[ 200SX] 200SX SE-R JEDYNY TAKI
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ 200SX] 200SX SE-R JEDYNY TAKI
Na prośbę kolegi przedstawiam Wam projekt „Ciapona”.
Projekt ma być tani. W większości fruty pochodzą z pozostałości po różnych samochodach i projektach realizowanych w Otwocku J. Z założenia ma być tanio i szybko.
Baza to Nissan 200 SX SE-R. Wersja USA. Samochód w zasadzie niespotykany w PL. Tym bardziej ciekawy. Rok produkcji 1995. Napęd FWD. Silnik SR20DE. Koszt zakupu 1500zł!
Buda przeszła małe naprawy blacharskie i zabezpieczenie i zostaje w serii.
Silnik.
Tłoki Wiseco. Korby GTI-R. Panewki ACL z GTI-R. Turbo T28R z GTI-R. Wałki z 200SX. Wtryski 370ccm. Na początek MBC a później się zobaczy. Zwór upustowy Blitz. Kolektor wydechowy GTI-R.
Chłodzenie.
FMIC Iveco. Chłodnia Primera GT. Silikony. Chłodnica oleju Mocal.
Dolot.
Przepływka Skyline. Filtr APEXI. Rury kwas.
Napęd.
Oryginalny. Sprzęgło spiek Radzikowski z dociskiem wzmocnionym. W planach szpera
Elektronika.
ECU + SMT6. Zegary Blitz. Turbo timer.
Body Kit i wnętrze
Oryginalny. Felgi 16“ w arabskim stylu z dystansem. Kierownica Nardi Torino. Dodatkowe zegary.
Hamulce.
Przód zacisk Brembo z BMW7. Tarcza 295mm nawiercana.
Tył oryginalnym.
Przewody oplot HEL.
Wydech.
2,5” od turbo.
Na dzień dzisiejszy całość z samochodem kosztowała około 5000zł + własna praca.
Planowana moc około 300KM.
O postępach prac będziemy informować na bieżąco.
Projekt ma być tani. W większości fruty pochodzą z pozostałości po różnych samochodach i projektach realizowanych w Otwocku J. Z założenia ma być tanio i szybko.
Baza to Nissan 200 SX SE-R. Wersja USA. Samochód w zasadzie niespotykany w PL. Tym bardziej ciekawy. Rok produkcji 1995. Napęd FWD. Silnik SR20DE. Koszt zakupu 1500zł!
Buda przeszła małe naprawy blacharskie i zabezpieczenie i zostaje w serii.
Silnik.
Tłoki Wiseco. Korby GTI-R. Panewki ACL z GTI-R. Turbo T28R z GTI-R. Wałki z 200SX. Wtryski 370ccm. Na początek MBC a później się zobaczy. Zwór upustowy Blitz. Kolektor wydechowy GTI-R.
Chłodzenie.
FMIC Iveco. Chłodnia Primera GT. Silikony. Chłodnica oleju Mocal.
Dolot.
Przepływka Skyline. Filtr APEXI. Rury kwas.
Napęd.
Oryginalny. Sprzęgło spiek Radzikowski z dociskiem wzmocnionym. W planach szpera
Elektronika.
ECU + SMT6. Zegary Blitz. Turbo timer.
Body Kit i wnętrze
Oryginalny. Felgi 16“ w arabskim stylu z dystansem. Kierownica Nardi Torino. Dodatkowe zegary.
Hamulce.
Przód zacisk Brembo z BMW7. Tarcza 295mm nawiercana.
Tył oryginalnym.
Przewody oplot HEL.
Wydech.
2,5” od turbo.
Na dzień dzisiejszy całość z samochodem kosztowała około 5000zł + własna praca.
Planowana moc około 300KM.
O postępach prac będziemy informować na bieżąco.
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:47 przez michalbtl, łącznie zmieniany 1 raz.
