[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Oj lata lata dwa razy wylądowałem dupą poza torem, na szczęście obeszło się bez dachowania i tego typu rzeczy...Arbuz pisze:Ten Coobciowy woz trzyma się na zakrętach zajebiście i dupa mu nie lata - coś nie tak
Ps. dopiero teraz to nagranie obejrzałem - superaśne, hehe jeden drobny błąd za późne i ostre hamowanie w efekcie czego oddałem prowadzenie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Limon dokonał pięknego sabotażu
Jutro jeszcze trzeba zajrzeć do panewek głównych i wszystko pomierzyć czy zdoła podołać nowym wymaganiom co do kolejnego POWER UP
Jutro jeszcze trzeba zajrzeć do panewek głównych i wszystko pomierzyć czy zdoła podołać nowym wymaganiom co do kolejnego POWER UP
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ehh....jesteś kolego nie zmienny ! Bez power up byś chyba umarł ! To ja się ciesze jak dziecko że bede miał nowe wałki i pare koni więcej a kolega leci w setkach koni ! no cóż puchar WST 2013 coraz blizej dla Ciebie !BANIAK pisze:STAGE 3 in progress
będzie tłusto
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
500+ Stare tłoki idą na sprzedaż
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wchodzą kute tłoki a stare do mojego komisu - jak coś to PW
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Oczywiście wszystko jest możliwe. Ale duze moce okupione sa sporą kasą i częstymi usterkami.Limon pisze:na razie setup jest w trakcie negocjacji Jak na razie turbo zostanie to samo, chcemy złożyć motor który bedzie znosił kolejne nowe pomysły baniaka
Baniak powiedział że dążymy do celu z piątką na przodzie
A do tej pory ile było?
Moja sugestia jest taka że te dodatkowe KM mogą nie wpływac jakoś znacząco na czasy.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Shamowane 217KM w moim nieco lżejszym FWD VS Shamowane 360KM w cięższym AWD - jazda na prostej nie w tunelu:
http://www.youtube.com/watch?v=y3JgAI1ORWI&feature=plcp
Jakoś porażającej różnicy nie ma, choć mój VE do najwolniejszych nie należy, na prostej od seryjnego 350Z się odpycha...
Jeszcze w kwesti aerodynamiki można by nieco pokmnić
http://www.youtube.com/watch?v=y3JgAI1ORWI&feature=plcp
Jakoś porażającej różnicy nie ma, choć mój VE do najwolniejszych nie należy, na prostej od seryjnego 350Z się odpycha...
Jeszcze w kwesti aerodynamiki można by nieco pokmnić
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Nie ma porażającej różnicy. Potwierdzam.Coobcio pisze:Shamowane 217KM w moim nieco lżejszym FWD VS Shamowane 360KM w cięższym AWD - jazda na prostej nie w tunelu:
http://www.youtube.com/wa...WI&feature=plcp
Jakoś porażającej różnicy nie ma, choć mój VE do najwolniejszych nie należy, na prostej od seryjnego 350Z się odpycha...
Jeszcze w kwesti aerodynamiki można by nieco pokmnić
Jeżeli myślicie, że w zawieszeniu już wszystko jest zrobione to może trzeba w dobre opony zainwestować.Limon pisze:A co tu chcesz jeszcze w zawieszeniu robic?
Kierownika maszyny na lekcje wysłać. To podobno daje najwięcej .
Jak będzie 500 + to z pewnością będzie najmocniejszy GTI-R w PL. Ale przy tych mocach na pewno wystąpi sporo problemów technicznych które mogą spowodować walkę o ściganie a nie przyjemność ze ścigania.
Może lepiej pójść w głowę VE? Wtedy będzie spory dodatkowy oddech na górze, co przy asfaltowych wyścigach będzie można wykorzystać.
tylko chwilę mnie nie było na forum a tu Taka debata!
na spokojnie nie ma planu na 500 +, ale gwarantuje że też będzie ciekawie!
na razie nic nie mówie o planie działania i proszę wszystkich tych którym się pochwaliłem lub tych którzy są zaangażowani w projekt aby nic nie ujawniali!
W każdym razie motor ulegnie kompleksowej przebudowie!
Co z tego będzie nie wie nikt!
Ważne aby auto było niezawodne i dzielnie walczyło na torowych odcinkach.
a to z oststniej imprezy na Poznaniu
http://www.youtube.com/watch?v=PjAxWq7OszM
na spokojnie nie ma planu na 500 +, ale gwarantuje że też będzie ciekawie!
na razie nic nie mówie o planie działania i proszę wszystkich tych którym się pochwaliłem lub tych którzy są zaangażowani w projekt aby nic nie ujawniali!
W każdym razie motor ulegnie kompleksowej przebudowie!
Co z tego będzie nie wie nikt!
Ważne aby auto było niezawodne i dzielnie walczyło na torowych odcinkach.
a to z oststniej imprezy na Poznaniu
http://www.youtube.com/watch?v=PjAxWq7OszM
NISSAN PULSAR GTI-R
po tym filmie nasuwa mi się pytanie: w jakich ilościach ten silnik pochłaniał Ci olej?BANIAK pisze:a to z oststniej imprezy na Poznaniu
http://www.youtube.com/watch?v=PjAxWq7OszM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe Baniaka GTI-R i tak pije mniej oleju jak moje VE
Przewód nowy damy, stary był lekko skorodowany i pod nowe turbo jak trzeba było go nieco innaczej wyprofilować to po którejś tam z rzędu pojeżdżawce musiał się poddać... Ale i tak z Toru Poznań o własnych siłach maszyna jechała hehe
Już nie róbcie takiego ciśnienia na moc, trochę jej więcej będzie, przede wszystkim dopracowanie zostanie chłodzenie oleju silnikowego i parę innych udogodnień, przede wszystkim zmniejszyć laga będziem chciali...
Co do zawieszenia to jest, gwint, jest wszędzie poliuretan i są grube stabilizatory whitelina jeśli chodzi o normalnie dostępne graty to wsio jest zmienione, nawet jest dolna rozpórka na przód.
Żeby porządnie ogarnąć zawias to jest już naprawdę wyższa szkoła... Ale nie poddamy się, będzie cięcie i krzesanie iskier
Ps. na tym filmiku widać że mocy musi być w pytę bo np. Taki 320Konny Focus Turbo na prostej startowej nie jest w stanie odjechać 200 konnej Integrze Type R, która w jego tunelu podążała
Przewód nowy damy, stary był lekko skorodowany i pod nowe turbo jak trzeba było go nieco innaczej wyprofilować to po którejś tam z rzędu pojeżdżawce musiał się poddać... Ale i tak z Toru Poznań o własnych siłach maszyna jechała hehe
Już nie róbcie takiego ciśnienia na moc, trochę jej więcej będzie, przede wszystkim dopracowanie zostanie chłodzenie oleju silnikowego i parę innych udogodnień, przede wszystkim zmniejszyć laga będziem chciali...
Co do zawieszenia to jest, gwint, jest wszędzie poliuretan i są grube stabilizatory whitelina jeśli chodzi o normalnie dostępne graty to wsio jest zmienione, nawet jest dolna rozpórka na przód.
Żeby porządnie ogarnąć zawias to jest już naprawdę wyższa szkoła... Ale nie poddamy się, będzie cięcie i krzesanie iskier
Ps. na tym filmiku widać że mocy musi być w pytę bo np. Taki 320Konny Focus Turbo na prostej startowej nie jest w stanie odjechać 200 konnej Integrze Type R, która w jego tunelu podążała
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
1.6 w gazie wlatuje Zazdraszczam
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Ale trójfazowy bulbulator to już znana technologia chyba że wykradliście nowe stabilizatory napięcia wkładane w gniazdko zapalniczki gwarantowany przyrost mocy o 30% i mniejsze spalanie
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na paliwo, powietrze oraz na wydech, które mają zapewnić czwórkę z przodubombel pisze:Po cichu liczę, że z 3 magnetyzery będą
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
nie obraźcie się ale macie w tym aucie Chiński(daleko azjatycki) gwint tuningowy który nie do końca ma coś wspólnego z zawieszeniem sportowym. przy tych nakładach finansowych ja bym rozpatrzył jednak coś bardziej profesjonalnego. Najtaniej wychodzi HPsporting - porównywalny z Ohlinsem a w nastawach na jedną nawierzchnie to koszt około 6tyś. Auto jeździ tylko po asfalcie więc można by to ustawić na tor lub rajdy asfaltowe typu (Francja lub Włochy).Coobcio pisze:Co do zawieszenia to jest, gwint, jest wszędzie poliuretan i są grube stabilizatory whitelina jeśli chodzi o normalnie dostępne graty to wsio jest zmienione, nawet jest dolna rozpórka na przód.
