[ Primera] Nismo P11 SRI
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Nismo P11 SRI
Witam, jakiś czas temu zakupiłem Nissana Primere P11 SRI.
To już moja kolejna Primera (wcześniej P10 2.0 115 hp)
Troszkę szczegółów o samochodzie:
Rok produkcji 1997
Przebieg 159 tys km
Wersja SRI z zderzakami i progami od wersji GT.
Silnik SR20DE czyli 131/130 hp.
Przed Primerą był saab 900 Ng 2.0 turbo pomodzone przez Coobcia na 290 koni i 450 momentu.
Saabika przejął mój brat a ja chwilowo potrzebuję normalnego i mniej awaryjnego samochodu...
To już moja kolejna Primera (wcześniej P10 2.0 115 hp)
Troszkę szczegółów o samochodzie:
Rok produkcji 1997
Przebieg 159 tys km
Wersja SRI z zderzakami i progami od wersji GT.
Silnik SR20DE czyli 131/130 hp.
Przed Primerą był saab 900 Ng 2.0 turbo pomodzone przez Coobcia na 290 koni i 450 momentu.
Saabika przejął mój brat a ja chwilowo potrzebuję normalnego i mniej awaryjnego samochodu...
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:45 przez Maserti, łącznie zmieniany 5 razy.
Re: Nismo P11 SRI
Powiedziałeś jakby to Coobcio zle Ci wóz robił i Saab często się psułMaserti pisze:
Przed Primerą był saab 900 Ng 2.0 turbo pomodzone przez Coobcia na 290 koni i 450 momentu.
Saabika przejął mój brat a ja chwilowo potrzebuję normalnego i mniej awaryjnego samochodu...
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
Re: Nismo P11 SRI
U Coobcia w Warszawie byłem dwa razy i dwa razy wyjechałem zadowolony. Jakub spoko GośćArbuz pisze:Powiedziałeś jakby to Coobcio zle Ci wóz robił i Saab często się psułMaserti pisze:
Przed Primerą był saab 900 Ng 2.0 turbo pomodzone przez Coobcia na 290 koni i 450 momentu.
Saabika przejął mój brat a ja chwilowo potrzebuję normalnego i mniej awaryjnego samochodu...
Chwilowo zostanie tak jak jest czyli seria. Był zamontowany stożek ale wiem, że bez dalszych modyfikacji jest on zbędny. Fajnie by było pomodzić na okolice 160 hp ale wiem, że po moim Saabie i jego 290 koniach nie sprawi mi to takiej radościStu66orn pisze:Bardzo ładne autko z zewnątrz, rozumiem że teraz to tylko pod machą grzebiesz i nic więcej ?
Saab wazy 1400 kg. Ile wazy Primera?NissanDreams pisze:Maserti, powiem ci ze jezdzilem saabem około 350 km w turbo i szedł ale ma cholerna cięzką budę i szału na mnie nie zrobił:p a prima nie jest taka ciężka
Saab z moca 350 koni robi setke w ok 5.5 sek a 0-200 w ok 17 sek. Musial byc ten saabik padniety lekko. Chyba, ze jezdziles Wczesniej ferrari albo lambo i do nich porownujesz...
Fajna P11
Po przesiadce z 290KM saaba musi trochę brakować mocy
Po przesiadce z 290KM saaba musi trochę brakować mocy
Oleje Millers, Liqui Moly, Motul, Valvoline, Castrol, Shell, Mobil oraz inne
www.AUTOFAB.pl
AUTOFAB na FB
www.AUTOFAB.pl
AUTOFAB na FB
Witajcie, dzisiaj "stuningowałem" Nissana i zamontowałem ładniejszą wg mnie końcówkę wydechu przy okazji zmiany dziurawego tłumika końcowego. Założyłem seryjny i zmieniłem tylko końcówkę aby było jak najciszej.
[
Kolejnym krokiem w styczniu jest regeneracja felg (czym również się pochwalę)
Nissan różni się tym od saaba, że jest przede wszystkim bezawaryjny. Zrobiłem już ponad 5 tys km, założyłem instalację gazową i nie martwię się o koszta. Co prawda SR20DE też budzi się od 4.5 tys obrotów(saab od 2200 już miał pełne doładowanie) ale do komfortowego przemieszczania się wystarczy.
Z "killowanych" samochodów jak na razie astra 3 z silnikiem 1.9 cdti 150 hp
[
Kolejnym krokiem w styczniu jest regeneracja felg (czym również się pochwalę)
Nissan różni się tym od saaba, że jest przede wszystkim bezawaryjny. Zrobiłem już ponad 5 tys km, założyłem instalację gazową i nie martwię się o koszta. Co prawda SR20DE też budzi się od 4.5 tys obrotów(saab od 2200 już miał pełne doładowanie) ale do komfortowego przemieszczania się wystarczy.
Z "killowanych" samochodów jak na razie astra 3 z silnikiem 1.9 cdti 150 hp