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Tak dokładamy turboTony212 pisze:Rozumiem ,że fabrycznie było N/A a turbo dokładacie 4fun
Tak tłoki to kucizna.Modzelitto pisze:Zapowiada się bardzo ciekawie. Rozumiem, że tłoki to kucizna?
Co do szpery.
Temat jest jeszcze odległy, bo front roboty jest spory. Ale gdyby ktoś wiedział dokładnie, w jakim modelu, na jaki kraj wychodziła wersja ze szperą to cenna informacja. Może coś sie trafi w międzyczasie.
Samochód jest mojego kolegi, który pewnie lada chwila dołączy do dyskusji. Grzesiu zapraszamy! Nie wstydź się!
Od siebie mogę powiedzieć, że znając właściciela po skończeniu samochód będzie dopieszczony w każdym cm. Wymaga to tylko czasu i jego pracy.
Roku pańskiego 2013 nastąpi wiosna upalaczy a pewnie wtedy Ciapon sprowadzi do parteru niejednego...
Ciekawy projekt się szykuje w zeszłym tygodniu widziałem pierwszy raz na żywo pod domem takiego rodzynka
powodzenia w modach
powodzenia w modach
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Tłoki od lukasz84 ? Walki nie lepiej od Sunnego GTi? Ssący jest lepszy. Wtryski starczą ale na dobrym regulatorze ciś. paliwa. Nie lepiej dać wieksze 440cm3 które kosztują 300zł ?michalbtl pisze:Silnik.
Tłoki Wiseco. Korby GTI-R. Panewki ACL z GTI-R. Turbo T28R z GTI-R. Wałki z 200SX. Wtryski 370ccm.
Iveco Daily miały 3 rodzaje IC różniące sie wymiarami ( grubością rdzenia głównie). Wszystkie miały plastikowe boczki lubiące pękać, puszczać.michalbtl pisze:Chłodzenie.
FMIC Iveco. Chłodnia Primera GT. Silikony. Chłodnica oleju Mocal.
Ile rzędów chłodnica i jak rozwiązana? z podstawki filtra rozumiem
michalbtl pisze: Roku pańskiego 2013 nastąpi wiosna upalaczy a pewnie wtedy Ciapon sprowadzi do parteru niejednego...
potencjalni rywale ? hondy soft turbo ?
ps. Żeby tylko znowu nikt się sie przyczepił że krytykuje ! Proszę o precyzyjność i moja ciekawość wygrywa nad "dobrym wychowaniem"
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Zapasy własneyapko pisze:Tłoki od lukasz84 ?
Tak Iveco ma różne rodzaje IC. Ale na 100% są tez z metalowymi bokami. Osobiście taki mam w swoim GTI-R. Moim zdaniem te z plastikowymi bokami sie nie nadają do takich modów.yapko pisze:Iveco Daily miały 3 rodzaje IC różniące sie wymiarami ( grubością rdzenia głównie). Wszystkie miały plastikowe boczki lubiące pękać, puszczać.
Najlepiej jakieś wytrzepane projekty i dobre fury żeby trochę podnieść ciśnienie.yapko pisze:potencjalni rywale ? hondy soft turbo ?
Nawet w małym powiecie otwockim mamy paru kandydatów.
A jeżeli chodzi o użyte graty to tak jak napisał jmp. Projekt ma być tani i możliwie jak najszybszy. Pewnie z czasem i tak będzie trzeba dokupić trochę gratów, bo będą pojawiać się problemy. Tak najczęściej bywa.
Dopytam jeszcze o te wałki, bo mam głowice z silnika sr20de. Czy tylko w sunnym były lepsze wałki czy w każdym sr20de? Niestety nie wiem, z jakiego auta mam tą głowice.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Te fajniejsze wałki poza w Sunnym GTi siedziały także w Primerze P10 GT oraz 100NX Gti.
Powodzenia w projekcie, na suszarce z GTi-R 340KM jest do uzyskania
Powodzenia w projekcie, na suszarce z GTi-R 340KM jest do uzyskania
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM