby porządnie ogarnąć zawias to jest już naprawdę wyższa szkoła... Ale nie poddamy się, będzie cięcie i krzesanie iskier :D

Ps. na tym filmiku widać że mocy musi być w pytę bo np. Taki 320Konny Focus Turbo na prostej startowej nie jest w stanie odjechać 200 konnej Integrze Type R, która w jego tunelu podążała :p
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-11-13, 21:14

żeby nie było że nic się nie dzieje; <boje się>

Obrazek

Przy dobrych wiatrach motor zostanie złożony w ciągu tygodnia, później tylko wsadzić, dotrzeć i strojenie, a po tym... kurtyna w dół i bogata w zdjęcia i opisy relacja na naszym forum!
A jak niech zazdroszczą :viva:
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-11-13, 21:22

1.6 w gazie wlatuje :D ?? Zazdraszczam :P
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-11-13, 21:26

1.4 na rozwierconym gaźniku ;D ,
póki co PROJEKT POUFNY z uwagi na wykorzystanie technologii kosmicznych przy jego realizacji, boimy się żeby NASA nie porwała naszych inżynierów pracujących przy jego realizacji <nie powiem>
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-11-13, 21:30

Ale trójfazowy bulbulator to już znana technologia :) chyba że wykradliście nowe stabilizatory napięcia wkładane w gniazdko zapalniczki :P gwarantowany przyrost mocy o 30% i mniejsze spalanie :lol:
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-11-14, 08:48

Po cichu liczę, że z 3 magnetyzery będą :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-11-14, 09:41

bombel pisze:Po cichu liczę, że z 3 magnetyzery będą :D
Na paliwo, powietrze oraz na wydech, które mają zapewnić czwórkę z przodu :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2012-11-14, 20:41

Tylko czy komunikator zaworów wytrzyma ??

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2012-11-14, 20:51

Jak dołożą przyczłapy to da rade :!:
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2012-11-15, 10:52

Coobcio pisze:Co do zawieszenia to jest, gwint, jest wszędzie poliuretan i są grube stabilizatory whitelina jeśli chodzi o normalnie dostępne graty to wsio jest zmienione, nawet jest dolna rozpórka na przód.
nie obraźcie się ale macie w tym aucie Chiński(daleko azjatycki) gwint tuningowy który nie do końca ma coś wspólnego z zawieszeniem sportowym. przy tych nakładach finansowych ja bym rozpatrzył jednak coś bardziej profesjonalnego. Najtaniej wychodzi HPsporting - porównywalny z Ohlinsem a w nastawach na jedną nawierzchnie to koszt około 6tyś. Auto jeździ tylko po asfalcie więc można by to ustawić na tor lub rajdy asfaltowe typu (Francja lub Włochy).

Kolejne zwiększanie mocy spowoduje jedną rzecz: auto bedzie jeszcze szybsze na prostej ale kierowca bedzie miał jeszcze większe problemy w zakrętach szykanach. Reasumując ja rozumiem że walczymy o WST puchar, ale co potem?? Moim zdaniem nie chodzi w tym sporcie zeby auto było szybkie na prostych (od tego jest 1/4 mili) tylko żeby szybko pokonywać zakręty, co wraz z szybkimi prostymi robi szybkiego kierowce.

Co do Focusa Turbo Rasty to najlepszy przykład kierowcy który robi wynik autem a nie swoimi umiejętnościami. Obejżyjcie jakikolwiek onBoard z jego przejazdu, szykana zakręt jest zdjęcie nogi z gazu i duże hamowanie a ogień jest tylko na prostych.

Tu sie zapowiada na to samo!!

Tak czy siak trzymam kciuki za udany powerUP i bezawaryjny sezon 2013.

Moja wypowiedź nie ma w sobie złośliwości przekazuje tylko to co myślę.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-11-15, 10:57

Więcej mocy = więcej Zabawy :D
Na mnie robiło wrażenie jak jechałem za Baniakiem i nie miałem jak się wcisnąć by go wyprzedzić po prostej startowej gdzie przy ok 110-120km/h Baniak jechał bokiem utrzymując prędkość - widok kozak i zajmował półtora miejsca (pasa) przez co nie sposób było go ominąć :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

michalbtl
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-01, 23:37
Lokalizacja: Otwock

Post autor: michalbtl » 2012-11-15, 11:47

PumaRST pisze:nie obraźcie się ale macie w tym aucie Chiński(daleko azjatycki) gwint tuningowy który nie do końca ma coś wspólnego z zawieszeniem sportowym. przy tych nakładach finansowych ja bym rozpatrzył jednak coś bardziej profesjonalnego. Najtaniej wychodzi HPsporting - porównywalny z Ohlinsem a w nastawach na jedną nawierzchnie to koszt około 6tyś. Auto jeździ tylko po asfalcie więc można by to ustawić na tor lub rajdy asfaltowe typu (Francja lub Włochy).
Z zawieszeniem do GTIR'a jest trochę kłopot. Osobiście nie spotkałem się z jakimiś profi sportowymi zawiasami. Chyba, że jest opcja zrobić to całkowicie indywidualnie na zamówienie.

Co do podnoszenia mocy dla lepszych wyników. Moim zdaniem w każdym projekcie gdzieś jest granica, powyżej której kolejne KM nic nie dają. Też uważam, że najpierw trzeba pracować nad zawieszeniem, oponami i umiejętnościami.
Sam kiedyś byłem przekonany, że wystarczy mieć 400KM w AWD i jesteś szybki. Doświadczenia pokazały coś całkiem innego. Przede wszystkim trzeba mieć umiejętności, hamulce, opony i zawias. Sam mając prawie 400KM w EVO wiele razy dostałem baty od słabszych samochodów FWD i RWD.

Co do podnoszenia mocy dla zabawy. Jestem jak najbardziej za. Ale już to pisałem, wczesniej że im więcej mocy tym więcej problemów do rozwiązania i awarii.

Baniak. Powinieneś pojechać parę razy np na Ułęż na imprezy organizowane przez Kaje. Jeździ tam bardzo dużo aut AWD mniej lub bardziej wydłubanych. Gdy jest sucho i ciepło trasa zawsze jest ta sama i mierzone są czasy, które później można zobaczyć na stronie. Da Ci to rzeczywisty obraz sytuacji. Pogadasz z bardziej doświadczonymi. Przejedziesz się pare razy z instruktorem i zobaczysz czy coś poprawiasz. Ja np na jakiejś imprezie chyba Wróbla po paru przejazdach z nim poprawiłem swój czas o około 10s. To dużo. Oczywiście moje doświadczenie jest małe, więc te sekundy dosyć łatwo się urywa. Tak czy inaczej możesz sam dojść do wniosku, że tych sekund wcale nie trzeba szukać w KM.

Sam nie mogę się doczekać sprawdzenia swojego GTI-R'a. Wiem, jakie czasy miałem EVO i jestem ciekawy jak wypadnie GTI-R.
Można kiedyś zorganizować spotkanie w Ułężu paru Nissanków.

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”