Projekt ma być tani. W większości fruty pochodzą z pozostałości po różnych samochodach i projektach realizowanych w Otwocku J. Z założenia ma być tanio i szybko.
Baza to Nissan 200 SX SE-R. Wersja USA. Samochód w zasadzie niespotykany w PL. Tym bardziej ciekawy. Rok produkcji 1995. Napęd FWD. Silnik SR20DE. Koszt zakupu 1500zł!
Buda przeszła małe naprawy blacharskie i zabezpieczenie i zostaje w serii.
Silnik.
Tłoki Wiseco. Korby GTI-R. Panewki ACL z GTI-R. Turbo T28R z GTI-R. Wałki z 200SX. Wtryski 370ccm. Na początek MBC a później się zobaczy. Zwór upustowy Blitz. Kolektor wydechowy GTI-R.
Chłodzenie.
FMIC Iveco. Chłodnia Primera GT. Silikony. Chłodnica oleju Mocal.
Dolot.
Przepływka Skyline. Filtr APEXI. Rury kwas.
Napęd.
Oryginalny. Sprzęgło spiek Radzikowski z dociskiem wzmocnionym. W planach szpera
Elektronika.
ECU + SMT6. Zegary Blitz. Turbo timer.
Body Kit i wnętrze
Oryginalny. Felgi 16“ w arabskim stylu z dystansem. Kierownica Nardi Torino. Dodatkowe zegary.
Hamulce.
Przód zacisk Brembo z BMW7. Tarcza 295mm nawiercana.
Tył oryginalnym.
Przewody oplot HEL.
Wydech.
2,5” od turbo.
Na dzień dzisiejszy całość z samochodem kosztowała około 5000zł + własna praca.
Planowana moc około 300KM.
O postępach prac będziemy informować na bieżąco.