Kolejne zwiększanie mocy spowoduje jedną rzecz: auto bedzie jeszcze szybsze na prostej ale kierowca bedzie miał jeszcze większe problemy w zakrętach szykanach. Reasumując ja rozumiem że walczymy o WST puchar, ale co potem?? Moim zdaniem nie chodzi w tym sporcie zeby auto było szybkie na prostych (od tego jest 1/4 mili) tylko żeby szybko pokonywać zakręty, co wraz z szybkimi prostymi robi szybkiego kierowce.
Co do Focusa Turbo Rasty to najlepszy przykład kierowcy który robi wynik autem a nie swoimi umiejętnościami. Obejżyjcie jakikolwiek onBoard z jego przejazdu, szykana zakręt jest zdjęcie nogi z gazu i duże hamowanie a ogień jest tylko na prostych.
Tu sie zapowiada na to samo!!
Tak czy siak trzymam kciuki za udany powerUP i bezawaryjny sezon 2013.
Moja wypowiedź nie ma w sobie złośliwości przekazuje tylko to co myślę.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Więcej mocy = więcej Zabawy
Na mnie robiło wrażenie jak jechałem za Baniakiem i nie miałem jak się wcisnąć by go wyprzedzić po prostej startowej gdzie przy ok 110-120km/h Baniak jechał bokiem utrzymując prędkość - widok kozak i zajmował półtora miejsca (pasa) przez co nie sposób było go ominąć
Na mnie robiło wrażenie jak jechałem za Baniakiem i nie miałem jak się wcisnąć by go wyprzedzić po prostej startowej gdzie przy ok 110-120km/h Baniak jechał bokiem utrzymując prędkość - widok kozak i zajmował półtora miejsca (pasa) przez co nie sposób było go ominąć
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Z zawieszeniem do GTIR'a jest trochę kłopot. Osobiście nie spotkałem się z jakimiś profi sportowymi zawiasami. Chyba, że jest opcja zrobić to całkowicie indywidualnie na zamówienie.PumaRST pisze:nie obraźcie się ale macie w tym aucie Chiński(daleko azjatycki) gwint tuningowy który nie do końca ma coś wspólnego z zawieszeniem sportowym. przy tych nakładach finansowych ja bym rozpatrzył jednak coś bardziej profesjonalnego. Najtaniej wychodzi HPsporting - porównywalny z Ohlinsem a w nastawach na jedną nawierzchnie to koszt około 6tyś. Auto jeździ tylko po asfalcie więc można by to ustawić na tor lub rajdy asfaltowe typu (Francja lub Włochy).
Co do podnoszenia mocy dla lepszych wyników. Moim zdaniem w każdym projekcie gdzieś jest granica, powyżej której kolejne KM nic nie dają. Też uważam, że najpierw trzeba pracować nad zawieszeniem, oponami i umiejętnościami.
Sam kiedyś byłem przekonany, że wystarczy mieć 400KM w AWD i jesteś szybki. Doświadczenia pokazały coś całkiem innego. Przede wszystkim trzeba mieć umiejętności, hamulce, opony i zawias. Sam mając prawie 400KM w EVO wiele razy dostałem baty od słabszych samochodów FWD i RWD.
Co do podnoszenia mocy dla zabawy. Jestem jak najbardziej za. Ale już to pisałem, wczesniej że im więcej mocy tym więcej problemów do rozwiązania i awarii.
Baniak. Powinieneś pojechać parę razy np na Ułęż na imprezy organizowane przez Kaje. Jeździ tam bardzo dużo aut AWD mniej lub bardziej wydłubanych. Gdy jest sucho i ciepło trasa zawsze jest ta sama i mierzone są czasy, które później można zobaczyć na stronie. Da Ci to rzeczywisty obraz sytuacji. Pogadasz z bardziej doświadczonymi. Przejedziesz się pare razy z instruktorem i zobaczysz czy coś poprawiasz. Ja np na jakiejś imprezie chyba Wróbla po paru przejazdach z nim poprawiłem swój czas o około 10s. To dużo. Oczywiście moje doświadczenie jest małe, więc te sekundy dosyć łatwo się urywa. Tak czy inaczej możesz sam dojść do wniosku, że tych sekund wcale nie trzeba szukać w KM.
Sam nie mogę się doczekać sprawdzenia swojego GTI-R'a. Wiem, jakie czasy miałem EVO i jestem ciekawy jak wypadnie GTI-R.
Można kiedyś zorganizować spotkanie w Ułężu paru Nissanków.